Mää sain kaksi ihan kauhjaa hammaslääkärilaskua! :o Toinen on 41,00 egeä ja toinen 68,00 egeä! Kauhjaa!! Ihan hirviää!
No pakko maksaa :( , kun laatu son avainsana!
Emmää kyllä mee sitte ruattii pitemmäl vähään aikaan!
Ei kellää olis tippiä heittää? joku 50 egeäkin olis kauhja kiva yllätys! =))
Kauhja lasku! :(
9
336
Vastaukset
- toinennimetön
hyvä tai huono neuvo..... maksa... mukisematta.... hampilääkäri on kyl kidutuskammio mut tärkee paikka....=:0))))
- tipuliinukka
Ko mää ole sairas! =DDDD *nauraa ja kippaa tualillaan seljälleen*
Mää tykkää käyrä hammaslääkäris!! ...Mää ole varmaa kaujha sadisti!! ;))) - tiputyyhty
tipuliinukka kirjoitti:
Ko mää ole sairas! =DDDD *nauraa ja kippaa tualillaan seljälleen*
Mää tykkää käyrä hammaslääkäris!! ...Mää ole varmaa kaujha sadisti!! ;)))ilokaasua siellä?
- tipuliinukka
tiputyyhty kirjoitti:
ilokaasua siellä?
Mun miälest purukalusto tarttee pitää kunnos. Om paljo kivampi pussaa muita ja hampaat kestää paremmi, jos niisto pitäny hualta! :)
- tiputyyhty
tipuliinukka kirjoitti:
Mun miälest purukalusto tarttee pitää kunnos. Om paljo kivampi pussaa muita ja hampaat kestää paremmi, jos niisto pitäny hualta! :)
syksyllä ja nyt sit passaa pussata kun vaan tietäis ketä.
- tipuliinukka
tiputyyhty kirjoitti:
syksyllä ja nyt sit passaa pussata kun vaan tietäis ketä.
Se on kannattavaa, että hamppilääkäri ei ole kauhja hirvistys! :) *pusittaa "kaltaistaan" toverillisesti* ;D
- nylkkäri
keräsin vuoden laskut laatikkoon ja arvoin niistä joulkuun lopussa kolme jotka maksoin muille lähetin viestin ei ollut onnea arvonnassa.
- noudattaa ohjettasi
Kiitos vinkistä!
Hammaslääkärilaskut ovat ihan kamalia. Joskus toivoo ettei olisi itellä hampaita. Tulisi halvemmaksikin kun söisi vain soseita ja joisi mehuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835