Anabloa

OIKEA WILLEM

Hei, olen utelias. Onko joku tässä treenanut ja käyttänut AAS yhtäaikaa, siis anabolia? Voitko vastata nämä kysymykset: Mitä käyttät/käyttänut? Millainen kuuri ja paljon? Mitä tapahtui teille? Mikä hyviä juttuja ja mikä huonoa juttuja?

13

10146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakewild

      Jos et tiedä mistä puhut, ni unohda moiset :).

      • OIKEA WILLEM

        Ei ei ei...MINÄ tiedän mistä puhut kuin olen käyttänut itse. Sehän ei vain aloitta käyttää vain yhtäkkiä. On paljon tietää. Mutta olen utelias mitä muut ihmiset ovat saaneet esim. dianabolista. (olen itse käyttänut juuri dianabolia)


    • käyttäneen

      He ovat minulla kuntoutuksessa aivoverenvuodon tai persoonallisuusmuutosten vuoksi. Joka tapauksessa tulos on sama: aivovaurio ja iänikuinen kärsimys. Sopii sinunkin toivoa kertakuolemaa, ei vammautumista.

      • OIKEA WILLEM

        Mutta jos syöt anabolia oikeasti ei tarvi tapahtua niin paljon huonoa juttuja! Tottakai on vaarallista jos syöt esim 30 milligramma dianabolia joka päivä ja ei mitään muutta! Muita juttuja on aina hyvä sekoitaa, esim joku maksalääkkeitä ja jotain että ei saa tissejä=) Sitten kuurin jälkeen on tärkeä syödä esim. clomid että oma testosteroni-production aloitta taas.

        Hyvä kuuri on muuten 10/60. Siis 10 milligramma dianabolia joka päiväm 60 päivää. Sun oma testosteron-production ei poistuu=)


      • TeräsHiiri
        OIKEA WILLEM kirjoitti:

        Mutta jos syöt anabolia oikeasti ei tarvi tapahtua niin paljon huonoa juttuja! Tottakai on vaarallista jos syöt esim 30 milligramma dianabolia joka päivä ja ei mitään muutta! Muita juttuja on aina hyvä sekoitaa, esim joku maksalääkkeitä ja jotain että ei saa tissejä=) Sitten kuurin jälkeen on tärkeä syödä esim. clomid että oma testosteroni-production aloitta taas.

        Hyvä kuuri on muuten 10/60. Siis 10 milligramma dianabolia joka päiväm 60 päivää. Sun oma testosteron-production ei poistuu=)

        Vaikuttaa vähäiseltä tuo 10 mg/vrk. Mitenkä oot ton ottanu? 10 mg aamulla kokonaan vai kahdessa osassa 5 mg aamulla 5 mg illalla?

        Jos ottaa pelkästään aamulla, niin silloin oma tuotanto pysyy paremmin käynnissä kyllä, mutta tulokset on kai sit huonommat.


      • Willem van Preussen
        TeräsHiiri kirjoitti:

        Vaikuttaa vähäiseltä tuo 10 mg/vrk. Mitenkä oot ton ottanu? 10 mg aamulla kokonaan vai kahdessa osassa 5 mg aamulla 5 mg illalla?

        Jos ottaa pelkästään aamulla, niin silloin oma tuotanto pysyy paremmin käynnissä kyllä, mutta tulokset on kai sit huonommat.

        Ottin kaikki aamulla kuin ei ole vahva kuuri=)


      • TeräsHiiri
        Willem van Preussen kirjoitti:

        Ottin kaikki aamulla kuin ei ole vahva kuuri=)

        Toimiko tuo sitten mitenkään? Paljonko tuli painoa tai tuloksia?


      • Willem van Preussen
        TeräsHiiri kirjoitti:

        Toimiko tuo sitten mitenkään? Paljonko tuli painoa tai tuloksia?

        Hehe, voin sanoa että juuri DIANABOL toimii tosi hyvää jos haluat massaa. Itse en halua niin paljon massaa, (olen painonnostoja oikeastaan) Mutta otta kaks kuukautta ja voit saada aika monta kiloa lisää. Älä sitten syö dianabolia, siis ole "puhdas" pari kuukautta ja aloitta syödä taas 10/60. On se aika hyvä kuuri siksi ei tapahtuu niin paljon huonoja juttuja vartalossa kuin ei ole vahvaa kuuri. Mutta jos haluat saada tosi paljon massaa nopeasti kokeile noin 35-50 grammaa/päivää ja otta injections, ruiskutellu...mikä se nyt on suomeksi=) Mutta älä sitten unohtaa syödä maksalääkeitä ja ehkä clomid tai jotain muutta=) Onnea vain!


      • bosss
        Willem van Preussen kirjoitti:

        Hehe, voin sanoa että juuri DIANABOL toimii tosi hyvää jos haluat massaa. Itse en halua niin paljon massaa, (olen painonnostoja oikeastaan) Mutta otta kaks kuukautta ja voit saada aika monta kiloa lisää. Älä sitten syö dianabolia, siis ole "puhdas" pari kuukautta ja aloitta syödä taas 10/60. On se aika hyvä kuuri siksi ei tapahtuu niin paljon huonoja juttuja vartalossa kuin ei ole vahvaa kuuri. Mutta jos haluat saada tosi paljon massaa nopeasti kokeile noin 35-50 grammaa/päivää ja otta injections, ruiskutellu...mikä se nyt on suomeksi=) Mutta älä sitten unohtaa syödä maksalääkeitä ja ehkä clomid tai jotain muutta=) Onnea vain!

        typerää touhua ja naurettavaa fuskaamista ja itsensä pettämistä. pahinta tuossa on se mitä aineet tekevät elimistölle.

        lääkettä vaan lääkkeen perään. ja muutenkin onhan se järkevää terveen ihmisen ottaa sairaalle tarkoitettuja lääkkeitä. äly hoi älä jätä! turha sitten parkua jälkikäteen kun on ainakin varoitettu!


      • Willem van Preussen
        bosss kirjoitti:

        typerää touhua ja naurettavaa fuskaamista ja itsensä pettämistä. pahinta tuossa on se mitä aineet tekevät elimistölle.

        lääkettä vaan lääkkeen perään. ja muutenkin onhan se järkevää terveen ihmisen ottaa sairaalle tarkoitettuja lääkkeitä. äly hoi älä jätä! turha sitten parkua jälkikäteen kun on ainakin varoitettu!

        Hahahaha! Vaarallista? Etkö ole ymmärtänut, se on koko juttu syödä niin pieni kuuri! Siis 10/60. Pointi on se että sinun oma testosteron-production ei postuu, maksa toimii hyvin kuitenkin. Aion riski on että saat bitch-tits. Mutta se on pieni riski kuin ei ole iso kuuri. Mutta se on helppoa, sekoitaa dianabol ja jotain muuta, clomid tai jotain ja ett saa bitch-tits.


      • bossss
        Willem van Preussen kirjoitti:

        Hahahaha! Vaarallista? Etkö ole ymmärtänut, se on koko juttu syödä niin pieni kuuri! Siis 10/60. Pointi on se että sinun oma testosteron-production ei postuu, maksa toimii hyvin kuitenkin. Aion riski on että saat bitch-tits. Mutta se on pieni riski kuin ei ole iso kuuri. Mutta se on helppoa, sekoitaa dianabol ja jotain muuta, clomid tai jotain ja ett saa bitch-tits.

        siinä sen näkee. kaverilla nyt jo nuppi sekasin!


    • aitoBlueteam

      ottakaa anaaliboolisia kartioita takaloosteriin

    • Piikkiperse

      Vittu mitä paskaa.. Dboli tuskin noilla määrillä aromatisoituu ikinä.. Toinen on testosteroni joka voi sen tehdä.. Anabolinen dbol on peruskauraa joka roinaajalle. Dboli on loistava aamupala jokapäivä 50mg - 100mg

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe