Nuvaringistä pillereihin

eli Nuvaring lähtee vaihtoon; haluttomuutta, lihomista ja "laimeat" orgasamit. Ilmeisesti tuo keltarauhashormoni ei sovi tuossa muodossa mulle..

Onko muita jotka on palnneet pillereihin ja mihin merkkiin?
81032
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

vaihdoin renkaasta pilleriin koska renkaat olivat kalliita ja harmitti kun sitä joutu aina seksin aikana ottamaan pois. vaihdoin yasminiin koska niitä oli ennen nuvaakin.

Äänestä
  • Itse vaihdoin pari vuotta sitten pillereistä nuve ringiin enkä takaisin vaihtaisi! Sopii minulle oikein hyvin.
    Edelliselle kirjoittajalle: ei sitä rengasta tarvitse ottaa seksin ajaksi pois, ellei se tietysti häiritse sinua tai kumppaniasi. Meillä kumpikaan ei muistakaan nuva ringia.
    Ainoa huono puoli on hinta (n 40€/3kk), mutta itselläni oli pillereiden kanssa hirveästi ongelmia joista suurin osa hävisi tai ainakin "laimeni" nuva ringin otettuani.
    Yksilöllistä, mutta minulle sopi ringi mainiosti.

    Äänestä

  • .... kirjoitti:

    Itse vaihdoin pari vuotta sitten pillereistä nuve ringiin enkä takaisin vaihtaisi! Sopii minulle oikein hyvin.
    Edelliselle kirjoittajalle: ei sitä rengasta tarvitse ottaa seksin ajaksi pois, ellei se tietysti häiritse sinua tai kumppaniasi. Meillä kumpikaan ei muistakaan nuva ringia.
    Ainoa huono puoli on hinta (n 40€/3kk), mutta itselläni oli pillereiden kanssa hirveästi ongelmia joista suurin osa hävisi tai ainakin "laimeni" nuva ringin otettuani.
    Yksilöllistä, mutta minulle sopi ringi mainiosti.

    mutta tähän topicciin olisi suotavaa kirjoittaa vain jos on vaihatnut pois, kiitoksia vaan..

    Äänestä

aihetta varmaan kaks tuntia koska tein saman päätöksen et rinkulat saa jäädä haluttomuuden ym. sivuvaikutusten takia. Söin ennen Nuvaringin käyttöä Harmonetteja, jotka eivät sopineet ainakaan mulle (eli en ainakaan pyydä esim. Mirellejä - samat vaikuttavat aineet). Katoin et Nuvassa keltasrauhashormoni on etenogestreeli, jollon esim. Mercilonit tai Microgynonit ei välttämättä parhaat vaihtikset (kelt.horm. desogestreeli ja levonorgestreeli). En oo mikään lääkäri mut vois kuvitella että noi gestreelit aiheuttais kaikki samantyyppisiä sivuvaikutuksia? Tai sitten ei.. :) Mut anyway aattelin ite kokeilla seuraavaks Yasmineja, tai ehdottaa niitä lääkärille ja kysyy mielipidettä..

Äänestä
  • .. että miks just Yasminit: oon kuullu paljon positiivista palautetta kavereilta (hih no ei mikään 'oikee' syy..), auttavat toivottavasti pitämään ihon kunnossa ja lisäks luin että vaikuttavana aineena oleva drospirenoni auttaa ehkäsemään myös kuukautisia edeltävää masista, painonnousua, turvotusta.. kuulostaa hyvältä! :)
    Toivottavasti sopisivat pitempi aikaseen käyttöön!!

    Äänestä

  • Ex-Nuvan käyttäjä kirjoitti:

    .. että miks just Yasminit: oon kuullu paljon positiivista palautetta kavereilta (hih no ei mikään 'oikee' syy..), auttavat toivottavasti pitämään ihon kunnossa ja lisäks luin että vaikuttavana aineena oleva drospirenoni auttaa ehkäsemään myös kuukautisia edeltävää masista, painonnousua, turvotusta.. kuulostaa hyvältä! :)
    Toivottavasti sopisivat pitempi aikaseen käyttöön!!

    yasmin on yks vaihtoehto täälläkin, saapas nähdä mitä gyne ehdottaa parin viikon päästä..Mulla on painokin noussut about 4 kg 5 kk:ssa (aivan turvoksissa) ja ensimmäistä kertaa(!) elämässä mulla on finnejä aina taukoviikon aikana..Minuletteja söin ennen vuosikausia

    Äänestä

  • womna kirjoitti:

    yasmin on yks vaihtoehto täälläkin, saapas nähdä mitä gyne ehdottaa parin viikon päästä..Mulla on painokin noussut about 4 kg 5 kk:ssa (aivan turvoksissa) ja ensimmäistä kertaa(!) elämässä mulla on finnejä aina taukoviikon aikana..Minuletteja söin ennen vuosikausia

    Söin Yasmineita vuoden verran ja mulle ne ei sopineet ollenkaan, tuli hirveitä raivareita, masentuneisuutta, itkuisuutta yms. Jäkeenpäin ajateltuna se oli ihan hirveää aikaa, tapeltiin poikaystävän kanssa aina.

    Puolisen vuotta sitten vaihdoin Nuvaringiin ja oon ollut tyytyväinen... ainut haittapuoli on että välillä tuntuu seksissä ja täytyy ottaa pois tai sit se itestään lähtee, eikä aina muisteta laittaa takas.

    Tietenkin ihmiset on erilaisia, joillekin sopii ja toisille ei, mut tässä mun kokemuksia Yasminista.

    Äänestä

  • Ex-Nuvan käyttäjä kirjoitti:

    .. että miks just Yasminit: oon kuullu paljon positiivista palautetta kavereilta (hih no ei mikään 'oikee' syy..), auttavat toivottavasti pitämään ihon kunnossa ja lisäks luin että vaikuttavana aineena oleva drospirenoni auttaa ehkäsemään myös kuukautisia edeltävää masista, painonnousua, turvotusta.. kuulostaa hyvältä! :)
    Toivottavasti sopisivat pitempi aikaseen käyttöön!!

    Yasminit määrättiin ilman eri kyselyjä, toivottavasti alkaa taas homma toimimaan... :)

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Womna kirjoitti:

eli Nuvaring lähtee vaihtoon; haluttomuutta, lihomista ja "laimeat" orgasamit. Ilmeisesti tuo keltarauhashormoni ei sovi tuossa muodossa mulle..

Onko muita jotka on palnneet pillereihin ja mihin merkkiin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu