valot tai ainakin toinen, miten sattuu. Mistähän tuokin johtuu, sattuu vaan silmään, tulee auto vastaan tai ajaa takana??????? Eikö nykyään osata vaihtaa lamppuja oikein????
sojottaa
3
298
Vastaukset
siitä, että poliisit tihrustaa kaakaota juoden pönttökameroiden kuvia eivätkä ole sakottamassa ajokunnottomia autoja.
- Jamppa1
näin. Tuo kameravalvonta on ihan paholaisesta. Sitten tämä hieno kehitys että polttimoiden kestoikä lyhenee ja vaihtaminen vaikeutuu. Plus päiväkäyttö. Ei muuten missään euroopan maassa ole näinä onnetonta tilannetta.
Koko ajan tulee autoa vastaan missä on valo pimeänä tai näyttää minne sattuu tai sumarit tai pitkät päällä. Oikein sieppaa välillä kun ei yhtään ajatella toisia. Aina kun mua häikäisee, tulee takaisin 300 wattia halogeenia, siinähän ihmettelevät.
- noissa
H7:ssa on semmoista, että eivät ole niin tarkkoja kuin H4:set ja varsinkin tarjouslamput heittävät helposti!
Eli pitäisi suunnata valo silloin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752