Ystävät tällä foorumilla

jukka.finland

Noin vuoden olen saanut olla kanssanne tällä palstalla jakamassa ja vastaanottamassa; olen jäänyt saamapuolelle ja kiitän teistä jokaista mielipiteistänne ja rukouksistanne puolestani.

Vuosi vaihtuu parin tunnin kuluttua. Omasta puolestani toivotan kaikille Jumalan armon ja Kristuksen rauhan omakohtaista läsnäoloa alkavan vuoden jokaiselle päivälle. Herra itse teitä siunatkoon ja varjelkoon teitä kaikesta pahasta. Ja Hän, jolla valta on, asettakoon jokaisen teistä riemuitsevina ja tahrattomina Valtaistuimensa eteen kirkkaudessa, Jeesuksen Kristuksen uskon kautta.

14

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manasseh.

Käyn harvoin tällä palstalla mutta niillä harvoilla kerroilla olen huomannut sinut uskon mieheksi.
      Jokaisella on oma kenttänsä.
      Se vähä mitä minä enää olen täällä niin olen juutalaispalstalla.
      Jatka uskollisesti sitä mihin olet saanut armoituksen ja jumalan kehoituksen. Samoin muut kristuksen palvelijat. Teitä on tääällä useita.

• merim.raimo

Ja siunattua vuotta 2006.

• sun-glasses

Hyvää uutta vuotta sinulle ja perheellesi. Jumalan varjelusta, johdatusta, rukousvastauksia ja sitä kautta paljon kiitosaiheita elämääsi toivotan.

• frihet

Kiitokseni epäraamatullisesti esittää ensin teille raamatullisen näkemyksen omaaville ja erikoisesti sinulle Jukka.
      Itse räävä suuna vikoillut olen vaan anteeksi pyytelen niitä epä raamatullisia kommentejani sekä uskovaisilta,että uskosta osattomilta.

Ehkä koitan maltaa olla vastaamatta muutamiin herjoihin,joten saisimme puhtaaman ja rakentavamman sivuston tulevana armon vuonna -06.
      Teillä on "etunanne tuntia ennen katsella armon vuotta -06, vaan toisaalta me saamme täällä viettää hetken pidempään- 05.

Aika on syntyä ja aika on kuolla tuon pitkän rimpsun alku ajat, tuli vaan mieleen ,kun niin monilla on kiire , kaiketi ei minnekään.

Lapsena odottelimme kouluun pääsyä ja sitten koulun loppumista ja töihin pääsemistä, muutamat odottavat innolla eläke ikää ja sen jälkeen alkaa toisille tulla "vanhuus" ja ikävä takaisin nuoruuteen, vaan ehkä olisi hyvä jos välit Isän kanssa olisivat alkuun kunnossa, niin ei kuolemakaan ole vieras.

Vaan suloisen iloista vuoden vaihdetta sinulle Jukka ja kaikille Taivaan Isän rikkauksilla höystettyä uutta vuotta 2006 toivoo fri.

• Siunattua uutta rauhaisaa vuotta 2006 sinullekin ja olkoon se edellistäkin armorikkaampi jos vain Herra suo!

Terv, Taisto veljesi Herrassa! ~

• lannenhunttari

Herrassa..[myos ateille]
      Hänpä vuoden alkaneen --johtaa hyvään päätokseen.l-h....

• stb

samoin sinulle!

• veli riepu

Rakastava ja armollinen Jeesus olkoon vierelläsi joka hetki ja vieköön perille asti,sinne,missä saamme sitten yhdessä iloita ja riemuita! Kiitos kirjoituksistasi,on ollut ilo lukea niitä.Herra antakoon sinulle viisautta ja kärsivällisyyttä jatkossakin.Tahdon myös sinun kanssasi jakaa virren 42:"On Jeesus nimi ihanin sielulle uskovalle..."

• hansutuulia

kiitos myös sinulle, olet hieno kirjoittaja täällä ja edustat Jeesusta lämpimästi ja rakkaasti, olkoon tuleva vuosi vielä parempi ja saakoon Krsituksen rakkaus välittyä meistä enenpi niille jotka eivät tunne rakasta vapahtajaamme!

• RitariOlevainen

käännän viestisi sinuun itseesi päin myöskin,olen aina ilolla lukenut antoisaa sanomaasi,se on ollut,ja toivottavasti tulee jatkossakin olemaan,erittäin tervehdyttävää ja siunaavaa,jatka vaan samaan malliin,Jeesus sinua siunatkoon,ja perhettäsi.
      Rukoilen,että Kristuksen täydellinen siunaus seuraa sinua,missä sitten liikutkin.
      Siunattua lakaneen vuoden jatkoa!

• poikalapsi

Toiveikasta uutta vuotta sinullekin! Toivon myös, että tuleva vuosi valaisee taikauskon vallassa valheita levittelevien joukkokuntaa aidon tiedon valolla omien hapanten luulojen sijaan. Näin tasaveroiset ihmisoikeudet saavat sen arvon, jonka Jeesuskin niille asetti. "Uskovien" höpinä sortuu tiedon alle, lahkot kaatuvat ja ihmisillä on oikeus elää ilman syntipaskaa, jota tälläkin palstalla enimmäkseen muiden päälle on ollut tapana levitellä.

Valon ja järjen vuotta 2006!

• Sinä se osaat sanoa sen, mikä mielesi täyttää, niin hassunkurisen hauskasti...

Jumalan armoa ja Hänen Poikansa omakohtaista kohtaamista vuonna 2006.

• jukka.finland kirjoitti:

Sinä se osaat sanoa sen, mikä mielesi täyttää, niin hassunkurisen hauskasti...

Sinä kun olet Jeesuksen kohdannut, voisitko kertoa, onko hänen vaatemallistonsa uudistunut, vai esiintyykö hän edelleen Raamatun ajan kylpytakki-lookissa?

Saa kai sitä kysyä jotain konkreettista asiaakin?

• poikalapsi
        jukka.finland kirjoitti:

Sinä se osaat sanoa sen, mikä mielesi täyttää, niin hassunkurisen hauskasti...

Niin: meillä on kanssasi se iso ero, että minä sanon SUORAAN, mitä ajattelen, kun taas sinä kiertelet, peittelet ja panet omat syrjivät ja sortavat harhaluulosi "jumalan" piikkiin. Jos suoruus on sinusta "hauskaa", ei voi kuin valittaa.

Minä uskon jo Jumalaan ja olen tarpeeksi kohdannut Hänen poikaansa omakohtaisesti. MIKSI ei se sinulle riitä? Olen yhä homo: siinä se vastaus: kas kun Jumala ei luomaans amuuksi muuta.

Tee sinäkin jo parannus ja lopeta paskanjauhanta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3434
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2642
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      382
      2588
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1767
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1415
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1080
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      1005
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      965
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      27
      799
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      744
    Aihe