Lopetin pari kuukautta sitten pillerit, koska tulin siihen tulokseen että ne eivät sovi mulle. Kuitenki ehin syömään niitä jo lähes kymmenen vuotta. Lopettamisen jälkeen mulle on tulleet kauheet halut seksiin. Oon heti märkänä ku vähänkin näkee esim paljasta pintaa tai juttelee miespuolisen(ei nyt ihan kenen tahansa mieshenkilön kanssa kuitenkaan...)henkilön kanssa puhelimessa. Halut kuitenkin vaihtelee kuukauden aikana niin et välillä tekee tosi paljon mieli ja sitten välillä on aika tasasta. Onko muilla samoja kokemuksia? Tasottuuko tämä tästä vaikka ei tässä mitään valittamista oo, kun kerranki oikein tekee mieli :) Aikasemmin ihmetellelin et miks ei oikeen koskaan tehny kunnolla mieli... Tosin nyt en edes seurustele...
e-pillerien lopettaminen
nainen 24
2492
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
tuota sanotaan naisen luonnolliseksi hormonaaliseksi tilaksi. Itse olen syönyt pillereitä vasta 5kk ja muistan kyllä vielä hyvin, miten ennen kuukautiskierron mukaan halut vaihtelivat välinpitämättömyydestä aivot sumentavaan seksinhaluun.
Niin että sitä on ikävä, sitä biologista kuukautiskierron mukaan vaihtelevaa halukkuutta! Se oli hauskaakin! :)
ja aionkin siirtyä pois pillereistä kunhan tämä liuska on loppu, nyt on jotenkin "keinotekoinen" olotila koko ajan.
Joo samalla lailla mullakin kävi: ennen oli ihan normaalit tai välillä vähäisemmätki seksihalut, no lopetin e-pillerit tossa 2 kk sitten ja sen jälkeen on ollu ihan hullut himot!