onko suuri?

utelias....

Tulipa sitten tässä mittailtua omakin penis. pituus 17 cm ja 4.5 cm paksu. Onkos tuo keskimääräinen vai miten se on? Ei ole oikein vertailukohteita...

:)

16

3993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakke

      eioo

    • ihQbabe

      ihan vitun pieni.

    • ...normaali!

      Keskimääräinen "miehen mitta" on juuri tuo (pituus 15-18 cm).

      • asiassa

        itse asiassa suomalaisen miehen kalun keskimitta on 13-16cm...


      • valkaisija
        asiassa kirjoitti:

        itse asiassa suomalaisen miehen kalun keskimitta on 13-16cm...

        eli suomipojan ja eurooppalaisen veitikan keskimitta varmasti on 13cm...


    • lempi neiti

      kyl on pojulla olematon vehje, toivottavasti ei tavata t. neiti 28v

      • utelias...

        Täytyy varmaan mennä ostamaan sitten bemari tai mersu... =(


      • TAITAA OLLA

        ISOPILLUISTA SORTTIA


      • rumia
        utelias... kirjoitti:

        Täytyy varmaan mennä ostamaan sitten bemari tai mersu... =(

        Niin tylsillä ja rumilla autoilla et saa keneltäkään, mutta jos ostat toyotan niin annan sulle persettä aina kun pyydät


    • Mulle se on iso!

      • utelias...

        No, kiva kuulla. Ei sillä että sillä mulle isoa väliä olisi. Joskus vaan mies miettii tämmöisiäkin asioita...


    • meikäläinen

      Oikeesti, mittaileeko kundit kaluja, kuinka pitkiä tai paksuja ne on? Oikeen pinnistää ja sitten mittanauha käteen vai? Ei ole totta.


      Säälittävää ihan oikeesti.
      Todella säälittävää jos kullin koko on joku issue,kyllä sitten ollaan pihalla asioista.

      Nimim. Itsetunto kohdallaan

      • utelias...

        Ei se ole koko issue, kuka niin väitti? Itsetunto on minullakin kohdallaan, mutta olin vain utelias.


      • meikäläinen
        utelias... kirjoitti:

        Ei se ole koko issue, kuka niin väitti? Itsetunto on minullakin kohdallaan, mutta olin vain utelias.

        jo se että olet mittanauhan kanssa siellä leikkinyt ja sitten vielä tulet tänne, esittelet munasi mittoja - on totaalisen säälittävää

        Jos olet "vain utelias" niin mitä väliä sillä sitten on mitä mieltä muut sun munasta on?


      • utelias...
        meikäläinen kirjoitti:

        jo se että olet mittanauhan kanssa siellä leikkinyt ja sitten vielä tulet tänne, esittelet munasi mittoja - on totaalisen säälittävää

        Jos olet "vain utelias" niin mitä väliä sillä sitten on mitä mieltä muut sun munasta on?

        Ei ole pakko lukea tätä palstaa jos se on sinusta säälittävää. Ehkä se on.

        Niinkuin sanoin niin olen vain utelias, joten siksi kyselin täällä.


    • koko

      mulla on saman kokoinen ja ei ole kukaan koskaan sanonut ettei riittäis...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe