Tulipa sitten tässä mittailtua omakin penis. pituus 17 cm ja 4.5 cm paksu. Onkos tuo keskimääräinen vai miten se on? Ei ole oikein vertailukohteita...
:)
onko suuri?
16
3964
Vastaukset
- jakke
eioo
- ihQbabe
ihan vitun pieni.
- ...normaali!
Keskimääräinen "miehen mitta" on juuri tuo (pituus 15-18 cm).
- asiassa
itse asiassa suomalaisen miehen kalun keskimitta on 13-16cm...
- valkaisija
asiassa kirjoitti:
itse asiassa suomalaisen miehen kalun keskimitta on 13-16cm...
eli suomipojan ja eurooppalaisen veitikan keskimitta varmasti on 13cm...
- lempi neiti
kyl on pojulla olematon vehje, toivottavasti ei tavata t. neiti 28v
- utelias...
Täytyy varmaan mennä ostamaan sitten bemari tai mersu... =(
- TAITAA OLLA
ISOPILLUISTA SORTTIA
- rumia
utelias... kirjoitti:
Täytyy varmaan mennä ostamaan sitten bemari tai mersu... =(
Niin tylsillä ja rumilla autoilla et saa keneltäkään, mutta jos ostat toyotan niin annan sulle persettä aina kun pyydät
Mulle se on iso!
- utelias...
No, kiva kuulla. Ei sillä että sillä mulle isoa väliä olisi. Joskus vaan mies miettii tämmöisiäkin asioita...
- meikäläinen
Oikeesti, mittaileeko kundit kaluja, kuinka pitkiä tai paksuja ne on? Oikeen pinnistää ja sitten mittanauha käteen vai? Ei ole totta.
Säälittävää ihan oikeesti.
Todella säälittävää jos kullin koko on joku issue,kyllä sitten ollaan pihalla asioista.
Nimim. Itsetunto kohdallaan- utelias...
Ei se ole koko issue, kuka niin väitti? Itsetunto on minullakin kohdallaan, mutta olin vain utelias.
- meikäläinen
utelias... kirjoitti:
Ei se ole koko issue, kuka niin väitti? Itsetunto on minullakin kohdallaan, mutta olin vain utelias.
jo se että olet mittanauhan kanssa siellä leikkinyt ja sitten vielä tulet tänne, esittelet munasi mittoja - on totaalisen säälittävää
Jos olet "vain utelias" niin mitä väliä sillä sitten on mitä mieltä muut sun munasta on? - utelias...
meikäläinen kirjoitti:
jo se että olet mittanauhan kanssa siellä leikkinyt ja sitten vielä tulet tänne, esittelet munasi mittoja - on totaalisen säälittävää
Jos olet "vain utelias" niin mitä väliä sillä sitten on mitä mieltä muut sun munasta on?Ei ole pakko lukea tätä palstaa jos se on sinusta säälittävää. Ehkä se on.
Niinkuin sanoin niin olen vain utelias, joten siksi kyselin täällä.
- koko
mulla on saman kokoinen ja ei ole kukaan koskaan sanonut ettei riittäis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532607
- 1971880
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91341- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901