..mikävikana? pelottaaa.. kaipa sitä pittää ostaa viinaaaa ja kokista.. slurpsis..sit pääsee fiilikseen.. kai ehkä baarissa sitten tuoppii.. ja nyt levy soimaan...
olut ei maistu
21
1233
Vastaukset
- Anneli
pmmp
- Anneli
pervokki kirjoitti:
...ööhh..pmmp juu juu...???????????????
Ennen oli kivaa kun joka lähiökapakassa ja huoltoasemalla oli jukeboksit. Saattoi mennä huoltikselle aamukahville ja lukea päivän lehden, polttaa savukkeen sekä laittaa pikkurahat jukeboksiin. Oi niitä aikoja.
Kohtahan ei saa edes parvekkeella tupakoida. Anneli kirjoitti:
Ennen oli kivaa kun joka lähiökapakassa ja huoltoasemalla oli jukeboksit. Saattoi mennä huoltikselle aamukahville ja lukea päivän lehden, polttaa savukkeen sekä laittaa pikkurahat jukeboksiin. Oi niitä aikoja.
Kohtahan ei saa edes parvekkeella tupakoida...suomessa asiat alkavat olla hullusti.. kaikki kiva kielletään.. blaaahhh
- sola"
välillä vaikka piimää... ;)
- sola"
pervokki kirjoitti:
..no joo ihan hyvää muttei pääse fiiliksen...
onhan se kai sillai äkkiseltäns aikast hapanta... ;)
- Anneli
pervokki kirjoitti:
..no joo ihan hyvää muttei pääse fiiliksen...
Laitat vain sokeria ja purjosipulia sekaan ja lämmität mikrossa. Naminami.
- sola"
Anneli kirjoitti:
ripaus kanelia vielä maksimoinee naatinnon... ;P
sola" kirjoitti:
onhan se kai sillai äkkiseltäns aikast hapanta... ;)
..eikä käy päähän.. maitokin menee jalkoihin sentään..
Anneli kirjoitti:
..sit kö se käy päähänki?
- Anneli
pervokki kirjoitti:
..sit kö se käy päähänki?
Kunhan se on ennen nauttimista ollut lämpimässä pari viikkoa. Mieluiten ennen mausteiden lisäämistä.
Jokaiseltahan löytyy jokin unohtunut piimäpurkki kaapin perältä. Voit tarvittaessa lisätä vettä, jos on mennyt liian "tönköksi". Anneli kirjoitti:
Kunhan se on ennen nauttimista ollut lämpimässä pari viikkoa. Mieluiten ennen mausteiden lisäämistä.
Jokaiseltahan löytyy jokin unohtunut piimäpurkki kaapin perältä. Voit tarvittaessa lisätä vettä, jos on mennyt liian "tönköksi"...ei oo mun juttu.. en harrasta tollasta extreme-meinkii.. tahtoo vaan viinaaa...
- perskuti evk
Tavattiin roskapankissa, hesarilla:=DDDDDD
Et tunnistanu:=DDDDD- perskuti evk
pervokki kirjoitti:
..??? en oo käynyt aikoihin.. naapurissa kylläkin..
Syksyllä, olisiko ollut syyskuun puolessavälissä,
suunnilleen...
Oletko ollut Tenkassa viimeaikoina?:=DDD perskuti evk kirjoitti:
Syksyllä, olisiko ollut syyskuun puolessavälissä,
suunnilleen...
Oletko ollut Tenkassa viimeaikoina?:=DDD..joskus syksyllä oon nopeesti yhellä kävässyt.. tenkassa olin ehkä pari kuukautta sitten..
- perskuti evk
pervokki kirjoitti:
..joskus syksyllä oon nopeesti yhellä kävässyt.. tenkassa olin ehkä pari kuukautta sitten..
Kun mennään sisään tiski on melkein kohtisuoraan, istuitko oikealla, vai vasemmalla:=DDDDD
Se kitaransoittaja olin minä,... jos oltiin samaan aikaan:=))),DDDDDDDD perskuti evk kirjoitti:
Kun mennään sisään tiski on melkein kohtisuoraan, istuitko oikealla, vai vasemmalla:=DDDDD
Se kitaransoittaja olin minä,... jos oltiin samaan aikaan:=))),DDDDDDDD..jaa en oikein muista.. taisin istuu välillä toisella puolella ja välillä toisella..
- perskuti evk
pervokki kirjoitti:
..jaa en oikein muista.. taisin istuu välillä toisella puolella ja välillä toisella..
Menee liian henkilökohtaiseksi,...nyt me molemmat ollaan Huuhaalla,..enkä minäkään ole niitä miehiä...
Kunhan tässä synttäreitä viettelen ja yksitypyä kaipailen...:=DDD
Ei sais mennä liigaa henkilökohtaisuuksiin...
Nyt lopetan kirjoittelun ja lähden saunaan!
MOI!!!!!:=))) perskuti evk kirjoitti:
Menee liian henkilökohtaiseksi,...nyt me molemmat ollaan Huuhaalla,..enkä minäkään ole niitä miehiä...
Kunhan tässä synttäreitä viettelen ja yksitypyä kaipailen...:=DDD
Ei sais mennä liigaa henkilökohtaisuuksiin...
Nyt lopetan kirjoittelun ja lähden saunaan!
MOI!!!!!:=)))..ookoo.. vai synttärit.. onnex olkoon jos ovat omasi..
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37039462Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1087937Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315790Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214288Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi603704Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523407Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D732905- 262642
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182341En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122174