Näyttää siltä että Anti-G on Pikku G:n suurin fani kun jaksaa jauhaa paskaa joka viestiin.
Anti-G, Pikku-G:n suurin fani
6
857
Vastaukset
- Anti-G
Taidat muuten haluta ottaa suihin siltä kun sitä hinttiä noin puolustat!HAISTA PASKA!
- Anti-G
......................./¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./¯/.../¯¯·¸
..........//.../..../......./¨¯\
........((.......... ¯~/...)
.........\....................../
..........\\...\.......... _.·
............\..............(
..............\.............\- vittu oot...
säälittävä Anti-G.
- Anti-G
vittu oot... kirjoitti:
säälittävä Anti-G.
Oot vittumainen sääki ku luulet että oon pikku hintti fani...Mee imee sen munaa!SAATANA!
- bella
Anti-G kirjoitti:
Oot vittumainen sääki ku luulet että oon pikku hintti fani...Mee imee sen munaa!SAATANA!
1. sil on kyl tyttöystävä....!!!
2. teet itsestäs todella naurunalaisen tuolla lapsellisella käytökselläsi..(haha) - sä olet
bella kirjoitti:
1. sil on kyl tyttöystävä....!!!
2. teet itsestäs todella naurunalaisen tuolla lapsellisella käytökselläsi..(haha)tosi säälittävä! Miettisit vähän käytöstäs äläkä auo päätäs koko ajan muille! Oot toso lapsellinen, tiesitkö sen..?! Hanki elämä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1571972
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131906- 1191333
- 971322
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4301183- 62899
- 50856
- 49851
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä221731Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa336698