Hei!
No minä olen nyt ilmeisesti littynyt tähän ihanaan kondylooma-kerhoon ja kaipaisin tietoa tästä ennen kuin pääsen tohtorin luokse!
ELI saan tod.näk. jonkun hoitokuurin... Mutta kun se tauti on aina minussa niin tartutanko sitä koko ajan muihin (siis lääkekuurin jälkeen)?
Aktivoituuko se myös myöhemmin uudestaan?
Ja lopuksi terveiset ihanalle panolle, joka ei voinut kertoa taudistaan vaikka tiesi sen omaavansa. Niin ens kerralla taidan antaa sulle vaihdossa jonkun muun..., onko toiveita? perus klämppä, vai harvinaisempi Kreikkalainen hyppykuppatauti..vaiko iki-ihanainen niveltippuri..? Vaikka ens kertaa tuskin tulee! Vitun hienoa..
Tietoa vailla...
5
638
Vastaukset
- Kondy
Kannattaa paneskella ilman kumia!!!!!!!!!!!!!!
- tf8tyg
tartutat.ole tästälähtien vain semmosen kans kel on jo sama paska.
Kondylooma on virus ja kantaessasi sitä tartutat sitä eteenpäin. Se voi puhjeta uudestaan...
Taistelin kondyn kanssa 4 vuotta sitten, mutta nyt ei virusta enää näy papassa, olen onnellinen. Ja kyllä, kondylooma voi kadota elimistön tuhotessa viruksen.
Käytän aina kondomia, myös ottaessani suihin, sillä ihmiset voivat kantaa oireettomia tauteja tietämättään siitä.
Joten turha syyttää muita jos ei osaa kaivaa kondomia taskusta ;)- Sare
Kondyyn ei ole lääkekuuria jota nappailtais. Sen näkyvät oireet poistetaan laserilla, jäädyttämällä tai panslaamalla.
Kondyjä on useita eri viruksia, sinulla on tämä yksi. Tulevaisuudessa käytä kumia kaikkien partnereiden kanssa, yksi kondy -virus ei suojaa toisen tyyppisen kondy -viruksen tartunnalta.
Kondy -virus saattaa olla ilmenemättä, tulla kukkakaalimaisia syylärykelmiä, limakalvolla saattaa olla vaaleita läiskiä (jotka näkyvät vain penslaamalla)ym. muuta mukavaa. Joka viruksella on oma ulkoinen ilmenemismuoto.
Muista käyttää kortsua AINA, ne ei paljoa maksa. Jos hävettää ostaa niitä, et ole tarpeeksi aikuinen harrastamaan seksiä!!!- ----------
ostaa kortsui, tilaa postimyynnistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532607
- 1971880
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91341- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901