Boikotoikaa Summerlandia!

Nimetön

Subtv on päättänyt että joku summerland on kanavan ainoa katsomiskelpoinen ohjelma, ja turmelee kaikki muut ohjelmat, myös Simpsonit niitten päälle ruikattavilla summerland-mainoksilla.

Kaikki jotka eivät halua omia suosikkiohjelmiaan turmeltavan, voivat kertoa subille mielipiteensä täältä:

http://www.subtv.fi/subnetti/alasivu.shtml/info?palaute

4

1245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tepi88

ku kolmosella alkoi 24 uus kausi niin sitä tuli joka väliin ohjelmissa...

• nakke

Summerland. O.C, Mountain, Hawajin joku mikälie...
      Olisi voinut tiivistää yhdeksi sarjaksi

• Ruffe

No huhhuh.. Sitä vissii mainostetaan iha sen takia ku se sattuu olee aikast uus sarja ja kaikki varmaan entuudestaa taitaa simpsonit tuntea :D

• HelmiKettu

...jos kaikki sullois samaan ohjelmaan siitä tulisi täysi kakka. (vaikka samaa sontaa ne nytkin ovat)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      18
      1396
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      214
      1367
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      145
      1189
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1017
    5. 135
      971
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      923
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      857
    8. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      832
    9. Kehtaisitko kulkea mun kans yleisillä paikoilla

vaikka käsi kädessä?
      Ikävä
      68
      794
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      397
      786
    Aihe