Saako keskusteluihin kirjoittamiaan viestejä mitenkään poistettua??
En muistanu kirjautua ulos ja kirjotin vahingossa keskusteluun viestin, jonka sisältöä en todellakaan haluaisi yhdistettävän nimimerkkiini...
Auttakaa pian, jos sille voi vielä jotain tehdä!!!
Viestin poistaminen, pikaista apua!!
18
3915
Vastaukset
- heh
Ei sitä saa pois muuta kuin pyydä seriffiä tai ylläpitoa poistamaan.
- huolimaton...
Miten sitä pyydetään poistamaan?? Oon hitto ihan tumpelo...
- ilmoita
huolimaton... kirjoitti:
Miten sitä pyydetään poistamaan?? Oon hitto ihan tumpelo...
asiattomasta viestistä linkistä oikealta.
Täällähän on sellainen painike mistä vain klikkaat jos olet rekattu.
- huolimaton...
Jos joku vois ihan vaikka rautalangasta vääntää? :)
- eli näin.
huolimaton... kirjoitti:
Jos joku vois ihan vaikka rautalangasta vääntää? :)
Kirjaudu sisään, mene kyseiseen viestiin, heti viestin yläpuolella, vasemmassa kulmassa lukee: poista oma viesti, klikkaa sitä. Sitten avautuu pop-up-ikkuna, jossa pyydetään varmistamaan viestin poista, klikkaa taas, että kyllä, haluat poistaa viestin.. ja simsalabim:) Viesti on poistettu.
- lisään
eli näin. kirjoitti:
Kirjaudu sisään, mene kyseiseen viestiin, heti viestin yläpuolella, vasemmassa kulmassa lukee: poista oma viesti, klikkaa sitä. Sitten avautuu pop-up-ikkuna, jossa pyydetään varmistamaan viestin poista, klikkaa taas, että kyllä, haluat poistaa viestin.. ja simsalabim:) Viesti on poistettu.
tuohon hyvää ohjeeseen että jos ei lue sitä poista oma viesti,niin oikealla ylhäällä on se valitse esitystapa tms,siitä muistaakseni se ykkönen jos on valittuna saat poistettua.
- huolimaton...
eli näin. kirjoitti:
Ei siihen tuu mitään poista viesti-kohtaa.. Olin kirjautuneena sisään kyllä.
- sulla
rekattu nikki?
- huolimaton...
On. On mulla se galleria sivukin jne. Piti laittaa se piilotetuks, kun sielläkin se viesti nyt näkyy...
- sulla
huolimaton... kirjoitti:
On. On mulla se galleria sivukin jne. Piti laittaa se piilotetuks, kun sielläkin se viesti nyt näkyy...
on rekattu nikki ja sillä kirjoitit viestin niin kun avaat sen oman viestin niin kirjoituksessi alapuolella on 4 kohtaa ja yksi niistä on poista viesti ja kyllä se pitää sitä klikkaamalla lähteä.
- huolimaton...
sulla kirjoitti:
on rekattu nikki ja sillä kirjoitit viestin niin kun avaat sen oman viestin niin kirjoituksessi alapuolella on 4 kohtaa ja yksi niistä on poista viesti ja kyllä se pitää sitä klikkaamalla lähteä.
Ei tuu sitä poista viesti- kohtaa mihinkään.. Oon varmaan kymmenen kertaa tarkistanu. Laitoin sinne ilmoita asiattomasta viestistä- kohtaan pyynnön poistaa se, meneeköhän siinä yleensä kuin kauan?
- sulla
huolimaton... kirjoitti:
Ei tuu sitä poista viesti- kohtaa mihinkään.. Oon varmaan kymmenen kertaa tarkistanu. Laitoin sinne ilmoita asiattomasta viestistä- kohtaan pyynnön poistaa se, meneeköhän siinä yleensä kuin kauan?
nikki sinisellä? vaikea sanoa kuinka pian siellä toimitaan.
- huolimaton...
sulla kirjoitti:
nikki sinisellä? vaikea sanoa kuinka pian siellä toimitaan.
Tai oikeestaan sellasella enemmän violetilla mut johtuu varmaan siitä kun sitä klikkasin.. Eli on ihan silleen niinkun rekisteröidyt nimimerkit yleensäkin
- huomasin
huolimaton... kirjoitti:
vasta että se mahdollisuus onkin poistettu suomi24 jolla voi poistaan oman viesti, kyllä se ylläpito varmaan sen aika pian poistaa.
- huolimaton...
huomasin kirjoitti:
vasta että se mahdollisuus onkin poistettu suomi24 jolla voi poistaan oman viesti, kyllä se ylläpito varmaan sen aika pian poistaa.
Niinpä tietysti... No mut iso kiitos kuitenkin avusta ja kärsivällisyydestä :) Toivottavasti se nyt sieltä kohta poistuu...
- kestä
huolimaton... kirjoitti:
Niinpä tietysti... No mut iso kiitos kuitenkin avusta ja kärsivällisyydestä :) Toivottavasti se nyt sieltä kohta poistuu...
toivotaan että poistuu pian.
- Herra_X
että joku saa selville todellisen luonteesi? Oli mukava lukea tätä viestiketjua läpi ja huomata, kuinka paniikissa sitä voi joku olla vain siksi, että pelkää jäävänsä kiinni kaksinaamaisuudesta. Siitähän tässä lienee kyse?
Sitä niittää mitä kylvää. Ehkäpä tämä käy hyvästä opetuksesta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1236059Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745532142Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk281398Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861133Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481025- 64991
- 65941
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27928Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59925