NAISET PILAAVAT

VAALIT 2006

Kun äänestetään presidentistä,
tulisi äänestää sellaista joka
on pätevä, pystyisi pitää
Suomen yhtenäisenä, turvallisena
ja vauraana.

Suomalaiset naiset kuitenkin ovat
tunnetusti itsekkäitä... ja varsinkin itseppäisiä: taidoista ja seuraumuksista välittämättä moni uhraa äänensä sellaiselle ehdokkaalle, joka on sopivin vain feministeille.

Tästä on onneksi poikkeuksena vastuunsa
tuntevia ja hienoja Suomen naisia jotka tietävät minne Suomen Kansan vaalien jälkeen tulisi kulkea.

11

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homma

      Kylläpä feministejä Suomessa on paljon.

      • Tiinuskaa

        Se on parhaan näkönen.


    • EUnatoEUnatoEUnato

      Poikkeus nimeltä Timo Soini vahvistaa säännön.

      • Luuletko

        siis, että naisista monikin äänestää Soinia? Naisilla on tunneälykkyyttä, joten ainakin minun vaihtoehdoista Soini on pois!!


    • juttu...

      vaikka haloska hommansa on kai ihan kivasti hoitanut,äänestivät häntä aikoinaan naiset ja vain siksi enemmänkin että hän oli nainen ja naisehdokkaista pätevin.

      Minusta pressan tulee olla mies,sanon näin vaikka nainen olenkin...

    • Sepe

      ..Korkea, eli sovinistinen, käsitys sinulla naisista ja heidän älykkyydestään. Eli heti, jos nainen äänestää naista, hän on, mitä, itsekäs ja itsepäinen feministi. Ilmeisesti meillä ei ole sen verta omia mielipiteitä, että osaisimme äänestää jonkin puolueen jäsentä sen puolueen arvojen tai ehdokkaan arvojen takia niin, että ehdokkaan sukupuolella ei ole väliä. Itse en ikinä äänestäisi kepulaista, kokoomuslaista enkä kristillistä, päinvastoin kuin ne naiset jotka ovat kanssasi samaa mieltä ja siis "vastuunsa tuntevia ja hienoja naisia". Mutta niinhän se menee, ihminen pitää älykkäimpinä niitä ihmisiä jotka ovat hänen kanssaan samaa mieltä.

      • Lähtee kohta

        Suomaassa ei femakko naisilla ole kohta miehiä.
        Se on hyvä.


      • Sepe
        Lähtee kohta kirjoitti:

        Suomaassa ei femakko naisilla ole kohta miehiä.
        Se on hyvä.

        ..Tiedä missä on Suomaa. Mutta luulen, että femakkonaiset ovat siellä tyytyväisiä, ei me miehiä kaivatakkaan. Muilla suomaannaisilla on varmaan sitten sitäkin enemmän miehiä. Ulkomaalaiset miehet haluavat kovasti suomaalaisen mieheksi, ja siitäkös ne riemastuvan kun suomaalaiset pakenevat thaimaaseen. Tulee suloisia lapsia.


      • Jäävä
        Lähtee kohta kirjoitti:

        Suomaassa ei femakko naisilla ole kohta miehiä.
        Se on hyvä.

        Aivan näin. Pistetään kansa sekaisin ja kohta Suomen kansa on täynnä kaiken maailman kansalaisuuksia, kiitos yhteistyöstä!
        =) olen lukenut jostain että tämä kansa kuolee vielä joskus sukupuuttoon muutenkin.
        Kun tossumiehet lähtevät maailmalle, niin hyvä näin. Kukaan ei varmasti jää kaipaamaan.
        Mulle ei oo väliä, jos suomimiehet venäläisiä tai muita naivat, mutta se mentaliteetti on kyllä väärä että Suominainen on perseestä ja haukutaan mennessään vielä.
        Olisit haukkunut sen naisen, johon petyit.
        No, joka tapauksessa, ei oo mulle väliä kenen kanssa kukin menee, ei se oo multa pois.
        Kun ennen vielä suomimiehet kestivät läpi harmaan kiven vaikka mitä, luulen että sodassa kaatuneet kääntyisivät haudassaan, jos näkisivät mitä jälkikasvu on saanut aikaan.


    • ihan varmasti

      Ikävää, kun noin kehittymättömästi ajattelet. Tässähän juuri on ehdolla kaksi pätevää ehdokasta, ei kai muuten ne tuossa olisi ehdolla.
      Tuskinpa Halonenkaan pelkillä naisten äänillä on pressaks päässyt, en usko tuohon.

      • Hukkuu

        FEMINISMI hukkuu - tai miehet lähtee !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2160
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1856
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe