Lähetin

viestin

toivottaakseni hyvää alkanutta vuotta
odotin et olisin saanut vastauksen mutta
ei sellaista ole saapunut :(

21

3027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuli-juulia

Mut mä tunnen jo "tapauksen", joten en pahoita mieltäni. Joskus vastaa, joskus ei...

• neito

Miehet ovat niin töröjä käytökseltään, että sitä on naisen vaikea ymmärtää.

Vaikka ei ole kiinnostunut toisesta, niin hyvät käytöstavat voi silti omata ja kiittää toisen toivotuksista ja korteista sekä toivoa samoin.

• juupa juu

...no hyvää uutta vuotta toivon sille jokatapauksessa. jos rehellinen oon niin en kyllä vastausta odottanutkaan.

• ykkkks

kolmelle eilettäin kysymyksen, miten on alkanut vuosi... niin sain yhdeltä vastauksen. Kaksi jätti vastaamatta.

Mitä pitää päätellä?

• tuuli-juulia

...voi päätellä että ihmiset on erilaisia :)

• toivottelija

myös lähetin uudenvuodentoivotukset kolmelle miehelle.

yksi oli pitkäaikainen ystävämies.
      yksi oli nykyinen vakipanoni.
      yksi oli entinen seksikumppani ja nykyinen ystävä.

samalla kerroin olevani sairaana, kuumeessa viidettä päivää.

vain yksi miehistä vastasi. toivotti samalla pikaista paranemista.

arvaa kuka se heistä oli.

• juupa juu

tuo eka ollut? :)

• tota...

pitkäaikaista ystävämiestä.....eli ekaa vaihtoehtoa

• toivottelija
        juupa juu kirjoitti:

tuo eka ollut? :)

ei ollut eka mies.

vaan ainut, joka vastasi oli minun vakipanoni.

siinäpä riittikin ihmettelemistä. jos minun olis etukäteen pitänyt tietää kuka vastaa, niin kaikista viimesimmäks olisin tuota odottanut.

• dayum

Aika paha, mutta veikkaan tätä herraa joka ei ole ollut kanssasi sängyssä (siis ekaa) :P

• juupa juu
        toivottelija kirjoitti:

ei ollut eka mies.

vaan ainut, joka vastasi oli minun vakipanoni.

siinäpä riittikin ihmettelemistä. jos minun olis etukäteen pitänyt tietää kuka vastaa, niin kaikista viimesimmäks olisin tuota odottanut.

No toki mielessä kävi et se olis ollut tuo vakipanosi. Kyselee vointiasi notta oletko kunnossa sänkyhommiin ;P

• toivottelija
        juupa juu kirjoitti:

No toki mielessä kävi et se olis ollut tuo vakipanosi. Kyselee vointiasi notta oletko kunnossa sänkyhommiin ;P

Tuo onkin hyvä selitys.

Minä jo säikähdin, että se rupee kuvittelemaan jotain. Suunnittelin mielessäni kurinpalautusta mut eipä taida olla tarpeen.

• Hartsa

Jotkut naiset ovat ihan samanlaisia. Lähettelin tuossa tiuhaan tahtiin joulun ja uudenvuoden toivotuksia naisihmisille. Jotain 15 niitä oli. Vain neljä kiitti ja toivotti sitä samaa minullekin.

• Toivottavasti eivät enää ensi vuonna lähetä. Vaimo ei oikein perusta.

• minäkään

En halunnut vastata osalle siksi, että tiedän heidän olevan kiinnostunut minusta, mutta minä en heistä. Ehkä tylyyteni saa heidät lopettamaan viestittelyn.

• Tiina-Marja

Kai sitä voi kohteliaisuudesta lähettää takaisin.Haluatko "tylyn" maineen?? Olet tyypillinen "suomalainen"!!!!!

• vastaamatta

En laittanut viestiä, vaikka tiesinkin sitä odotetun. Kysyit miksi ?

