Kun tuolla toisella palstalla joku heitti gallupin naisille, niin sainpa idean kehitellä hieman samantyylisen miehille. Mikä olisi ihanneominaisuus/ihan ok/ei kiitos?
1. lyhyet/keskipitkät/todella pitkät hiukset?
2. värjätyt/luonnollisen väriset hiukset?
2. pituus alle 165 cm/165-170cm/170-175cm/175cm tai pidempi?
3. muodokas & hieman pömppömahaa/ hoikka & ei niin muodokas?
4. vahva meikki/kevyt meikki/meikitön?
5. käyttää alkoholia: joka viikonloppu tai väh. kerran kuukaudessa/n. 5 kertaa vuodessa(juhlapäivät pari muuta biletyskertaa) /ei koskaan?
6. vastaajan ikä?
galluppia MIEHILLE
39
10113
Vastaukset
- stubu-
ensinnäkin sul on tosi kaunis nick-nimi :)
Asiaan:
1. keskipitkät hiukset
2. luonnolliset
2. 170-175cm
3. hoikka ei niin muodokas
4. kevyt meikki
5. n.5 kertaa vuodessa
6. 20 vuotta- marianna
Kiitos:), ja kiitos vastauksesta. Muut miehet kans vastauksia rustailemaan. Ja saa tosiaan myös kirjoittaa, mikä vaihtoehto olisi täysin out, jos on selkeä mielipide asiasta.
- mielestä
1. lyhyet/keskipitkät
2. luonnolliset
3. 165-175
4. muodokas
5. 1 kk
6. 25v - Rape
1. keskipitkät
2. värjätyt
3.pituus 165- 170cm
4. hoikka & ei niin muodokas
5. kevyt meikki
6. käyttää alkoholia: joka viikonloppu ( humalaan asti ei juo läheskään aina- vain parit )
7. oma ikä 24 - orvon ropo
1. Riippuu täysin muusta tyylistä, pään muodosta jne. Todella pitkät ja tuuheat hiukset ovat tietysti upeat...mutta harvalla suomalaisella on niin paksu ja vahva hiustyyppi että pitkä tukka näyttäisi hyvältä. Joillekin naisille (esimerkiksi Maria Veitolalle) sopii erinomaisesti myös lyhyt poikamainen tukka.
2. Edelleen suomalaisten perusongelma: mitäänsanomattoman maantienvärinen tukka. Väriä päähän, jos ei ole omasta takaa! Tykkään itse enemmän bruneteista kuin blondeista. Erilaiset sävyraidat näyttävät myös kivoilta.
3. Alle 165. Paras pituus naiselle mielestäni n. 160 cm.
4. Muodokas kyllä. Ei kuitenkaan läski. Pikku pömppis on ihan kiva. Ja tisseissä ja pyllyssä pitää olla jotain mitä kouria. 160-senttisen naisen ihannepaino olisi mielestäni n. 60 kiloa.
5. Kevyt meikki.
6. Alkoholia harvoin ja kohtuudella. Ruoan kanssa lasi tai pari viiniä. Varsinaista ryyppäystä vain juhlapäivinä ja erikoistilanteissa.
7. 36 v.- juuri
kuvailla minut :) Kiva tietää, että tällainen pätkä kelpaisi edes jollekin. Mitäs muita ominaisuuksia saisi olla/ ei saa olla? Luonne ym? :)
- Jake__
1. Keskipitkät, kiitos. Lyhyetkin sopivat
joillekkin tod. hyvin,jos ovat esim.
värjätyt.
2. Värjätyt, kiitos. ( Ilman selittelyjä )
3. Ihanne pituus on 165- 170cm, voi olla myös alle
165cm tai 170- 175cm. Mielellään ei yli 175cm.
4. Hoikka & ei niin muodokas, kiitos. Sopii minun
kaverikseni paremmin.
5. Kevyt meikki, kiitos.
6. Alkoholia voi käyttää kohtuudella myös joka
viikonloppu. Tietysti, että pääsee ajoissa
nukkumaan ja aamulla on täyttä terästä.
Bileet suljetaan pois, mutta juhlapäiviä
pitää ehdottomasti juhlia.
7 Oma ikä 25v - M*83
1. Keskipitkät hiukset, ehkä lyhyetkin
2. Luonnollisen väriset hiukset, brunetti
3. Pituus 170-175cm/175cm tai pidempi
4. Muodokas & hieman pömppömahaa (ei kuitenkaan muodoton...) ;)
5. Kevyt meikki/meikitön
6. Alkoholia n. 5 kertaa vuodessa(juhlapäivät pari muuta biletyskertaa
7. 22
Eipä tässä muuta - Art-zi
No jos noista ihanneominaisuuksista tarttis valita, niin...
1.) keskipitkät/todella pitkät hiukset; pitkat hiukset vaan ovat jees ja antavat naisellisen kuvan.
2.) värjätyt/luonnollisen väriset hiukset; aivan sama kummat on.
3.) pituudella ei mitaan kauheaa merkitysta; kunhan ei ole liian lyhyt/pitka, sanotaan nyt 160-180 valilta.
4.) muodokas & hieman pömppömahaa; et on mista ottaa kiinni :-).
5.) kevyt meikki/meikitön; ei mitaan sotamaalauksia, kiitos.
6.) joka viikonloppu tai väh. kerran kuukaudessa; jos ei nyt kuitenkaan ihan joka viikonloppu napsuttelisi, mutta ei kiitos absolutisteillekaan. Tuleehan sita itsekin valilla otettua, mita sita kaunistelemaan.
7.) ikaa on 35 v.
Mutta sitten tarvii lisata lopuksi, etta se naisten korvien vali ratkaisee enemman kuin kuppikoko, hiusten vari tai jokin muu ulkoinen ominaisuus. Se on se kokonaisuus ja naisellisuus, koska moni kakku paalta kaunis mutta silkkoa sisalta. - Rowen82
1. Keskipitkät tai pitkät, mutta ei kuitenkaan mitkään älyttömän pitkät.
2. Kummat vaan, kunhan väri on hyvä.
3. 150-170 cm.
4. Reilusti muodokas ja ihan kunnolla pömppömahaa.
5. Kevyt meikki.
6. Jotain alkoholistin ja täysraittiin väliltä, ei sillä sen suuremmin väliä ole.
7. 23-v. - Johnny
- Keskipitkät tai todella pitkät.
- Ei väliä. Pääasia, että väri sopii.
- Eipä sillä väliä ole.
- Tapauskohtaista. Pääasia, että kasvoissa on sitä jotakin mikä kiinnittää huomion.
- Kevyt meikki tai meikitön.
5. käyttää alkoholia: joka viikonloppu tai väh. kerran kuukaudessa/n. 5 kertaa vuodessa(juhlapäivät pari muuta biletyskertaa) /ei koskaan?
- Kohtuus tässäkin asiassa. Kyllä alkoholia saa käyttää kunhan siitä ei muodostu tärkeintä elämänsisältöä.
6. vastaajan ikä?
- 23 vuotta. - Kyo-kun
- Keskipitkät/todella pitkät.
- Luonnolliset, vaikkakaan ei tällä niin paljoa merkitystä ole.
- Sanotaan vaikka 170-185.
- muodokas & hieman pömppömahaa
- Meikitön/kevyt meikki.
- About kerran kuukaudessa/n. 5 kertaa vuodessa.
6. vastaajan ikä?
- 25- n177
Ja olet muuten kivannäköinenkin... Tumma ja pitkä =O Wau... :)
- sekoilet?
n177 kirjoitti:
Ja olet muuten kivannäköinenkin... Tumma ja pitkä =O Wau... :)
Monta kertaa olen meinannu kysyä, että miten se kehtaa pitää kuvaansa tossa, ku on ton näkönen. Olihan tuo kommenttis sarkasmia?
- samaa makua
sekoilet? kirjoitti:
Monta kertaa olen meinannu kysyä, että miten se kehtaa pitää kuvaansa tossa, ku on ton näkönen. Olihan tuo kommenttis sarkasmia?
Mun mielestä taas tuo tyyppi on just seksikäs... :)
- okei..
samaa makua kirjoitti:
Mun mielestä taas tuo tyyppi on just seksikäs... :)
ei kait siinä.. makunsa kullakin. Enpä tuota minäkään kaikille kelpaa, en edes suurelle osalle, että mikäpä olen sanomaan:)
- "suurta osaa"
okei.. kirjoitti:
ei kait siinä.. makunsa kullakin. Enpä tuota minäkään kaikille kelpaa, en edes suurelle osalle, että mikäpä olen sanomaan:)
Ei voida sanoa, että jokin ihminen olisi "suurimman osan makuun". Se on virheellistä puhetta, sillä jokainen ihminen on persoonallinen ja hänen makunsa on myös yksilöllinen! Kukaan ei voi olla "suurimman osan" tai "pienimmän osan" makuun (matemaattinen mahdottomuus :D)
Ja tuskinpa tuo Kyo-Kun on kuitenkaan kaikkien naisten makuun. Itse kun pidän pitkistä ja tummista, niin tottakai hän MINUN SILMISSÄNI näyttää hyvältä... =)
- poju
1.ei kiitos/ok/ok
2.ok/ok
3.ei kiitos/ok/ok/ok
4.ei kiitos/ok
5.ei kiitos/ok/ok
6.ei kiitos/ok/ok (ruoan kanssa aina ok)
7.30 - kuminen kojootti
1. keskipitkät
2. ei väliä
2. 170-175cm
3. hoikka & ei niin muodokas
4. kevyt meikki
5. käyttää alkoholia: väh. kerran kuukaudessa/n. 5 kertaa vuodessa(juhlapäivät pari muuta biletyskertaa)
6. 27 vastaukset:
1. mieluiten keskipitkät tai pitkät
2. luonnollisen väriset
3. saisi olla semmonen 170cm kun ite on 190cm
4. hoikka, mutta ei niin väliä
5. kerran kuussa
6. 30v.- Ole hyvä
1. Hiusten pituudella ei ole merkitystä, kunhan ei nyt ihan siili/sänki/kalju ole
2. Ei merkitystä
2. Pituudellakaan ei merkitystä.
3. Hoikka. Yleensä "muodokas" tai hieman "pömppömahaa" tarkoittaa suoraan sanottuna LÄSKIÄ ja se on oksettavaa.
4. Kevyt meikki / meikitön
5. käyttää alkoholia: n. 5 kertaa vuodessa(juhlapäivät pari muuta biletyskertaa)
6. 25v - m 26v
Mieluummin pitkät
Mieluummin luonnolliset
170-175cm
Hoikka
Kevyt meikki
Ei koskaan
6. vastaajan ikä?
26v - ++++++++++
1. hiusten pituudella ei juurikaan väliä. Pitkät ovat kuitenkin naisellisemmat.
2. ei väliä
2.2. pituudella ei juurikaan väliä
3. Kysymys on johdatteleva. Nainen voi olla sekä hoikka että muodokas yhtä aikaa, nämä eivät sulje toisiaan mitenkään pois. Itse asiassa nimenomaan hoikalla naisella usein ne naisellisimmat muodot onkin (ei ole sattumaa, että missit ovat kropaltaan sellaisia kuin ovat). Eli vastaus on hoikka, ja naisellista tiimalasimuotoa saa olla. Rintavarustuksen koko kropan mukaan, sillä ei itseisarvoisesti ole niin väliä.
4. meikkiä saa käyttää ja pitääkin käyttää ainakin erityistilanteissa
5. alkoholia kohtuudella, ei joka viikonloppu
6. 30v- hämmästelevä
Kiitos sinulle, että sinä kirjoitit kuten kirjoitit! Itse juuri naisena näitä lukiessa ihmettelin, että miten se, että on hoikka pyyhkii pois sen mahdollisuuden että olisi muodokas. Ei ainakaan itselläni. Taulukoiden mukaan olen melko reilusti alipainoinen, mutta siitä huolimatta rintoja ja lantiota löytyy riittävästi:-)
- ashes
Oukei, eli vastaan ihanteestani, mutta ei se mua tapa, vaikkei ihan kaikkia täyttäisikään
1.keskipitkät
2.värjätyt, paitsi jos tosi kaunis luonnollinen väri
3.alle 165cm
3.hmm... hoikka & ei niin muodokas
4.kevyt meikki
5. n.5 kertaa vuodessa
6.21 - P&T
- keskipitkät
- ei suurta merkitystä (riippuu vähän väristä)
itse olen ehkä enempi mieltynyt brunetteihin...
- pituus 165->
- mieluummin muodokas & pömppömahainen
(pääasia että on sinut itsensä kanssa)
- kevyt meikki tai meikitön
- noin kerran pari kuussa
(käyttömäärällä vaikuttaa ehkä enemmän)
- 25
- mielestäni enemmän vaikuttavat ominaisuudet
(kuten luonne, huumorintaju, jne)kuin esim.
hiusten pituus tai väri - M27
Tässä olisi muutamia ominaisuuksia, joita ihannenaiseltani odotan:
1. Keskipitkät tai pitkät hiukset
(Pitkät hiukset ovat olennainen osa naisellisuutta. Lyhyt keskitysleirityyli on todellinen turn-off.)
2. Hillitysti värjätyt tai luonnolliset hiukset
(Erikoiset shokkivärit tai muuten voimakas väritys näyttää hirveältä.)
2. Pituus 165-175
(Olen itsekin hieman keskimääräistä pitempi)
3. Hoikka & ei niin muodokas
(Kiinteä ja urheilullinen vartalo on enemmän minun makuuni)
4. Kevyt meikki
(Kohtuullinen meikkaus on merkki siitä, että nainen huolehtii itsestään. Liian vahva maalaus on taas merkki huonosta itsetunnosta tai huonosta mausta)
5. Alkoholia kohtuudella eikä kovin usein
(En itsekään juo kovin usein, enkä todellakaan viihdy humalaisten ihmisten seurassa ainakaan selvänä)
6. Oma ikäni 27 vuotta. - Niko
Kyllä te naiset olette säälittäviä. Kukaan teistä ei uskalla olla oma itsensä, vaan pohditaan koko aika, minkäväriset tai pituset hiukset toimii paremmin. Oikeesti jos nainen ei ole tarpeeksi kaunis ja älykäs mulle, sitä ei todellakaan voi peitellä jollain epäolennaisilla hiusten värjäämisillä tai meikeillä. Kasvakaa henkisesti.
- marianna
Niko: Ei pidä ottaa kaikkea niin vakavasti. Kyselyn tarkoitushan on vain kartoittaa hieman sitä, mikä on kenenkin mielestä kaunista/sopivaa. Jos tämä kysely oli säälittävä, niin täytyy todeta, että palstat "Miten mies isketään?" ja "Miten nainen isketään?" ovat säälittäviä.
Et itsekään kieltänyt sitä, etteikö kauneudella olisi merkitystä. Luulenpa vain, että nämä "epäolennaiset hiusten värjäämiset ja meikit" vaikuttavat hyvinkin paljon siihen, kehen kiinnität huomiota. Ja väittäisinpä, että kyllä niillä jonkin verran saa muutettua ulkonäköä. Kannatan kyllä itse luonnollisuutta; kaikilta vain meikit naamasta ja tekovärit hiuksista, niin katsotaan, kuka oikeasti on kaunis:). - ---
poika tziikaas vastaava tuolla "miten nainen isketään"- palstan alta. Älykkyyteen ei muuten tepsi mun mielestä niin pakkeli kuin tukkavärikään;)
- marie_
--- kirjoitti:
poika tziikaas vastaava tuolla "miten nainen isketään"- palstan alta. Älykkyyteen ei muuten tepsi mun mielestä niin pakkeli kuin tukkavärikään;)
Näinhän se on, mutta kuinka moni mies voi sanoa kiinnittäneensä naiseen huomiota ensimmäisen kerran juuri naisen älykkyyden takia? Usein ulkonäkö on kuitenkin se, mikä herättää kiinnostuksen.
- Notaras85
Minun näkökantani näihin:
1. Todella pitkät hiukset > Ihanne, keskipitkät myös..
2. Luonnollisen väriset hiukset > Ihanne, mutta värjätytkin voi olla riippuen väristä ja kantajasta erittäin ihanteelliset.
2. 165-170cm > Ihanne, 170-175cm > Oikein sopiva tämäkin. Muuten ei oikeastaan edes väliä, kunhan ei ole minua pidempi (190cm) :)
3. Muodokas & hieman pömppömahaa > Hieman parempi kuin hoikka & ei niin muodokas, mut molemmat on todella hyviä.
4. Kevyt meikki > Ihanne. Meikitön > Luonnonkauniilla ihan ok. Raskas meikki > Harvoin hyvännäköistä.
5. Käyttää alkoholia: joka viikonloppu tai väh. kerran kuukaudessa > Ihanne. N. 5 kertaa vuodessa(juhlapäivät pari muuta biletyskertaa) > Ihan ok. Ei koskaan > Ei kiitos.
6. Vastaajan ikä = 20. - ......
1. Keskipitkät on ihanne, jos ne menevät ponnarille ne ovat tarpeeksi pitkät. Muutkin käy.
2.1 Ei sinällään väliä kunhan ne näyttävät luonnollisilta. Eli ei mitään violetteja.
2.2 Ihanne olisi 170-175, mutta 160-185 sopii ihan hyvin
3. hoikka & ei niin muodokas
4. kevyt meikki, tämäkin riippuu tilanteesta, tietenkin juhlameikki on erilainen
5. Alkoholia voi käyttää niin monella tavalla. Ei kuitenkaan humalahakuista juomista joka viikonloppu eikä mielellään myöskään absolutistia.
6. 23v - sen toisen palstan gallupin...
Kun tuolla toisella palstalla joku heitti gallupin naisille, niin sainpa idean kehitellä hieman samantyylisen miehille. Mikä olisi ihanneominaisuus/ihan ok/ei kiitos?
keskipitkät ehdottomasti, mut toisaalt joillekin sopii lyhyet hiukset tosi hyvin...miksei myös pitkät :)
no varmaan riippuu aika paljon siitä et mikä se luonnollinen väri on...jos on värjätyt hiukset nii ei mitään yliampuvaa väriä.
2. pituus alle 165 cm/165-170cm/170-175cm/175cm
tai pidempi?
Itse olen aika pitkä, joten 170cm ja siitä ylöspäin on paras minulle...toisaalt edelliset tyttöystävät on ollu alle 170 joten ei se pituus niin tarkkaa ole
hoikka ja muodokas :)...sellanen söpö pikku vatsa on ihan jees, mut ei todellakaan sellasta et ihrat pursuaa kireiden farkkujen ja paidan välistä ulos.
kevyt meikki ehdottomasti
mun puolest saa vaik joka viikonloppu käydä ulkona bilettämässä jos niin tykkää (itse ainakin käyn)ja saa juoda alkoholia kunhan juo fiksusti...ei todellakaan mitään kaatokännejä
6. vastaajan ikä? 20v. - poitsu__
1. keskipitkät
2. luonnollisen väriset hiukset
3. alle 165cm
4. hoikka & ei niin muodokas
5. kevyt meikki
6. n. 5 kertaa vuodessa
7. 20w - Thoma-san
42, no ei vaan
1. Ei väliä
2. -"-
3. ->170cm (niinko ittekki ;)
4. hoikka, tärkeintä urheilullisuus / energisyys
5. kevyt meikki tai mikä sopii tyyliin
6. saa juoda kun rajat löytyy ja pysyy (mieluummin enemmän selvä)
7. ikä 19w
Tulipas humoristinen alku mutta lopulta taas oma haikukyyninen itsensä ;)
Ja vielä että todellakin tärkeintä on että tuntee itse olonsa rennoksi omana itsenään :) - kysyjälle
Jos henkilöllä on oikein vittumainen luonne, niin ei siinä paljon hiusten väri ja pituus paina! Niin kliseeltä kuin se kuulostaakin, niin kokonaisuus ratkaisee. Pääasia että on sinut kroppansa kanssa, eikä turhaan häpeile tai ujostele sitä. Silloin elämä on paljon helpompaa ja hauskempaa!
Eli mikäkö oli gallupin Funktio? - Jeps
Tää on helpompi, jos laitan vain ihanneominaisuudet. Eli:
1. ihanne: todella pitkät hiukset
2. ihanne: luonnollisen väriset hiukset
2. ihanne: 165-170cm
3. ihanne: hoikka & ei niin muodokas
4. ihanne: kevyt meikki
5. ihanne: käyttää alkoholia n. 5 kertaa vuodessa(juhlapäivät pari muuta biletyskertaa)
6. vastaajan ikä 25v - Kentsu77
1. Pitkät.
2. Luonnolliset tai Värjätyt (ei siniset/vihreät)
2. Alle 170
3. Ihan sama
4. Kevyt meikki/meikitön
5. 5 krt vuodessa
6. 28
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924657
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843882Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1443534Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152625Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292554- 432151
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881699