Kertokaa parhaimpii ja huonoimpia jenkkie teinileffoja mitä ootte nähny? meillä on tulossa leffailta ja pitäs just jenkkien teinileffoi löytää.
Teinileffat
21
21924
Vastaukset
- jee
no road trip on ainaski loistava...
- wwwwwwwww
eurotrip on kans hyvä sekä nää 4 american piee mutta en ite kyl siint nelosest tykäny. on kyl girl next door kannsa ihan hyvä. mut noit on kyl paljo
- Ole hyvä
wwwwwwwww kirjoitti:
eurotrip on kans hyvä sekä nää 4 american piee mutta en ite kyl siint nelosest tykäny. on kyl girl next door kannsa ihan hyvä. mut noit on kyl paljo
"NOT ANOTHER TEEN MOVIE" - Parodioi, kaikkie "teini-leffoja", vielä hyvin ja hauskasti, löytyy tällä samaisella nimikkeellä vuokraamoista. T;"Ei-Teini-Enää-Itse"
- Watcher
Animal House!
Ei ole vieläkään parempaa. Pelkästään hevosen paloittelu moottorisahalla on ihan hervotonta, kun ohjaaja on John Landis.
Ja näyttelijä Tim Matheson 'Otterina' opettaa mm. pelaamaan golfia oikein (pelikentälle päin, muista huutaa Fore!), hankkimaan tyttöjä (kuolinilmoituksilla) ja ylipäätään miten täydellisen yliopisto mielentilan saavuttamiseen tarvitaan. Road Trip! Toga Party! Food Fight! Kahden vitsin komedioita jotkin Sekaisin Marista tämän rinnalla. John Belushi yksi pistää Blondin Koston mattoon, leikkimällä mm. finniä. - kati86s
esim.
Scary Moviet
American Piet
10 things I hate about you (vanhempi)
Melat kateissa (oli ihmeen hyvä vielä)
Mean girls
Road Trip
tässä ensimmäisiä mitä tuli mieleen- iorek
joo, 10 things I hate about you on toosi hyvä. teinileffaks siis. ehkä enemmän tyttöjen mieleen. siis niinqu tosi ihqu! joo sori. siis se on oikeesti hyvä, aikusten oikeesti.
- minniz
John Tucker on mun mielestä aikas hyvä teinileffa tollaseen leffailtaan ja sit on myös Lizzie McGuire:)
- Jeahhhhhhhhhhhh
Khyl paras on Thirteen
- henra
Angus, Thongs And Perfect Snogging
Raise Your Voice
She's The Man
Sleepover
Sydney White
The Perfect Man
Anna Palaa 1,2,3,4
17 Again
Clueless
Tyttökoulu St. Trinidad
Teinidraamakuningattaren Tunnustukset
Camp Rock
Lizzie McGuire elokuva
College
Eurotrip
American Piet
American Virgin
Mean Girls
Superbad - suosittelen:)
JOHN TUCKER MUST DIE :D
- sdfsdf
Kaikki 80-lvun teinileffat on parhaimpia. Breakfast club on klassikko.
- Addeh
Harold ja Kumarit (molemmat)
American piet
Eurotrip
Roadtrip
I love you Beth Cooper
The girl next door
Dude, Where is my car
Superbad - Addeh
American Summer
- moi!:):):)
parhaita on ainaski espoon viimeinen neitsyt ja thirteen, ja myös sitte hiphei hutsu!:)
- sdadsf
Hiphei hutsua paskempaa saa ettiä, katottiin se joskus koulussa ja oli surkee
- Eri mieltä
Muilla voi olla eri mielipiteitä :))) mun mielest hip hei hutsu oli ihan hyvä. Mean girls 1 ja 2 kannattaa kattoo ne oli hyvii :)
- hiiri
Yks hyvä on ainakin : kissanpäiviä ja jumalaisia jätkiä... elokuvassa melkein 15 v tyttö rakastuu koulun uuteen oppilaaseen mutta vlillä on aikamoinen draama ....
- muffinssi2
Lol on hyvä teini leffa ;)
- hymyilevä ihminen
Can't buy me love/näytön paikka! sama leffa, superhyvä!!! :)
- lookinglikeaprincess
mean girls
lol
gyberbully
cinderella story
17 again
kissan päiviä ja jumalaisia jätkiä
monte carlo
noi on nyt ne ensimmäiset mitkä tuli mieleen ja tosi hyviä kaikki!
parhaimmat ehkä on: mean girls, lol ja monte carlo (: kannattaa kattoo kaikki! 17 again
The Last Song
The Girl Next Door
LoL
She's the man
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984