http://www.easyshopping.fi/?sc=2685&sa=3560
Testeissä magneettiterapia auttoi 90% potilaista, reumatismissa,päänsäryissä ( myös migreenissä)korkeassa verenpaineessa, peräpukamissa, viherkaihissa, keuhkoputkien tulehduksissa ja monissa muissa vakavissa sairauksissa.
Onko aivan huuhaata ? Oko ketään auttanut ? Kokemuskia ???
Auttaako magneettipohjalliset
27
11673
Vastaukset
- monia
pohjalliset auttaa tai ainakin tuntua hyvältä moniin vaivoihin.
Magneeteilla ei sen sijaan tutkittuna ole todettu olevan mitään vaikutusta tutkimuksissa, joissa ei tutkittaville kerrottu, milloin oli magneetti ja milloin ei.- Anonyymi
Ne pohjalliset voi valmistaa iha ite. Ostaa tavalliset pohjalliset liimaa jääkaappifikurin makneetit liimaa niitä pohjallisiin siinä halvat magneettipohjalliset. Figurit ei maksa paljoa kpl noin 20cent.
- m4ggie
..auttaakkin. Mutta muistutus kipua se ei tule koskaan mm. jalasta poistamaan, se vain hellittää kun pidät noita jalassasi!
- Katja
Mulla on kokemusta Nikken magneettikaulaketjusta migreenin hoidossa, koskaan en tule sitä kaulastani riisumaan. =) En menis mistään easy shoppingista ostelee mitä sattuu, laita googleen Nikken niin saat lisätietoa. Sit sun pitäis vielä löytää lähin jälleenmyyjä, ne ei mainosta missään lehdissä. Mulla oli ennen migreeniä n. 16pv/kk, nykyään n. 6krt/vuosi, ja jokaiseen migreeniin on ollut selvä syy. (esim. liikaa koneella, huonot yöunet jne.) Mun miehellä on polvivaivoihin pohjalliset ja se on kyllä niitä kovasti kehunu. Omasta puolestani olen ketjua lämpimästi suositellu kaikille, varsinkin migreenipotilaille. Tiedän lähipiiristä monenlaisia vaivoja mihin ketju on auttanut, niskavaivat, krooninen päänsärky, fibromyalgia, selkärankareuma jne. Yleensä myyjältä saa ketjun ensin koekäyttöön pariksi viikoksi, on sen verran tyyris kapistus ettei kukaan halua ostaa sokkona...
- Anonyymi
Minusta alkaa tuntua siltä että tämä kirjoitus on myyjän tekemä. Koska kehuu tuotetta maasta taivaaseen.
- Anonyymi
Kerropa täysi totuus onko myyjä tämän taas tehnyt. Usein kyllä. En usko mihinkään ihmeparjatajaan.
- tiliä
http://www.youtube.com/watch?v=pYmQppbXnKI
Ehtaa huuhaata.- Anonyymi
Aivan juuri niin kuin kirjoitit
- upponalle
Minullakin on astma ja olen käyttänyt mangneettipohjallisia jo neljä vuotta enkä ole sinä aikana tarvinnut astmapiippua käyttää. Joten on kokemusta että ne toimii. Olen säästänyt satoja euroja eikä ole tarvinnut kortisonia mättää keuhkoihini. Kiitos kuuluu kaksois siskolleni.
- bncbnvb
Nämä magneettihoidot perustuu placebovaikutukseen. Mutta jos siitä saa avun, eihän siinä ole mitään ongelmaa kunhan ei huijata liian suuriin rahallisiin kuluihin.
Jopa tieteellistä näyttöä on olemassa placebovaikutuksesta, joten aivan huuhaata se ei ole. Itse luotan perinteiseen lääketieteeseen. - -vierailija-
bncbnvb kirjoitti:
Nämä magneettihoidot perustuu placebovaikutukseen. Mutta jos siitä saa avun, eihän siinä ole mitään ongelmaa kunhan ei huijata liian suuriin rahallisiin kuluihin.
Jopa tieteellistä näyttöä on olemassa placebovaikutuksesta, joten aivan huuhaata se ei ole. Itse luotan perinteiseen lääketieteeseen.Ja yhtälailla on myös tutkimuksia, että magneettihoidot auttaa. Jenkeissä se on jo ihan laillistettu ja lääkärien suosittelema vaihtohtohoitomuoto ja suomessakin magneettihoitoja saa ihan fysioterapeuttien pakeilta. Ja jostain keskustelupalstalta luin, että jollekin oli tarjottu magneeetteja synnytyksessä kivunlievitykseen, eli jos se ihan huuhaata olisi, niin tuskin nyt sairaalat sentään uskaltais moisia käyttää...
Ja onko sillä sitten loppupeleissä merkitystä tuleeko apu oikeasti magneetista vai korvien välistä, jos se kerran tekee sen, mitä odottaa? Tulee kait se nyt sentään halvemmaksi ja terveellisemmäksikin käyttää, kun esim. jatkuvat kipulääkkeet.
Se on kumma juttu, miten lääkärit saa syöttää ihmisille blaceboja ihan laillisesti, eikä kukaan, et edes sinä, kyseenalaista sitä millään tavalla, mutta jos apua voikin saada luontais- ja vaihtoehtolääkinnästä / - hoidoista, niin heti ollaan karvat pystyssä huutelemassa, vaikka tuskin yksikään huutelija on itse edes kokeillut muuta, kun niitä lääkärin pillereitä. Ei ne valitettavasti ole yksi ja ainoa totuus ja parannuskeino joka asiaan. - Anonyymi
-vierailija- kirjoitti:
Ja yhtälailla on myös tutkimuksia, että magneettihoidot auttaa. Jenkeissä se on jo ihan laillistettu ja lääkärien suosittelema vaihtohtohoitomuoto ja suomessakin magneettihoitoja saa ihan fysioterapeuttien pakeilta. Ja jostain keskustelupalstalta luin, että jollekin oli tarjottu magneeetteja synnytyksessä kivunlievitykseen, eli jos se ihan huuhaata olisi, niin tuskin nyt sairaalat sentään uskaltais moisia käyttää...
Ja onko sillä sitten loppupeleissä merkitystä tuleeko apu oikeasti magneetista vai korvien välistä, jos se kerran tekee sen, mitä odottaa? Tulee kait se nyt sentään halvemmaksi ja terveellisemmäksikin käyttää, kun esim. jatkuvat kipulääkkeet.
Se on kumma juttu, miten lääkärit saa syöttää ihmisille blaceboja ihan laillisesti, eikä kukaan, et edes sinä, kyseenalaista sitä millään tavalla, mutta jos apua voikin saada luontais- ja vaihtoehtolääkinnästä / - hoidoista, niin heti ollaan karvat pystyssä huutelemassa, vaikka tuskin yksikään huutelija on itse edes kokeillut muuta, kun niitä lääkärin pillereitä. Ei ne valitettavasti ole yksi ja ainoa totuus ja parannuskeino joka asiaan.En osta koska ovat kalliimpia kuin lääkkeet olen myös lukenut niistä tosipaljon. Ostan presptilääkkeitä. Olen kyllä miettinyt niiden tehoa. Minusta tuntuu siltä jos olisin kuulut jotain hyvää. Useimmiten täyttä potaskaa.
- Anonyymi
Taas täyttä soopaa. Jos ne ovat niin hyviä ostan niitä nilkoihi ranteisiin kaulaan polviin ehkä siihenkin. Joopa joo
- Anonyymi
-vierailija- kirjoitti:
Ja yhtälailla on myös tutkimuksia, että magneettihoidot auttaa. Jenkeissä se on jo ihan laillistettu ja lääkärien suosittelema vaihtohtohoitomuoto ja suomessakin magneettihoitoja saa ihan fysioterapeuttien pakeilta. Ja jostain keskustelupalstalta luin, että jollekin oli tarjottu magneeetteja synnytyksessä kivunlievitykseen, eli jos se ihan huuhaata olisi, niin tuskin nyt sairaalat sentään uskaltais moisia käyttää...
Se on kumma juttu, miten lääkärit saa syöttää ihmisille blaceboja ihan laillisesti, eikä kukaan, et edes sinä, kyseenalaista sitä millään tavalla, mutta jos apua voikin saada luontais- ja vaihtoehtolääkinnästä / - hoidoista, niin heti ollaan karvat pystyssä huutelemassa, vaikka tuskin yksikään huutelija on itse edes kokeillut muuta, kun niitä lääkärin pillereitä. Ei ne valitettavasti ole yksi ja ainoa totuus ja parannuskeino joka asiaan.Löytyiskö mistään kunnon ihme parantajaa veis kivut pois. On yksi mutta haudan kautta. En kehota kokeileen
- Anonyymi
Taas joku myyjä tehnyt tämän edistääkseen tuotteen myyntiä
- Anonyymi
bncbnvb kirjoitti:
Jopa tieteellistä näyttöä on olemassa placebovaikutuksesta, joten aivan huuhaata se ei ole. Itse luotan perinteiseen lääketieteeseen.Ensin täys koulutus sitten työmarkkinoille. Minun mieleni tämä
- Anonyymi
Joopa joo
- Anonyymi
bncbnvb kirjoitti:
Jopa tieteellistä näyttöä on olemassa placebovaikutuksesta, joten aivan huuhaata se ei ole. Itse luotan perinteiseen lääketieteeseen.Minä käytin niitä magneettipohjallisia eivä tehoa vaikeaan nivelpsoriin.,rahat meni hevonkuuseen. Niitä Kait pitäs laittaa vaikka mulkkun jos se herättää se eloo.
- -ex-
Myös täältä magneettipohjallisia (nahkaiset) ja paljon muitakin magneettituotteita;
http://magneettikorut-miiron.energetix-wellness.com/fi/- Anonyymi
Minä kanssa alan tekeen magneetti pohjallisia ei tarvi olla mikään nero
- Anonyymi
Sinä ilmeisesti kusetat ihmisiä. Ihmiset osaa kyllä itse kusta.
- Anonyymi
Tämä tuote täyttä huu haata olen kokeillut tuotetta. Ei auttanut nivelpsori In. Ostakaa vaan huu haata. Jep jep.
- Anonyymi
Siis poistaa viherkaihin????????? En usko ikinä tätä soopaa
- Anonyymi
taas yksi nobel ehdokas.täyttä huijausta.
- Anonyymi
Minulle on auttanut magneettipohjalliset särkyjä lieventevästi.
- Anonyymi
Vaikuttaako neuropatiaan ?
- Anonyymi
Vaikuttaa vain ja ainoastaan myyjän tuloihin. Positiivisesti. Vaan siksihän näitä tehdäänkin: tyhmiltä rahat pois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3442742Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201519Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481360Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa56967Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15934Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27914Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149878- 79868
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm58826