Mie rakastan Einii, sit mie rakastan suklaat, karkkii, kalapuikkoi
Sit mie rakastan vitsei, nettii, musaa
Sit mie rakastan komedioit, kauhuleffoi, seikkailuelokuvii
Sit mie rakastan Sigounrey Weaverii, Sonata Arcticaa, Yöt
Sit mie rakastan Lappii, listoi, kessää
Mie rakastan aurinkoo, kuut, tähtii
Sit mie rakastan... [Pistetään takaisin eristykseen]
Mitte sie rakastat?
Mie rakastan...!!!!
5
318
Vastaukset
- mää.
Mää rakastan huuhaa -jutui.
vaan toi yks toinen tuol nurkan takaa. Mut hyvä jos sie rakastat huuhaa-juttuja. Huuhaa on toisaalt aik vakava asia, jot ei pie ottaa tosissaa.
- quuuuuuuuu
rakastan mun Ihanaa...Miä rakastan mun lapsia..Miä rakastan elämää....Rakastan mä:o)))
- nylkkäri
itseäni
- tipuliinukka
rakastan Herraani! :)
ja tiätty mää rakastan mun ihquja kummimuksuja(2)! =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62469Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722311- 2021304
- 1121132
- 711098
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig233987Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211919Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10847- 47789
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54786