Kaikilla uskonnoilla on todellakin sama päämäärä ja se päämäärä on kadotus - ikuinen ero Jumalasta. Tämä pätee kaikkiin uskontoihin. Uskonnon tunnistaa siitä, että siinä pyritään lepyttämään jumala (Saatana) jollakin konstilla, oli se sitten pyhiinvaellus tai kirkossakäynti. Uskonto pitää vankina ihmisiä eikä vapauta. Uskonnothan ovat itsensä Saatanan liikkeellepanemia - senhän totesi itse Jeesuskin 2000 vuotta sitten.
Usko on asia erikseen. Vain Jumala voi pelastaa ihmisen! Ei hänen tekojensa tähden vaan siksi että Jumala rakastaa häntä.
Kaikilla uskonnoilla sama päämäärä?
1
205
Vastaukset
- Gigul216
Uskonnot lähtivät alunperin kunnioituksesta ja sitten pelosta tuntematonta kohtaan,,eli perimmiltään oman orvaskeden suojaamisen tarpeesta ja kun pelko hallitsee myydään periaatteet ja arvot lopulta oman nahkan vuoksi,,tai se "arvo" onkin vain oma nahka.
Kun pyritään "varmistamaan pelastus" eikä pohdita onko mahdollinen "pelastuksen antaja" itse kunnioituksen arvoinen--> vai vain pelon kautta vaikuttava,,siis esimerkiksi kuolemalla ja kadotuksella uhkaamalla, tai että onko hänen omat ylös kirjatut tekonsa sopusoinnussa rakkauden&oikeudenmukaisuuden jne. kanssa,,tällöin unohdetaan se olennainen--> eli se onko ominaisuudet todellista Kaikkivaltiutta sisältäviä,,johon mielestäni kuuluu ehdottomasti oikeudenmukaisuus, armo ja ennen kaikkea pyyteetön rakkaus--> jos ei,, niin sellainen ei ole kuoleman tai muunkaan uhan alla palvontamme arvoinen[Tuskin Kaikkivaltiaalla palvontatarvetta onkaan].
Eli kun uskonnon lähtökohta on voimakas henkilökohtainen pelastumisen tarve ja näin itsekäs lähtökohta kaikkeen,,voidaan tosiaan olettaa tälläisten uskontojen sisältävän mahdollisuuden itsekkyyden mestarin "Varjomme",, joka tosiasiassa on kaiken aistimaailman ja varsinkin tämän meidän ulottuvuuden tekijä,,niin hänen vomakkaan vaikutuksen olevan uskontojen takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460