no niin, galluppi pystyyn ja rehelliset vastaukset miehiltä tänne!
onko hiusten värillä väliä?
kumpiin huomionne kiinnittyy ensin, blondeihin vai brunetteihin?
perusteluja mukaan, kiitooss! :)
gallup: blondi vai brunette?
32
3343
Vastaukset
- yksi mies
Ensin todettakoon, että ei sillä ole merkitystä, minkä väriset hiukset ovat. Eiköhän ne ole muut asiat, jotka merkitsevät.
Jos nyt kuitenkin täytyy valita niin valitsen brunetten. Perusteluksi en kyllä osaa antaa kuin sen, että brunetet vain miellyttävät omaa silmääni enemmän.
Tarkemmin miettiessä tajusin, että lähes kaikki naiset, joiden kanssa olen seurustellut tai käynyt treffeillä ovat olleet brunetteja..
Pelkkä makuasiahan tämä on, mutta näin minulla. - joe09
Mä taas en katsokaan kuin blondeja. Ihme juttu, blondit on vaan NIIN paljon paremman näköisiä!!
- ...
Mä olen taas brunetteihin hurahtanut. Silloin pikkupoikana blondit sytyttikin, mutta nyt brunettejen särmä ja tulisuus puree parhaiten. :P~
- Juups
Eli, jos sulla muija kuka tavatessanne blondi ja meneekin värjäämään bruneteksi niin eikö se olekkaan enään niin kaunis....ihmetellä pitää.
- se..
ole jokaisen oma makuasia.. kokonaisuus kuitenkin ratkaisee loppupeleissä. ihmetyttää vaan tälläiset pinnalliset kysymykset naisilta.. mikä teitä oikein vaivaa.. elättekö tosiaan niin televisiomaailmassanne että ette pinnallisuudeltanne huomaa että elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin ulkonäkö?
- N35
Juu kyllä minäkin naisena ihmettelen tämän tyyppisiä kysymyksiä. Voi kun elämä olisikin niin yksinkertaista, että saisi valita miehen karvojen värin perusteella. Ei tarvitsisi välittää mistään muusta.
- blondit
herättää mielenkiinnon.en osaa perustella mutta suurin osa tyttö/nais ystävistäni on ollut blondeja.osa aitoja loput vaalennettuja .niissä vain on se jokin .varsinkin jos hiukset ovat vielä pitkät niin ah.
- dayum
Värillä ei oo niin väliä kunhan on mustat...
Eiku siis aivan sama mitä väriä naisen päästä löytyy, kun naisessa itsessään on sitä "jotain"... Mutta ehkä enemmän pidän kuitenkin bruneteista.
Tosin jos naisella sattuu olemaan vaikka pinkit hiukset niin IHQ :P- punapäät?
Mihinkäs jäi tämä tulisin tai ainakin tempperamenttisin ryhmä eli punapäät? Vai lasketaanko ne brunetteihin?
- dayum
punapäät? kirjoitti:
Mihinkäs jäi tämä tulisin tai ainakin tempperamenttisin ryhmä eli punapäät? Vai lasketaanko ne brunetteihin?
Blondit ja brunetet pääsevät taivaaseen, punapäät mihin tahansa. Tätä ei kaikki naiset muista pähkäillessään uutta hiusväriä.
Kuten jo mainitsinkin, niin aivan sama minkä väriset hiukset, itselleni käy siis myös punaiset hiukset omaava neitokainen.
- Tumma pää
Blondeista tulee aina jotenkin pintaliitäjävaikutelma. Brunetti jotenkin rauhoittaa minua.
- ole hyväää
Niinhän se sanontakin sanoo:
"Gentlemen Prefer Blondes But Gentlemen Marry Brunettes"
Suomeksi sanottuna, jos olen yhdenyönjuttua ja "helppoa nakkia" hakemassa, katselen blondeja. Pitkäaikaisemmat tyttöystävät ovat aina olleet tummia.- joopasen
eli jos blondityttö haluaa seurustella kanssasi hänen kannattaa värjätä hiukset tummiksi niin johan kelpaa...hiustenvärihän sen luonteen määrää tottakai *pyörittelee päätään*
- just..
joopasen kirjoitti:
eli jos blondityttö haluaa seurustella kanssasi hänen kannattaa värjätä hiukset tummiksi niin johan kelpaa...hiustenvärihän sen luonteen määrää tottakai *pyörittelee päätään*
Näin se on.
Kysymys kuului: kumpiin huomionne kiinnittyy ensin, blondeihin vai brunetteihin?
Vastasin kysymykseen. Kyllä sieltä baarista helpommin blondin saa mukaan, kuin bruneten. Varsinkin tekoblondit ovat usein kevytkenkäisiä, ei varmaankaan kaikki, mutta minun kokemukseni mukaan on näin. En seurustelisi jakorasian kanssa, enkä varsinkaan sellaisen kanssa, joka lähtee mukaan baarista ja antaa samantien.
Kokemukseni pohjalta siis katseeni hakeutuu blondeihin sillon kun olen hakemassa pikapanoa.
Sattumalta (tai muuusta syystä) tyttöystäväni ovat olleet tummia. - kevät
just.. kirjoitti:
Näin se on.
Kysymys kuului: kumpiin huomionne kiinnittyy ensin, blondeihin vai brunetteihin?
Vastasin kysymykseen. Kyllä sieltä baarista helpommin blondin saa mukaan, kuin bruneten. Varsinkin tekoblondit ovat usein kevytkenkäisiä, ei varmaankaan kaikki, mutta minun kokemukseni mukaan on näin. En seurustelisi jakorasian kanssa, enkä varsinkaan sellaisen kanssa, joka lähtee mukaan baarista ja antaa samantien.
Kokemukseni pohjalta siis katseeni hakeutuu blondeihin sillon kun olen hakemassa pikapanoa.
Sattumalta (tai muuusta syystä) tyttöystäväni ovat olleet tummia.Hohhoijaa noita älykkäitä mietteitä.
- blondöö
että miehet kiinnittää suomessa enemmän huomiota brunetteihin, varsinkin todella tummiin, koska ne on Suomessa vähemmistönä. Tyhmempikin sen tajuaa.
- fjkol
Värillä ei ole väliä, kunhan naisella on pitkät hiukset eikä mikään poikatukka.
- puolipitkä punapää
Tota sarjaa miehissä löytyy paljon, että pitää olla pitkät hiukset, vaikka eivät näyttäisi miltään. Monella suomalaisella on huono ja ohut hiuslaatu ja ei näytä roikkuvana liruna miltään. Monet naiset leikkauttavat sen vuoksi lyhyeksi hiuksensa ja jos vielä leikkauttavat hyvän mallin mukaan, joka tuo kasvot esiin ja sopii muutenkin tyyliin ja luonteeseen, on se huomattavasti paremmannäköinen kuin tylsänä roikkuva pitkä tukka.
- fjkol
puolipitkä punapää kirjoitti:
Tota sarjaa miehissä löytyy paljon, että pitää olla pitkät hiukset, vaikka eivät näyttäisi miltään. Monella suomalaisella on huono ja ohut hiuslaatu ja ei näytä roikkuvana liruna miltään. Monet naiset leikkauttavat sen vuoksi lyhyeksi hiuksensa ja jos vielä leikkauttavat hyvän mallin mukaan, joka tuo kasvot esiin ja sopii muutenkin tyyliin ja luonteeseen, on se huomattavasti paremmannäköinen kuin tylsänä roikkuva pitkä tukka.
Ei tukan tarvitse mihinkään puoleen selkään asti olla. Riittää että sen saa ponnarille.
brunetteihin,tosin kyllä moni blondikin kääntää pään.Tosin pitkät suorat blondit hiukset ei sytytä meikäläistä tippaakaan,blondit hiukset pitää olla jonkun sortin puolipitkällä kampauksella tai ponnarilla.Esim, näin tossa jouluna yhtä typyä jolla oli ennen pitkät tummanpunertavat kiharat hiukset ja nykyään 2 meikäläisen ranteen paksuista blondattua poca-hontas lettiä jotka tulee vielä jotenkin oudosti alas tosta korvien etupuolelta,mun mielestä aikasempi oli way better.Tosin niitä lettejä vois kyllä kieltämättä käyttää suitsina kovassa laukassa :-)
- make82
sytyttää ainaskin mut. Blondit ei vaan jaksa kiinnostaa jos nainen ei ole ihan helvetin hyvän näkönen hymytyttö. Mette Mannonen aaah :)
- Kyo-kun
En osaa sen kummempaa perustelua antaa kuin että miellyttää yleensä silmää enemmän. :P
- vato retro
Aivan ehdottomasti blondit. Vaikka olisi kuinka purkista peräisin ja hirveä tumma juurikasvu.
Blondit on seksikkäitä, hauskoja, kodikkaita, mukavia, pehmosia ja niillä on hyvä sydän. En ole montaa epäviehättävää blondia tavannut. (Tosin Pia-Noora Kauppia ei lasketa, en ole tavannut mutta todennäköisesti erittäin vittumainen ämmä).
Itselläni on tumma tukka.- VERRATA
Tässä juu blondihan on AINA tummaa kauniimpi..
BLONDI:
http://www.oho.fi/c/6008/7486_wilma_schlizewski_3.jpg
TUMMA:
http://www.tminstigators.com/images/Instigirls/Lola 4.jpg - Birdie*
VERRATA kirjoitti:
BLONDI:
TUMMA:
http://www.tminstigators.com/images/Instigirls/Lola 4.jpg...mutta kumminkin. Tuli mieleeni vaan että taitaa kirjoittajaa pänniä kun on itse väärää väriä.
Olet katkera koska blondit nyt vaan on kauniimpia. Fakta jolle et voi mitään. Revi siitä. - Muikku.
Birdie* kirjoitti:
...mutta kumminkin. Tuli mieleeni vaan että taitaa kirjoittajaa pänniä kun on itse väärää väriä.
Olet katkera koska blondit nyt vaan on kauniimpia. Fakta jolle et voi mitään. Revi siitä.Häh? Etkö osaa lukea? Sinä tulet ja väität että "blondit nyt vaan on kauniimpia.Fakta jolle et voi mitään."
Katsos kun toinen tykkää tummasta ja toinen vaaleasta. Ehkei se kauneus nyt kuitenkaan ole hiustenväristä kiinni. Ikävä nyt pudottaa sinut maan pinnalle... - Birdie*
Muikku. kirjoitti:
Häh? Etkö osaa lukea? Sinä tulet ja väität että "blondit nyt vaan on kauniimpia.Fakta jolle et voi mitään."
Katsos kun toinen tykkää tummasta ja toinen vaaleasta. Ehkei se kauneus nyt kuitenkaan ole hiustenväristä kiinni. Ikävä nyt pudottaa sinut maan pinnalle...Turha väittää vastaan. Tiedän kaikesta kaiken ja ole sinä hyttynen hiljaa kun et paremmasta tiedä.
Heippa vaan ja kivat sulle! - Muikku.
Birdie* kirjoitti:
Turha väittää vastaan. Tiedän kaikesta kaiken ja ole sinä hyttynen hiljaa kun et paremmasta tiedä.
Heippa vaan ja kivat sulle!No tämä hyttynen tulee inisemään sinun korvaasi, että pidä se naamas ummessa senkin läski norsunperse...
- Birdie*
Muikku. kirjoitti:
No tämä hyttynen tulee inisemään sinun korvaasi, että pidä se naamas ummessa senkin läski norsunperse...
Tuollainen asenne johtaa turmioon. Otapa lusikka kauniiseen käteen ja puhu vasta kun olet rauhoittunut. Relaa vähän, poju.
- vato retro
VERRATA kirjoitti:
BLONDI:
TUMMA:
http://www.tminstigators.com/images/Instigirls/Lola 4.jpgKysymys ei kyllä omalla kohdallani ole pelkästä "kauneudesta", vaan jostakin poikkeavan voimakkaasta alitajuisesta fiksaatiosta vaaleisiin naisiin. Esim. Wilma S on minusta livenä hyvin viehättävä nainen (oli ainakin 5 vuotta sitten), vaikka onkin jo vähän vanhempi ihminen.
Toiset tykkää pojista ja toiset tytöistä, minä tykkään vaaleatukkaisista naisista. Onneksi ei ole tämän pahempaa perversiota siunaantunut...
- Rowen82
Naisen viehättävyys riippuu mielestäni aika vähän hiusten väristä, eikä se yleensä ratkaise sitä, keneen huomioni ensin kiinnittyy. Ja joillekin sopii paremmin vaaleat, joillekin taas tummat hiukset. Jos kuitenkin jokin suosikkihiusväri täytyy sanoa, niin sanoisin, että musta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663