Siska

taisi loppua

Kun Siska ammuttiin?! Ei kai enää herää henkiin? Torkuin vähän välillä ja minulle jäi epäselväksi se, että tappoiko se poika myös isäpuolensa ja äiti otti syyn niskoille. Vai äitikö tappoi miehensä. Kun se ase oli sillä pojalla?!

8

1328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hansu

Todellakin oli kyl kylmä suihku ainaski minun niskaani, kun ihana Siska kuoli. Juonihan meni niin, että se pojan äiti oli murhannu sen miehensä tosiaankin. Sit se oli piilottanu aseen pojan reppuun, ettei sitä kotietsinnöissä löydetty. Mut poika otti aseen esille nähtyään äidin pidättämisen. Ja sitten poika ampui kolme laukausta kohti Siskaa. BYÄÄÄ!

Luultavasti Siska jatkuu, mut tulee uusi näyttelijä. Minä haluan vanhan takaisin. Barrikadeille!

• ...muistan lukeneeni jostain, että sarja jatkuu. Tilalle tulee uusi mies jonka roolinimi on edelleen Siska...

• Matula

Olisi sarjan käsikirjoittaja voinut keksiä siistimmän tavan vaihtaa päähenkilö. Siska olisi esim saanut siirron muualle tai jotain.
      Tuosta jäi kieltämättä paha mieli vaikka kuinka ajattelee että sehän on vain tv-sarja.

Siska olisi voinut jatkaa vaikka kymmenen vuotta, loistava tyyppi ja oli oikea mies derrickin paikalle.

• Matula

Saksaa en ymmärrä mutta taitaa olla kuva uudesta siskasta?

http://www.zdf.de/ZDFde/inhalt/21/0,1872,2011061,00.html

Hahn pysyy sarjassa mutta se toinen apulainen taitaa vaihtua.

• ItkuTuli

Oli hirveä järkytys, kun Siska kuoli. Siska oli kaiken lisäksi yksi saksalaisdekkarisuosikkejani.
      Olin ruveta itkemään, mutta pidättelin sitten, kun en halunnut siinä kaikkien nähden vollottaa.

Tuntuu epätodelliselta, että Siska on poissa.

Rest In Peace, Siska. :(

• uusittava

Kuopiossa ruutu musteni juuri ennen Siskan alkua. Voi harmi. Lempparisarjassa ratkaiseva käännös ja samaan aikaan ongelmia lähetyksen kanssa. Tosi harmittava loppu viime vuodelle.

• Hansu

Mulla ei ollu aavistustakaan, et Siska kuolee. Siinä sit tuijottelin rutiinilla lempikrimiäni. Meni, kuulkaas, maitokahvit väärään kurkkuun, kun Siska kuoli. Itketti, mutten minäkään viitsinyt itkeä saksalaisdekkarin perään.
      Sitä en kyllä ymmärrä, miten uusikin pollari on nimeltään Peter Siska. Hölmöä!

Ikävä Siskan sänkeä...

• Uuden hahmon nimi ei suinkaan ole Peter Siska vaan hän on Viktor Siska ja hän on Peterin velipuoli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5037
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3302
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3059
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      36
      2112
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1787
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1540
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1454
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      118
      1130
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1099
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1067
    Aihe