Kokemuksiani Jehovan todistaja vanhemmistani...

EläväIntiaani

Muinoin kauan kauan sitten kun vanhempani olivat vielä yhdessä ja uskoivat jehovaan.

Uskoin jumalaan itsekkin mutta kun yksin jouduin lapsena kuuntelemaan ja katsomaan vanhempien kännistä tappelua ajattelin että tämä on jumalan tahto niin en halua siihen piruun uskoa.

En ole sitä päätöstä katunut sillä vaikkei elämä aina ole helppoa niin osaanpa ajatella elämääni omilla aivoilla. Ja niin vapaasti kuin haluan, sekin on mielestäni rikkaus. En täysin kiellä jumalaa, voihan se ollakin olemassa. Siis ajattelen että kaikki on mahdollista...

Äitini on kylläkin hurahtanut siihen uudestaan joku vuosi sitten.
Se uskonto sopii sille oikein hyvin. On meinaan rauhottanut sitä tosi paljon. Enään sitä ei puhu ympäri huijari miehet. Tietenki se on helppo saalis jehoville. Mun puolesta ne saa huijata sen asunnon kunhan eivät suvun kesämökin osuuteen koske!!! Silloin Jehovat saavat minusta ikuisen ja pahan vihollisen!

Onko teillä kokemusta että jehovat "huijaavat" testamenttaamaan perinnön jehovien rahastoon?

Oon nykyään äidin kanssa ihan hyvissä väleissä.
Koitan kylläkin olla puhumatta uskonnosta kun se ei johda mihinkään. Mulla on omat mielipiteet ja äidillä omat.

Joku vuosi se yritti "pelastaa" mut jehovalla ihan tosissaan. Kun muu ei enään auttanut niin piti sanoa sille että "jos et nyt lopeta tuota käännyttämistä niin en pidä enään mitään yhteyttä"
Siihen se jankuttaminen paremmasta maailmasta loppu tai ainaski väheni siedettävälle taholle.

Ite oon lähinnä viherpiipertäjä intiaani jolle tärkeintä on luonnon puhtaus vesi, ilma ja ruoka.
Sekä se että rakastaa, auttaa ja ymmärtää lähimmäisiä.
Olen kai erikoinen ihminen sillä moraali on minuun sisään rakennettu enkä tarvi sen löytämiseen raamattua.
Aamen (hah hah haaa.;)
Menipä melkein saarnaamisex tää juttu.

Rauhallista ja iloista uutta vuotta kaikille!!!
Ja muistakaa joskus ajatellakin...

8

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fger.

>>>Mun puolesta ne saa huijata sen asunnon kunhan eivät suvun kesämökin osuuteen koske!!!

• EläväIntiaani

>

Mistäs sinä sen tiedät, ettei?

Kuulutko sisäpiiriin?
        Ja kauanko oot kuulunu?
        ja miks sinuun uskosin?
        Ja mitkä ihmeen ex:ät ja rippeli?

• pirletti
        EläväIntiaani kirjoitti:

>

Mistäs sinä sen tiedät, ettei?

Kuulutko sisäpiiriin?
        Ja kauanko oot kuulunu?
        ja miks sinuun uskosin?
        Ja mitkä ihmeen ex:ät ja rippeli?

Kyllä mulla on kans tieto varmalta taholta että jehovat kärttyy omaisuuksia, mun sukulaiselta oltiin viemässä omaisuutta , mutta hän otti sukuunsa yhteyttä ja erosi koko porukasta.
        Koittakaa ajatella omilla aivoilla etteivät ne saisi teitä harhauttaa

• EläväIntiaani
        pirletti kirjoitti:

Kyllä mulla on kans tieto varmalta taholta että jehovat kärttyy omaisuuksia, mun sukulaiselta oltiin viemässä omaisuutta , mutta hän otti sukuunsa yhteyttä ja erosi koko porukasta.
        Koittakaa ajatella omilla aivoilla etteivät ne saisi teitä harhauttaa

Jos sen tenpun tekisivät niin...
        Oikeudessa ekax.
        jos sieltäkään ei oikeutta saa niin sitten otetaan kovemmat keinot käyttöön.
        Mutta oikeus tapahtuu ennemmin tai myöhemmin.

SE ON VARMA!!!

• timotei

vartiotornissa neuvottiin kuinka olisi lain mukaan toimittava testamentatessaan omaisuuttaan VT-seuralle?

Ottavat varmaan testamentatun omaisuuden vastaan ja koska on toimittu laillisesti, asia on ok. Turha väittää mitään muuta.

• kiihkoilija
        EläväIntiaani kirjoitti:

Jos sen tenpun tekisivät niin...
        Oikeudessa ekax.
        jos sieltäkään ei oikeutta saa niin sitten otetaan kovemmat keinot käyttöön.
        Mutta oikeus tapahtuu ennemmin tai myöhemmin.

SE ON VARMA!!!

Hehee!
        Jos omaisuus testamentataan ni se on menoa.Ei sitä oikeudessa puida.
        Turha se on kuule uhoa..ainoo oikeus mitä saat sit lopulta on se ku jehkut vippaa sut pihalle ku menet vinkumaan niille.
        Oikeus tapahtuu ennemmin tai myöhemmin..ja paskat..mihi se rauhantahtoinen intiaani katos? sähän olit sellanen..heh..hippi.

• AliBaba
        timotei kirjoitti:

vartiotornissa neuvottiin kuinka olisi lain mukaan toimittava testamentatessaan omaisuuttaan VT-seuralle?

Ottavat varmaan testamentatun omaisuuden vastaan ja koska on toimittu laillisesti, asia on ok. Turha väittää mitään muuta.

On myös se, että vartiotorniseura ei ota testamentteja vastaan jos on rinnakkaisperillisiä!

• judge.
        AliBaba kirjoitti:

On myös se, että vartiotorniseura ei ota testamentteja vastaan jos on rinnakkaisperillisiä!

rinnakkaisperillisiä?
        tarkoitatko rintaperillisiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3204
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1802
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe