Jäbän suurin salainen haave huom salainen...on saada Tarja Halonen uudelleen valtaan.
Hänestä on helppoa esittää kokoomuslaista sen aikaa,että saa varmistettua, että porvariyhteistyö karahtaa karille.
Näitä palstoja kun seuraa todella politiikasta kiinnostuneet ja siten valtaväestölle osviittaa antavat eivätkä suinkaan ne tavalliset tallaajat.
Olet paljastunut JÄBÄ: poistu omalle saitillesi sosiaalidemokraatteihin.
Meille aidoille porvareille tiedoksi:
Porvariyhteistyö ei ole vieläkään myöhäistä!
Sillä saadaan kummallekin pääehdokkaalle nostetta. GO!
Jäbä SABOTOI porvariyhteistyötä
36
605
Vastaukset
- demarien vihollinen no1
..mutta moni nimimerkki on myös katala kepulainen.
Ensiksi pelataan Niinistöä ja sitten vasta käärmettä pysyyn, eli Vanhasta....mutta ilman muuta ja varmasti kaikki oikeistoehdokkaan taakse. Kävi miten kävi, rivit eivät saa nyt murtua...!
Helkuttiin se vasuri sieltä höpöttämästä.....Vanhanen tai Kalliskin miljoona kertaa parempi..........- samanlaisia lisää!
Olipa mukava lukea näinkin porvariyhteistyö henkinen kirjoitus!
Pahaa näillä palstoilla on SE, ettemme tiedä ruokkiiko joku demareista näitä
kepu vastaan kokoomus-viestejä.
Itse epäilen kyllä pahasti näion olevan.
Siitä sit vuoron perään provosoidutaan ja ollaan ihmeissään ja syytellään toisiamme.
Onhan selvä että demarithan porvareiden epäyhteistyöstä voittaa. Heidän siis kannattaa ruokkia/aloittaa näitä kokoomus-vastaan keskusta-viestejä.
- Jaba_43
Onko nyt olemassa jotain porvariyhteistyötä?
Kerro ihmeessä, mistä sen olemassaolon huomaa?
Siitäkö, että pääministeri syyttelee joka käänteessä kokoomusta politikoinnista, kun hän itse tai joku demari tekee karkeita virheitä?
Pitäisikö minun hihkua, hyvä Vanhanen, hyvä Vanhanen joka kerta kun Vanhanen räksyttää kokoomukselle?
Kun näytät seuraavan kirjoituksiani, niin olet varmaan huomannut, että ole hyvin herkästi myös kehunut Vanhasta aina kun siihen on ollut vähänkään aihetta.
Ikävä kyllä aiheet ovat vähentyneet sitä mukaa kun vaalit ovaqt lähestyneet. Vanhasen tavoite - niin hän on itse sanonut - on jatkaa yhteistyötä sosialidemokraattien kanssa myös tulevien eduskuntavaalien jälkeen.
Se, että minä en tuota aio hyväksyä ja aion edelleen arvostella Vanhasta siitä, ettei Vanhanen halua yhteistyötä kokoomuksen kanssa, ei takuulla tee minusta demaria - ei ikinä.
Joten annapa sabotaasi-herjojesi olla tästä eteenpäin, sillä ne ovat pelkkää paskaa.- demarien vihollinen no1
...mutta ei helkutissa myydä sillä suomea vasurille. Kyllä yhteistyö sitten aikanaan asettuu kohdalleen. Sen verran oikeistoa nytb olaan, että Vanhanen, Kallis on ihan hyviä ehdokkaita.
Miksi muuten ei mennä Kalliksen taakse. riita poikki ja Kallis presidentiksi jos Niinistö ja Vanhanen samalla viivalla?
Kalliksella on häpeä omista osake rikkauksistaan, siksi hän puhuu hölmöjä verotuksesta, muuten ihan järkevää.... - Jaba_43
demarien vihollinen no1 kirjoitti:
...mutta ei helkutissa myydä sillä suomea vasurille. Kyllä yhteistyö sitten aikanaan asettuu kohdalleen. Sen verran oikeistoa nytb olaan, että Vanhanen, Kallis on ihan hyviä ehdokkaita.
Miksi muuten ei mennä Kalliksen taakse. riita poikki ja Kallis presidentiksi jos Niinistö ja Vanhanen samalla viivalla?
Kalliksella on häpeä omista osake rikkauksistaan, siksi hän puhuu hölmöjä verotuksesta, muuten ihan järkevää....Tällä erää meillä on minunkin mielestäni liuta ihan hyviä ehdokkaita. Lax on erittäin järkevä oikeistoliberaali, jonka kanssa osun vaalikoneissa hyvin lähelle. Lahti on niin ikään hyvin pätevä kansantalouden tuntija, vaikka ulkopolitiikka saattaisi tuottaa vaikeuksia.
Kallis on minusta liikaa asioita yksinkertaistava populisti, vähän samaa sarjaa kuin Soini, vaikkei kummassakaan mitään isompaa vikaa varmaan olisi.
Hautalasta olen pitänyt aina, sillä hän osaa perustella mielipiteensä hyvin vakuuttavasti eikä sorru koskaan populismiin eikä toisten ehdokkaiden haukkumiseen.
Vanhasen suhteen olen joutunut toteamaan, että vaalikoneita ruksaillessani hän jää aina toiseksi viimeiseksi, kun Halonen on viimeinen, eli porvariyhteistyöstä puhuttaessa olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei siitä taida tulla mitään, ellei kepu vaihda johtoaan. Vanhanen ei halua porvariyhteistyötä. - Linnunrata jatkaa
Jaba_43 kirjoitti:
Tällä erää meillä on minunkin mielestäni liuta ihan hyviä ehdokkaita. Lax on erittäin järkevä oikeistoliberaali, jonka kanssa osun vaalikoneissa hyvin lähelle. Lahti on niin ikään hyvin pätevä kansantalouden tuntija, vaikka ulkopolitiikka saattaisi tuottaa vaikeuksia.
Kallis on minusta liikaa asioita yksinkertaistava populisti, vähän samaa sarjaa kuin Soini, vaikkei kummassakaan mitään isompaa vikaa varmaan olisi.
Hautalasta olen pitänyt aina, sillä hän osaa perustella mielipiteensä hyvin vakuuttavasti eikä sorru koskaan populismiin eikä toisten ehdokkaiden haukkumiseen.
Vanhasen suhteen olen joutunut toteamaan, että vaalikoneita ruksaillessani hän jää aina toiseksi viimeiseksi, kun Halonen on viimeinen, eli porvariyhteistyöstä puhuttaessa olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei siitä taida tulla mitään, ellei kepu vaihda johtoaan. Vanhanen ei halua porvariyhteistyötä.demareiden vihollinen ja jaba ovat molemmat kaukana kokoomuksen kannattajista. tarkoituksena vain saada antipatiat oikeistolaisten välille.
seuratkaapa. - huonoa jossakin
Henkilössä on aiheellista katsoa peiliin.
Katso peiliin ja mieti kirjoitustesi tasoa.
On mukava kuulla että olet joskus jopa kehunut Vanhasta, niiden kehumisten arvo vaan laskee jos 99 %:a kirjoituksistasi on törkeää heittoa Vanhasta kohtaan. - taaskin
Jaba_43 kirjoitti:
Tällä erää meillä on minunkin mielestäni liuta ihan hyviä ehdokkaita. Lax on erittäin järkevä oikeistoliberaali, jonka kanssa osun vaalikoneissa hyvin lähelle. Lahti on niin ikään hyvin pätevä kansantalouden tuntija, vaikka ulkopolitiikka saattaisi tuottaa vaikeuksia.
Vanhasen suhteen olen joutunut toteamaan, että vaalikoneita ruksaillessani hän jää aina toiseksi viimeiseksi, kun Halonen on viimeinen, eli porvariyhteistyöstä puhuttaessa olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei siitä taida tulla mitään, ellei kepu vaihda johtoaan. Vanhanen ei halua porvariyhteistyötä.Oksettaa jo sun tyylisi.
Nimenomaan Vanhanen halusi porvariyhteytötä.
Siitä hetikohta Sasi alkoi hämmentämään rusinasoppaansa Kriisinhallintalaista kokoomuksen tukemana. Mikstä kukaan tietää, kuinka paljon Niinistö hääri taustoista? Pahasti siltä haiskahti. Haluttiin vain romuttaa Vanhasen uskottavuutta.
En ihmettele, että Vanhasta lievästi sanottuna nyppii kokoomus osaajat. Sitä saa mitä tilaa.
Kokoomus teki itse VITSIN porvariyhteistyöstä hetimmiten kun siitä oltiin vasta kaavailtu. - Jäbä on soluttautuja
taas Jaba vai mikä Kikkakeppi nyt olitkaan. Tyylisi on varsin aggressiivinen ja NIIN LÄPINÄKYVÄ, NIIN LÄPINÄKYVÄ.
Painu sinne Halosesi helmoihin siellä teillä Halosen leirin sosialistitoimittajilla on niin nihkeän lämmintä suorastaan tuskanhikistä olla. - Jaba_43
Sain sen tasoisia kommentteja, että vastaan yhteisesti.
"Anteeksi mitä?" -otsikoidussa kommentissani kerroin hyvin perustellusti, mistä syistä minä en näe porvariyhteistyötä olevan olemassakaan.
Mitä se siis on, jota muka sabotoin?
Tähän en ole saanut ensimmäistäkään kommenttia, vain pelkkää omaan henkilööni kohdistuvaa herjaa.
kertokaa nyt ihmeessä, miten joku porvariyhteistyö voisi olla mahdollista, kun sitä ei halua Matti Vanhanen eikä 75% keskustan kenttäväestäkään.
Yksinäänkö kokoomuksen pitäisi harrastaa jotain porvariyhteistyötä?
Voisitteko kommentaattorit siis vastata asiaan, jos pystytte, sillä se, että sätitte minua, ei saa aikaan porvariyhteistyötä missään tapauksessa, eli aikanne menee ihan hukkaan siinä hommassa. - Jaba_43
taaskin kirjoitti:
Oksettaa jo sun tyylisi.
Nimenomaan Vanhanen halusi porvariyhteytötä.
Siitä hetikohta Sasi alkoi hämmentämään rusinasoppaansa Kriisinhallintalaista kokoomuksen tukemana. Mikstä kukaan tietää, kuinka paljon Niinistö hääri taustoista? Pahasti siltä haiskahti. Haluttiin vain romuttaa Vanhasen uskottavuutta.
En ihmettele, että Vanhasta lievästi sanottuna nyppii kokoomus osaajat. Sitä saa mitä tilaa.
Kokoomus teki itse VITSIN porvariyhteistyöstä hetimmiten kun siitä oltiin vasta kaavailtu.Vanhanen halusi porvariyhteistyötä, mutta itse rajasi sen niin, että se koskee ainoastaan presidentinvaalia.
Tähän kokoomus suostui, eli jos vaalissa tulee toinen kierros, niin näemme, miten puolkuet pystyvät testamanttaamaan ääniä puoluejohtajien päätöksillä,
Minä luulen, että fiasko on suurempi kuin viineksi. - Olette säälittäviä
Jaba_43 kirjoitti:
"Anteeksi mitä?" -otsikoidussa kommentissani kerroin hyvin perustellusti, mistä syistä minä en näe porvariyhteistyötä olevan olemassakaan.
Tähän en ole saanut ensimmäistäkään kommenttia, vain pelkkää omaan henkilööni kohdistuvaa herjaa.
kertokaa nyt ihmeessä, miten joku porvariyhteistyö voisi olla mahdollista, kun sitä ei halua Matti Vanhanen eikä 75% keskustan kenttäväestäkään.
Voisitteko kommentaattorit siis vastata asiaan, jos pystytte, sillä se, että sätitte minua, ei saa aikaan porvariyhteistyötä missään tapauksessa, eli aikanne menee ihan hukkaan siinä hommassa.viime vaalien tuloksia. PORVARIYHTEISTYÖ TOIMI VARSIN HYVIN OTTAEN HUOMIOON SEN, ETTÄ SUOMEEN OLI TILAUKSESSA NAISPRESIDENTTI.
AHO SAI 48,4% ÄÄNISTÄ, HALONEN 51,6% ÄÄNISTÄ. AHO SAI VARSIN HYVIN ÄÄNIÄ TILANTEEN HUOMIOONOTTAEN.
NYT ON AIKA TOINEN JA HALONEN SAA LÄHTEÄ. SURKU TIETENKIN SULLE HALOSEN KANNATTAJALLE. - Olet säälittävä
Jaba_43 kirjoitti:
Voisitteko kommentaattorit siis vastata asiaan, jos pystytte, sillä se, että sätitte minua, ei saa aikaan porvariyhteistyötä missään tapauksessa, eli aikanne menee ihan hukkaan siinä hommassa.SINÄ VOIT TIETÄÄ KETÄ 75% KESKUSTALAISTA ÄÄNESTÄÄ?
ÄÄRIVASEMMISTOLAISTA, TULIPUNAISTA, VANHAA, RETUSOITUA DDRÄÄ IHAILLUTTA FEMINISTILEPAKKOMUMMOAKO?
IHAN VARMAAN JOO! - viimeksi
Jaba_43 kirjoitti:
Vanhanen halusi porvariyhteistyötä, mutta itse rajasi sen niin, että se koskee ainoastaan presidentinvaalia.
Tähän kokoomus suostui, eli jos vaalissa tulee toinen kierros, niin näemme, miten puolkuet pystyvät testamanttaamaan ääniä puoluejohtajien päätöksillä,
Minä luulen, että fiasko on suurempi kuin viineksi.Kuka luottaa Sauliin nytkään?
- linnuradalta huudellen
Olette säälittäviä kirjoitti:
viime vaalien tuloksia. PORVARIYHTEISTYÖ TOIMI VARSIN HYVIN OTTAEN HUOMIOON SEN, ETTÄ SUOMEEN OLI TILAUKSESSA NAISPRESIDENTTI.
AHO SAI 48,4% ÄÄNISTÄ, HALONEN 51,6% ÄÄNISTÄ. AHO SAI VARSIN HYVIN ÄÄNIÄ TILANTEEN HUOMIOONOTTAEN.
NYT ON AIKA TOINEN JA HALONEN SAA LÄHTEÄ. SURKU TIETENKIN SULLE HALOSEN KANNATTAJALLE.Se toimi lähes riittävin tavoin jo aiemmin, ja tilanne on olennaisesti parempi ja Niinistön suosio Ahon silloista vankempaa, joskin Ahoa ansaitusti osataan nyt myös arvostaa.
Tuon toiminnan tarkoituksena on kaikkea muuta kuin tukea Niinistön kampanjaa. Keskustapalstan Vanhasen haukkuminen ei asiaa edistä. - Jaba_43
Olette säälittäviä kirjoitti:
viime vaalien tuloksia. PORVARIYHTEISTYÖ TOIMI VARSIN HYVIN OTTAEN HUOMIOON SEN, ETTÄ SUOMEEN OLI TILAUKSESSA NAISPRESIDENTTI.
NYT ON AIKA TOINEN JA HALONEN SAA LÄHTEÄ. SURKU TIETENKIN SULLE HALOSEN KANNATTAJALLE.Porvariyhteistyö ei ole sitä, että kokoomus äänestää keskustaa täysin kritiikittömästi.
Presidentinvaali on henkilövaali.
Siulloin, jos kokoomuksen ehdokas putoaa, valitsen sen ehdokkaan, joka omasta mielestäni on kokoomukselle vähemmän vahingollinen, eikä siihen silloin vaikuta mikään muu asia kuin sen arviointi, kumpi on kokoomukselle vähemmän vahingollinen minun henkilökohtaisesta mielestäni.
Jos edellä kuvaamani ajattelu - ja Vanhasen kokoomusräksyttelyn kritisointi koetaan "porvariyhteistyön sabotoinniksi", niin porvariyhteistyö rajataan aika kapealle alueelle, josta minä olen täysin eri mieltä. - Jaba_43
Olet säälittävä kirjoitti:
SINÄ VOIT TIETÄÄ KETÄ 75% KESKUSTALAISTA ÄÄNESTÄÄ?
ÄÄRIVASEMMISTOLAISTA, TULIPUNAISTA, VANHAA, RETUSOITUA DDRÄÄ IHAILLUTTA FEMINISTILEPAKKOMUMMOAKO?
IHAN VARMAAN JOO!Joku tutkimus se oli, jonka mukaan 25% keskustan kenttäväestä kannatti porvarihallitusta ja 76% punamultaa.
Minulle porvariyhteistyö on nimittäin hallitusyhteistyötä ja yhteistyötä eduskunnassa.
minun porvariyhteistyöni ei ole koskaan sitä, että kokoomuslaisen pitää äänestää keskustalaista demaria vastaan
Lisää tässä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000107&posting=22000000012921822 - Arvo/Henkilövaali
Jaba_43 kirjoitti:
Joku tutkimus se oli, jonka mukaan 25% keskustan kenttäväestä kannatti porvarihallitusta ja 76% punamultaa.
Minulle porvariyhteistyö on nimittäin hallitusyhteistyötä ja yhteistyötä eduskunnassa.
minun porvariyhteistyöni ei ole koskaan sitä, että kokoomuslaisen pitää äänestää keskustalaista demaria vastaan
Lisää tässä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000107&posting=22000000012921822mitä on porvariyhteistyö. Se on sitä, että äänestetään ehdokasta, jonka arvot ovat lähempänä omia arvoja. Tässä presidentinvaaleissa on kyse. Kansa päättää. Siinä ei ole kyse hallitusyhteistyöstä, vaan arvovaalista, jossa äänensä antavat kansan syvät rivit, ei hallituksen jäsenet eikä eduskunta.
Voit olla ihan varma, että isänmaallisen, työteliään, perhearvoja kunnioittavan, rehellisen, kenties uskonnollisen Keskustan kenttäväen arvot ovat lähempänä Niinistön arvoja kuin tämän kuuskymppisen äärivasemmistolaisen Setamummolepakon arvoja.
Kyse on nimenomaan henkilövaalista ja Keskusta ja Kokoomus ei takuulla äänestä henkilöä, jonka arvot ei vastaa omia arvoja. Siksi minäkin Niinistön kannattajana äänestän kuitenkin mieluummin Vanhasta kuin Halosta. Halosta en äänestä koskaan. - käänteisesti
Arvo/Henkilövaali kirjoitti:
mitä on porvariyhteistyö. Se on sitä, että äänestetään ehdokasta, jonka arvot ovat lähempänä omia arvoja. Tässä presidentinvaaleissa on kyse. Kansa päättää. Siinä ei ole kyse hallitusyhteistyöstä, vaan arvovaalista, jossa äänensä antavat kansan syvät rivit, ei hallituksen jäsenet eikä eduskunta.
Voit olla ihan varma, että isänmaallisen, työteliään, perhearvoja kunnioittavan, rehellisen, kenties uskonnollisen Keskustan kenttäväen arvot ovat lähempänä Niinistön arvoja kuin tämän kuuskymppisen äärivasemmistolaisen Setamummolepakon arvoja.
Kyse on nimenomaan henkilövaalista ja Keskusta ja Kokoomus ei takuulla äänestä henkilöä, jonka arvot ei vastaa omia arvoja. Siksi minäkin Niinistön kannattajana äänestän kuitenkin mieluummin Vanhasta kuin Halosta. Halosta en äänestä koskaan.Äänestän ensisijaisesti Matti Vanhasta.
Toisella kierroksella ei tarvitse edes miettiä,jos vastassa ovat Tarja Halonen ja Sauli Niinistö.
Sauli Niinistö saa varmasti ääneni.
Uskon Saulin tasantarkkaan olevan lähempänä omaa arvomaailmaani kuin Tarja Halonen.
Ainoa mikä voi verottaa äänen antamista Saulille on se että jos Kokoomus alkaa heittää liian likaisilla paukuilla keskustaa.
Kriisinhallintalaki vöyhötys oli jo aika lähellä. Mutta katson sen vielä mieluusti läpi sormien, sillä eipä siitä kokoomuskaan paljoa kostunut.
Reilu peli olla pitää. - Jaba_43
Arvo/Henkilövaali kirjoitti:
mitä on porvariyhteistyö. Se on sitä, että äänestetään ehdokasta, jonka arvot ovat lähempänä omia arvoja. Tässä presidentinvaaleissa on kyse. Kansa päättää. Siinä ei ole kyse hallitusyhteistyöstä, vaan arvovaalista, jossa äänensä antavat kansan syvät rivit, ei hallituksen jäsenet eikä eduskunta.
Kyse on nimenomaan henkilövaalista ja Keskusta ja Kokoomus ei takuulla äänestä henkilöä, jonka arvot ei vastaa omia arvoja. Siksi minäkin Niinistön kannattajana äänestän kuitenkin mieluummin Vanhasta kuin Halosta. Halosta en äänestä koskaan.Minulle presidentti on poliittinen toimija ja otan häneen kantaa nimenomaan politiikan näkökulmasta, eli valitsen sen, jonka koen kokoomukselle vähiten haitalliseksi.
Tapasi kuvata arvoja on enemmän kuin valheellinen. Joku voisi vääntää arvot täysin päinvastoin jos haluaisi ja olisi ihan yhtä oikeassa kuin sinä, mutta minä en sitä tee, koska olen pyrkinyt pitämään omat arvosteluni ja arviointini vain siinä, mitä ehdokkaat sanovat ja tekevät, en siinä millaisia he "ovat". - Olet falski
Jaba_43 kirjoitti:
Minulle presidentti on poliittinen toimija ja otan häneen kantaa nimenomaan politiikan näkökulmasta, eli valitsen sen, jonka koen kokoomukselle vähiten haitalliseksi.
Tapasi kuvata arvoja on enemmän kuin valheellinen. Joku voisi vääntää arvot täysin päinvastoin jos haluaisi ja olisi ihan yhtä oikeassa kuin sinä, mutta minä en sitä tee, koska olen pyrkinyt pitämään omat arvosteluni ja arviointini vain siinä, mitä ehdokkaat sanovat ja tekevät, en siinä millaisia he "ovat".kommentillasi osoitat vain yhä enemmän, että pelaat Halosen pussiin ja toivot hänen voittoaan. Kyseessä on nimenomaan henkilövaali, jossa kansa valitsee itselleen mieleisensä arvo/mielipidejohtajan eikä laskelmoi, mikä olisi Kokoomukselle tai Keskustalle olisi edullisinta. Ihan puhdasta paskaa jauhat.
Kukaan oikea Niinistön kannattaja ei yhdy sanoihisi. Olet falski, valheellinen teeskentelijä. Kertonee, miten pohjatonta epätoivo on teillä siellä Halosen leirissä. Hienoa, että kuitenkin sinun kaltaisesi lierot täältä paljastuivat.
Hyvää yötä. - demarien vihollinen no1
huonoa jossakin kirjoitti:
Henkilössä on aiheellista katsoa peiliin.
Katso peiliin ja mieti kirjoitustesi tasoa.
On mukava kuulla että olet joskus jopa kehunut Vanhasta, niiden kehumisten arvo vaan laskee jos 99 %:a kirjoituksistasi on törkeää heittoa Vanhasta kohtaan...suomalainen ja kannattaa toiselle ihmiselle verotaakkaa jotta minulle itselläni olisi omaisuus ja olisin rikas. Mahdotonta, kokoomuslainen ihminen yleensä on vastuuntuntoinen.
Mutta presidenttin vaaleissa ollaan vaan yhtä mieltä, päivänpolitiikka on eriasia, vasuria ei saa päästää suomen presidentiksi. - Jaba_43
Olet falski kirjoitti:
kommentillasi osoitat vain yhä enemmän, että pelaat Halosen pussiin ja toivot hänen voittoaan. Kyseessä on nimenomaan henkilövaali, jossa kansa valitsee itselleen mieleisensä arvo/mielipidejohtajan eikä laskelmoi, mikä olisi Kokoomukselle tai Keskustalle olisi edullisinta. Ihan puhdasta paskaa jauhat.
Kukaan oikea Niinistön kannattaja ei yhdy sanoihisi. Olet falski, valheellinen teeskentelijä. Kertonee, miten pohjatonta epätoivo on teillä siellä Halosen leirissä. Hienoa, että kuitenkin sinun kaltaisesi lierot täältä paljastuivat.
Hyvää yötä.Intät sitä, että pelaisin Halosen pussiin. Ei se pidä paikkaansa missään muualla kuin sinun päässäsi.
Jokainen vaalikone on osoittanut, että minun ja Halosen mielipiteet ovat kaikkein kauimpina toisistaan, toiseksi kauimpana on Matti Vanhanen.
Siinä olet oikeassa, että kyseessä on henkilövaali, ei puoluepoliittinen vaali, mutta täysin harhaan menet siinä, jos yrität väittää, ettei minulla ole oikeutta ajatella prewsidenttiä poliittisena toimijana sen puolueen kannalta jota itse kannatan.
Loppuosa kirjoituksestasi oli sellaista vuodatusta, jossa ei ole asian häivääkään ja osoittaa taas sen, että on teillä Vanhasen kannattajilla paha paniikki päällä, kun Niinistö nousee kakkoseksi 16.1. - linnunrata kutsuu
Jaba_43 kirjoitti:
Intät sitä, että pelaisin Halosen pussiin. Ei se pidä paikkaansa missään muualla kuin sinun päässäsi.
Jokainen vaalikone on osoittanut, että minun ja Halosen mielipiteet ovat kaikkein kauimpina toisistaan, toiseksi kauimpana on Matti Vanhanen.
Siinä olet oikeassa, että kyseessä on henkilövaali, ei puoluepoliittinen vaali, mutta täysin harhaan menet siinä, jos yrität väittää, ettei minulla ole oikeutta ajatella prewsidenttiä poliittisena toimijana sen puolueen kannalta jota itse kannatan.
Loppuosa kirjoituksestasi oli sellaista vuodatusta, jossa ei ole asian häivääkään ja osoittaa taas sen, että on teillä Vanhasen kannattajilla paha paniikki päällä, kun Niinistö nousee kakkoseksi 16.1.Niin monta kuukautta kuin tätä täällä on kestänyt, ei voi olla ollut huomaamatta samaa asiaa.
Olisi suoraselkäisempää ja demareillekin parempaa, jos tekisitte vaalityötänne kuten muutkin. Terveisiä vaan muillekin.
- TAO
Mahtaako valiokuntaneuvos iljetä naida vaimoaan ?
- demarien vihollinen no1
..nyt meni vähän ali tai yli...mistä ihmeestä on kysymys...
- TAO
Jokainen tietää, että TAO ei tuollaista kirjoittele, minut tunnistaa edelleenkin sisällöstä. Kaikkea muuta voi varastaa, muttei tietoa.
Ylläpito muuten tallentaa IP:t herjausta varten. Joten tuossa olet hyvinkin vaarassa saada kyselyitä ovelle. - TAO
TAO kirjoitti:
Jokainen tietää, että TAO ei tuollaista kirjoittele, minut tunnistaa edelleenkin sisällöstä. Kaikkea muuta voi varastaa, muttei tietoa.
Ylläpito muuten tallentaa IP:t herjausta varten. Joten tuossa olet hyvinkin vaarassa saada kyselyitä ovelle.Tuleeko adjutantti vai Pena ovelle?
Mitä luulet tunteeko Suomen rikoslaki käsitteen herjaus ? - TAO
TAO kirjoitti:
Tuleeko adjutantti vai Pena ovelle?
Mitä luulet tunteeko Suomen rikoslaki käsitteen herjaus ?Koska tuolta osin RL:a uudistettiin ja nyt puhutaan kunniaa loukkaavista rikoksista yhtenä käsitteenä aikaisemman jaon sijaan.
Mitä luulet mistä tiedän?
- Kiero Halosen leiri
Jäbän taktiikka on läpinäkyvää ja Halosen vaalitoimistossa väsättyä. Toinen Jäbän sivupersoona on Emeritus. Yhdessä he kaikin voimin yrittävät lyödä kiilaa Keskustan ja Kokoomuksen välille.
- vai Timo J. Anttila
Kaiva nyt kikkalija se Kikkakeppi-nikkiskiin esiin, jonka viimeksi paniikissa otit esiin.
Olet paljastunut.- linnunrata huomannut saman
Paljastuminen tuli tosiaan jo aiemmin. Ja tuo toiminta on niin järjestelmällistä ja dem.vihollisen tukemaa, katsopa sekin.
- Hymyilevä Hannes
linnunrata huomannut saman kirjoitti:
Paljastuminen tuli tosiaan jo aiemmin. Ja tuo toiminta on niin järjestelmällistä ja dem.vihollisen tukemaa, katsopa sekin.
Jaba on onnistunut.
Saulin kannatus alle 20% ja vaalit alkaa
kahden päivän päästä.
PANIIKKI. - ei sittenkää
Hymyilevä Hannes kirjoitti:
Jaba on onnistunut.
Saulin kannatus alle 20% ja vaalit alkaa
kahden päivän päästä.
PANIIKKI.On muuten yks nimmari jonka olen tuohon yhdistänyt tää hannes.
- Hymyilevä Hannes
Yllättävän korkealle Niinistön kannatus on noussut.Ottaen huomioon ,että jokaisen porvarin sisimmässä asuu pieni demari.
Näin olen ymmärtänyt seuratessani porvarikirjoittajien toistensa syyttelyä. No tarvitaanko siihen ketään ulkopuolista? Ajatelkaa nyt vähän. Saulin kannattajakunta asus-
taa suurimmaksi osaksi Kehä-3:n sisäpuolelella,kun taas keskivertokepulainen löytyy lähes
kaikista tuon ringin ulkopuolella asuvasta, maata omistavasta henkilöstä.
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632