Miesten isku-puolella joku kyseli, mistä miehiä isketään. Minä haluan tietää saman naisista. Mistä niitä laatunaisia löytää? Oletteko te kaikki todellakin baareissa viikonloput örveltämässä? Miksi helvetissä Suomessa on vallalla se käsitys, että baarit ovat parhaita iskupaikkoja? Montakohan pettymystä on jo tullut...
En käy juurikaan baareissa, enkä koskaan iskumielessä varsinkaan.
Eli minkälaisissa paikoissa minun pitäisi liikkua, että löytäisin hyviä, fiksuja ja nättejäkin naisia? Suurimman osan ajastani käytän opiskeluun ja kotona olemiseen. Sen kotona olemisen voisi jättää vähemmälle. Yleensä, jos esim. kaupungilla kävellessä yrittää jutustella naiselle, hän on jo varattu tai muuten vaan ei kiinnosta "juuri nyt". Kyllä se varmaan on mielentilastakin kiinni. Menisin varmaan itsekin shokkiin, jos yllättäen kaupungilla nätti nainen nykäisisi hihasta ja alkaisi iskemään :) Eipä ole koskaan näin käynyt. Nykynaiset tuntuvat ajattelevan, että se on mies joka iskee, ei nainen.
Niin, ja ettei jää epäselväksi, olen laatumies. ;D
Missä laatunaiset lymyää?
54
10057
Vastaukset
- Mannaleena
Heti alkuun, että se nyt sitten on niin kovin monista asioista kiinni että mikä sitä "laatua" ihmisessä kenenkin mielestä on.
Halusin kuitenkin vain kommentoida "naisten baarissa örveltämiseen" sen verran, että ei kaikki baarissa aina kaatokännissä ole. Ainakin omasta mielestäni on oikeinkin mukava lähteä ystävien kanssa ravintolaan muutamalle tai selvin päin. Ei ravintoloissa käynti automaattisesti siis tarkoita sitä että tykkää viinaksia nauttia urakalla ja kaksin käsin.
Mutta siis kyllä mukaviin ihmisiin voi toki törmätä missä vain, mutta kieltämättä ehkä itsekin hiukan hämmäsetelisin jos joku keskellä päivää tulisi kadulla tekemään tikusta asiaa.
Anyway, onnea laatunaisesi etsintään!- laaduntarkkailija
Tuli ehkä vähän sylkäistyä tuo örveltämis-sana ruudulle. Tarkoitin enemmänkin, että baarissa useimmat humaltuneet naiset ovat "vastaanottavaisempia" miespuolisille örveltäjille, kuin fiksuille ja keskustelunhaluisille. Tästä on kokemusta vaikka millä mitalla. Jos en yritä heti iskeä kympillä kiinni, niin nainen useimmiten lähtee. Ehkä on ollut vain huono tuuri...
Laatunaisella tarkoitan, mitä useimmat varmasti tarkoittavat:
älykäs, fiksu, kaunis, huomioonottava, huumorintajuinen, keskustelukykyinen, itsestään huolen pitävä.
Tiedän, että sellaisia olentoja on olemassa, olen heitä nähnyt. :) - laaduntarkkailija
Olet muuten älykkään näköinen. :D
- Etsijä
Minä tässä itsekseni mietiskelen ihan samaa tosin naisen näkökulmasta. Ravintoloissa on tieteysti kaikenlaisia säheltäjiä.. yleensä humalaisia, jotka etsivät niitä yhdenillan valloituksia... ei kiiitos !!!
Varsinkin kun haluaisi löytää tanssitaitoisen miehen, joka on hoikka ja muutenkin mukavan näköinen ja itsestään huoltapitävä...
Tanssipaikoissa on kyllä paljon yksinäisiä miehiä, jotka kuitenkin käyvät vain tanssimassa, eivätkä ehkä etsikkään parisuhdetta.
Niinkuin tietysti myös naisiakin. Se kun taitaa olla muotijuttu tämä sinkkuus, ja kunnolliset parisuhteet ovat pannassa (harmi).
Sitten mennään tähän nettimaailmaan. Vaihdat viestejä, juttelet puhelimessa ja toinen vastapuoli tuntuu mielenkiintoiselta, mutta sitten kun tapaat... niin fantasiat murenee....
Joten alan kohta uskoa, että kait minutkin on tuomittu olemaan yksin loppuelämäni, koska sitä jalatalta vievää urhonpuolikasta ei tunnu löytyvän mistään... mukavaa loppiaisen jatkoa vain kaikille.- laaduntarkkailija
Hauska huomata, että teillä naisilla on samoja ongelmia. :D
Miksei sitten sinun- ja minunlaiset ihmiset löydä koskaan toisiaan? Liikkuuko samansorttiset naiset ja miehet niin eri ympyröissä toisiinsa nähden, vai mitä ihmettä? Ei ymmärrä...
- akateeminen nainen
Jotkut naiset menevät baareihin myös vain tanssimaan, joten en itse paheksu sellaisia, vaikka en itse niissä käykään, koska en viihdy sellaisissa paikoissa.
Olen itse monesti katsellut miehiä kirjastossa, koska siellä on mielestäni laadukkaimmat ja komeimmat miehet. Miehet tosin ovat olleet vain kirjassaan kiinni, joten ei ole onnistunut.
Kaupassa on ollut joskus silmäpeliä miesten kanssa, mutta olen itse aika ujo, että ei niistä ole tullut mitään. Vaatii toiselta osapuolelta niin hirveästi rohkeutta, että uskaltaisi yrittää iskeä ujoa, kun toinen ei oikein uskalla ottaa kontaktia.
Vaatekaupoissa olen tavannut paljon miehiä, mutta heillä on aina ollut nainen mukana. Kun olin tässä viime viikolla alennusmyynneissä, niin tuntuu, että suurimmalla osalla siellä olevista nuorista ihmisistä oli pari mukana.
Älykkäimmät naiset löytyvät varmasti omalta opiskelualalta ja sen parista.- laaduntarkkailija
Kirjasto oli hyvä vinkki, kiitos! :) En itse käy siellä juurikaan, koska löydän aina kaiken etsimäni tiedon netistä paljon nopeammin. Mutta jos siellä kerran on fiksuja, älykkäitä ja nättejä naisia, niin suunnistan sinne vielä tänään! :D
Kaupassa ei iskutouhut oikein onnistu varmaan kenelläkään. Mitä siellä nyt sanoisi? "Älä osta sitä pizzaa, se on pilalla"?
Vaatekaupoista samoja kokemuksia. Sinkkuja sieltä ei juurikaan löydy.
Ja vielä, omalla alallani ei juurikaan ole naisia ja jos on, he ovat varattuja tai vähän outoja(?)... :D - laaduntarkkailija
Kerro heti millaista silmäpeliä pidät kaupassa ja kirjastossa miesten kanssa! :)
Taidan olla jotenkin immuuni, tai tyhmä, silmäpelille, koska en ymmärrä, milloin nainen katsoo minuun kiinnostuneena ja milloin muuten vain. Jos nainen katsoo minua pitkään silmiin ja hymyilee, niin siitä ei voi erehtyä (tai sitten naamastani roikkuu jotain). Mutta jos katse on nopea silmäkontakti esim. kaupassa, ehkä parikin sellaista, niin mitä se sitten tarkoittaa?
Neuvokaa nyt avutonta! :D - laaduntarkkailja
Tarkoitan siis nopealla katsekontaktilla sellaista n. 2-3 sekuntia kestävää.
Tästä pitäisi kirjoittaa laki. Jos on kiinnostunut, niin katsekontaktin pitää kestää yli 5 sekuntia. Ei olisi pitään epäselvyyksiä enää! :) - opiskelijatyttönen
laaduntarkkailja kirjoitti:
Tarkoitan siis nopealla katsekontaktilla sellaista n. 2-3 sekuntia kestävää.
Tästä pitäisi kirjoittaa laki. Jos on kiinnostunut, niin katsekontaktin pitää kestää yli 5 sekuntia. Ei olisi pitään epäselvyyksiä enää! :)Valitettavasti fiksujen, mutta ujohkojen kiinnostuneet katsekontaktit eivät välttämättä kestä kuin tuon pari sekuntia. Kun mies on kääntynyt jo selin, saattaa tulla heitettyä uusi katse miehen perään. Vaikeaa on, kun ei tiedä edes, kuka on varattu ja kuka ei. Yleisoletuksena tulee pidettyä, että suurin osa on varattuja...
- laaduntarkkailija
opiskelijatyttönen kirjoitti:
Valitettavasti fiksujen, mutta ujohkojen kiinnostuneet katsekontaktit eivät välttämättä kestä kuin tuon pari sekuntia. Kun mies on kääntynyt jo selin, saattaa tulla heitettyä uusi katse miehen perään. Vaikeaa on, kun ei tiedä edes, kuka on varattu ja kuka ei. Yleisoletuksena tulee pidettyä, että suurin osa on varattuja...
Se on itselläkin yleisolettamus.
Ero on siinä, että varatut naiset osaavat sanoa melko ilkeästi ja välinpitämättömästi olevansa varattuja. Varatut miehet ovat yleensä huomattavasti kohteliaampia iskuyrityksien torjumisessa. Naisilta tulevat iskuyritykset ovat nykyään erittäin harvinaisia, joten kyllä mies on yleensä imarreltu sillä hetkellä (eri asia on, jos miehen nainen on paikalla - silloin iskemään tullut nainen hätistetään nopeasti ja tylysti pois...vaikka haluaisi olla kohtelias). :) - azman
Joo kivaa lukee jotai tollasta onnnetonta valittamista.
opiskelijatyttönen kirjoitti:
Valitettavasti fiksujen, mutta ujohkojen kiinnostuneet katsekontaktit eivät välttämättä kestä kuin tuon pari sekuntia. Kun mies on kääntynyt jo selin, saattaa tulla heitettyä uusi katse miehen perään. Vaikeaa on, kun ei tiedä edes, kuka on varattu ja kuka ei. Yleisoletuksena tulee pidettyä, että suurin osa on varattuja...
näin tuossa joku aika sitten eräällä nuorella naisella junassa sellaisen rintanapin, missä luki SINKKU.
eikös tuon voisi laittaa lakisääteiseksi, että kaikilla pitäisi olla joka varattu tai sinkku rintanappi tuossa kauluksen tienoilla :)- laaduntarkkailija
joonas75 kirjoitti:
näin tuossa joku aika sitten eräällä nuorella naisella junassa sellaisen rintanapin, missä luki SINKKU.
eikös tuon voisi laittaa lakisääteiseksi, että kaikilla pitäisi olla joka varattu tai sinkku rintanappi tuossa kauluksen tienoilla :)Siis aivan mahtava idea! :D
Ei oikeastaa tarvittaisi, kuin kolme eri kategoriaa:
SINKKU, VARATTU ja EI KIITOS - akateeminen nainen
laaduntarkkailija kirjoitti:
Kirjasto oli hyvä vinkki, kiitos! :) En itse käy siellä juurikaan, koska löydän aina kaiken etsimäni tiedon netistä paljon nopeammin. Mutta jos siellä kerran on fiksuja, älykkäitä ja nättejä naisia, niin suunnistan sinne vielä tänään! :D
Kaupassa ei iskutouhut oikein onnistu varmaan kenelläkään. Mitä siellä nyt sanoisi? "Älä osta sitä pizzaa, se on pilalla"?
Vaatekaupoista samoja kokemuksia. Sinkkuja sieltä ei juurikaan löydy.
Ja vielä, omalla alallani ei juurikaan ole naisia ja jos on, he ovat varattuja tai vähän outoja(?)... :DKirjasto on tänään muuten kiinni. :) Olisin mennytkin sinne muuten, siis oman alani kirjastoon, en kaupunginkirjastoon.
Kaupassa kannattaa sanoa toiselle jotain positiivista, kuten esim. "Minäkin ostin samoja keksejä kuin sinä. Meillä on selvästi samanlainen keksimaku." tai jos nainen katsoo keksejä, sanot "Nuo ovat tosi hyviä keksejä. Kannattaa ostaa. Minäkin ostan niitä." Itse pidän sellaisista söpöistä huomautuksista.
Millä alalla olet, jos siellä ei ole naisia? Lähes kaikilla akateemisilla aloilla on yksinäisiä naisia, vaikka ala olisi miesvaltainen.
Koska olen ujo, niin minun kiinnostukseni huomaa siitä, että häkellyn hieman, jos katson miestä, josta olisin kiinnostunut. Katson kyllä usein, mutta käännän sitten katseen melko nopeasti muualle. Katseesta kyllä varmaan kuitenkin huomaa, että olen kiinnostunut. Toisaalta, jos minulla on rohkeampi päivä, niin voin kyllä tuijottaakin hieman enemmän. Hymyilen yleensä vasta tutummille ihmisille, etten anna ääliömäistä kuvaa itsestäni, mutta kiinnostavaa miestä katson kyllä intensiivisemmin ja silmäni saattavat hymyillä hieman, vaikka suu ei hymyilisi. - laaduntarkkailija
akateeminen nainen kirjoitti:
Kirjasto on tänään muuten kiinni. :) Olisin mennytkin sinne muuten, siis oman alani kirjastoon, en kaupunginkirjastoon.
Kaupassa kannattaa sanoa toiselle jotain positiivista, kuten esim. "Minäkin ostin samoja keksejä kuin sinä. Meillä on selvästi samanlainen keksimaku." tai jos nainen katsoo keksejä, sanot "Nuo ovat tosi hyviä keksejä. Kannattaa ostaa. Minäkin ostan niitä." Itse pidän sellaisista söpöistä huomautuksista.
Millä alalla olet, jos siellä ei ole naisia? Lähes kaikilla akateemisilla aloilla on yksinäisiä naisia, vaikka ala olisi miesvaltainen.
Koska olen ujo, niin minun kiinnostukseni huomaa siitä, että häkellyn hieman, jos katson miestä, josta olisin kiinnostunut. Katson kyllä usein, mutta käännän sitten katseen melko nopeasti muualle. Katseesta kyllä varmaan kuitenkin huomaa, että olen kiinnostunut. Toisaalta, jos minulla on rohkeampi päivä, niin voin kyllä tuijottaakin hieman enemmän. Hymyilen yleensä vasta tutummille ihmisille, etten anna ääliömäistä kuvaa itsestäni, mutta kiinnostavaa miestä katson kyllä intensiivisemmin ja silmäni saattavat hymyillä hieman, vaikka suu ei hymyilisi.Huomasin tuossa itsekin, kun kävin koputtelemassa kaupan ovia, että tänään on loppiainen :D
Täytyy varmaan alkaa viihtymään siellä kaupassa kauemmin. Nykyään ostokset sujuu siten, että kori kainaloon, puolijuoksua kauppa läpi ja kassan kautta kotiin.
Ilmeisesti pitää vaania hyllyjen takana, milloin kiinnostava nainen menee katselemaan tuotteita ja hyökätä kylkeen kiinni. Mitäs sitten jos nainen ostaakin jotain kamalanmakuista silliä, kun menin kehumaan? :D
Niin ja en ole akateeminen, mutta IT-alalla olen. Akateemisuus ei houkutellut työtehtävien puolesta silloin, kun mietin miksikä aion isona. Tällä hetkellä samaa alaa samassa laitoksessa opiskelee arviolta 10 naista kaikista neljästä ikäryhmästä. - Suhteeton mies
joonas75 kirjoitti:
eikös tuon voisi laittaa lakisääteiseksi, että kaikilla pitäisi olla joka varattu tai sinkku rintanappi tuossa kauluksen tienoilla :)Tuo rintanappi-idea on ihan loistava ja ainakin pikaisen surffailun jälkeen löytyi tämmöinen paikka, josta saa tilattua yksittäisiäkin rintanappeja:
http://www.coollooc.com/rintanappi.html
Taidanpa tilata heti oman "Sinkku"-napin. - hyvä...
Kerro heti millaista silmäpeliä pidät kaupassa ja kirjastossa miesten kanssa! :)
Taidan olla jotenkin immuuni, tai tyhmä, silmäpelille, koska en ymmärrä, milloin nainen katsoo minuun kiinnostuneena ja milloin muuten vain. Jos nainen katsoo minua pitkään silmiin ja hymyilee, niin siitä ei voi erehtyä (tai sitten naamastani roikkuu jotain). Mutta jos katse on nopea silmäkontakti esim. kaupassa, ehkä parikin sellaista, niin mitä se sitten tarkoittaa?
Neuvokaa nyt avutonta! :D..idea tuo kirjasto, mutta ainakin itse pidän kirjoista sen verran etten oikein huomaa kirjastossa olevia miehiä ;-) Sama juttu koiria ulkoiluttavien miesten kanssa, huomaan yleensä vain koirat. Minua onnetonta!
- Bilehile
Tää on ehkä yleisin klishee, sinkut tapaa kirjastossa, kaupoissa, tms. joo joo. Tottakai mahdollisuus on aina olemassa ja sinkkumiehenä skannaan kaikkia ohikulkijoita, mutta vain muutamia kertoja olen huomannut, että joku kiinnostava naisihminen skannaa samoin kuin minä. Silloin hymyillään tottakai, mutta entä sitten? Pelkkä hymy on kiva juttu, mutta niitä saa diskoissa kymmeniä yhden illan aikana. Ja jos tuttavuutta vois tehdä yhtä helposti/luontevasti missä tahansa, niin varmaan en kävisi missään baareissa/diskoissa. Mutta arki on arkea ja vapaa-aika noh... rentoa.
- En minä kuiten
Ei tuu kirjastossa juuri käytyä, ja koskee varmaankin monia muitakin miehiä. Päivän lehden käyn kyllä melkein joka päivä lukemassa, mutta kirjahyllylle ei tuu mentyä. Ei kyllä vaikuta miltään potentiaaliselta iskupaikalta muutenkaan.
Ehkä nörtit tai lukutoukat vois aatella löytävänsä sieltä seuraa? Sellainen yleensäkin joka käy siellä usein ja on pistänyt merkille jonkun, joka myös hyllyjä monesti kiertelee. Silloin vois ehkä mennä kyselemään tyyliin jotain;? Mikähän ois hyvä kirja tälle iltaa tai vastaavaa? Tarkemmin perehtymättä asiaan, ei varmaankaan tuuri kumppanin suhteen kirjastossakaan parene. Mäihääkin pitää olla.
- et niitä
ole vielä löytänyt niin ei niitä ole olemassakaan..tajuatko...
parasta olisi vaan keskittyä omaan laaduntarkkailuun.- laaduntarkkailija
Ei, kyllä niitä on. Kuten sanoin aikaisemmissa viesteissäni, olen nähnyt niitä. Usein muissa kaupungeissa ja vielä useammin miehen seurassa.
Ei voi olla, siis se on mahdotonta, että jokainen sellainen olisi jo varattu tästä maasta. ;) - on silti
Ei, kyllä niitä on. Kuten sanoin aikaisemmissa viesteissäni, olen nähnyt niitä. Usein muissa kaupungeissa ja vielä useammin miehen seurassa.
Ei voi olla, siis se on mahdotonta, että jokainen sellainen olisi jo varattu tästä maasta. ;)vikasi jos et ole haaviin saanut...
- se olekaan
Ei voi olla, siis se on mahdotonta, että jokainen sellainen olisi jo varattu tästä maasta. ;)mahdollista, kun ei ole varattu niin ei ole.....
- kun ei
se olekaan kirjoitti:
mahdollista, kun ei ole varattu niin ei ole.....
kerran kiinnosta niin ei sitten..
- Pia-Maria***
Ei ns.laatunaiset niihin Baareihin eksy kuin satunnaisesti , joten olet aivan oikeassa, sieltä harvoin löytää. Olen omalta osaltani myös miettinyt mistä vastaavan miehen....
Siksi ostinkin juuri kortin kuntosalille ja aion pitää silmät ja korvat auki.(vinkiksi että sieltä ehkä sinäkin...) Tiedän että sekin paikka täynnä ääliöitä mutta jos mietitään prosenteja..;-)
Tsemppiä sulle ja IHANAA kun on noin ajatteleva mies olemassa.- laaduntarkkailija
Kuntosalilla on rehkitty tässä kaupungissa jo vuosi neljänä kertana viikossa. ;D
Siellä kieltämättä löytyy naisesta kaikki, mitä kropalta voisi koskaan toivoa, mutta en tiedä niistä muista ominaisuuksista. "Minun" salilla kun on naisten puoli erikseen ja oikein kyltti "vain naisille", niin en ole rohjennut mennä iskemään emäntiä sille puolen. :)
Ne laadukkaat salit, missä naiset ja miehet treenaavat samoissa tiloissa parkettilattialla viherkasvien keskellä olisi niitä ihanteellisia paikkoja tehdä tuttavuutta. Ovat vaan hirmu kalliita opiskelijalle... :/
- Laadukas
"Laadukkaita" naisia löytyy ihan takulla tanssilavoilta. Sinnehän voi mennä kesällä ihan katselemaankin vaan. Itse ainakin kun olen vielä kauniiksi kehuttu, pitkä, hoikka ja fiksu niin vientiä on niin hirveästi,että joskus oikein huvittaa. Ja ihan vielä selvinpäin....!!!Siinä tanssahdellessa voipi sitten kysellä, että mihinkäs olet kaverisi jättänyt tms.niin selviää nämä sinkkuus asiatkin saman tien.Kuka tahansa oppii vaihtoaskeleen ja sillä nyt tanssii melkein kaikki tanssit,joten taidosta se ei ole kiinni.
- laaduntarkkailija
Puhutaanko nyt tanssilavoista isolla T:llä? Siis tango, humppa, valssi jne.? Olen 24-vuotias ja on päässyt taidot vähän ruostumaan lukion pakollisilta tanssitunneilta... :)
- Brunettipää
...ihastuksesi/mahdollisen elämänkumppanisi mistä tahansa.
Itse ollessani sinkkuna en suinkaan laittanut pahakseni esim. liikennevaloissa tai muuten kaupungilla liikkuessani miesten iskuyrityksiä, kun ne tehtiin fiksusti. Humalaisten "örvellyksiä" tuskin kukaan nainen haluaa!
Oman kultani löysin kuitenkin uimahallista aivan sattumalta.
Onnea etsintääsi, rohkeasti vain ulos ja tuntosarvet avoimena!! Halit! :)- laaduntarkkailija
Te sukelsitte toisianne päin uimahallissa? :D
Kyllä olen yrittänyt päästä kiinnostavien naisten kanssa juttusille ihan arkipäivän tilanteissa. Jotenkin vaan tuntuu, että nuoret naiset katsovat vähän kieroon minun yrityksiäni. Ihan kuin he automaattisesti odottaisivat, että olisin humalassa, tai että iskuyritykset tehtäisiin vasta siellä baarissa...
Hienoa, että on sinunlaisia poikkeuksiakin, jotka eivät juokse saman tien vaatehyllyjen taakse karkuun! :)
- laatunainen?
mutta itse olen paljon omien kavereiden kanssa ja kotona :) täältä voi tulla hakemaan suht nätin ja kivan tytön. no ei vaan ehkä baarissa ei ole juuri niitä naisia jotka etsii jotakin tai sitten ne ovat liian epätoivoisia jo :D rakkaudenhan voi löytää ihan mistä vaan, vaikka hissistä. olisin ja olenkin iloinen aina kun joku koittaa iskeä vaikka yleensä ne ovat saaneet pakit ehkäpä liian suuren iän takia. itse olen 18
- pihalla .
olen ollut sinkku vasta vajaat puolivuotta ja usein multa on tultu(baarissa) kysyyn että missä mun poikaveri on ja kun olen sanonut ettei ole, niin hetken päästä ne kysyy et mikä vika mussa sit on kun ei oo omaa jätkää! no kivasti itsetunto rapisee siinä. seurustelin yli 5vuotta ja olen vasta nyt päässyt aikuisten sinkkujen mailmaan, pää on ihan pyörällä ja luotto ihmisiin jo mennyt..
- itsetuntosi
pihalla . kirjoitti:
olen ollut sinkku vasta vajaat puolivuotta ja usein multa on tultu(baarissa) kysyyn että missä mun poikaveri on ja kun olen sanonut ettei ole, niin hetken päästä ne kysyy et mikä vika mussa sit on kun ei oo omaa jätkää! no kivasti itsetunto rapisee siinä. seurustelin yli 5vuotta ja olen vasta nyt päässyt aikuisten sinkkujen mailmaan, pää on ihan pyörällä ja luotto ihmisiin jo mennyt..
Jos sun itsetunto rapisee sen takia, että joku ihmettelee, miksei sulla oo jätkää, niin mene itseesi. Sulla on tosiaan huono itsetunto, jos jonkun ihmisen heitto saa sinut noin surkeaksi.
Kasva muutama vuosi, ehkä se itsetunto löytyy:) - takaisin
pihalla . kirjoitti:
Mua kanssa ärsytti tuollaiset heitot kun olin sinkku. Pari vakiovastausta:
-Eihän mussa mitään vikaa olekaan, paitsi helvetin huono miesmaku
-No kato, mulla on sellainen supervoima,
että mulle ei tule juttelemaan kuin ääliöt
Tai jos tyyppi on huonosta replasta huolimatta muuten kiinnostava: Kuule mä en tiedä, haluaisitsä ottaa selvää ja kertoa mulle?
- it´s me
on ihan yhtä vaikeaa kuin laatumiesten. Itse koen olevani laatunainen, ainakin tunnun täyttävän useimmat kriteerit, joita kysellään. En roiku baareissa, koska tunnen oloni epämukavaksi siellä. Käyn töissä, kaupassa, lenkillä, matkustan jonkin verran koto- että ulkomailla, opiskelen. Eli teen juuri samoja asioita kuin kyselijäkin. Taitaa olla melkoinen onnenpotku jos jostain kauppajonosta laatumiehen löytäisi. Itse en arvaa ainakaan kovasti "silmäpeliä" harrastaa, hedelmätiskin takaa kun voi löytyä oikea omistaja. Eli mistä sen tietää kuka on edes vapaa, että voisi lähestyä.
- laaduntarkkailija
Minä olen vapaa! Mistä sinut löytää? Mennään vaikka yhdessä lenkille ja sen jälkeen kaupasta ostamaan mandariineja. :)
- it´s me
Minä olen vapaa! Mistä sinut löytää? Mennään vaikka yhdessä lenkille ja sen jälkeen kaupasta ostamaan mandariineja. :)
Sopii mulle hienosti, missä lenkkipolun päässä tavataan vai haetaanko mandariinit ensin ;).Profiilini on olemassa, mutta enhän mä voi noita asioita sinne luetella.
- it´s me
Taidan edelleenkin pysyä vapaana laatunaisena. Sillä sorry en ollut lukenut ihan ketjua läpi ennen kuin nyt ja meillä taitaa olla tuota ikäeroa jonkin verran. Mutta onnea matkaan. Kuikuile kuitenkin siellä hedelmätiskillä. Nainen, joka siellä osastolla kaupassa pyörii on todennäköisesti mitä laadukkain.
- laaduntarkkailija
it´s me kirjoitti:
Sopii mulle hienosti, missä lenkkipolun päässä tavataan vai haetaanko mandariinit ensin ;).Profiilini on olemassa, mutta enhän mä voi noita asioita sinne luetella.
Et varmaan halua sitä profiilisivua tähän paljastaa, joten kerro kaupunki (tai suunnilleen-kaupunki/seutu), niin sanon monenko kilometrin todennäköisyydellä törmätään joskus :D
- laaduntarkkailija
it´s me kirjoitti:
Taidan edelleenkin pysyä vapaana laatunaisena. Sillä sorry en ollut lukenut ihan ketjua läpi ennen kuin nyt ja meillä taitaa olla tuota ikäeroa jonkin verran. Mutta onnea matkaan. Kuikuile kuitenkin siellä hedelmätiskillä. Nainen, joka siellä osastolla kaupassa pyörii on todennäköisesti mitä laadukkain.
No voi itku. En nyt tähän hätään saa aikakonettakaan keksittyä... :/ Onko sinulla laatupikkusiskoa (oletan siis, että olet vanhempi)? ;D
- it´s me
No voi itku. En nyt tähän hätään saa aikakonettakaan keksittyä... :/ Onko sinulla laatupikkusiskoa (oletan siis, että olet vanhempi)? ;D
No ei ole ikävä kyllä pikkusiskoa, iso veli löytyy, mutta se ei taida auttaa asiaan. Minulla on kasvamassa kotona kaksi toivoakseni laatumiestä. Heille toivon, että löytävät laatunaiset aikanaan itselleen. Kovasti ovat saaneet äidistä toivottavasti esimerkkiä.
- laatumies?
Ei hyvää päivää=) Mistä lähtien amk:sta valmistuneet ovat olleet laatumiehiä?
- laaduntarkkailija
Mistä lähtien koulutus on ollut henkilön identiteetin ja "spirituaalisen" laatutason mittari? Viimeksi 100-200 vuotta sitten? ;)
Jos et vielä tähänkään päivään mennessä ole löytänyt oman napasi ulkopuolelta älykästä elämää, niin katsopa tarkemmin...
Ei lapsellisia kommentteja lapsilta, kiitos! :) - Anna*
Koulutuksella ei ole niin mitään merkitystä miehen laadukkuuden kanssa. Laatumiehen ominaisuuksia ovat kuule jotkut ihan muut ominaispiirteet, kuten luonne ja käytös, suhtautuminen elämään ja vastuunkanto erilaisista asioista.
Ainakin minulle naisena on hyvin tärkeää miehen luonne ja lojaalius kumppanina. Lompakon paksuudellakaan ei ole väliä, kunhan nyt osaa maksaa laskunsa eräpäivänä ja elää varojensa mukaan.
- naanaaa
Mutta et baareista. Olen laatunainen, en käy baareissa koska en juo alkoholia terveydellisistä syistä enkä halua löytää miestä baarista...eli missä tahansa voi löytää unelmiensa kumppaniin paitsi ravintolasta. Joskus toki sielläkin...Itse vietän paljon aikaa kirjastossa. ;)
- kirjastoissa olisi
jokaisella rauha ja hiljaisuus, ettei tarvitsisi töiltään alkaa flirttailemaan juuri siellä, kun vaaditaan keskittymistä ja panostamista omaan tulevaisuuteen!
- nihkeätä
Kannattaa vaihtaa alaa. Naisille tarkoitetuilla palveluilla on aika vähän kysyntää.
- vainu että ns.laatunaiset
tienaavat rahaa sillä, taikka sitten ovat rikkaissa naimisissa. Mitä kukakin sitten pitää laatuna. Joillekin se on omistettujen tavaroiden ja tyylitajun yhistelmä, joillekin ulkonäön paikka ja sitten on tietenkin taudittomat henkistyneet kristityt taikka yo-opiskelijat ja sieltä valmistuneet. Mitä tarkoittaa laatu?
- laaduntarkkailija
Selitin tuossa ylempänä (alkupään viesteissä), millainen nainen on mielestäni laatunainen. Väitän, että moni muu mies on samoilla linjoilla. :)
Ei millään pahalla, mutta onko sinun käsityksesi laatunaisista todellakin se, että he tienaavat rahaa seksillä, tai ovat rikkaissa naimisissa? Voitko selittää, mikä heissä on mielestäsi "laadukasta"?
mikään ei huvita mua yhtä paljon kuin nämä raivoraittiit ja 'kunnolliset' jeesustelijat jotka pitävät itseään taivaanlahajoina naisille :-) Absolutisti neitsyt hyvännäköinen synnytyskone,2.7 kersaa,rivarin pätkä ja farkku volvo=jokaisen nuoren naisen unelma :-) Toivottavasti sulla oli edes pikkanen pilke silmäkulmassa tota juttua kirjoittaessa..
- laaduntarkkailija
Pilkettä on aina vähän silmäkulmassa tottakai. Mutta en kyllä ihan heti usko, että monikaan nainen pitää ryyppäävää, hielle haisevaa ja sottaista miestä mitenkään laadukkaana, saatika unelmamiehenään...
Tarkennuksena itsestäni voin sanoa, että en ole absolutisti, ei ole poikuus tallella, ei ole farkkuvolvoa, eikä rivitaloa.
Juon "sivistyneesti" ehkä kerran kahdessa kuukaudessa (voi mennä puoli vuottakin vesiselvänä) ja vähemmän sivistyneesti muutaman kerran vuodessa. Piti ostaa farkkuvolvo pari vuotta sitten koiran takia, mutta se jäi. Sedanilla ajellaan vieläkin. Rivitaloasumista olen kokeillut, ei sovi minulle. Kerrostalo on ainoa oikea ratkaisu, kunnes on riittävän vakiintunut olo ja/tai varaa rakentaa omakotitalo.
- joanna
....lymyää täällä kotona tällä hetkellä! =)
Olen laatunaisiin lukeutuva, baarit eivat juurikaan kiinnosta. Siella on pelkkää savua ja sekoilua, ei jaksa sellainen pinnallisuus kiinnostaa.
Minut löytäisi ihan tavallisesta elämästä, ihan vaikka työpaikalta, jossain harrastusten parissa tai muussa sosiaalisessa tilanteessa.
Miesten pitäisi vain olla rohkeampia ja tulla reilusti jutteleen eikä pelätä että pieleen menee.
Miesten pitäisi myös olla reiluja siinä mielessä että antaa naiselle miettimisaikaa.
Esimerkkinä kerrottakoon muutama deittini jotka on jo heti viestiä lykkäämässä että tavataanko heti uudestaan ja milloin ja misssä... hyvä kun on kerennyt edes laittaa ovea takanaan kiinni asuntoon treffeiltä tullessa kun jo viesti tulee. Eli liiallinen hätäily on todella rasittavaa, neliskanttista ajatusmallia.
Rohkeesti siis vaan elämään mukaan ja tutustumaan uusiin ihmisiin avoimin mielin, kohteliaasti ja avoimesti, ei neliskanttisesti ajatellen!- joanna
...jatkoa edelliseen...
Tosiaan se punttisali on hyvä paikka! Siellä usein naiset tarvitsevat apua kun pitää asentaa laitteita uudelle korkeudella ja ovat usein painavia/vaikeita asentaa...mene siihen apuun ja kysy naiselta tarvitseeko hän apua. Jos nainen siinä hymyilee ja kiittää avusta on jo ensimmäinen muuri purettu!
Menen maanantaina punttisalille, pitänee laittaa sinne se 'sinkku'-rintanappi t-paitaan kiinni! =)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924547
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723527Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1222808Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152585Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282494- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251790Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291638