virtsatietulehdus

ei apua lääkkeistä

onko kenelläkään tietoa vaihtoehtoisista hoidoista ja lääkkeistä tähän vaivaan. Ei viitsisi aina syödä antibiootteja??? Olkaa kiltteja ja auttakaa

8

4254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puolukka

Etsi tietoa ruokavaliosta. Puolukka ym, happamat auttavat. Se on testattu, että ruokavaliolla saa jatkuvan tai usein toistuvat virtsatulehduskierteen katkasitua ja samalla myös uudet tulehdukset estyy.

• olla

Kokeile näitä; karpalo, puolukka ja pitkävaikutteinen (depot-tabletit) b-vitamiini. Näistä olen lukenut ja jotain jopa kokeillut.

• Kandi

Jo mainitut puolukka ja karpalo voivat olla hyödyllisiä, kuten myös c-vitamiini, joka sekin happamoi virtsaa. Muista myös juoda paljon että virtsatiet "huuhtoutuvat" hyvin.

• PIU

sun kannattaa syödä piiiitkä kuuri karpalosta tehtyjä valmisteita nimen omaan virtsatietulehdukseen ja lisäks C-vitamiinia! Äläkä osta synteettisesti valmistettuja,yleensäkään mitään vitamiineja,koska elimistö ei niitä tunnista ja näin ollen eivät myöskään imeydy!

• ...

Moi!
      Mulla on tullut sama tauti 6kertaa vuoden aikana ja syynä on aktiivinen seksielämä.. ;) heh

Anyway, suosittelen että ostat C-TABS 500mg apteekista. Mulla auttanut. Pitää virtsan happamana ja silloin bakteerit ei viihdy sillä..

TOIVOTTAVASTI AUTTAA! Mulla auttoi.. Toi tauti on syvältä..

• minä vain.

karpalot ja karpalomehu joten kuten lieventävät kirvelyä.ainakin minulla auttoi..mutta kyllä ne antibiootit on aina joutunut hommaamaan :/

• liruliisa

Kumma kyllä jotkut saavat apua homeopatiasta. En ole kokeillut mutta viimeisen 6 kk aikana on ollut kymmenen lääkekuuria. vaihtoehdot ovat SUomessa vähäiset. paria KUURIA VUOROTELLAAN JA SAADAAN MUUTAMAKSI PÄIVÄKSI TULEHDUS POIS JA SITTEN SE ALKAA TAAS- EIKÄ SYYNÄ OLE SEKSIELÄMÄ, KUN SITÄ EI EDES OLE. JA PAIKAT PIDÄN PUHTAANA, TODELLA.
      KArpaloakin olen kokeillut mutta mahalaukku ei sitä kestä eikä se ole senkummemmin auttanutkaan. Olen kuullut jostain kiinalaisesta lääkkeestä mutten ole päässyt jaljille. Menisinb itse paikalta hakemaan , jos nimen tietäisin. Niin vaikeaa tämä elämäni on- on ollut jo pitkään.

• samankokenut

D-mannoosi (d-mannose, esim. Iherbistä saa tilattua, joissain valmisteissa yhdistelmä karpaloa ja tuota) Voi auttaa vi-infektioiden uusimisen ehkäisyssä. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23633128, https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mannose

Puolukka/Karpalomehu(täysmehutiiviste, sokeriton yty versio). karpaloa löytyy myös kapseleina.

C-vitamiini.

Jos bakteerikantasi on häiriintynyt antibioottikuurien jälkeen, myös hiivatulehdus voi iskeä, joka voi myös aiheuttaa kiusallisia vastaavia oireita. Tällöin kannattaa eritoten siivota ruokavalio, vähentää sokeria ja lisätä hapanmaitotuotteita(asidofilus)

Intiimihommien jälkeen heti rakko tyhjäksi ja pesu, ettei pöpöt pääse muhimaan. Kylmässä ei kannata istua.(ei tosin niin ongelma kesällä :D)

Jo pahaksi päässeeseen tulehdukseen ei auta kuin a-biootti. Myös estolääkitys voi auttaa pahassa jamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      3009
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1147
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1122
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      51
      1015
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      31
      974
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      858
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      837
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Oletko älykkäämpi kuin kaivattusi

Pitääkö kaivattusi sinua älykkäämpänä teistä? Mitä luulet?
      Ikävä
      71
      770
    Aihe