En halua olla sinulle hän josta tiukan paikan tullen haaveilet, joka vie sinua perhehelvetissäsi eteenpäin piirun verran.
      Olen sanonut sinulle, että jos elämäsi on vaikeaa puolisosi kanssa, ota ero, järjestä elämäsi uudelleen. Sinä et halua. Sinä pidät mielelläsi sen kaiken mitä parisuhteesi antaa -tarkoitan statusta, maallista mammonaa appivanhemmiltasi, kulisseja ja lavasteita, joissa elämääsi kuljetat.
      Minä en ole joku toivomuskaivo, jonne heität lantin toivoen saavasi unelmasi toteen. En ole parisuhteenne näkymätön suojakalvo, en sen voimavara.
      Olen sanonut sinulle, ettei kakkua voi sekä syödä ja säästää. Minä en kuulu päiväunelmiisi, puolisosi kuuluu, etenkin jos et halua hänestä luopua. Minustakaan et halua luopua. Minä en vaan halua sinua, en halua että jätät puolisoasi kuvitellen että minä olen syli avoinna sinua odottamassa. Älä vain minun takiani !
      En vastannut viestiin, koska haluan sinun ymmärtävän ettei minua ole, sinulle.

• tekstarit?

Ei kai tekstiviestejä ole tarkoitettu vakavasti otettavaksi yleensäkään?
      Voihan niihin vastata, jos on erityistä asiaa, tai olla vastaamatta, jos on jotain parempaakin tekemistä.

• tähän

Vastasitteko itse saamiinne joulukortteihin?

• vastaamatta
        tähän kirjoitti:

Vastasitteko itse saamiinne joulukortteihin?

sä varmaan tiedät itsekin että kortti ja tekstari on ihan eri asioita. Kortti tupsahtaa postiluukusta arkipäivänä ehkä muun postin joukossa, ja aina sen postittamisen ja saamisen välillä on ainakin yksi vuorokausi.
        Tekstarin voi laittaa mihin aikaa tahansa, milloin tahansa. Tekstari ikäänkuin livahtaa varkain ihmisen yksityisyyteen, halusipa tai ei.
        Kysit otatteko txt:t vakavasti. Mitä sä tarkoitat ?
        Mä en välttämättä ota sisältöä vakavasti, mutta sen, että joku toistuvasti laittaa viestiä saattaa olla vakava ärsytyksen aihe. Ei ole mitenkään mukava olla tietoinen siitä, miten joku joka ei kiinnosta, on miettinyt sinua kesken tiskauksen,siivouksen, anopin syntymäpäivän, jouluaaton, uudenvuoden yön. Miettiä tietysti saa ja kuvitella, mutta aika vähän minua kiinnostaa miten minä olen jonkun haaveissa ihana ja upea, ja puolisoa vaan pitää sietää.
        En voi olla närkästymättä kun tulee viestiä, että pitää keksiä piristystä arkipäivään,miten minut kuvitellaan puolison tilalle.

• Tarinahan meni näin.

Eli perjantaina iltana tai oikeastaan aamulla alkoi uuden vuoden vietto. Illalla akku oli loppunu aikaan x... mut oma muisti oli katkennu vähän aiemmin. Sit seuraavana aamuna kattelin puhelinta ja latailin sen. joku puhelu oli tullut mut se oli tullu sellaiseen aikaan että kukaan ei selvinpäin soittele sieltäpäin. Sit alkoi tää uudenvuoden vietto.

No kivaa oli kai... mustikuvat alkavat hataroitua jo illalla 11 aikaan enkä muista puhelimella paljon viestitelleeni. No kaks seuraavaa päivää oliki niin kamala olo että ei tehny mieli nähdä tai kuulla a)yhtään b)mitään c)kenestäkään. Makasin peiton alla ja pelkäsin ihmisiä.

Sit varovasti kyselly tässä että kellekähän olen mahtanu toivottaa uutta vuotta ja kelle jääny toivottamatta... On ollu taas maailmantoiseksi ilkeimmät tilanteet monta kertaa. Etenki ku on tullu näköjään oltua laitettua näitä uuden vuoden toivotuksia niille joille ei pitäis laittaa ja unohtanu niitä jota pitäis muistaa. Tästä viisastuneena.... Ens uuden vuoden olen taas töissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe