..entäs punkkaritytöt?

punx84

Kun tuolla aiemmin kysyttiin että pelottaako goottitytöt niin esittäisin saman kysymyksen mutta gootin tilalle punkkari. :>
Ja että lähestyisitkö punk henkistä naikkosta?
(vai ovatko mielestäsi automaattisesti rumia lävistyksineen, nahkatakkeineen yms)
Vaikka eiväthän kaikki punkkarit samalta näytä. Yleistän kuitenkin.

9

1769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etoo mua

      Punkkaritytöt on vaan niin rumia. Kamalat kampaukset, märkiviä lävistyksiä, yäk! Naurettavt meikit naamassa. Hirveät vaatteet. Jääköhän niistä lävistyksistä pahat arvet naamaan?

    • murhattu

      mies en olekaan :)

      Itselläni ei mitään hirmuisia meikkejä, eikä keesiä ja kyllä noita ukkoja aina jostain satelee.
      Tosin he nyt ovatkin saman tyylisiä.
      Ja eivät nuo lävistykset enää mitään pelkästään punkkareitten juttuja ole pitkiin aikoihin olleet.
      Mutta eipä niistä valituksia ole tullut keneltäkään, paitsi nyt joltain hedelmäkakuilta.
      Ja en siis itseäni punkkariksi luokittele, punkhenkiseksi kylläkin..

      • wqdw

        No sinä nyt oletkin jo hyväperseinen tiukkapillu varmaankin. Ilmankos miehiä pörrää


      • murhattu
        wqdw kirjoitti:

        No sinä nyt oletkin jo hyväperseinen tiukkapillu varmaankin. Ilmankos miehiä pörrää

        En menisi vannomaan. ;>


    • ...

      ainakin sitä voisi puhua musiikista, jos ei muuta... ;P

    • Ei pelota gootit eikä punkkarit. Edellyttäen että on semmoinen suht normi punkkari tai gootti, ulkoisesti. Ääripäät kaikissa "ryhmissä" on hieman pelottavia.

    • dayum

      Jos nyt puhutaan vain lävistyksistä, niin jonkin sortin fetissä minulla taitaa olla lävistettyihin naisiin. Mutta tässäkin pitää olla se kohtuus. Eli esim. kielikoru kiihottaa aivan järjettömästi :P
      Sitten jos on vaikka ala/ylähuulessa sellainen kiva lävistys, niin sekin menee.
      Sitten jos on nenässä lävistys, niin sekin on jees.
      Korvissakin jos on, niin ei siinä mitään. Kunhan ei ole liikaa.
      Nännissä/nänneissä - ooohhh!
      Navassa - jepjep
      Ja sitten ehkä jopa vähän siellä navan alapuolellakin...
      Ja eikös punk-henkisyyteen vielä kuulu mahdollisesti hieman erikoisemmat hiusvärit?
      Nämä kaikki samassa paketissa, mmm... :D

      Mutta sitten taas ainakin minä miellän asian olevan niin, että monella/joillakin punkkareilla on niitä hieman vähemmän hillityn näköisiä lävistyksiä... Niistä en oikein saa mitään irti. Jos sitten on vielä joku kalju/irokeesi niin eipä taida kiinnostaa.

      Mutta naista näkemättä on vaikea tuomita. Voi olla että olisin kokonaan myytä tai sitten juoksisin nauraen pois ;)

    • Kilte

      Riippuu just ihan siitä kuinka räikeän näköisiä ne on . Onko naama täynnä lävistyksiä, onko takki täynnä anarkisti merkkejä, onko vihreäksi värjätty irokeesi...jne.. Liian räikeät ei nappaa.

    • vato retro

      Mää kyllä tykkään punkkareista. Niillä on semmosta sopivaa asennetta, ja on ittekin tullut joskus kuunneltua Clashia, vaikkei se nyt mitään hardcorea ookkaan. Tosin lävärit on aika pelottavia, niitä ei saa olla hirveesti. Punkhenkistä "neitoa" on aina kiva lähestyä, vaikka oonkin ihan setä. Luonteeltani olen melko punk, monet sedät ovat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe