Jenkit on paskoja

Jaska

Minkä vitun takia ajelette jollain 40 vuotta vanhoilla paskoilla lahnoilla? Ostakaa jo nyt kunnon autot tötteröpäät!

70

4759

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenkki ok

      kai niillä täytyy ajella kun ovat niin mukavia ja vielä kestävätkin ajoa eikä tarvitse olla joka vuosi vaihtamassa niin eikä se ikä jenkkiautoissa silleen tunnu

    • Jeh.

      Totta puhut, mutta miks sun pitää sanoo että jenkit kun ne on vaan pohjoisvaltiolaisia?Ei siinä muuta mutta se vähä ärsyttää.

    • jenkkilehmä

      Ja jaska voikin sitten mielipiteensä ilmaistuaan
      palata niille laatuautosivuille.Vai eikö siellä
      olekaan niin mielenliintoista...

      • jenkkilehmä

        mielenliintoistapa hyvinkin!


      • rikurassi

        itellä ollu dodge,chrysler,ford ja chevy . enään koskaan ei tule amerikkalaista PASKA kasaa meitin talouteen. on nimittäin hulluutta maksaa kahdesta tonnista romua hillittömiä summia. jenkit teki vielä hetki sitten vehkeitä jotka on yli 50 vuotta vanhaa tekniikkaa! vitusti tehoa eikä minkäänlaisia ajo-ominaisuuksia, siinäkö sitten on jotain järkee! kelatkaa kahvatukat kuin naurettavan näkösiäki ootte, aikuiset ukot föönaa ja tunkee rasvaa lettiin et näyttäis tosi södeltä! VITTU TE OOTTE PELLEJÄ!!!


      • Vemppu
        rikurassi kirjoitti:

        itellä ollu dodge,chrysler,ford ja chevy . enään koskaan ei tule amerikkalaista PASKA kasaa meitin talouteen. on nimittäin hulluutta maksaa kahdesta tonnista romua hillittömiä summia. jenkit teki vielä hetki sitten vehkeitä jotka on yli 50 vuotta vanhaa tekniikkaa! vitusti tehoa eikä minkäänlaisia ajo-ominaisuuksia, siinäkö sitten on jotain järkee! kelatkaa kahvatukat kuin naurettavan näkösiäki ootte, aikuiset ukot föönaa ja tunkee rasvaa lettiin et näyttäis tosi södeltä! VITTU TE OOTTE PELLEJÄ!!!

        Pistähän Xplöd lippiksen lippa kohdilleen kun menet kylille... Ja pidä huoli että kalvot ovat tumminta "Limo -laatua". Tuntuu Hondakin autolta kun on tummat lasit...

        Xplöd:in ja Hondan kohdalle voit laittaa omat merkkisi niin valkeus tulee.


      • rikurassi
        Vemppu kirjoitti:

        Pistähän Xplöd lippiksen lippa kohdilleen kun menet kylille... Ja pidä huoli että kalvot ovat tumminta "Limo -laatua". Tuntuu Hondakin autolta kun on tummat lasit...

        Xplöd:in ja Hondan kohdalle voit laittaa omat merkkisi niin valkeus tulee.

        ei tartte lippiksiä eikä kalvoja eikä ainakaan mitään hondaa. pankaa te vaan ne talli-takit niskaan, vetäkää stuidu tanaan, ketjulompakko pers taskuun, spittarit jalkaan, zippo vyökoteloon, nahkanaurut kaulaan ja ei kun kartsalle kingailemaan!!!!!!!!!


      • Torttu
        rikurassi kirjoitti:

        itellä ollu dodge,chrysler,ford ja chevy . enään koskaan ei tule amerikkalaista PASKA kasaa meitin talouteen. on nimittäin hulluutta maksaa kahdesta tonnista romua hillittömiä summia. jenkit teki vielä hetki sitten vehkeitä jotka on yli 50 vuotta vanhaa tekniikkaa! vitusti tehoa eikä minkäänlaisia ajo-ominaisuuksia, siinäkö sitten on jotain järkee! kelatkaa kahvatukat kuin naurettavan näkösiäki ootte, aikuiset ukot föönaa ja tunkee rasvaa lettiin et näyttäis tosi södeltä! VITTU TE OOTTE PELLEJÄ!!!

        Mitä se vanha tekniikka ja huonot ajo-ominaisuudet haittaa? Ei niillä autoilla aina tarvi olla kaupungin nopeimpia niin kuin kaikki tuninghemmot luulee ittestään. Jenkki on elämäntapa, tuning sen sijaan ei ole.

        Tuutti on paljon miehekkäämpi tukka kuin joku pitkäfleda tai liimatukka. Pellejä ovat ihan muut.

        Miksi jenkki-ihmiset uskaltaa vetää asennetta esim. hassuissa lakeissa tai vaatteissa? Samaa en ole normaalipiireissä nähnyt. Pelkäävät kai liikaa imagoaan. Onko se sitten kivaa, ei todellakaan!


      • Knight Rider
        rikurassi kirjoitti:

        itellä ollu dodge,chrysler,ford ja chevy . enään koskaan ei tule amerikkalaista PASKA kasaa meitin talouteen. on nimittäin hulluutta maksaa kahdesta tonnista romua hillittömiä summia. jenkit teki vielä hetki sitten vehkeitä jotka on yli 50 vuotta vanhaa tekniikkaa! vitusti tehoa eikä minkäänlaisia ajo-ominaisuuksia, siinäkö sitten on jotain järkee! kelatkaa kahvatukat kuin naurettavan näkösiäki ootte, aikuiset ukot föönaa ja tunkee rasvaa lettiin et näyttäis tosi södeltä! VITTU TE OOTTE PELLEJÄ!!!

        Mitä mitä, ei voi olla huomaamatta tuota katkeruutta, mikä paistaa ko. kirjoittajan tekstistä. No eikös se ole hulluutta ostaa ihka uus japanilainen pilailuväline ja vaihtaa se vuoden päästä?? Enemmin ajan sillä "amekikkalaisella PASKAkasalla" kun ahtaan itteni johonki turvatyynyjen täyttämään matolaatikkoon. Kottikärrylläkin on parempi ajettavuus kuin näillä japanilaisilla tuulipusseilla. Ja mitä hyötyä on laittaa auto täyteen turvatyynyjä, kun ne eivät mahdu täyttymään ilman, että kaikki autossa olijat puristuisivat hengiltä.

        Täyteen ahdattu japanilais auto on yhtä viihtyisä kuin käynyt piimäpurkki. Avatessa sisältö pursuaa karkuun ja alkaa kauhea vaahtoaminen. Kun koko perhe on tukittu japanilais autoon, niin kenelläkään ei ole varaa pieraista, ettei ovet lennähtäisi pois.

        Mutta otitko huomioon sen, että se 50 vuotta vanha tekniikka toimii paremmin kuin uusi japsi tekniikka?? No en menisi vannomaan tuota letin laittoa, ette te oo sen fiksumman näköisiä. Letti on niinkuin lehmän nuolasema, arskat pääs vaikka on yö, huosut sen kokoset, että siitä sais hyvän peitteen jenkille.


      • ENTINEN JENKIN OMISTAJA!!!!!!
        Knight Rider kirjoitti:

        Mitä mitä, ei voi olla huomaamatta tuota katkeruutta, mikä paistaa ko. kirjoittajan tekstistä. No eikös se ole hulluutta ostaa ihka uus japanilainen pilailuväline ja vaihtaa se vuoden päästä?? Enemmin ajan sillä "amekikkalaisella PASKAkasalla" kun ahtaan itteni johonki turvatyynyjen täyttämään matolaatikkoon. Kottikärrylläkin on parempi ajettavuus kuin näillä japanilaisilla tuulipusseilla. Ja mitä hyötyä on laittaa auto täyteen turvatyynyjä, kun ne eivät mahdu täyttymään ilman, että kaikki autossa olijat puristuisivat hengiltä.

        Täyteen ahdattu japanilais auto on yhtä viihtyisä kuin käynyt piimäpurkki. Avatessa sisältö pursuaa karkuun ja alkaa kauhea vaahtoaminen. Kun koko perhe on tukittu japanilais autoon, niin kenelläkään ei ole varaa pieraista, ettei ovet lennähtäisi pois.

        Mutta otitko huomioon sen, että se 50 vuotta vanha tekniikka toimii paremmin kuin uusi japsi tekniikka?? No en menisi vannomaan tuota letin laittoa, ette te oo sen fiksumman näköisiä. Letti on niinkuin lehmän nuolasema, arskat pääs vaikka on yö, huosut sen kokoset, että siitä sais hyvän peitteen jenkille.

        on aika iso perhe sulla jos ei oskalla pierastakkaan ettei ovet lennä irti! sä et taida oikein olla perillä asioista mistä kirjoitat, ne saatanan lökäpöksyt ei taida tajuu edes mikä auto on! onko kaikilla joilla ei oo studuu , LEHMÄN nuolaisema letti???? ja niistä kilometreistä itellä on japsi jolla ajettu n. puoli miljoonaa eikä oo mitään vikaa! bemari jolla ajettu 120000 vikaa jo enemmän ja vähän aikaa sitten oli chevy jolla ajettu n.150000 JOSSA OLI VIKAA VAIKKA MUILLE JAKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN TIEDÄ PASKEMPIA AUTOJA KUIN JENKIT. NIMIM. NOIN 80 AUTOA OMISTANUT JOISTA JENKKEJÄ 7 KPL!!!!!!!!!!!!!!


      • 340
        ENTINEN JENKIN OMISTAJA!!!!!! kirjoitti:

        on aika iso perhe sulla jos ei oskalla pierastakkaan ettei ovet lennä irti! sä et taida oikein olla perillä asioista mistä kirjoitat, ne saatanan lökäpöksyt ei taida tajuu edes mikä auto on! onko kaikilla joilla ei oo studuu , LEHMÄN nuolaisema letti???? ja niistä kilometreistä itellä on japsi jolla ajettu n. puoli miljoonaa eikä oo mitään vikaa! bemari jolla ajettu 120000 vikaa jo enemmän ja vähän aikaa sitten oli chevy jolla ajettu n.150000 JOSSA OLI VIKAA VAIKKA MUILLE JAKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN TIEDÄ PASKEMPIA AUTOJA KUIN JENKIT. NIMIM. NOIN 80 AUTOA OMISTANUT JOISTA JENKKEJÄ 7 KPL!!!!!!!!!!!!!!

        Kerrompa sellasen salaisuuden ettei niit matchbox leluautoi lasketa eli sun omistamien _AUTOJEN_ lukumäärä tipahti siihen pyöreeseen nollaan. Kandee ehkä venaa viel parisen vuotta et tuut edes siihen ajokortti ikään.
        kthnxbye


      • Chevita
        rikurassi kirjoitti:

        ei tartte lippiksiä eikä kalvoja eikä ainakaan mitään hondaa. pankaa te vaan ne talli-takit niskaan, vetäkää stuidu tanaan, ketjulompakko pers taskuun, spittarit jalkaan, zippo vyökoteloon, nahkanaurut kaulaan ja ei kun kartsalle kingailemaan!!!!!!!!!

        Hyvinpä oot asiaan perehtyny! Ettet vaan ois joku nuoruuttaan haikeudella muisteleva ex-rokkari, jonka eukko on raahannu narusolmiosta pois tallilta. Voi raukkaa...


      • Vette-84
        ENTINEN JENKIN OMISTAJA!!!!!! kirjoitti:

        on aika iso perhe sulla jos ei oskalla pierastakkaan ettei ovet lennä irti! sä et taida oikein olla perillä asioista mistä kirjoitat, ne saatanan lökäpöksyt ei taida tajuu edes mikä auto on! onko kaikilla joilla ei oo studuu , LEHMÄN nuolaisema letti???? ja niistä kilometreistä itellä on japsi jolla ajettu n. puoli miljoonaa eikä oo mitään vikaa! bemari jolla ajettu 120000 vikaa jo enemmän ja vähän aikaa sitten oli chevy jolla ajettu n.150000 JOSSA OLI VIKAA VAIKKA MUILLE JAKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN TIEDÄ PASKEMPIA AUTOJA KUIN JENKIT. NIMIM. NOIN 80 AUTOA OMISTANUT JOISTA JENKKEJÄ 7 KPL!!!!!!!!!!!!!!

        Niinpä, peltoautoja tai vastaavia rusinaralliin osallistuneita kotteroita ei lasketa. Meikäläisellä ei oo ollu mitään vikaa moneen kesään. Että etköhän mene autotalliin päristelemään yksikseis siihen dx:n rattiin odottelemaan aikaa että paukahtaa kortti taskuun. Mutta älä aja ittees hengiltä Liukkaan kelin ajoharjotukses. Se dx voi olla pikkusen liian ärhäkkä takavetonen sulle!


      • Anonyymi
        rikurassi kirjoitti:

        itellä ollu dodge,chrysler,ford ja chevy . enään koskaan ei tule amerikkalaista PASKA kasaa meitin talouteen. on nimittäin hulluutta maksaa kahdesta tonnista romua hillittömiä summia. jenkit teki vielä hetki sitten vehkeitä jotka on yli 50 vuotta vanhaa tekniikkaa! vitusti tehoa eikä minkäänlaisia ajo-ominaisuuksia, siinäkö sitten on jotain järkee! kelatkaa kahvatukat kuin naurettavan näkösiäki ootte, aikuiset ukot föönaa ja tunkee rasvaa lettiin et näyttäis tosi södeltä! VITTU TE OOTTE PELLEJÄ!!!

        Vittu mikä Pelle kirjoittaa Täyttä Paskaa ja Piste,


      • Anonyymi
        rikurassi kirjoitti:

        itellä ollu dodge,chrysler,ford ja chevy . enään koskaan ei tule amerikkalaista PASKA kasaa meitin talouteen. on nimittäin hulluutta maksaa kahdesta tonnista romua hillittömiä summia. jenkit teki vielä hetki sitten vehkeitä jotka on yli 50 vuotta vanhaa tekniikkaa! vitusti tehoa eikä minkäänlaisia ajo-ominaisuuksia, siinäkö sitten on jotain järkee! kelatkaa kahvatukat kuin naurettavan näkösiäki ootte, aikuiset ukot föönaa ja tunkee rasvaa lettiin et näyttäis tosi södeltä! VITTU TE OOTTE PELLEJÄ!!!

        Lentokoneetkin tuolla lentelevät 80-100 vuotta vanhalla tekniikalla, suihkumoottorilla.
        50-vuotias autotekniikka on ihan kuranttia kamaa.


      • Anonyymi
        rikurassi kirjoitti:

        itellä ollu dodge,chrysler,ford ja chevy . enään koskaan ei tule amerikkalaista PASKA kasaa meitin talouteen. on nimittäin hulluutta maksaa kahdesta tonnista romua hillittömiä summia. jenkit teki vielä hetki sitten vehkeitä jotka on yli 50 vuotta vanhaa tekniikkaa! vitusti tehoa eikä minkäänlaisia ajo-ominaisuuksia, siinäkö sitten on jotain järkee! kelatkaa kahvatukat kuin naurettavan näkösiäki ootte, aikuiset ukot föönaa ja tunkee rasvaa lettiin et näyttäis tosi södeltä! VITTU TE OOTTE PELLEJÄ!!!

        Taidat olla vähän vajaa! Ei auto tietoo kyllä yhtään!


    • ManRay

      Joka ryhmään noita vittuilijoita riittää.
      Seurattuani vuoden moottoripyöräryhmiä, niissä kirjoitti aina säännöllisin väliajoin joku mopopaskaa-hoilottaja. Samoin harrikkaryhmissä joku julisti kyykkypyörien paremmuutta.
      Uskontoryhmissä huutavat ateistit, ateistiryhmissä hihhulit. Taitaa olla aivan oma rotunsa tuo ryhmiä trollimielellä seuraavat idiootit, jotka eivät muuta sisältöä elämäänsä saa.

      Kunnon auto pitäisi hommata?
      Mistä sitä tietää, millaisella autolla kukin ajaa, sen harrasteauton lisäksi.

      Ajoin eilen kunnon autollani, tosin sekin on 350000 kilometriä ajettu saab -mikä ei varmaan kysyjän mielestä ole auto ollenkaan, eka kerran kuukauteen. Oli se niin saatanan ketterä 6 metriseen caddyyn verrattuna!
      Tuntui kuin sukellusveneeseen olisi itsensä tunkenut, istunut jollain traktorin kuppipukilla, ja vääntänyt ohjauspyörää jossain polviensa tasalla. Tehoakin tuli, kun heitti kaksi pykälää pienemmälle, ja katsoi jostain vitun varvikellosta, ettei vaan mene punaiselle.

      Mutta se onkin jo eri asia!

    • Chevy

      Aina on mukava lukea tätä palstaa! Joka kerta on joku jaskapaska kateellisena höpöttämässä.

      Se hänelle suotakoon..

    • chevy

      on yhtä lapsellista kuin eurojen tuunaaminen.

      • ajaja

        No mikäs se nyt sitten ei ole lapsellista,kun
        autojen harrastamisesta puhutaan?Mahdollisesti
        täydellinen harrasteista kieltäytyminen ja kulkimen huollattaminen merkkikorjaamossa?


    • american

      taitaa tulla jaskalle housuihin paska, kun ohi mennään isolohkon voimin,siinä rupee korollasta nippelit ja nappelit putoilee ja puntit lepattaa ku polvet tärisee

      • Ronaldo

        Entäs jos siellä Valtterin nokalla on remuava kutvonen isolohkon tilalla ja rattikarahka reuhdottavana?

        Ei kaikilta sitä isolohkoa löydy eli saattaa se mennä Tojotakin ohi :-|

        Meilläpäin suurin osa lotjista ikävä kyllä on sellaisiä että niillä ei kannata lähteä pelisille kun vanhojen 200D mesejen kanssa...


      • Slantt
        Ronaldo kirjoitti:

        Entäs jos siellä Valtterin nokalla on remuava kutvonen isolohkon tilalla ja rattikarahka reuhdottavana?

        Ei kaikilta sitä isolohkoa löydy eli saattaa se mennä Tojotakin ohi :-|

        Meilläpäin suurin osa lotjista ikävä kyllä on sellaisiä että niillä ei kannata lähteä pelisille kun vanhojen 200D mesejen kanssa...

        Slant six better kicks! Hehee, kutonen on legenda, ei saa haukkua! T: Kutosen omaava


      • Ronaldo
        Slantt kirjoitti:

        Slant six better kicks! Hehee, kutonen on legenda, ei saa haukkua! T: Kutosen omaava

        Enpä tuota viitsi kiistää kun onhan se noinkin :-)

        Olipahan vaan esimerkki "tavallisemmasta" jenkistä...

        Yhtähyvin se olis voinut olla Chevyn STW viislitrasella ja TH-kaks´satasella.


    • rocklintta

      sopii sit hakee katseellaan 40 vuotta vanhoja japskeja sekä europirssejä...onko hirveesti liikenteessä? muutama valiokappale voi löytyy museosta. ja sitä paitti minä en luota sellasen ihmisen tekemään autoon joka asuu paperitalossa.

      kuka haluukin ostaa pokemonin näköisen auton? aivan sama, minä en halua!

    • chevy65

      minä aina kuvittelin että ammatikouluvitsit karvanoppa opelista, pukinpartanaamasta ja tupakista suussa yhdessä olisivat olleetkin vitsejä. vaan kuinka kävikään, minä näin tuollaisen ihmetyksen. auto oli opel, karvanopat siististi taustapeilissä, pukinparta kasvamassa sekä kyydissä kaksi kännistä akkaa joita poju molempia ilmeisesti vielä halusi aamuyöstä 03.00.

      tuon nähtyäni ei tämän keskustelun aloittajan ajatukset tunnu hyttysenpissin vertaa vaivaavan.

      if you want more power, use cubics

    • mscaddy

      Itse omistan vuoden -61 cadillacin. Se on paras auto millä olen ajanut. Ei tarvitse pykältää joka kadun kulmassa. Kyyti on tasaista, pienet kuopat eivät tunnu.
      Vieläkään japseissa ei ole vakiona, sähkö ikkunoita ja penkkejä yms. Cadillacissa ne olivat jo 40v sitten. Amerikkalaiset ovat osanneet tehdä autoja oikeasta pellistä. Ajan Cadilläni vielä ainakin 20v jos osia jostain löytyy...Mitä on vuoden 2002 japsista jäljellä 40vuoden kuluttua?
      ei varmaan mitään..

      • rockabillygirl

        ..justiisa..hmm..jenkkiraudathan on mitä hienoimpii bilikoit,ainaski tähän aikaan vuodesta..eipä oo kovinkaan monella rautaa..kantteis olla..joo-o! sit sitä vaa että niis on sentään muotoja ja kunnon tehot ku joissaki "paskoissa" amish kaaroissa..että pitäkää lippu korkeel..

        ja Kuules rockaillaan F.O.R.E.V.E.R !


      • Chevrolet Caprice

        Jenkissä todellakin on ''sitä jotain'' mitä muissa autoissa ei ole ollut, ei ole, eikä tule koskaan olemaankaan. Olen pienestä pitäen ihannoinut jenkkiautoja ja kun kesällä pääsin 65' Buick Electran kyytiin, ei minulla ole enää mitään paluuta euro/japsiritsoihin. Turha väittää, etten tietäisi mistä puhun sillä meillä on tälläkin hetkellä 2001 mallin Mazda 626 ja toisena autona vanha Chrysler. Meillä on ollut uusia japseja ja eurooppalaisia eikä mikään ole ollut mikään erityinen. Kaikki ovat vain suurta harmaata massaa. Ei sitä voi kuvitellakkaan, kuinka sanoinkuvaamattoman upealta autolla matkustaminen/ajaminen voi olla vanhalla jenkillä!!! Kokeilkaa itse ennen kuin puhutte yhtään mitään! Tuommoinen paskanjauhanta on muutenkin yleistä, sillä amerikanvastaisuus on nykyään täällä muotia ja vailla yhtään mitään syytä!!!

        terveisin 16vuotias tuleva jenkkikuski, joka haistattaa kommareille pitkän paskan!!!

        PS. tästä asiasta olisi ikuisesti kerrottavaa epäuskoisille!!!


      • Anonyymi
        Chevrolet Caprice kirjoitti:

        Jenkissä todellakin on ''sitä jotain'' mitä muissa autoissa ei ole ollut, ei ole, eikä tule koskaan olemaankaan. Olen pienestä pitäen ihannoinut jenkkiautoja ja kun kesällä pääsin 65' Buick Electran kyytiin, ei minulla ole enää mitään paluuta euro/japsiritsoihin. Turha väittää, etten tietäisi mistä puhun sillä meillä on tälläkin hetkellä 2001 mallin Mazda 626 ja toisena autona vanha Chrysler. Meillä on ollut uusia japseja ja eurooppalaisia eikä mikään ole ollut mikään erityinen. Kaikki ovat vain suurta harmaata massaa. Ei sitä voi kuvitellakkaan, kuinka sanoinkuvaamattoman upealta autolla matkustaminen/ajaminen voi olla vanhalla jenkillä!!! Kokeilkaa itse ennen kuin puhutte yhtään mitään! Tuommoinen paskanjauhanta on muutenkin yleistä, sillä amerikanvastaisuus on nykyään täällä muotia ja vailla yhtään mitään syytä!!!

        terveisin 16vuotias tuleva jenkkikuski, joka haistattaa kommareille pitkän paskan!!!

        PS. tästä asiasta olisi ikuisesti kerrottavaa epäuskoisille!!!

        Mitähän tälle vankkumattomalle jenkkikapitalistille tänään kuuluu. Onko poika kasvanut mieheksi, vieläkö mielipide on yhtä vankkumaton ? Ettei käytännöllisyys olisi kuitenkin voittanut, perheellinen mies ja Skoda Octavia alla ?
        Tämä ei ole provo, kiinnostaa oikeasti. Muistan itseni myös nuorena ja yhtä varmana ja vankkumattomana mielipiteistäni, miten tässä näin kävi että tänään ajattelen ihan toisin.


    • paskoja

      Ainakin amerikkalaiset perus henkilö autot ovat niin paskoja kun voi olla ensinnäkin jos on vähääkään pakkasta autot ovat samantien aivan huurussa/jäässä ilmastoinnit toimivat huonommin kuin eurooppalaisissa ajovalot ovat aivan paskat piipittävät joka asiasta jotkin mittaristoon syttyvät valot pitää jollain helvetin ohjelmoinneilla kuitata pois palamasta yms.

      • Hdhshd

        Ja tyhjäkäyntikin helvetin epätasaista


      • Hmmmm

        Sun eurokottero ei käy enää ollenkaan, varmaan öljy loppunut tai joku oktomurske katkaissut jakopään hihnan.


      • hmmmmm

        Valitettavasti näin ei ole käynyt


      • Hmmhmm

        Tohon ei voi muuta sanoa kuin että : voi piättymätön ihme.


      • onkokokemusta

        Mitäköhän amerikkalaisia autoja olet mahtanut omistaa.


      • Hdhshd kirjoitti:

        Ja tyhjäkäyntikin helvetin epätasaista

        60-luvun jenkit ne jotain on diggaan ite plymouth barracudasta ja ford galaxiesta olen mersu-mies. saabisti. volvisti mutta myös jenkki ja itäautojen ystävä


    • Jjkköö

      Jenkkiuto toimii aina saksan sätöksiä paremmin, niitä ei aina tartte olla korjaamassa ja ovat mukavampia ajaakkin.

    • Jenkhi

      Jenkkejä ehdottomasti lisää liikenteeseen. Päästöt laskisivat, kun niissä ei ole huijattu päästöissä ja ovat muutenkin tekniikaltaan parempia saksalaisiin nähden. Päästäisiin myös eroon tästä harmaasta Skoda ja Audi massasta, joita ostetaan kun naapurillakin on sellainen, eli tosiaankin harmaata toisista erottumatonta hikistä massaa. Huvittaa kun noi toistensa matkijat tulee vastaan, niin turvat on peruslukemilla ja joka paikkaan on jumalaton kiire. Enpä minäkään paljon ilonilmeitä näyttäisi jos joutuisin sellaisilla öljypolttimoilla suhailemaan.

    • dadsad

      Eurooppalaiset autot ovat vain yksinkertaisesti parempia ilman turhia amerikan kotkotuksia.

    • Buu

      Ameriikassa taas Eurooppalaiset autot ovat varastoitu autiomaahan kun eivät kelpaa siellä käyttöön kaikkine huijauksineen ja vikoineen. Osa menee paaliin ja muut alennuksilla joillekkin hönöille. Ihme kun sellaisia vielä joku haluaa ostaa, luulisi että kaikki olisi parempi vain paalata.

    • revisiitä

      Siksi kun jenkki kestää isältä pojalle. 40 vuoden aikana on paljon uudempia vuosimalleja laitettu paaliin, mutta vanha jenkki se vaan kestää ja kulkee aina maailmantappiin asti.

      • jenkkiisbest

        Juuri näin. Mersut ym. on jo sulatettu siinä ajassa monta kertaa. Sanokaa ykskin kerta jolloin näitte viimeksi jonkun muun maalaisen auton 50- tai 60- luvulta tai sitä vanhempana.


      • Anonyymi

        Se jenkki on pellitetty uudestaan jo monesti. Samoin moottori ja vaihdelaatikko on tehty monesti. Se on eri juttu kun on harrasteauto, mutta otapa jenkki käyttöautoksi....


    • vaaraa

      Amerikkalaiset autot ovat hengenvaarallisia.

      • Mies__93

        Aijaa onko erinomainen suuntavakaus esim. mielestäsi hengenvaarallista. Mielestäni kalseat kovajousistetut ja kovapenkkiset eurokipot, joissa yllättävän usein istumis ergonomiakaan suhteessa käsinojiin (jotka on mitä sattuu) ja rattiin ja polkimiin ei ole mikään itsestään selvyys, ja ajettavuus on heikompaa suuntavakaudeltaan ja ojauksen kevennyksen ja palautuksen toimivuudeltan.

        Euro- ja aasia-autot ovat vaarallisia, koska ovat yksinkertaisesti stressihormonia lisääviä rauhatonta tunnetta nostavia epämukavia sporttisukkuloita, jotka pistää ajamaan lujaa, kun ei vaan nauti ja ei ole niin hyvä olla. Yleisrauhattomia yleisvaltaselta olemukseltaan.

        Toki amerikkalaisten autojen junamainen tien nieleminen ja hyvä äänieristys (joka myös pehmeäjousitteiselle autolle on helpompi toteuttaa, kun rengaskumina välittyy heikommin koriin) tuo sen efektin, että isola tiellä voisi liitää vaikka kuinka lujaa. Mutkaisemmilla teillä pehmeä jousitus toki verottaa kaahailuominaisuuksia, kun eivät rataolosuhteisiin yleistäen ole optimoitu, vaan mukavaan matkantaittamiseen autotiellä, josta eurooppalaiset ja aasialaiset eivät oikein tunnu ymmärtävän. Ranskalaiset kuitenkin enemmän kuin Saksalaiset.

        Amerikkalaiset tuntuu myös olevan nopeusvakaampia kuin eurot ja japsit, ainakin itse olen ajanut sellaisilla jenkeillä, joissa kaasupolkimen tuntuma ja nopeuden pysyminen naulittuna tarkoittamallaan kohtaan on huippuluokkaa. Kuitenkin löytyy sitten se nopesvakainkin paljon herkemmin kuin euroissa ja japseissa.

        Turvallisuutta varmaan heikentää sekin asia mielestäsi, että amerikkalaiset on vuosikymmeniä sitten alkanut varustaa autojaan alkaenmalleissakin esim. Lasinpesunesteen vähyydestä kertovalla merkkivalolla, mitä ei ole edes esim. uunituoreessa astrassa. Merkittävä turva varuste suolattuja moottoriteitä ajatellen. Myös akunvarausmittari on ollu amerikkalaisissa arkipäivää. Kova juttu suomen olosuhteissa. Amerikkalaiset ovat myös enemmän tajunneet, että mittaristossa, kytkimissä tai esim. message centerissä kuuluu olla vihreäsävyinen valaistus, koska se on vähiten silmää häiritsevä ja mielyttävin valon sävy pimeässä. Joka on tieteellinen fakta, mikä tuntuu auton valmistajilta unohtuneen. Itse pidän myös tunnelmasta, jonka vihreät valot kojelaudassa luo esim. yhdistettynä viinin punaisen plyyssin lämpimään syleilyyn, tai beigen maanläheiseen kotoisuuteen.

        Tai esim. amerikkalaisessa perus duunarille suunnatussa ysäri mid-size autossa voi tavata vakiovarusteena erilaisten polttimoiden palamisesta tai oven ja takaluukun aukijäämisestä kertovaa järjestelmää.

        Turvallisuutta sekin, että amerikkalaiset ovat aina huolehtineet, että keskuslukituksella varustettuun autoon täytyy päästä myös avaamalla vain oman ovensa. Muut ovet voi aivan hyvin avata kuskinoven sisäpuolella olevalla kytkimellä, jos on tarve. Tai sekin on truvallisuutta, että mukaan tulee huoltomiehen aivain, jolla ei pääse hansikaslokeroon, lukittujen takapenkkien ja takaluukun läpi, joka on kytketty irti kabiinin avausmekanismista.

        Myöskään törmäystestit eivät millään tavalla tue väitettäsi. Yleisen vankkuuden lisäksi amerikkalaisten autojen turvallisuusvarustelu ei ole koskaan ollut muita mantereita jäljessä. Amerikkalaisessa autossa on myös keskimäärin suurempi massa, joka toisesta autosta osumaa ottaessaan tarkoittaa useissa tormäystavoissa suurempaa turvallisuutta. Tosin vastapuolelle massan vaikutus on yleensä käänteinen.

        Ainoa turvallisuutta heikentävä puoli on se, että ainakin ysäri ja milleniuumin alun amerikkalaisissa tuppaa olemaan heikommat ajovalot, kuin saman ikäisissä eurooppalaisissa ja aasialaisissa. Valoja saa toki muokattua tehokkaamaksi. Yksinkertasin keino on ostaa polttimo, jonka on tarkotus nostaa valotehoa voimakkaasti eliniän kustannuksella, joka ei heikkojännitteisessä järjestelmässä sittenkään lyhyeksi muutu, kun perus ajovalopolttimoita ei juurikaan palamisen takia vaihdella.

        Amerikkalaisten konservatiivisuus on myös näkynyt pidempään kestäneessä nihkeässä suhtautumisessa takaniskatukiin. Vakiovarusteena on voinut olla hienoja asioita, mutta takana ei niskatukia, jotka on kyllä voinut jossain varustelutasossa astua mukaan, jos kyse on aikakaudesta jolloin edessä niskatuki itsestäänselvyys. Ainoa hyväpuoli takaniskatukien puuttumisessa, jos selaista haluaa hakea, on parempi näkyvyys takaikkunasta.

        Niin ja voihan se mukavuus, pehmeys, hyvä äänieristys, vaivaton ajaminen jne. lisätä nukahtamisriskiä.

        Ja jos rata-ajoa meinaa ajaa, kannattaa hankkia sporttinen auto vaativuusasteen mukaan.


      • Mies__93
        Mies__93 kirjoitti:

        Aijaa onko erinomainen suuntavakaus esim. mielestäsi hengenvaarallista. Mielestäni kalseat kovajousistetut ja kovapenkkiset eurokipot, joissa yllättävän usein istumis ergonomiakaan suhteessa käsinojiin (jotka on mitä sattuu) ja rattiin ja polkimiin ei ole mikään itsestään selvyys, ja ajettavuus on heikompaa suuntavakaudeltaan ja ojauksen kevennyksen ja palautuksen toimivuudeltan.

        Euro- ja aasia-autot ovat vaarallisia, koska ovat yksinkertaisesti stressihormonia lisääviä rauhatonta tunnetta nostavia epämukavia sporttisukkuloita, jotka pistää ajamaan lujaa, kun ei vaan nauti ja ei ole niin hyvä olla. Yleisrauhattomia yleisvaltaselta olemukseltaan.

        Toki amerikkalaisten autojen junamainen tien nieleminen ja hyvä äänieristys (joka myös pehmeäjousitteiselle autolle on helpompi toteuttaa, kun rengaskumina välittyy heikommin koriin) tuo sen efektin, että isola tiellä voisi liitää vaikka kuinka lujaa. Mutkaisemmilla teillä pehmeä jousitus toki verottaa kaahailuominaisuuksia, kun eivät rataolosuhteisiin yleistäen ole optimoitu, vaan mukavaan matkantaittamiseen autotiellä, josta eurooppalaiset ja aasialaiset eivät oikein tunnu ymmärtävän. Ranskalaiset kuitenkin enemmän kuin Saksalaiset.

        Amerikkalaiset tuntuu myös olevan nopeusvakaampia kuin eurot ja japsit, ainakin itse olen ajanut sellaisilla jenkeillä, joissa kaasupolkimen tuntuma ja nopeuden pysyminen naulittuna tarkoittamallaan kohtaan on huippuluokkaa. Kuitenkin löytyy sitten se nopesvakainkin paljon herkemmin kuin euroissa ja japseissa.

        Turvallisuutta varmaan heikentää sekin asia mielestäsi, että amerikkalaiset on vuosikymmeniä sitten alkanut varustaa autojaan alkaenmalleissakin esim. Lasinpesunesteen vähyydestä kertovalla merkkivalolla, mitä ei ole edes esim. uunituoreessa astrassa. Merkittävä turva varuste suolattuja moottoriteitä ajatellen. Myös akunvarausmittari on ollu amerikkalaisissa arkipäivää. Kova juttu suomen olosuhteissa. Amerikkalaiset ovat myös enemmän tajunneet, että mittaristossa, kytkimissä tai esim. message centerissä kuuluu olla vihreäsävyinen valaistus, koska se on vähiten silmää häiritsevä ja mielyttävin valon sävy pimeässä. Joka on tieteellinen fakta, mikä tuntuu auton valmistajilta unohtuneen. Itse pidän myös tunnelmasta, jonka vihreät valot kojelaudassa luo esim. yhdistettynä viinin punaisen plyyssin lämpimään syleilyyn, tai beigen maanläheiseen kotoisuuteen.

        Tai esim. amerikkalaisessa perus duunarille suunnatussa ysäri mid-size autossa voi tavata vakiovarusteena erilaisten polttimoiden palamisesta tai oven ja takaluukun aukijäämisestä kertovaa järjestelmää.

        Turvallisuutta sekin, että amerikkalaiset ovat aina huolehtineet, että keskuslukituksella varustettuun autoon täytyy päästä myös avaamalla vain oman ovensa. Muut ovet voi aivan hyvin avata kuskinoven sisäpuolella olevalla kytkimellä, jos on tarve. Tai sekin on truvallisuutta, että mukaan tulee huoltomiehen aivain, jolla ei pääse hansikaslokeroon, lukittujen takapenkkien ja takaluukun läpi, joka on kytketty irti kabiinin avausmekanismista.

        Myöskään törmäystestit eivät millään tavalla tue väitettäsi. Yleisen vankkuuden lisäksi amerikkalaisten autojen turvallisuusvarustelu ei ole koskaan ollut muita mantereita jäljessä. Amerikkalaisessa autossa on myös keskimäärin suurempi massa, joka toisesta autosta osumaa ottaessaan tarkoittaa useissa tormäystavoissa suurempaa turvallisuutta. Tosin vastapuolelle massan vaikutus on yleensä käänteinen.

        Ainoa turvallisuutta heikentävä puoli on se, että ainakin ysäri ja milleniuumin alun amerikkalaisissa tuppaa olemaan heikommat ajovalot, kuin saman ikäisissä eurooppalaisissa ja aasialaisissa. Valoja saa toki muokattua tehokkaamaksi. Yksinkertasin keino on ostaa polttimo, jonka on tarkotus nostaa valotehoa voimakkaasti eliniän kustannuksella, joka ei heikkojännitteisessä järjestelmässä sittenkään lyhyeksi muutu, kun perus ajovalopolttimoita ei juurikaan palamisen takia vaihdella.

        Amerikkalaisten konservatiivisuus on myös näkynyt pidempään kestäneessä nihkeässä suhtautumisessa takaniskatukiin. Vakiovarusteena on voinut olla hienoja asioita, mutta takana ei niskatukia, jotka on kyllä voinut jossain varustelutasossa astua mukaan, jos kyse on aikakaudesta jolloin edessä niskatuki itsestäänselvyys. Ainoa hyväpuoli takaniskatukien puuttumisessa, jos selaista haluaa hakea, on parempi näkyvyys takaikkunasta.

        Niin ja voihan se mukavuus, pehmeys, hyvä äänieristys, vaivaton ajaminen jne. lisätä nukahtamisriskiä.

        Ja jos rata-ajoa meinaa ajaa, kannattaa hankkia sporttinen auto vaativuusasteen mukaan.

        Ja tämä rustailu oli vain harrastelua, eikä mikään totinen vastaisku hölmöön provoon :D


    • äteritsiputeritsi

      On mielenkiintoista vuosikymmenestä toiseen havaita se kumma viha amerikkalaisia, niin henkilö kuin kuorma-autoja kohtaan. Yleensä hyökkääjät ovat ihmisiä jotka eivät amerikkalaisilla ole ajaneet.

      Onneksi meillä amerikanauto harrastajilla on sen verran hyvä huumorintaju ja itsetunto ettemme heti lyö takaisin emmekkä lankea masennukseen.

      Erikoista tässä on se etten ole koskaan nähnyt meidän menevän tuning autoporukan sivustoille huutelemaan että heidän autonsa ovat paskoja. Olemmeko sitten sen verran fiksumpia ettemme halua aina totuutta kertoa.

      • Anonyymi

        Näin se tosiaan menee. Jenkkejä aina haukutaan, vaikka ne on ollut ja on edelleen aivan mahtavia autoja. Miksi ne haukkujat sitten eivät osta kunnon autoja ja ala ajamaan itsekin oikeilla autoilla eli jenkeillä.
        Se on varmaan se että isi on opettanut jenkkien olevan paskoja autoja ja ainoastaan tollaisista harhaluuloista opitaan koko juttu.

        Olihan noin ensimmäiset 50-vuotta Suomen autoistakin lähes kaikki jenkkejä, kunnes muutkin maat alkoivat valmistamaan joitain autoja. General Motors on ollut maailman suurin autonvalmistaja 1931-2007 ja 2011. Eiköhän siinä ole jo tarpeeksi todistetta. Olisi varmaan ollut pidempäänkin mutta lama lopetti automerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se tosiaan menee. Jenkkejä aina haukutaan, vaikka ne on ollut ja on edelleen aivan mahtavia autoja. Miksi ne haukkujat sitten eivät osta kunnon autoja ja ala ajamaan itsekin oikeilla autoilla eli jenkeillä.
        Se on varmaan se että isi on opettanut jenkkien olevan paskoja autoja ja ainoastaan tollaisista harhaluuloista opitaan koko juttu.

        Olihan noin ensimmäiset 50-vuotta Suomen autoistakin lähes kaikki jenkkejä, kunnes muutkin maat alkoivat valmistamaan joitain autoja. General Motors on ollut maailman suurin autonvalmistaja 1931-2007 ja 2011. Eiköhän siinä ole jo tarpeeksi todistetta. Olisi varmaan ollut pidempäänkin mutta lama lopetti automerkkejä.

        Suuruuden päivät valitettavasti oli ja meni.

        Amerikkalaisia merkkejä loppui, koska eivät olleet kilpailukykyisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuruuden päivät valitettavasti oli ja meni.

        Amerikkalaisia merkkejä loppui, koska eivät olleet kilpailukykyisiä.

        Aivan tarpeetonta se lopettaminen kuitenkin oli. Firebird ainakin menisi varmasti vielä kaupaksi.
        Ainahan sen suuruuden päivän voi nostaa vielä takaisin omilla valinnoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuruuden päivät valitettavasti oli ja meni.

        Amerikkalaisia merkkejä loppui, koska eivät olleet kilpailukykyisiä.

        Aivan tarpeetonta se lopettaminen kuitenkin oli. Firebird ainakin menisi varmasti vielä kaupaksi.
        Ainahan sen suuruuden päivän voi nostaa vielä takaisin omilla valinnoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan tarpeetonta se lopettaminen kuitenkin oli. Firebird ainakin menisi varmasti vielä kaupaksi.
        Ainahan sen suuruuden päivän voi nostaa vielä takaisin omilla valinnoillaan.

        Sitä valintaa tehdään joka päivä. Kun kysyntä ja tarjonta kohtaa niin tuote vaihtaa omistajaa. Valitettavasti amerikalaisella autoteollisuudella ei ole paljoakaan tänään tarjota mitä kuluttajat haluaa. Näkeehän sen jo mitä usalaiset itse ostaa, koreasta, japnista ja euroopasta tulleita tuotteita. Miksi muuten usalaisella autoteollisuudella menee huonosti jos tuotteet on kunnossa ? Ei siinä paljon auta jos täällä suomessa muutama hurahtanut hehkuttaa niiden ylivertaisuutta. Monesti ne tällä palstallakin ylistetyt amerikn ihmeet on vielä sitä peruskauraa, normi ihmisille myytyjä amerikan "skodia" joita tälläkin palstalla ihannoidaan ja kehutaan. Hieman huvittavaa !


    • Heh_666

      On ihanaa ajaa Caliber SRT: llä nyt talvella kun se menee niin helposti kuin itsestään. Ei vetele, ei jää jumiin, eikä kulje muutenkaan omiaan, vaan tottelee täysin ohjausta. Olen totaalisesti rakastunut tähän autoon, siis.....VAU! <3

      • Anonyymi

        Ei jää jumiin...vajaavetoinen paska.


    • Anonyymi

      Oletkos kuullut auto harrastuksesta, johtuu siitä. Jotkut haluaa ajaa kunnon jenkkiä, istu sinä siinä pikku kinnerissä ja kattele sekä kuuntele kun v8 jytisee. Hyviä autoja ovat!

    • Anonyymi

      Miksi se tuommonen on paska?

      • Anonyymi

        Eihän jenkkiauto ookkaan paska!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän jenkkiauto ookkaan paska!!

        Niin...ei kaikki olekaan. Jotkut on, kuten myös jotkut japsi- ja euroautot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin...ei kaikki olekaan. Jotkut on, kuten myös jotkut japsi- ja euroautot.

        Joo, mut silti Audii, Mersuu, Bemarii, Opelii, Volkkarii.


    • Anonyymi

      Jenkkiautoilijoilla on kukkaro kunnossa. Vika korjatan, lasku maksetaan. Ei siinä tarvitse erillaisten rahoitusyhtiöiden kanssa lähteä juttelemaan. Autot eivät yleensä ole rahoitusyhtiöiden omistamia.

      • Anonyymi

        Mikä on muuttunut tähän päivään mennesssä ? Ei ole amerikan corollaa vieläkään markkinoilla. Samoja avolavoja takovat detroitissa edelleen.
        Kolme suurta on kohta menneisyyttä, pitää ilmeisesti olla joku tesla että syntyy uutta ajettelua, vanhat ei siihen pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on muuttunut tähän päivään mennesssä ? Ei ole amerikan corollaa vieläkään markkinoilla. Samoja avolavoja takovat detroitissa edelleen.
        Kolme suurta on kohta menneisyyttä, pitää ilmeisesti olla joku tesla että syntyy uutta ajettelua, vanhat ei siihen pysty.

        Jenkkien autojen valmistus on perustunut näihin päiviin asti suuriin lukuihin. Mitä isompi V-"lohko" sitä parempi auto, ja mitä enemmin syö bensaa tai diisseliä sitä paremmin se palvelee maan öljy-taloutta. Sama trendi näyttää jatkuvan sähköautoissa. Mitä isommat tehot patteriautossa on ja mitä kovempaa kulkee sitä parempi se on.


    • Anonyymi

      Mitä järkeä uusiutua. Punaniska pick up on paras käyttöauto. Mitä isompi kasi siinä jytkyttää sitä parempi. Uudet sähkö ym humputukset on lapsille ja naisille mieluisia. Miehet ajaa bensalla ja tosimiehet dieselillä.

      • Anonyymi

        Ai mitä järkee on uusiutua, mehän kuljettais vieläkin hevosilla tuolla sinun ajattelun mukaisella logiikalla.
        Miehistä puheenollen, onko sinulla ongelma miehisyytesi kanssa kun noin jyrkästi jakoa teet. Vinkkinä voin kertoa että ei miehisyys niistä suurista autoista ja kasin jytkytyksestä lisäänny vaikka niin luulet.


    • Anonyymi

      Miksi?

    • Anonyymi

      Jaska, jaska.. joko olet aikuistunut?

    • Anonyymi

      Toiset eivät kasva ja aikuistu koskaan ja toiset elää uudelleen nuoruuttaan kun ovat pettyneet elämäänsä. Hyvähän se on että on jotain harrastusta jos se vaan pysyy hanskassa.

    • Anonyymi

      Tötteröpää? Olen kalju. Autoni on liki 70v vanha itse 52v. Uusi autoni on tylsä jolla välillä ajelen. V8 on hieno kärry.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Some pillastui! Martina Aitolehti ja ero Hannu-rakkaasta kuohuttaa: "Salaavat suhdetta" "Surullista"

      Seiskan uutinen Aitolehden ja Pikkaraisen erosta kuohuttaa. Spekulointia pukkaa ja jotkut jopa epäilevät, ettei pariskunta olisikaan oikeasti eronnut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      8496
    2. Illan seksikkäin! Iina Kuustonen tyrmäsi glitterasussa - Heittää vitsiä lenkkareista ja kassista!

      Uuuh, mikä ilmestys. Ja huumorista täytyy antaa aina plussaa! https://www.suomi24.fi/viihde/illan-seksikkain-iina-kuustonen-tyrmasi-glitterasussa-hei
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      4904
    3. Marin oli taas ryyppäämässä Kalliossa koko illan!

      Tällä kertaa Sanna biletti oikein julkkisporukassa yhdessä laulaja Anna Abreun, 31, ja poppari Benjamin Peltosen, 24, kanssa. Näyttää siltä, että Mar
      Maailman menoa
      403
      3467
    4. Martina erosi jälleen!!!

      Hahhhaaaa!!! Olisi Martina kannattanut lukea tätä palstaa niin olisit tiennyt miten käy... LUUSERI!!! Martina Aitolehti, 39, ja Hannu ”Hank” Pikkarai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      2776
    5. Raiskaussyytteessä oleva Hannu jäi kuin nalli kalliolle!

      Martina Aitolehti, 39, ja Hannu ”Hank” Pikkarainen, 37, ovat eronneet. Kohuttu salamasuhde ei kestänyt vuottakaan. Seiskan lähipiiristä saamien tieto
      Julkkikset
      25
      2291
    6. Niko Saarinen paljastaa julkisuuden rumat kasvot: "Koko ajan avointa riistaa ihmisten edessä..."

      Reality-tähti Saarinen saa elantonsa julkisuudesta, mutta aina elämä ei ole ruusuista. Kärkkäistä kommenteistaan tuttu mies haluaa nyt kertoa haasteis
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1688
    7. SHOKKIERO!!! Hannu antoi kenkää Martinalle

      Martina Aitolehti, 39, ja Hannu ”Hank” Pikkarainen, 37, ovat eronneet. Kohuttu salamasuhde ei kestänyt vuottakaan. Seiskan lähipiiristä saamien tieto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1454
    8. Vaikuttaa siltä, että olet...

      ...vain leikkinyt minulla koko tämän ajan.
      Ikävä
      34
      804
    9. Kyllä se päivä vielä tulee...

      Kyllä se päivä vielä tulee, jolloin tapaamme. Tiedän sen. Herkuttelen tällä ajatuksella usein, sillä näin ajatuksenakin aivan jännittävää.
      Ikävä
      36
      770
    10. Jännä juttu..

      kuinka palsta on kuivahtanut viimeisen vuoden aikana. Kommentteja aiheesta lukenut enemmän ja vähemmän, plus ihmettelyä siitä missä kukin on. Toki
      Sinkut
      169
      727
    Aihe