Sanomalehti New York Times listasi vuoden 2005 parhaimmat albumit ja Shakiran espanjankielinen Fijación Oral Vol. 1 -albumi on listan sijalla 3.
"Tämä on selvästi vuoden 2005 popalbumi: yllättäviä lauluja rakkaudesta, eikä tyylilajeja puutu; reggaetonia, cumbaa, chansonia ja puoli tusinaa rockin eri vaihtoehtoja. Kaikki sopii yhteen huolettomasti, yhtä voimakkaasti kappaleesta toiseen. Laulaja-sanoittaja-säveltäjä Shakira on puhjennut kukkaan luonnollisena."
1. Fiona Apple - Extraordinary Machine
2. M.I.A. - Arular
3. Shakira: Fijación Oral Vol. 1
4. Sufjan Stevens - Illinois
5. The Frames - Burn The Maps
6. Bright Eyes - Digital Ash In A Digital Urn
7. Bettey Lavette - I’ve Got My Own Hell To Raise
8. Stephen Malkmus - Face The Truth
9. Konono No. 1 - Congotronics
10.Sleater-Kinney - The Woods
Shakiralla vuoden 3. paras
albumi
2
390
Vastaukset
- heh heh
huh huh...kun tota listaa kattoo tulee väkisinki ikävä 60-70-luvun loistolevyjä...
en tunnistanut listalta kuin shakiran, muut aivan never heard. no amerikkalaisilla on aina ollut takapajuinen maku musiikin suhteen. mihin unohtui judas priestin mainio angel of retribution levy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634