Siska

taisi loppua

Kun Siska ammuttiin?! Ei kai enää herää henkiin? Torkuin vähän välillä ja minulle jäi epäselväksi se, että tappoiko se poika myös isäpuolensa ja äiti otti syyn niskoille. Vai äitikö tappoi miehensä. Kun se ase oli sillä pojalla?!

8

1307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hansu

Todellakin oli kyl kylmä suihku ainaski minun niskaani, kun ihana Siska kuoli. Juonihan meni niin, että se pojan äiti oli murhannu sen miehensä tosiaankin. Sit se oli piilottanu aseen pojan reppuun, ettei sitä kotietsinnöissä löydetty. Mut poika otti aseen esille nähtyään äidin pidättämisen. Ja sitten poika ampui kolme laukausta kohti Siskaa. BYÄÄÄ!

Luultavasti Siska jatkuu, mut tulee uusi näyttelijä. Minä haluan vanhan takaisin. Barrikadeille!

• ...muistan lukeneeni jostain, että sarja jatkuu. Tilalle tulee uusi mies jonka roolinimi on edelleen Siska...

• Matula

Olisi sarjan käsikirjoittaja voinut keksiä siistimmän tavan vaihtaa päähenkilö. Siska olisi esim saanut siirron muualle tai jotain.
      Tuosta jäi kieltämättä paha mieli vaikka kuinka ajattelee että sehän on vain tv-sarja.

Siska olisi voinut jatkaa vaikka kymmenen vuotta, loistava tyyppi ja oli oikea mies derrickin paikalle.

• Matula

Saksaa en ymmärrä mutta taitaa olla kuva uudesta siskasta?

http://www.zdf.de/ZDFde/inhalt/21/0,1872,2011061,00.html

Hahn pysyy sarjassa mutta se toinen apulainen taitaa vaihtua.

• ItkuTuli

Oli hirveä järkytys, kun Siska kuoli. Siska oli kaiken lisäksi yksi saksalaisdekkarisuosikkejani.
      Olin ruveta itkemään, mutta pidättelin sitten, kun en halunnut siinä kaikkien nähden vollottaa.

Tuntuu epätodelliselta, että Siska on poissa.

Rest In Peace, Siska. :(

• uusittava

Kuopiossa ruutu musteni juuri ennen Siskan alkua. Voi harmi. Lempparisarjassa ratkaiseva käännös ja samaan aikaan ongelmia lähetyksen kanssa. Tosi harmittava loppu viime vuodelle.

• Hansu

Mulla ei ollu aavistustakaan, et Siska kuolee. Siinä sit tuijottelin rutiinilla lempikrimiäni. Meni, kuulkaas, maitokahvit väärään kurkkuun, kun Siska kuoli. Itketti, mutten minäkään viitsinyt itkeä saksalaisdekkarin perään.
      Sitä en kyllä ymmärrä, miten uusikin pollari on nimeltään Peter Siska. Hölmöä!

Ikävä Siskan sänkeä...

• Uuden hahmon nimi ei suinkaan ole Peter Siska vaan hän on Viktor Siska ja hän on Peterin velipuoli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3684
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2011
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1333
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1226
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      107
      1108
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1075
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      975
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35