Minipillereiden hinnoista.

Nyt alkaa olla viimeiset pillerit menossa puolen vuoden ilmaisista Cerazette-pillereistä ja pitäisi lähteä hakemaan reseptillä apteekista.

Siksi kyselenkin kokeneemmilta, minkä verran Cerazette-minipillerit maksavat ( per 3kk/vuosi) ?

Pitäisi tehdä jonkinlaista laskelmaa vuositasolla, että paljonko joudun apteekkikuluihin varaamaan rahaa, kun on muutenkin säännöllisiä lääkekuluja.

Olen kuullut, että ovat jokseenkin kalliita ja edullisempiakin vaihtoehtoja on. Pillerit ovat myös tehneet menkat niin epäsäännöllisiksi, että siitäkin syystä olisi halua kokeilla muuta merkkiä.

Mielellään kuulisin kokemuksia Cerazette- ja muiltakin minipillereiden käyttäjiltä.

KIITOS!
5901
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

cerazettet maksavat n. 27 euroa/kolme kk. e-pillereiksi ihan normaalin hintaiset, muutamia euroja noissa saattaa eri merkkien kesken olla eroja.

Äänestä

Hinta kävikin jo selväksi..

26,46 € /3 kk
105,84 € /vuosi

Aika tyyriit siis ovat.

Jos jollakin on kokemusta MiniPill-merkkisistä pillereistä, joiden olen kuullut olevan todella edullisia, kertokaa millaisia sivuvaikutuksia on tullut ja ovatko muuten olleet hyvät?

Äänestä
  • Joo mie oon kokeillu kaikkia mahollisia ehkäsyjä ja isonsiskon kannustamana hommasin sitten nuo mini-pill merkkiset,enkä voi muuta kuin kehua.
    Siskoni on myös samanlainen kuin minä.Hän söi Yasmineja ja joutui aivohalvausoireiden takia sairaalaan ja siletä sanotttiin että sellasia ne yhdistelmä pillerit on.Sai sieltä sitten mini-pill reseptin ja kiitos siitä sillä sain oikean siskoni takaisin.Kaikkien niin yhdistelmä pilleri hormoni huurujen alta kuoriutui naurava ja iloinen ja lystikäskin isosisko ja nyt hänenkin liitossaan harrastetaan jälleen seksiä.
    Noh kävin minäkin sitten hakemassa nuo mini-pill pillerit ja joo totta se on olo on kuin ei mitään hormonaalista söiskään.
    Iho on kaunis ja kuulas,tukka pysyy hyvänä,halut on runsaat,ei kuivata limakalvoja ,kaikenkaikkiian todella hyvät pillerit.Siskolleni ja minulle ei ole tullut välivuotoja.
    ei muuta kuin kokeilemaan.

    Äänestä

  • minipilleristi kirjoitti:

    Joo mie oon kokeillu kaikkia mahollisia ehkäsyjä ja isonsiskon kannustamana hommasin sitten nuo mini-pill merkkiset,enkä voi muuta kuin kehua.
    Siskoni on myös samanlainen kuin minä.Hän söi Yasmineja ja joutui aivohalvausoireiden takia sairaalaan ja siletä sanotttiin että sellasia ne yhdistelmä pillerit on.Sai sieltä sitten mini-pill reseptin ja kiitos siitä sillä sain oikean siskoni takaisin.Kaikkien niin yhdistelmä pilleri hormoni huurujen alta kuoriutui naurava ja iloinen ja lystikäskin isosisko ja nyt hänenkin liitossaan harrastetaan jälleen seksiä.
    Noh kävin minäkin sitten hakemassa nuo mini-pill pillerit ja joo totta se on olo on kuin ei mitään hormonaalista söiskään.
    Iho on kaunis ja kuulas,tukka pysyy hyvänä,halut on runsaat,ei kuivata limakalvoja ,kaikenkaikkiian todella hyvät pillerit.Siskolleni ja minulle ei ole tullut välivuotoja.
    ei muuta kuin kokeilemaan.

    Millaisia nuo aivohalvausoireet olivat?

    Äänestä

  • --- kirjoitti:

    Millaisia nuo aivohalvausoireet olivat?

    No siskolla oli jatkuvia päänsärkyjä.
    Se vaan ajtteli että no on vaan pää kipee,kunnes yksi aamu se vaan sitten hoiperteli siinä kivussa vessaan ja pyörty ollessaan pöntöllä.
    Tipahti ressu sinne seinän ja pöntön väliin .
    No se mies löysi sen sitten sieltä ja siskoni oli ihan valkea ja sellanen kylmän hikinen .
    ja lisäksi siskoni ei tuntenut toista puolta kasvoistaan.
    lähtivät samantien sairaalaan ja siellä otettiin kauhea määrä kokeita jopa selkäydinpunktio ja aivokuvat.Hän sai myös suonensisäisesti kipulääkettä.
    Verikokeista selvisi että aivoverenkierrossa on jotain häikkää ja siitä siis aivohalvaus epäily.
    Asiaa tutkittuaan lääkäri totesi että pillereiden estrogeenilla on jotain asian kanssa tekemistä ja määräsi siskoani lopettamaan pillerit heti.
    nyt siskoni on syönyt 3 kk minejä ja voi tosiaan aivan helvetin hyvin.Onneksi selvittiin säikähdyksellä.
    minipillerit on siitä hyviä kun niissä on todella vähän synteettistä keltarauhashormonia ja sitähän naisen omakin keho tuottaa tietyssä vaiheessa kiertoa joten minä ja siskoni pysyttelemme jatkosakin näissä pilsuissa.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


vasta-alkaja kirjoitti:

Nyt alkaa olla viimeiset pillerit menossa puolen vuoden ilmaisista Cerazette-pillereistä ja pitäisi lähteä hakemaan reseptillä apteekista.

Siksi kyselenkin kokeneemmilta, minkä verran Cerazette-minipillerit maksavat ( per 3kk/vuosi) ?

Pitäisi tehdä jonkinlaista laskelmaa vuositasolla, että paljonko joudun apteekkikuluihin varaamaan rahaa, kun on muutenkin säännöllisiä lääkekuluja.

Olen kuullut, että ovat jokseenkin kalliita ja edullisempiakin vaihtoehtoja on. Pillerit ovat myös tehneet menkat niin epäsäännöllisiksi, että siitäkin syystä olisi halua kokeilla muuta merkkiä.

Mielellään kuulisin kokemuksia Cerazette- ja muiltakin minipillereiden käyttäjiltä.

KIITOS!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu