Apua loppiainen tulee! Tätä se tiesi! Joku sanoi että se tulisi! Nyt se sitten tulee! Onko jotakuta joka voisi suojella siltä mua?
Loppiainen!!! Hjälp!
6
280
Vastaukset
- Herra_X
ettei mikään tai kukaan voi pelastaa sinua loppiaiselta. Voithan tietenkin yrittää pidättää hengitystäsi, mutta epäilen ettei sekään auta.
- avuksesi
Niinkuin aalto
uittaa aallon
yli valtameren
Niin selviämme
mekin
toinen toistamme
tukien.
-Risto Rasan runo - timanttimies
nii et muista loppiaisesta mitään
- jalokivennäismies
onko noin?
- timanttimies
jalokivennäismies kirjoitti:
onko noin?
ja makeita ja kuivia jaa kaljaa ja kiljahdusta vielä nii kyllä siitä reikiä muistilokeroon tulee,varsinkin jos on tottumaton ottaja,mut takasihan se sangollinen tulee,joten antaa loppiaisen vaa jyrätä yli,ei se kestä kuin 24 tuntia,nii taas pääsee kauppaan,juu et hyvää ja terveellistä loppiaista kullekkin jaa järki käteen
- jalokivennäismies
timanttimies kirjoitti:
ja makeita ja kuivia jaa kaljaa ja kiljahdusta vielä nii kyllä siitä reikiä muistilokeroon tulee,varsinkin jos on tottumaton ottaja,mut takasihan se sangollinen tulee,joten antaa loppiaisen vaa jyrätä yli,ei se kestä kuin 24 tuntia,nii taas pääsee kauppaan,juu et hyvää ja terveellistä loppiaista kullekkin jaa järki käteen
...pirtusnapsi? Maistuiskos?? slurps* :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349