Posliini/kiitorata/natural

Sinkuksi

No,niin.
Tässä uunituore tulokas sinkkumarkkinoille,ja KYLLÄ,haluan miellyttää miestä..Siksipä kyselenkin galluppina,mikä ylläolevista vaihtoehdoista saa eniten suosiota?
Exä piti posliinista,joka on itsellekin mieluinen,mutta hiukan työläs kyllä.

Pallo on teillä,Suomen miehet!:))

21

5248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Birdy*

että kysyisit tämän alan kysymyksiä tuolta seksipalstoilta.Jos niitä nyt ylipäätään pitää kysymään lähteä.

Taidat olla paitsi nuori että kokematon.

PS. Kokeile brasilialaista. Ei satu yhtään mutta mitä sen on väliä - kunhan miellyttää miestä eikö? Vedä samantien lävistykset sinne, voihan olla että joku tykkää niistä.

• Mies94927423

Aivan turha on yrittää ketään miellyttää, koska ei sillä pitkälle pötkitä. Paras kun löydät semmosen kumppanin joka hyväksyy sut semmosena kuin oot, eikä tutki suurennuslasin kanssa miten ne karvat on ajeltu. Joku tykkää toisesta ja joku taas toisesta, mutta ei kai parisuhde ole kiinni mistään pimppikarvoista, tai niiden ajelutyylistä?

• hömppeli

Kerrot selvää asiaa ystäväiseni.Täältä iän,ei kokemusten perusteella,huhuilee asiaa yks hömppeli mummeli.

• yyyyyy

Siististi rajattu ja lyhyeksi ajeltu, tai sitten posliini.. Molemmat oikeastaan ihan yhtä hyviä vaihtoehtoja.

Sanoisin, että aika harva mies erityisemmin pitää natural-vaihtoehdosta, jossa karvat rehottaa miten sattuu. Toki näitäkin miehiä on, mutta vähemmistössä ovat varmasti, ja tuskin ovat keskimäärin kovinkaan eroottisia luonteeltaan, vaan enemmänkin sitä "peiton alla piilossa lähetyssaarnaajassa" -porukkaa.

• jarjestysmies

Näin se homma menee.

• voi helvetti

ihmissuhteet ei ole kiinni alapään karvoista tai karvattomuudesta. Ota aivot narikasta, ääliö!

• Jos sais valita

Natural on aika kauhee, mutta jotkut tykkää, makuasia :)

• pillipiipari

tykkää miusta posliinina ja täytyy sanoa että tunne on molemminpuolinen :) eli hän posliinina myös, ite tykkään itestäni "puhtaan" siistinä näin

• tai muuten

Poslari tai kiitora on ihan kiva. Eka on nyt muotia.Natural on aika järkyttävä paitsi jos räpylät on kun raparperin lehdet.
      Pääasia kunhan on siisti sopusuhtainen ja halukas.

• mietteliäs mies

Sinkuksi tulossa ja heti revan jakaminen suunnitteilla? kun täytyy kysellä minkälaisesta pimpsasta miehet tykkää. Olet sinä kyllä aika epätoivonen tapaus.

• yyyyyy

Ihminen on seksuaalinen eläin, myös sinkkuihminen. Etenkin sinkkuihminen.

• hömppeli

suhteellisen korkealla iällä tavanut miehen,joka olisi halunnut ajaa häpykarvani paljaaksi.En tiedä mitä hän haki,mutta minä kieltäidyin.Oli kylläkin omaa ikäluokkaa.Näin sanottuna,mehän haemme mitä haluamme,tai muut hake,mitä he haluavat.

• niin..

ajattelitko, että sinun täytyy 'kelvata' enemmistölle? Ei taida sinulla tyttörukka olla rima kovin korkealla, eikä itsekunnioitusta ollenkaan. Taidat olla niitä onnettomia tipusia, joilta irtoaa kelle tahansa, kunhan mies vähän kehaisee..

Mitäpä jos annat niiden karvojen olla ja sitten kun olet tavannut sen oikean ja olette valmiita menemään sänkyyn, kysäiset häneltä, että onko karvoillasi/niiden ajelutyylillä merkitystä..

• YÖKs RYÖKS

Sellainen kusen polttama karvareuhka on kuvottava ja vastenmielinen!!!Valitettavasti valtaosalla Suomen naisista vilkkuu pulisonget pikkareiden lahkeista.YÖK.Ole siinä sitte eroottisesti latautunut kun sellaiset tupset töröttää sivuilla.Hyi saatana.

• :-))))))

"Valtaosalla Suomen naisista..." MOahahahha...ajeletko jotain valtatietä.....

• äijät

Ajelkaa itse valtavia puskianne,olen tasan yhdellä nähny sheivatun version.Ite pidän omani kunnossa.

• tuheron karvojen väristä.Jos ne on mallia maantien väriset niin siinä tapauksessa kaikki veks mut tummilla karvoilla kiitorata tai pikku tupsu on mun mielestä sexyin.

• karvat pois

Näin on paras tunto kaikkialla.

• vato retro

1. Kiitorata 10 p
      2. Siistitty natural 7 p
      3. Natural ja posliini 3 p

Riippuu tietysti ruumiinrakenteestasi ja vaginasi ulkomuodosta mikä sopii parhaiten. Hoikalle sopii kiitorata, pullealle posliini tai pieni tasasivuinen kolmio.

Nuoleminen on kivempaa kun edes jotain on yritetty tehdä asian eteen, joten kysymyksesi oli elimellisen tärkeä.

• ;-)))))))

...että oikein tasasivuinen kolmio...moahahahah!!!!

• Naturalikin käy mikäli karvoitus on luonnostaan lyhyttä, muuten kelpaa hieman siistitystä/rajatusta posliiniin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe