Miten Pirjo ja Keijo Reimanilla menee? Bodaavatko? Pitävätkö salia? Ovatko vielä kimpassa?
Reimanit
10
7690
Vastaukset
Keijo valmentaa kuumia fitnesstyttöjä.
- Eki
Entäs Kivioja?
- rösbö
Eki kirjoitti:
Entäs Kivioja?
Tietääköhän nykybodaajat että tommosta Kiviojan Reijoa on ollutkaan aikoinaan SM, PM ja EM menestyjä..
- salt
Hei minä asun Tukholmassa treenaan 5 kertaa viikossa lisäksi toimin valmentajana GUMSE GYMILLÄ TERV ReijoKivioja
- Anonyymi
Eki kirjoitti:
Entäs Kivioja?
Eikö kivioja ollut kuollut
- -----
Keijo Reimanin olen kuullut treenaavan Jyväskylän Kuokkalassa sijaitsevalla pikkusalilla. Olen myös kuullut ettei hän enää tähtää kisoihin vaan treenaa omaksi huvikseen.
Oma sali Reimanilla on joskus ollut Jyväskylässä, nimeltään Reikku's Gym, mutta sen hän on lopettanut vuosia sitten. - Sademies..kepe
Keijo Rainman.
- Anonyymi
Keijo Reiman asuu alicantessa Espanjassa.Reijo Kivioja kuoli 2018.
- Anonyymi
Asuu homoparina toisen miehen kanssa. Tämä ei ole edes valitettavasti vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuu homoparina toisen miehen kanssa. Tämä ei ole edes valitettavasti vitsi.
Ei kukaan pidä kehonrakentajien homoilua vitsinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275725
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962539- 1342457
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv52053- 121213
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81022- 571016
- 51892
- 76815
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101795