Oliko tuo kyseinen sarja mielestänne hyvä ja pitäisikö se esittää uudestaan uusintoina?
Näkymätön mies
9
1813
Vastaukset
- x-files fani!!!
no olihan se aika hyvä jakso mutta on kyllä parempiikin jaksoja mutta suurin osa on tulossa päin!!!
- oopiumi
ja mielestäin pitäis tulla lisää!
- Heliotar
kyllä! se sarja oli tosi hyvä! (valittakaa vapaasti te, jotka olette erimieltä)
Tässä muistelin mitä hyviä tv-sarjoja on tullu katottua pienen ikäni aikana, niin Näkymätön mies tuli aika pian mieleen.
Mä toivon niin paljon että ne 45 jaksoa uusittais, (Huom tv-yhtiöt/kanavat! ei se kestäiskään kovin kauan=uutuus sarjat pääsis taas siihen tilalle!)
mä missasin sen alun aikalailla täysin, joskus 1. kauden puolivälissä vasta hokasin sen.
no pointti tuli esille, kuma se vois taas pyöriä, ei sitä moni enää muistakaan.... Harmi, no nyt kun olen valuttanut kaiken minkä keksin tästä aiheesta voin lopettaa. - vennu
Näkymätön mies oli aivan huippu sarja! Sen tuotantokaudet pitäisi todellakin esittää uudelleen. Muistan kuinka katselin sitä nuorempana, ja vaikka en siitä paljoa muista niin aina kun joku kysyy lempisarjaani tulee se mieleen! Saisikohan ensimmäistä ja toista tuotantokautta missään... =////
- ....
Ehottomasti udelleen ruutuun. Jäi muutama jakso kattomatta sillon joskus ja haluais nekin nähdä.
Tämä ja Hurjaveikot (vai mikälie olikaan nimi) uusinta kierrokselle - Nimetön
pitäisi!
- Lila
Muistan kans kuinka katoin nuorempana tätä ihanaa sarjaa! Pitäis ehdottomasti näyttää uudestaan! Tietääkö kukaan saako niitä kahta tuotantokautta ostettua mistään??
- Darien <3
Ehdottomasti telkkariin takasin!!!!!!!!!!!!!!!!
- Näkyvä mies
Mikä niistä kolmesta sarjasta?
Yksi sarjoista oli se, missä pääosan esittäjä oli "aina" näkymätön ja riisui tarvittaessa ihoa hyvin muistuttavan maalikerroksen pois päältään.
Toinen sarjoista oli se, missä henkilö tuli näkymättömäski (tai näkyväksi) painamalla rannekelloa muistuttavan laitteen nappia.
Kolmas sarja oli se, missä henkilön suonissa virtasi elohopeaa ja hän pystyi muuttumaan näkymättömäksi niin halutessaan (ajatuksen voimalla?)
Miä näistä on siis se sarja, mikä pitäisi tulla uusintana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353504Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433090Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342996Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4462624Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1761945Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441863Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat261466- 361307
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192