Tapahtui seuraavaa:
Ajella rallattelin töistä kotiin, sateli hiljakseen ja rapa läiskähteli ikävästi tuulilasiin. No, tuulilasin nestehän siinä sitten loppui kesken matkan. Perhana.
Eikun kurvaus ensimmäiselle huoltsikalle. Pihalla seistä törötti kaksi haalaripukuista miehenturilasta. Avasin oven ja vienosti kyselin jotta saisiko hieman apua kiperään ongelmaan.
Herrasmiehiä kun olivat, tulivat ja kysyivät että mikäs se on tytöllä hätänä? No, pissapojasta loppui tökötti, vastasin.
No eipä mitään, miehet hakivat tököttiä ja sanoivat että eiköhän laiteta aineet pönttöön jotta pääset matkaa jatkamaan. Avaapas nyt se konepelti.
Köh,köh. Tuota noin. Mistähän se konepelti mahtaa avautua?
Miehet pidättelivät naurua (ja hemmetin hyvästä syystä).
Nousin autosta ja toinen herra avasi konepellin yhdellä kädenliikkeellä. Loro-loro-loro - ja sinne hulmahti pissapoikatökötti.
Kiitin nöyrästi herroja avusta ja kurvasin posket rusottaen huoltoaseman pihasta.
Olen hyvä kuski, aivan varmasti olen, mutta voi hemmetti auton tekniikasta en tiedä hölkäsen pöläystä. Voisiko joku viisas selittää mistä voisi hankkia miehille ominaista logiikkaa mitä autoihin tulee? Autologiikkaa?
En osaa vaihtaa renkaita, enkä edes näemmä osaa lisätä tuulilasinnestettä. Kyllä hävettää.
PS. Mutta CD-soitinta osaan käyttää, kammata hiuksia, laittaa huulipunaa liikennevaloissa ja puhua puhelimessa - kaikkia yhtä aikaa. Eikös se ole jotain se?
Päivän noloin
49
3307
Vastaukset
- kurssille
ei sinä miestä kuitenkin haluua, tai tarvii . se oo kyllä tästä huomannut.
- Helppoa
Siis kaivat auton ohjekirjan esiin jossa kerrotaan kaikki yleisimmät huoltotoimenpiteet tienpäällä. Ja kerrotaan myös mistä se konepelti aukeaa. Nämä autoilijan myös naisten :) tulisi osata: Täyttää pesuneste, tarvittaessa lisätä öljyä. Se huoltoaseman myyjä varmasti osaa kertoa mikä öljy autoon kuuluu. Isommissa ongelmissa ota yhteyttä korjaamoon.
Mitäs jos siirtyisit tuonne "autot&liikenne"-palstalle. Voisit saada asiantuntevampaa ja innostuneempaa palautetta.
se johdu siitä yleensä että miehet on lapsesta asti kiinnostuneita autoista, ja lukevat "alan" lehtiä :D
No onhan näitä joitakin parturikampaajapoikasia, jotka ei osaa edes öljyjä tarkastaa =)- mää
sitte olen, kun osaan auton kanssa pelata muutakin kuin noi pakolliset "naisten" jutut. Ja olen nainen.
- siihen
mää kirjoitti:
sitte olen, kun osaan auton kanssa pelata muutakin kuin noi pakolliset "naisten" jutut. Ja olen nainen.
hyppäs toi kiire-sana jostakin ylimääräiseksi.
- Mä vaan
"PS. Mutta CD-soitinta osaan käyttää, kammata hiuksia, laittaa huulipunaa liikennevaloissa ja puhua puhelimessa - kaikkia yhtä aikaa. Eikös se ole jotain se?"
Kuinka monta kättä sinulla on? Mitähän sille asialle vois tehdä.
-Osaatko nyt avata konepellin?
-Tiedätkö miten laimentaa tuulilasinpesunesteen?
-Tiedätkö mihin sen lisätä. kahden pisteen vihje: Ei mielellään syyläriin (sellaistakin on sattunu. Suurta tappiotahan siinä ei kyllä pääse syntymään.
Oppi ja ikä kaikki. Isä kai se on meidät pojat opettanu rassaamaan noita vehkeitä, mut kyllä käyttöohjekirjassakin on yleisimmät huoltotoimenpiteet.
Ja siihen kaikkeen touhuun ehdit vielä seurata liikennettäkin? -minä ainakin niin toivoisin...- Birdie*
Kysyit ja vastaan:
En. Nyyh.
En. Pitääkö sitä laimentaa?
-Tiedätkö mihin sen lisätä.
Voi olla että tiedän. Ihan varma en ole.
-Kahden pisteen vihje: Ei mielellään syyläriin.
Mikä on syyläri? Mistä sen tunnistaa (lukeeko siinä että tämä on syyläri, älä laita pissapoika-aineksia tänne...)
No,onneksi on alan korjaamot, alan ihmiset ja ihanat avuliaat miehet jotka useimmiten auttavat naista hädässä.
Pst. Älä huoli, yhtään kolaria en ole yli 10 vuoteen ajanut vaikka välillä vähän häsläänkin...
Etenkin siellä parkkiruutujen välissä :) - Birdie*
Menuhinin vuohi-asia jäi taannoin kesken! Muistin vasta! Huutele sitä Pahkuraa niin kerron kunhan olette molemmat taajuuksilla.
Se oli muuten outo juttu. Yehudi Menuhin ja vuohi. Ja miten se kaikki loppui. - pahkura
Birdie* kirjoitti:
Menuhinin vuohi-asia jäi taannoin kesken! Muistin vasta! Huutele sitä Pahkuraa niin kerron kunhan olette molemmat taajuuksilla.
Se oli muuten outo juttu. Yehudi Menuhin ja vuohi. Ja miten se kaikki loppui.tehokas huuto kun kuulin sen jo ennen huutamista:)
Birdie* kirjoitti:
Kysyit ja vastaan:
En. Nyyh.
En. Pitääkö sitä laimentaa?
-Tiedätkö mihin sen lisätä.
Voi olla että tiedän. Ihan varma en ole.
-Kahden pisteen vihje: Ei mielellään syyläriin.
Mikä on syyläri? Mistä sen tunnistaa (lukeeko siinä että tämä on syyläri, älä laita pissapoika-aineksia tänne...)
No,onneksi on alan korjaamot, alan ihmiset ja ihanat avuliaat miehet jotka useimmiten auttavat naista hädässä.
Pst. Älä huoli, yhtään kolaria en ole yli 10 vuoteen ajanut vaikka välillä vähän häsläänkin...
Etenkin siellä parkkiruutujen välissä :)seurannu ollenkaan mitä ne miehet teki? :D
Se ois ollu sitä miehenlogiikkaa. TOsin silmien räpsyttely ja kaunis pyyntö taitaa olla yhtä tehokas. Mie voisin tehdä tästä taas tasa-arvo kysymyksen- Birdie*
Frederico kirjoitti:
seurannu ollenkaan mitä ne miehet teki? :D
Se ois ollu sitä miehenlogiikkaa. TOsin silmien räpsyttely ja kaunis pyyntö taitaa olla yhtä tehokas. Mie voisin tehdä tästä taas tasa-arvo kysymyksenNo en seurannut haalari-ukkojen puuhia, oli pimeää ja olin vähän nolokin... Ja puhuin tuota puhelimessakin siinä vielä...
Mutta, mihin sä niitä tasa-arvokysymyksiä lähettelet? Tasa-arvovaltuutetulle? Ilmankos siellä byroossa on kuuleman mukaan valtava ruuhka. Soitan sisäasiainministeriöön heti tänään. Saavatten ottaa hoitaakseen heti hra F:n asian pikakäsittelyyn. Ja jos tarve vaatii, lakikäsittely ja muutos lainsäädäntöön. Per heti.
Äärimmäisessä tapauksessa otan herra ministeri Rajamäkeen suoraan yhteyttä. Ymmärtääkseni tasa-arvovaltuutettu istuu tämän ministeriön alla.
Suoran toiminnan puolesta,
B* Birdie* kirjoitti:
No en seurannut haalari-ukkojen puuhia, oli pimeää ja olin vähän nolokin... Ja puhuin tuota puhelimessakin siinä vielä...
Mutta, mihin sä niitä tasa-arvokysymyksiä lähettelet? Tasa-arvovaltuutetulle? Ilmankos siellä byroossa on kuuleman mukaan valtava ruuhka. Soitan sisäasiainministeriöön heti tänään. Saavatten ottaa hoitaakseen heti hra F:n asian pikakäsittelyyn. Ja jos tarve vaatii, lakikäsittely ja muutos lainsäädäntöön. Per heti.
Äärimmäisessä tapauksessa otan herra ministeri Rajamäkeen suoraan yhteyttä. Ymmärtääkseni tasa-arvovaltuutettu istuu tämän ministeriön alla.
Suoran toiminnan puolesta,
B*mitenkä se meni :) Sie osaat puhua puhelimessa säätää mankkaa, harjata hiuksia ja meikata samalla kun istut, mut seisominen, puhelimessa puhuminen, punastelu ja oppiminen on jo liian vaikeaa?
Ja tasa-arvo kysymystä ei pidä ratkaista vielä, muuten loppuu seki kiistely :/
- pahkura
nooh nooh,onkohan tipu väsähtänyt,kun kyselee ettäs mistä sais sitä miehistä logiikkaa..Höh!
juurihan ite höpöttelit että sait tänään miehistä logiikkaa ja vielä ihan haalareihin puettuna....ja kaksin kappalein:):)
juuh,noin se vaan on,naisen on helppo saada miehistä logiikkaa...
...mutta jos meitsikkä kurvaa kaupan pihalle ja rääkyy ikkunasta apua että voiskohan joku avulias aada käydä mun puolesta kaupassa,jotta kerrankin mulla ois kotona kahvia,suodatinpussiloita ja maitooooo...
(siinä on kyllä sellanen kolmen kopla joka hylkii toinen toisiaan...ainaskin mun keittiössä)
Ni epäilenpä vahvasti, ettei kovinkaan moni tytteli hypi kaupanpihalla riemusta ja hyökkää auttamaan poloista pahkuraa :)
tuota pitäis kai kokeilla...ihan vaan tutkimusmielessä:)- Birdie*
Pihkuranpahkura, nukahdin taas kesken kaiken joten jäi se onneton vuohitarina kertomatta. Säästän sen tuonnemmaksi.
Se on kyllä totta että jos nainen käyttää niitä kuuluisia naisen aseita, saa aika paljon anteeksi monessakin asiassa. Ja palvelua myös, tarvittaessa. Häpeäkseni myönnän että näin tulee tehtyä aina tarpeen vaatiessa. Mutta usein mies on kyllä ainoastaan ilahtunut kun saa olla mies - auttaa pientä blondiinoa hädässä ja saada näin näyttää olevansa se alfauros joksi hänet on alunperin luotukin.
Arvaas kuka joutui juuri virittelemään talouspaperista suodatinpaperin...? Tulipa poroista kahvia,pthyi.
Mutta jos menet ja testaat tuota menetelmää rääkyä ostoslistaa auton ikkunasta jollekin pirkolle kaupanpihassa, kerro miten kävi. Voipi olla naurussa pitelemistä siinä kohtaa aika monella...
Kurvailemisiin,
B* - pahkura
Birdie* kirjoitti:
Pihkuranpahkura, nukahdin taas kesken kaiken joten jäi se onneton vuohitarina kertomatta. Säästän sen tuonnemmaksi.
Se on kyllä totta että jos nainen käyttää niitä kuuluisia naisen aseita, saa aika paljon anteeksi monessakin asiassa. Ja palvelua myös, tarvittaessa. Häpeäkseni myönnän että näin tulee tehtyä aina tarpeen vaatiessa. Mutta usein mies on kyllä ainoastaan ilahtunut kun saa olla mies - auttaa pientä blondiinoa hädässä ja saada näin näyttää olevansa se alfauros joksi hänet on alunperin luotukin.
Arvaas kuka joutui juuri virittelemään talouspaperista suodatinpaperin...? Tulipa poroista kahvia,pthyi.
Mutta jos menet ja testaat tuota menetelmää rääkyä ostoslistaa auton ikkunasta jollekin pirkolle kaupanpihassa, kerro miten kävi. Voipi olla naurussa pitelemistä siinä kohtaa aika monella...
Kurvailemisiin,
B*ku pihkuranpahkura :):)
mä oon jo mestari tekeen talouspaapperista suodatinpussukan:):)
..siitä tulee kahdella taitoksella sellanen kolmio joka ei ruuttaa niitä poroja kahvin sekaan..eikäs hirviäkään:):)
mutta se on kylläki hirveetä jos porot loppuu :):)
kaikki ei osaa käyttää niitä naisen aseita...
toisaalta taas, liian moni on siinä liiankin taitava...taikka sit mä oon helppo maalitaulu :):)
öööhh! en oo vielä kehdannut aloittaa tuota kauppalappututkimusta....nolostuttaa:)
nojaa,usein olen kassalta kysellyt että mitäs mä oon nyt unohtanut...ja aina on apua saanut..mutta ei ihan riittävästi :):)
mä meen suoraan... - pahkura
Birdie* kirjoitti:
Kurvailemisiin,
B*jos et kohta ala visertää sitä vuohijuttua, ni mä en laitakkaan näitä auringonkuukkelinsiemeniä lintulaudalle....heiluttelen vaan pussukkaa keittiönikkunasta :)
osaan olla aikas julma,kun sille päälle satun :) - Birdie*
pahkura kirjoitti:
jos et kohta ala visertää sitä vuohijuttua, ni mä en laitakkaan näitä auringonkuukkelinsiemeniä lintulaudalle....heiluttelen vaan pussukkaa keittiönikkunasta :)
osaan olla aikas julma,kun sille päälle satun :)Hei sinä monien taitojen mies! Voisit vaikka piirtää sen suodatinpussitaitoksen malliksi, oma taitokseni on yhtä söhröä ja kahvi sen mukaista.
Sattuipa kerran niin että laitoin kahvit tippumaan ja kaikki muu olikin paikoillaan, paitsi että suodattimessa ei ollut muuta kuin kasa poroja. Paperin unohdin kokonaan. Kokeile joskus miten sotkuista hommaa siitä syntyy.
No se vuohijuttu... arvaa kun en nyt millään ehdi :) Hirveä kiire... pitää lähteä etsimään sopivan kokoista parkkiruutua että ehtii töihin ajoissa.
Äläkä kiusaa viattomia tipuja. Ruoki ne ja saat palkaksi taivaallista sirkutusta loppupäiväksi. Ehkä jopa kahdeksi.
Visertelemisiin.
B* - pahkura
Birdie* kirjoitti:
Hei sinä monien taitojen mies! Voisit vaikka piirtää sen suodatinpussitaitoksen malliksi, oma taitokseni on yhtä söhröä ja kahvi sen mukaista.
Sattuipa kerran niin että laitoin kahvit tippumaan ja kaikki muu olikin paikoillaan, paitsi että suodattimessa ei ollut muuta kuin kasa poroja. Paperin unohdin kokonaan. Kokeile joskus miten sotkuista hommaa siitä syntyy.
No se vuohijuttu... arvaa kun en nyt millään ehdi :) Hirveä kiire... pitää lähteä etsimään sopivan kokoista parkkiruutua että ehtii töihin ajoissa.
Äläkä kiusaa viattomia tipuja. Ruoki ne ja saat palkaksi taivaallista sirkutusta loppupäiväksi. Ehkä jopa kahdeksi.
Visertelemisiin.
B*tai kyllä mä sain sen piirrettyä,mutta ei se tuosta ruudulta mihinkäs lähe...ainiin tietty..
pitää painaa enempi tätä kynää että se menee tuohon näytön sisälle,noonni,jokos näkyy sielläkin :)
AIJAHAS! ei vuohijuttua...missäs ne mun herneet olikaan..höh! ei mulla oo ees herneitä,mä tungen sitte tän kynän nenukkiin,eipä siitä muuhunkaan ole:)
en mä voi ruokkii tipuja,kun kuiteskin unohtaisin täyttää sen ruokapömpelin,ni sitte ne nälissään lentää päin mun ikkunaa ja jättää sulkansa just siihen ainooseen puhtaaseen paikkaan josta näkis ulos ja sitte joutuisin pesemään ikkunat... ja kaikki vaan auringonkuukkelinsiementen tähden...ei hyvä :) - Birdie*
pahkura kirjoitti:
tai kyllä mä sain sen piirrettyä,mutta ei se tuosta ruudulta mihinkäs lähe...ainiin tietty..
pitää painaa enempi tätä kynää että se menee tuohon näytön sisälle,noonni,jokos näkyy sielläkin :)
AIJAHAS! ei vuohijuttua...missäs ne mun herneet olikaan..höh! ei mulla oo ees herneitä,mä tungen sitte tän kynän nenukkiin,eipä siitä muuhunkaan ole:)
en mä voi ruokkii tipuja,kun kuiteskin unohtaisin täyttää sen ruokapömpelin,ni sitte ne nälissään lentää päin mun ikkunaa ja jättää sulkansa just siihen ainooseen puhtaaseen paikkaan josta näkis ulos ja sitte joutuisin pesemään ikkunat... ja kaikki vaan auringonkuukkelinsiementen tähden...ei hyvä :)Yritän tihrustaa mutta ei näy ruudulla mitään. Paitsi joku puoliksi nyrhitty kynä ;)
Ei vuohijuttua... voi hitto olen ihan puolikuollut, nyt en millään jaksa kertoa. Mutta lupaan että kerron, joskus, varmasti. Lupaan.
Niin, jos et aio ruokkia niitä tipuja koko talvea niin ei kai se kannata aloittakaan. Mutta sitä sirkutusta on kiva kuunnella - aamulla kun kaupunki nukkuu ja on hiljaista - lintujen laulu on sellaista musiikkia ettei paremmasta väliä.
Lähden lomalle, jätän rauhaan nämä ihmispolot täällä ja töissä. Moni varmaan huokaisee :) Hehheh. Tulen vetäisemään sua hihasta kunhan palaan.
Voi hyvin, pahkura, muru.
- -------
Provo!
- ei joka päivä
Säästä jo muita ihmisiä näiltä jutuiltasi. Olet varmaan tyhmä blondi, kun jutut on ainakin sitä luokkaa.
- Birdie*
Naisen logiikalla vastaan sinulle että miehiltä jos keneltä kannattaa kysellä moottoroituihin vempaimiin liittyviä kysymyksiä. Olkoon palstan nimi mikä tahansa.
Todella, siinä olet oikeassa blondi olen. Mensan testien mukaan en tosin ihan tyhmä mutta eihän ne testit oikeasti mitään kerro :)
Pysy miehenä,
B*
- A,.t,.
Näin kaikkien alojen asinatuntemuksellakaan en pysty ennustamaan tahi tietämään mahdottomia, joten oletataan,että olet mies, koska miksi nainen nolostuisi ko. asiasta?
Asia on kuintenkin kaikessa RELEVANTTIUDESSAAN niin, että perkelettäkö miehenkään autosta mitään pitäisi tietää? Ammattilaiset ovat sitä varten! Vai punasteletko maitokaupassakin, sitä, että Valion maito on loppu, kun olet niin surkea meijerityöntekijä tahi yhdistelmärekkaautonkuljettaja!!!
HALOO. Disinformaatiot pois!- Birdie*
Voi jumaliste, kyllä saan taas nauraa. Sun jutuissa ei ole päätä ei häntää.
Asiasta toiseen, oletko sä avohoidossa?
- morsian.
Joskos sinulta löytyisi joku ystävämies tai tuttava, joka voisi pitää sinulle lyhyen oppimäärän esim. tuulilasinpesunesteen laitossa autoon? Itsekin opettelin sen vasta äskettäin ja puhelimessa, kun olin tien päällä ja neste loppui (koska olen vasta äskettäin saanut hankittua kauan odotetun ajokortin). Öljyasioita en ole vielä opetellut, hmm, sen voisi tässä tehdä. Renkaat osaan teoriassa vaihtaa, mutta käytäntö taitaisi olla heikompi. Opettelen sen kun tulee kesärenkaitten vaihdon aika! Kyllä perusjutut on hyvä osata.
Ja eihän näitä asioita voi automaattisesti tietää, ellei niitä opettele. Useinhan miehet oppivat autoasioita naisia aiemmin, jo nuoressa iässä tai vähintään siinä vaiheessa kun saavat kortin, kun omaa autoa pitää huoltaa.- Birdie*
Olet kyllä ihan oikeassa että tottahan nuo perusjutut pitäisi osata. Ei ne kovin vaikeita voi olla, hitto, onhan tässä aika monta monimutkaisempaakin asiaa oppinut vuosien varrella. Mutta ongelma onkin ehkä siinä että ensinnäkin konepelti on melkein aina likainen (kädet tuhraantuu, kynnet lohkeaa pahimmassa tapauksessa) - ja kun ei vaan muka jotenkin ehdi, viitsi, kiinnosta.
Lupaan pyhästi että otan selvää mihin pönttöön niitä asiaankuuluvia aineita laitetaan. Silläkin uhalla että tulee ylimääräinen keikka manikyyriin :)
Turvallista matkaa! - mutta...
Birdie* kirjoitti:
Olet kyllä ihan oikeassa että tottahan nuo perusjutut pitäisi osata. Ei ne kovin vaikeita voi olla, hitto, onhan tässä aika monta monimutkaisempaakin asiaa oppinut vuosien varrella. Mutta ongelma onkin ehkä siinä että ensinnäkin konepelti on melkein aina likainen (kädet tuhraantuu, kynnet lohkeaa pahimmassa tapauksessa) - ja kun ei vaan muka jotenkin ehdi, viitsi, kiinnosta.
Lupaan pyhästi että otan selvää mihin pönttöön niitä asiaankuuluvia aineita laitetaan. Silläkin uhalla että tulee ylimääräinen keikka manikyyriin :)
Turvallista matkaa!olet minusta aika typerä!!!
- tarkotin
mutta... kirjoitti:
olet minusta aika typerä!!!
birdietä...
- Birdie*
tarkotin kirjoitti:
birdietä...
Mistä jumaliste teitä lukihäiriöisiä idiootteja sikiää? Seuraavan kerran kun päätät päästää ilmoille jotakin yhtä älykästä, ole ystävällinen ja jätä painamatta "lähetä viesti" -nappulaa.
Pkele kun teillä olisi joskus ihan asiaakin. Hulluuden kestää, tyhmyyttä ei. Ja sinussa se suorastaan loistaa, hyi helvetti. Onko olemassa mitään vastenmielisempää? Vastaus on ei.
Koeta tehdä itsellesi jotain. Katoa, häviä, lakkaa olemasta. - lucia
Birdie* kirjoitti:
Mistä jumaliste teitä lukihäiriöisiä idiootteja sikiää? Seuraavan kerran kun päätät päästää ilmoille jotakin yhtä älykästä, ole ystävällinen ja jätä painamatta "lähetä viesti" -nappulaa.
Pkele kun teillä olisi joskus ihan asiaakin. Hulluuden kestää, tyhmyyttä ei. Ja sinussa se suorastaan loistaa, hyi helvetti. Onko olemassa mitään vastenmielisempää? Vastaus on ei.
Koeta tehdä itsellesi jotain. Katoa, häviä, lakkaa olemasta."Hulluuden kestää, tyhmyyttä ei."
Joissakin ihmisissä ne tuntuvat olevan samassa paketissa.
Esimerkkinä sinusta ainakin kielivät tarpeeton vittuilu, ylemmyydentuntoisuus ja hirveä aggressio.
Voisitko harkita tekeväsi jotain muuta asialle, esim. terapia voi auttaa joissain tapauksissa.
Vastaukseksi luultavasti tulee taas hirveää paasausta älykkyysosamäärästäni, mitä todellakaan ei yhden viestin perusteella voi ulkopuolinen suuntaan tai toiseen päätellä. - Birdie*
lucia kirjoitti:
"Hulluuden kestää, tyhmyyttä ei."
Joissakin ihmisissä ne tuntuvat olevan samassa paketissa.
Esimerkkinä sinusta ainakin kielivät tarpeeton vittuilu, ylemmyydentuntoisuus ja hirveä aggressio.
Voisitko harkita tekeväsi jotain muuta asialle, esim. terapia voi auttaa joissain tapauksissa.
Vastaukseksi luultavasti tulee taas hirveää paasausta älykkyysosamäärästäni, mitä todellakaan ei yhden viestin perusteella voi ulkopuolinen suuntaan tai toiseen päätellä.Taidat olla hiukan väsynyt. Olisiko aika painella unten maille? Heräät sitten virkeänä uuteen päivään, pää täynnä iloisia ja positiivisia ajatuksia :)
Vihainen ihminen on ruma.
Hyvää yötä. - enkeli-paholainen
Birdie* kirjoitti:
Taidat olla hiukan väsynyt. Olisiko aika painella unten maille? Heräät sitten virkeänä uuteen päivään, pää täynnä iloisia ja positiivisia ajatuksia :)
Hyvää yötä.vielä mene nukkumaan. Kerro ensin missä kaupungissa ajelet, jotta vähän osais varoa..
- Lucia
Birdie* kirjoitti:
Taidat olla hiukan väsynyt. Olisiko aika painella unten maille? Heräät sitten virkeänä uuteen päivään, pää täynnä iloisia ja positiivisia ajatuksia :)
Hyvää yötä.Vihainen ihminen on ruma.
Sinäpä sen sanoit. - Birdie*
Lucia kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit.Voi ihanaa Lucia-neitoseni kun viihdyt seurassani niin tiiviisti. Olen imarreltu, kertakaikkiaan! Olisi herkullista tietää mikä minussa niin suuresti kiehtoo? Vai oletko vain ystävää vailla?
Tiedoksesi että olen lomalla melko pitkän tovin joten koetahan pärjätä sillä aikaa. Jos tulee ikävä, voithan aina lueskella näitä kirjoituksiani ja täten lievittää eron tuskaa.
Iloa ja valoa, Lucia. - lucia
Birdie* kirjoitti:
Voi ihanaa Lucia-neitoseni kun viihdyt seurassani niin tiiviisti. Olen imarreltu, kertakaikkiaan! Olisi herkullista tietää mikä minussa niin suuresti kiehtoo? Vai oletko vain ystävää vailla?
Tiedoksesi että olen lomalla melko pitkän tovin joten koetahan pärjätä sillä aikaa. Jos tulee ikävä, voithan aina lueskella näitä kirjoituksiani ja täten lievittää eron tuskaa.
Iloa ja valoa, Lucia.Todella tiiviistihän minä seurassasi viihdyn, tämähän on jo kolmas viesti! Se ei kyllä omaa käsitystäni tiiviistä kanssakäymisestä ihan täysin vastaa.
Ettei tule väärinkäsityksiä, niin ehkä viesteihisi vastaaminen jää tähän. Turha kai sitä on yrittää kanssasi keskustella kun ei se jahda mihinkään. Kaipa kuvittelet olevasi jotenkin hauska.
Moku-suhde palstalla sellainen neito kuin Natalie kuulostaa aivan samalta kuin sinä, tosin on vielä enemmän itserakkaampi kuin sinä, aggressiivinen rasistinen neitonen. - kari_pukki
lucia kirjoitti:
Todella tiiviistihän minä seurassasi viihdyn, tämähän on jo kolmas viesti! Se ei kyllä omaa käsitystäni tiiviistä kanssakäymisestä ihan täysin vastaa.
Ettei tule väärinkäsityksiä, niin ehkä viesteihisi vastaaminen jää tähän. Turha kai sitä on yrittää kanssasi keskustella kun ei se jahda mihinkään. Kaipa kuvittelet olevasi jotenkin hauska.
Moku-suhde palstalla sellainen neito kuin Natalie kuulostaa aivan samalta kuin sinä, tosin on vielä enemmän itserakkaampi kuin sinä, aggressiivinen rasistinen neitonen.mikä v_tun kuningatarmartta sä sit luulet olevas? sähän täällä tunnut haukkuvan muita ihan kaksin käsin. painu helvettiin täältä tonne ämmien puolelle.
- lucia
kari_pukki kirjoitti:
mikä v_tun kuningatarmartta sä sit luulet olevas? sähän täällä tunnut haukkuvan muita ihan kaksin käsin. painu helvettiin täältä tonne ämmien puolelle.
minuako tarkoitit? Onpa outoa kun ehkä tokaa tai kolmatta kertaa täällä vierailen...:)
Ellet sitten tarkoittanut birdietä. Who knows. Ehkä vain suututtaa. - kari_pukki
lucia kirjoitti:
minuako tarkoitit? Onpa outoa kun ehkä tokaa tai kolmatta kertaa täällä vierailen...:)
Ellet sitten tarkoittanut birdietä. Who knows. Ehkä vain suututtaa.kelettäkö sä täällä taas kyyläät. sua tarkotin, ällö LUCIA, painu nyt jo h.... iin. tajuu nyt, sua ei kestä. lähe lässyttämään muualle siitä.
- lucia
kari_pukki kirjoitti:
kelettäkö sä täällä taas kyyläät. sua tarkotin, ällö LUCIA, painu nyt jo h.... iin. tajuu nyt, sua ei kestä. lähe lässyttämään muualle siitä.
Oho, tässähän oikeesti järkyttyy. Ottaen huomioon monta kertaa tänne olen kirjoitanut ja sen, että kuitenkin pysyn viesteissäni yleensä ihan jäjissäni:)
Perkelettäkö itse kyyläät. Lähde muualla läsyttämään.
Tiedän kyllä että tämä on miehen logiikka-palsta, ja kysymykset siis miehille, mutta jos kerta niin tarkkaan olet tekemisiäni seurannut, olet varmaan huomannut etten niihin itse kysymyksiin sen suuremmin vastaile. Seuraan vain muuta koska se on kivaa ja kiinnostavaa, täytyyhän toisesta sukupuolesta ottaa selvää. Kaikki miehet lähiympäristössäni ovat niin samantyyppisiä, että täytyy katsoa mitä niiden muiden päässä liikkuu.
Sori nyt jos se sua vaivaa. Voit olla lukemattakin. - kari_pukki
lucia kirjoitti:
Oho, tässähän oikeesti järkyttyy. Ottaen huomioon monta kertaa tänne olen kirjoitanut ja sen, että kuitenkin pysyn viesteissäni yleensä ihan jäjissäni:)
Perkelettäkö itse kyyläät. Lähde muualla läsyttämään.
Tiedän kyllä että tämä on miehen logiikka-palsta, ja kysymykset siis miehille, mutta jos kerta niin tarkkaan olet tekemisiäni seurannut, olet varmaan huomannut etten niihin itse kysymyksiin sen suuremmin vastaile. Seuraan vain muuta koska se on kivaa ja kiinnostavaa, täytyyhän toisesta sukupuolesta ottaa selvää. Kaikki miehet lähiympäristössäni ovat niin samantyyppisiä, että täytyy katsoa mitä niiden muiden päässä liikkuu.
Sori nyt jos se sua vaivaa. Voit olla lukemattakin.rautalangastako se pitää vääntää...? onksun järjenjuoksussa joku goddamn solmu? aika saakelin monta viestiä on läjähtäny ruutuun lucia-nimellä.ja kaikki yhtä rääkymistä muitten tekemisistä. kova oot arvostelemaan muitten sanomisia mutta itepähän oot kärkipäässä vittuilemassa. viimeisen kerran: tollasten ämmien palstat on just tasan erikseen. painu nyt jo.
- riidelkö
kari_pukki kirjoitti:
rautalangastako se pitää vääntää...? onksun järjenjuoksussa joku goddamn solmu? aika saakelin monta viestiä on läjähtäny ruutuun lucia-nimellä.ja kaikki yhtä rääkymistä muitten tekemisistä. kova oot arvostelemaan muitten sanomisia mutta itepähän oot kärkipäässä vittuilemassa. viimeisen kerran: tollasten ämmien palstat on just tasan erikseen. painu nyt jo.
pöh mä en kestä tollasta...
- lucia
kari_pukki kirjoitti:
rautalangastako se pitää vääntää...? onksun järjenjuoksussa joku goddamn solmu? aika saakelin monta viestiä on läjähtäny ruutuun lucia-nimellä.ja kaikki yhtä rääkymistä muitten tekemisistä. kova oot arvostelemaan muitten sanomisia mutta itepähän oot kärkipäässä vittuilemassa. viimeisen kerran: tollasten ämmien palstat on just tasan erikseen. painu nyt jo.
Ei tosiaan ole rekisteröity, joten varmaan on muitakin lucioita.
Ja toistan, jos ei kiinnosta niin jätä lukematta. Yksinkertaista.
- Manta*
"mistä voisi hankkia miehille ominaista logiikkaa mitä autoihin tulee? Autologiikkaa? "
Miehille ominaista? Miehillä on miehille ominaista logiikkaa liittyen autoihin siitä syystä, että ovat kiinnostuneita autoista ja puuhastelevat niiden kanssa. Ei siihen sen kummosempaa tarvita. Ala harrastamaan autoja, tutki speksejä jne. niin sullakin on logiikkaa autoihin liittyen. Luuletko että ne syntyessään ovat saaneet jonkun autonkokoamisgeenin. Hoh hoijaa...- ..toinen autoileva nainen
En minäkään osannut vaan opettelin ITSE! Nyt on takana useita kymmeniä tuhansia kilometrejä sekä paljon erilaisia autoja. Hanskalokerosta löytyy LÄHES aina käyttöohjekirja usein vielä suomeksi. Eikä kaikki miehetkään osaa..aina. Kyllähän se on joskus hävettänyt, kun pyörii auton ympärillä etsien bensatankin luukkua ja sitten miettii miten ihmeessä se aukeaa! Ajoi viimeksi Italiassa, jossa olin visiitillä ensimmäistä kertaa. Liikenne"säännöt", auto ja matkamme reitti oli aivan utopiaa. Ja selvittiin siitä! Tankkaaminen oli tosin helpompaa, koska siellä oli bensapoika tankkaamassa.(tietenkin ajoin renun väärälle puolelle tankkia=)
Saan vaihdettua renkaan, lisättyä ilmaa renkaaseen, pissapoikaan saan vettä ja vaihdoin itse jopa palaneet polttimot kännykän valossa (toinen kyl simahti heti=) Kun on miehet kamalan kaukana ja on ihan pakko tehdä itse niin kyl ne onnistuu. Niin ja en oli mikään ikäloppu vaan 29v yhä joten pakko on osata itse! Tsemppiä opetteluun!!
- sää oot
niin ilkeä provoja :)
- Yks toinen tipu
Veikkaan että Birdie on sellainen vaan luonteeltaan. Ei välttämättä ilkeä mutta teräväkielinen oman tiensä kulkija.
Minussa siinä on asennetta, etten sanoisi munaa!
Jostain luin että se lehahti lomille. Ilmankos ollut niin hiljaista viime aikoina ;)
- kanadier
Jos käytät, niin ei sinun tuollaisia tarvitsekaan osata..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713