onko suuri?

utelias....

Tulipa sitten tässä mittailtua omakin penis. pituus 17 cm ja 4.5 cm paksu. Onkos tuo keskimääräinen vai miten se on? Ei ole oikein vertailukohteita...

:)

16

3993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakke

      eioo

    • ihQbabe

      ihan vitun pieni.

    • ...normaali!

      Keskimääräinen "miehen mitta" on juuri tuo (pituus 15-18 cm).

      • asiassa

        itse asiassa suomalaisen miehen kalun keskimitta on 13-16cm...


      • valkaisija
        asiassa kirjoitti:

        itse asiassa suomalaisen miehen kalun keskimitta on 13-16cm...

        eli suomipojan ja eurooppalaisen veitikan keskimitta varmasti on 13cm...


    • lempi neiti

      kyl on pojulla olematon vehje, toivottavasti ei tavata t. neiti 28v

      • utelias...

        Täytyy varmaan mennä ostamaan sitten bemari tai mersu... =(


      • TAITAA OLLA

        ISOPILLUISTA SORTTIA


      • rumia
        utelias... kirjoitti:

        Täytyy varmaan mennä ostamaan sitten bemari tai mersu... =(

        Niin tylsillä ja rumilla autoilla et saa keneltäkään, mutta jos ostat toyotan niin annan sulle persettä aina kun pyydät


    • Mulle se on iso!

      • utelias...

        No, kiva kuulla. Ei sillä että sillä mulle isoa väliä olisi. Joskus vaan mies miettii tämmöisiäkin asioita...


    • meikäläinen

      Oikeesti, mittaileeko kundit kaluja, kuinka pitkiä tai paksuja ne on? Oikeen pinnistää ja sitten mittanauha käteen vai? Ei ole totta.


      Säälittävää ihan oikeesti.
      Todella säälittävää jos kullin koko on joku issue,kyllä sitten ollaan pihalla asioista.

      Nimim. Itsetunto kohdallaan

      • utelias...

        Ei se ole koko issue, kuka niin väitti? Itsetunto on minullakin kohdallaan, mutta olin vain utelias.


      • meikäläinen
        utelias... kirjoitti:

        Ei se ole koko issue, kuka niin väitti? Itsetunto on minullakin kohdallaan, mutta olin vain utelias.

        jo se että olet mittanauhan kanssa siellä leikkinyt ja sitten vielä tulet tänne, esittelet munasi mittoja - on totaalisen säälittävää

        Jos olet "vain utelias" niin mitä väliä sillä sitten on mitä mieltä muut sun munasta on?


      • utelias...
        meikäläinen kirjoitti:

        jo se että olet mittanauhan kanssa siellä leikkinyt ja sitten vielä tulet tänne, esittelet munasi mittoja - on totaalisen säälittävää

        Jos olet "vain utelias" niin mitä väliä sillä sitten on mitä mieltä muut sun munasta on?

        Ei ole pakko lukea tätä palstaa jos se on sinusta säälittävää. Ehkä se on.

        Niinkuin sanoin niin olen vain utelias, joten siksi kyselin täällä.


    • koko

      mulla on saman kokoinen ja ei ole kukaan koskaan sanonut ettei riittäis...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe