Hei, olen utelias. Onko joku tässä treenanut ja käyttänut AAS yhtäaikaa, siis anabolia? Voitko vastata nämä kysymykset: Mitä käyttät/käyttänut? Millainen kuuri ja paljon? Mitä tapahtui teille? Mikä hyviä juttuja ja mikä huonoa juttuja?
Anabloa
13
11305
Vastaukset
- jakewild
Jos et tiedä mistä puhut, ni unohda moiset :).
- OIKEA WILLEM
Ei ei ei...MINÄ tiedän mistä puhut kuin olen käyttänut itse. Sehän ei vain aloitta käyttää vain yhtäkkiä. On paljon tietää. Mutta olen utelias mitä muut ihmiset ovat saaneet esim. dianabolista. (olen itse käyttänut juuri dianabolia)
- käyttäneen
He ovat minulla kuntoutuksessa aivoverenvuodon tai persoonallisuusmuutosten vuoksi. Joka tapauksessa tulos on sama: aivovaurio ja iänikuinen kärsimys. Sopii sinunkin toivoa kertakuolemaa, ei vammautumista.
- OIKEA WILLEM
Mutta jos syöt anabolia oikeasti ei tarvi tapahtua niin paljon huonoa juttuja! Tottakai on vaarallista jos syöt esim 30 milligramma dianabolia joka päivä ja ei mitään muutta! Muita juttuja on aina hyvä sekoitaa, esim joku maksalääkkeitä ja jotain että ei saa tissejä=) Sitten kuurin jälkeen on tärkeä syödä esim. clomid että oma testosteroni-production aloitta taas.
Hyvä kuuri on muuten 10/60. Siis 10 milligramma dianabolia joka päiväm 60 päivää. Sun oma testosteron-production ei poistuu=) - TeräsHiiri
OIKEA WILLEM kirjoitti:
Mutta jos syöt anabolia oikeasti ei tarvi tapahtua niin paljon huonoa juttuja! Tottakai on vaarallista jos syöt esim 30 milligramma dianabolia joka päivä ja ei mitään muutta! Muita juttuja on aina hyvä sekoitaa, esim joku maksalääkkeitä ja jotain että ei saa tissejä=) Sitten kuurin jälkeen on tärkeä syödä esim. clomid että oma testosteroni-production aloitta taas.
Hyvä kuuri on muuten 10/60. Siis 10 milligramma dianabolia joka päiväm 60 päivää. Sun oma testosteron-production ei poistuu=)Vaikuttaa vähäiseltä tuo 10 mg/vrk. Mitenkä oot ton ottanu? 10 mg aamulla kokonaan vai kahdessa osassa 5 mg aamulla 5 mg illalla?
Jos ottaa pelkästään aamulla, niin silloin oma tuotanto pysyy paremmin käynnissä kyllä, mutta tulokset on kai sit huonommat. - Willem van Preussen
TeräsHiiri kirjoitti:
Vaikuttaa vähäiseltä tuo 10 mg/vrk. Mitenkä oot ton ottanu? 10 mg aamulla kokonaan vai kahdessa osassa 5 mg aamulla 5 mg illalla?
Jos ottaa pelkästään aamulla, niin silloin oma tuotanto pysyy paremmin käynnissä kyllä, mutta tulokset on kai sit huonommat.Ottin kaikki aamulla kuin ei ole vahva kuuri=)
- TeräsHiiri
Willem van Preussen kirjoitti:
Ottin kaikki aamulla kuin ei ole vahva kuuri=)
Toimiko tuo sitten mitenkään? Paljonko tuli painoa tai tuloksia?
- Willem van Preussen
TeräsHiiri kirjoitti:
Toimiko tuo sitten mitenkään? Paljonko tuli painoa tai tuloksia?
Hehe, voin sanoa että juuri DIANABOL toimii tosi hyvää jos haluat massaa. Itse en halua niin paljon massaa, (olen painonnostoja oikeastaan) Mutta otta kaks kuukautta ja voit saada aika monta kiloa lisää. Älä sitten syö dianabolia, siis ole "puhdas" pari kuukautta ja aloitta syödä taas 10/60. On se aika hyvä kuuri siksi ei tapahtuu niin paljon huonoja juttuja vartalossa kuin ei ole vahvaa kuuri. Mutta jos haluat saada tosi paljon massaa nopeasti kokeile noin 35-50 grammaa/päivää ja otta injections, ruiskutellu...mikä se nyt on suomeksi=) Mutta älä sitten unohtaa syödä maksalääkeitä ja ehkä clomid tai jotain muutta=) Onnea vain!
- bosss
Hehe, voin sanoa että juuri DIANABOL toimii tosi hyvää jos haluat massaa. Itse en halua niin paljon massaa, (olen painonnostoja oikeastaan) Mutta otta kaks kuukautta ja voit saada aika monta kiloa lisää. Älä sitten syö dianabolia, siis ole "puhdas" pari kuukautta ja aloitta syödä taas 10/60. On se aika hyvä kuuri siksi ei tapahtuu niin paljon huonoja juttuja vartalossa kuin ei ole vahvaa kuuri. Mutta jos haluat saada tosi paljon massaa nopeasti kokeile noin 35-50 grammaa/päivää ja otta injections, ruiskutellu...mikä se nyt on suomeksi=) Mutta älä sitten unohtaa syödä maksalääkeitä ja ehkä clomid tai jotain muutta=) Onnea vain!
typerää touhua ja naurettavaa fuskaamista ja itsensä pettämistä. pahinta tuossa on se mitä aineet tekevät elimistölle.
lääkettä vaan lääkkeen perään. ja muutenkin onhan se järkevää terveen ihmisen ottaa sairaalle tarkoitettuja lääkkeitä. äly hoi älä jätä! turha sitten parkua jälkikäteen kun on ainakin varoitettu! - Willem van Preussen
bosss kirjoitti:
typerää touhua ja naurettavaa fuskaamista ja itsensä pettämistä. pahinta tuossa on se mitä aineet tekevät elimistölle.
lääkettä vaan lääkkeen perään. ja muutenkin onhan se järkevää terveen ihmisen ottaa sairaalle tarkoitettuja lääkkeitä. äly hoi älä jätä! turha sitten parkua jälkikäteen kun on ainakin varoitettu!Hahahaha! Vaarallista? Etkö ole ymmärtänut, se on koko juttu syödä niin pieni kuuri! Siis 10/60. Pointi on se että sinun oma testosteron-production ei postuu, maksa toimii hyvin kuitenkin. Aion riski on että saat bitch-tits. Mutta se on pieni riski kuin ei ole iso kuuri. Mutta se on helppoa, sekoitaa dianabol ja jotain muuta, clomid tai jotain ja ett saa bitch-tits.
- bossss
Hahahaha! Vaarallista? Etkö ole ymmärtänut, se on koko juttu syödä niin pieni kuuri! Siis 10/60. Pointi on se että sinun oma testosteron-production ei postuu, maksa toimii hyvin kuitenkin. Aion riski on että saat bitch-tits. Mutta se on pieni riski kuin ei ole iso kuuri. Mutta se on helppoa, sekoitaa dianabol ja jotain muuta, clomid tai jotain ja ett saa bitch-tits.
siinä sen näkee. kaverilla nyt jo nuppi sekasin!
- aitoBlueteam
ottakaa anaaliboolisia kartioita takaloosteriin
- Piikkiperse
Vittu mitä paskaa.. Dboli tuskin noilla määrillä aromatisoituu ikinä.. Toinen on testosteroni joka voi sen tehdä.. Anabolinen dbol on peruskauraa joka roinaajalle. Dboli on loistava aamupala jokapäivä 50mg - 100mg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433010Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262919Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342836Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392541Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1531863Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 301136