Tulipa sitten tässä mittailtua omakin penis. pituus 17 cm ja 4.5 cm paksu. Onkos tuo keskimääräinen vai miten se on? Ei ole oikein vertailukohteita...
:)
onko suuri?
16
3980
Vastaukset
- jakke
eioo
- ihQbabe
ihan vitun pieni.
- ...normaali!
Keskimääräinen "miehen mitta" on juuri tuo (pituus 15-18 cm).
- asiassa
itse asiassa suomalaisen miehen kalun keskimitta on 13-16cm...
- valkaisija
asiassa kirjoitti:
itse asiassa suomalaisen miehen kalun keskimitta on 13-16cm...
eli suomipojan ja eurooppalaisen veitikan keskimitta varmasti on 13cm...
- lempi neiti
kyl on pojulla olematon vehje, toivottavasti ei tavata t. neiti 28v
- utelias...
Täytyy varmaan mennä ostamaan sitten bemari tai mersu... =(
- TAITAA OLLA
ISOPILLUISTA SORTTIA
- rumia
utelias... kirjoitti:
Täytyy varmaan mennä ostamaan sitten bemari tai mersu... =(
Niin tylsillä ja rumilla autoilla et saa keneltäkään, mutta jos ostat toyotan niin annan sulle persettä aina kun pyydät
Mulle se on iso!
- utelias...
No, kiva kuulla. Ei sillä että sillä mulle isoa väliä olisi. Joskus vaan mies miettii tämmöisiäkin asioita...
- meikäläinen
Oikeesti, mittaileeko kundit kaluja, kuinka pitkiä tai paksuja ne on? Oikeen pinnistää ja sitten mittanauha käteen vai? Ei ole totta.
Säälittävää ihan oikeesti.
Todella säälittävää jos kullin koko on joku issue,kyllä sitten ollaan pihalla asioista.
Nimim. Itsetunto kohdallaan- utelias...
Ei se ole koko issue, kuka niin väitti? Itsetunto on minullakin kohdallaan, mutta olin vain utelias.
- meikäläinen
utelias... kirjoitti:
Ei se ole koko issue, kuka niin väitti? Itsetunto on minullakin kohdallaan, mutta olin vain utelias.
jo se että olet mittanauhan kanssa siellä leikkinyt ja sitten vielä tulet tänne, esittelet munasi mittoja - on totaalisen säälittävää
Jos olet "vain utelias" niin mitä väliä sillä sitten on mitä mieltä muut sun munasta on? - utelias...
meikäläinen kirjoitti:
jo se että olet mittanauhan kanssa siellä leikkinyt ja sitten vielä tulet tänne, esittelet munasi mittoja - on totaalisen säälittävää
Jos olet "vain utelias" niin mitä väliä sillä sitten on mitä mieltä muut sun munasta on?Ei ole pakko lukea tätä palstaa jos se on sinusta säälittävää. Ehkä se on.
Niinkuin sanoin niin olen vain utelias, joten siksi kyselin täällä.
- koko
mulla on saman kokoinen ja ei ole kukaan koskaan sanonut ettei riittäis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2055084Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy374503Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002721Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352318- 601931
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121821- 671794
- 2081664
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521232Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964