Olen ollut lääkityksellä maaliskuusta, aluksi Temesta, nyt puolisen vuotta Sepramilla (20 mg/pv). Lopetin viime viikolla vähennettyäni ensin puoleen pariksi viikoksi (saattoi olla liian lyhyt aika, mutta kuitenkin).
Minkälaisia oireita olette saaneet lopettamisen jälkeen? Itse olen kokenut vähäistä pahoinvointia, mutta huimaus on ollut ongelma, erityisesti liikkeellä ollessa. Kuinka kauan tätä karusellia on odotettavissa? Kokemukset kiinnostavat.
Minkälaisia oireita olette saaneet lopettamisen jälkeen? Itse olen kokenut vähäistä pahoinvointia, mutta huimaus on ollut ongelma, erityisesti liikkeellä ollessa. Kuinka kauan tätä karusellia on odotettavissa? Kokemukset kiinnostavat.
Vastaukset 2
Vanhimmat
söin sepramia kesällä, olisikohan annos ollut 20mg- 30mg. lopetin sen omin luvin. oireina oli lievä pahoinvointi ja vatsa oli sekaisin. olisikohan sitä kestänyt n. viikon tai vähemmän, tuon tarkempaa muistikuvaa ei ole.
-päänsärkyä
-pahoinvointia
-oksentelua
-huimausta
-sähköisku tuntemuksia yläkroppaan
-säpsähtelyjä
-hillitöntä ahdistusta
Ei tietenkään samaan aikaan. Jotkut reagoi vahvemmin kun toiset. Viikon, pari ne korkeintaan kestää yleensä