Moniko muistaa kyseisen tv sarjan, sarjasta on tehty 3 kautta ja uusintoinakin näytetty suomessa. Itse olen netistä hankkinut koneelle kyseiset 3 kautta mutta haluaisin ne saada dvd:nä itselle. Kyseistä sarjaa ei suomeen dvd:nä tietääkseni kukaan ole edustamassa/tuomassa joten onko kellään ideaa mistä saisi helpolla/melko halvalla hommattua dvd:t?
Roswell
3
669
Vastaukset
- katsoja
Tottakai roswell muistetaan. Oli ihan hyvä sarja, mutta sarja lopetettiin kesken. Discshopissa on jotain versioita myynnissä tosin suomenkielisiä tekstityksiä ei taida missään euroopan versiossa olla. Eli katos tää linkki: http://www.discshop.fi/shop/sokresultat.php?ref=&lang=&soktext=roswell&sok_typ=titel
- mako
Itse asiassa sarjaa ei lopetettu kesken ainakaan ensimmäisellä kierroksella, mutta uusinnoista en muista. Sarjaahan tehtiin vain kyseiset 3 kautta jotka näköjään on tuolla discshopissa myynnissä.
Täytyykin katsoa jos sieltä tilaisi
- Suiv
Haluaisin tietää mistä/miten sait nuo tuotantokaudet koneelle? Itsekin ne meinaan haluasisin koneelleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636166
- 635589
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1274397- 553863
- 143795
- 323219
- 672979
- 592846
- 692588
- 471950