kasvojen kohotus

kollageeni

Kokemuksia kohotuksista. Puudutus vaiko nukutus? Kauanko kestää turvotuksen ja mustelmien normalisoituminen. Miten kivun kanssa? Kauanko sairaslomaa? Hiukan hirvittää

45

25158

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viime perjantaina

      Tänään olen jo aika siistin näköinen. Luomissa on pienet punaiset ohuet viivat. Ekat tikit on poistettu ja perjantaina menen loppujen tikkien poistoon. Olen tulokseen todella tyytyväinen.

      Toimenpide tehtiin puudutuksella, suosittelen sitä koska on kauheaa jos joutuu oksentamaan. Itse yleensä oksennan tuntikaupalla nukutuksen jälkeen. Kannattaa varata viikko pötköttelyyn sängyssä ja varoa yksimista haukottelua ja aivastamista.

      Ylipäätään esteettinen kirurgia on aivan hyväksyttävää ellei se mene täydelliseen muodon muutokseen.

      • kasvojen kohotus?ko?

        ..luomissa pienet viivat..Mitä, miten kasvojasi kohotettiin, että luomiin tuli viivat. Olen kuvitellut kasvojen kohotuksen olevan jotain ihan muuta..? Mikähän tässä taas pätkii..
        Kasvojen kohotuksiakin on ymmärtääkseni karkeasti jaettuna kolmea eri osan kohotusta, ; ylä-, keski-, tai alaosan kohotus. Tietysti kait voidaan tehdä koko kasvojen kiristys.


      • midface
        kasvojen kohotus?ko? kirjoitti:

        ..luomissa pienet viivat..Mitä, miten kasvojasi kohotettiin, että luomiin tuli viivat. Olen kuvitellut kasvojen kohotuksen olevan jotain ihan muuta..? Mikähän tässä taas pätkii..
        Kasvojen kohotuksiakin on ymmärtääkseni karkeasti jaettuna kolmea eri osan kohotusta, ; ylä-, keski-, tai alaosan kohotus. Tietysti kait voidaan tehdä koko kasvojen kiristys.

        En ole alkuperäinen postaaja, mutta luulisin että kyse on silmien alaluomista, ja silloin kyseessä olisi midface lift, missä tehdään viilto suunnilleen samaan kohtaan kuin alaluomileikkauksessa, mutta alaluomien lisäksi myös poskea ja muuta keskikasvon kudosta vedetään ylöspäin.

        Itse asiassa perinteinen kasvojenkohotus ei ole mikään kohotus, kun siinä vedetään pärstää sivulle ja taakse. Sen sijaan midface liftissä ja forehead liftissä vedetään nimenomaan ylöspäin, eli kohotetaan kudoksia sinne, mistä ovat alunperin pudonneet. Tulos on siis luonnollisempi kuin perinteinen "uunimakkara"naama.

        Se miten neck lift tehdään, en ole täysin varma... ilmeisesti rasvaimun yhteydessä siinä kiristetään leuan alaista ihoa johonkin suuntaan, mutta en tiedä tarkalleen minne.

        Sitten vielä on eroa siinä, että onko mies vai nainen. Esim. forehead liftissä tehdään naisilla viilto hiusrajaan, mutta miehillä ei, koska kaljuuntumisen myötä arpi voisi tulla näkyviin.
        Samaten perinteisessä faceliftissä naisilla ompeleet tulevat korvan taakse, miehillä korvan eteen. Syynä tähän on se, että miehillä tulisi samalla myös partaista ihoa korvan taakse, mikä olisi hiukan friikkiä...


      • minä olen
        midface kirjoitti:

        En ole alkuperäinen postaaja, mutta luulisin että kyse on silmien alaluomista, ja silloin kyseessä olisi midface lift, missä tehdään viilto suunnilleen samaan kohtaan kuin alaluomileikkauksessa, mutta alaluomien lisäksi myös poskea ja muuta keskikasvon kudosta vedetään ylöspäin.

        Itse asiassa perinteinen kasvojenkohotus ei ole mikään kohotus, kun siinä vedetään pärstää sivulle ja taakse. Sen sijaan midface liftissä ja forehead liftissä vedetään nimenomaan ylöspäin, eli kohotetaan kudoksia sinne, mistä ovat alunperin pudonneet. Tulos on siis luonnollisempi kuin perinteinen "uunimakkara"naama.

        Se miten neck lift tehdään, en ole täysin varma... ilmeisesti rasvaimun yhteydessä siinä kiristetään leuan alaista ihoa johonkin suuntaan, mutta en tiedä tarkalleen minne.

        Sitten vielä on eroa siinä, että onko mies vai nainen. Esim. forehead liftissä tehdään naisilla viilto hiusrajaan, mutta miehillä ei, koska kaljuuntumisen myötä arpi voisi tulla näkyviin.
        Samaten perinteisessä faceliftissä naisilla ompeleet tulevat korvan taakse, miehillä korvan eteen. Syynä tähän on se, että miehillä tulisi samalla myös partaista ihoa korvan taakse, mikä olisi hiukan friikkiä...

        alkuperäinen postaaja. Asia oli juuri niin. Sorry kun en ollut tarpeeksi tarkka sanavalinnoinnasni. Selvitit asiaa aikalailla oikein.

        Mitään rasvaimuja minulle ei tehty, hyvä kun nämäkin rasvat pysyisivät tallella. Kasvojen keskiosaa ja ohimoita kohotettiin siten, että kudokset kiinnitettiin jollakin coretex omepeleilla (sulavat elimistöön kudoksista)"muinaisille paikoilleen". Siis tikit tulivat korvan nipukan kohdille, korvien yläpuolelle ja ohimoilla ylös hiusrajaan näkymättömiin.

        Samalla tehtiin yläluomileikkaus. Alaluomiin ei tarvinnut koskea lainkaan.

        Huom. Ihoa ei siis vedetty ja kiristetty nyttyyn mihinkään. Olen täysin luonnollinen ulkonäollisesti. Yläluomileikkauksesta jäivät nämä pienet aavistuksen punaiset aivan ohuet ns. viivat. Ne häviävät koko ajan yhä huomaamattomaksi.

        Leikkauksen jälkeen minulla oli aikamoisia vaikeuksia silmälasien kanssa, koska muutama tikki tuli juuri silmälasinaisan kohdille korvan yläpuolelle. Jouduin keksimään tumpulat silmälasinaisoihin, jotka vaihdoin päivittäin etten saa tulehdusta. Paras olisi ollut jos olisi ollut käytössä piilolasit.

        Muutamiin kulmakarvapoimuihin ja otsan pystypoimouihin laitettiin Restylanea ja tulos on loistava.

        Jonkin verran sain pienehköjä mustelmia leuan molemminpuolin, mutta yhdistin Make up Store peitteainetta pieneen määrään kosteusvoidetta ja ns. pepitesuojaus kesti koko päivän.

        Särkylääkkeeksi on riittänyt Panadol 500 ja alkupäivinä sain muutaman vahvemman särkylääkkeen.

        Olen sitä mieltä, että todella kannatti mennä vaikkakin valmistautumiseni kyllä kesti lähes vuoden päivät- aivan turhaan mietin niin kauan.

        Muuta kroppaani pidän kunnossa kohtuullisella liikunnalla. Toimenpiteestä en aio kyllä kertoa kenellekkään, en kertonut edes perheelleni. Eikä kukaan ulkopuolinenkaan ole kiinnittänyt huomiota kauniisti muuttuneeseen ilmeeseeni. Joku huomautti, että olenko rakastunut, joopa joo.

        Koska toimin tilaisuuksien puheenjohtaja pelkäsin koko ajan että joku huomaa jotakin, mutta ei ole huomannut. Joudun olemaan iisisti n. 6 viikkoa, en saa mennä mm. kuntosalille rehkimään käsipainoilla tai en saa nostella painavia laukkuja tai tehdä äkkinäisiä päänliikkeitä.

        Lopuksi:
        Kysyin ihanalta lääkäriltäni, että millä säilytän hänen tekemän työn tuloksen ensiluokkaisena, millä siis hoidan ihoani parhaalla mahdollisella tavalla.

        Hän suositti BM- tuotteita. Saman tien menin Helsingissä yliopiston apteekkiin ja ostin BM Regenerative gel 28 ja Regenerative Cream DRY/Normal skin päivä/yövoidetta (NRO 2). Tuotteet hoitavat ihoa ja auttavat solujen uusiutumisessa sekä hoitavat pikkuarpia.
        Yllätys - ne ovat todella edullisia kukkarolle.

        Kehotan toimedettä ajattelemaan toimenpiteeseen mennessään, että varaa ekan viikon kokonaan vuodelepoon se auttaa kokonaisparanemisessa.

        T: sisäisesti varmempi nainen


      • Nimetön
        minä olen kirjoitti:

        alkuperäinen postaaja. Asia oli juuri niin. Sorry kun en ollut tarpeeksi tarkka sanavalinnoinnasni. Selvitit asiaa aikalailla oikein.

        Mitään rasvaimuja minulle ei tehty, hyvä kun nämäkin rasvat pysyisivät tallella. Kasvojen keskiosaa ja ohimoita kohotettiin siten, että kudokset kiinnitettiin jollakin coretex omepeleilla (sulavat elimistöön kudoksista)"muinaisille paikoilleen". Siis tikit tulivat korvan nipukan kohdille, korvien yläpuolelle ja ohimoilla ylös hiusrajaan näkymättömiin.

        Samalla tehtiin yläluomileikkaus. Alaluomiin ei tarvinnut koskea lainkaan.

        Huom. Ihoa ei siis vedetty ja kiristetty nyttyyn mihinkään. Olen täysin luonnollinen ulkonäollisesti. Yläluomileikkauksesta jäivät nämä pienet aavistuksen punaiset aivan ohuet ns. viivat. Ne häviävät koko ajan yhä huomaamattomaksi.

        Leikkauksen jälkeen minulla oli aikamoisia vaikeuksia silmälasien kanssa, koska muutama tikki tuli juuri silmälasinaisan kohdille korvan yläpuolelle. Jouduin keksimään tumpulat silmälasinaisoihin, jotka vaihdoin päivittäin etten saa tulehdusta. Paras olisi ollut jos olisi ollut käytössä piilolasit.

        Muutamiin kulmakarvapoimuihin ja otsan pystypoimouihin laitettiin Restylanea ja tulos on loistava.

        Jonkin verran sain pienehköjä mustelmia leuan molemminpuolin, mutta yhdistin Make up Store peitteainetta pieneen määrään kosteusvoidetta ja ns. pepitesuojaus kesti koko päivän.

        Särkylääkkeeksi on riittänyt Panadol 500 ja alkupäivinä sain muutaman vahvemman särkylääkkeen.

        Olen sitä mieltä, että todella kannatti mennä vaikkakin valmistautumiseni kyllä kesti lähes vuoden päivät- aivan turhaan mietin niin kauan.

        Muuta kroppaani pidän kunnossa kohtuullisella liikunnalla. Toimenpiteestä en aio kyllä kertoa kenellekkään, en kertonut edes perheelleni. Eikä kukaan ulkopuolinenkaan ole kiinnittänyt huomiota kauniisti muuttuneeseen ilmeeseeni. Joku huomautti, että olenko rakastunut, joopa joo.

        Koska toimin tilaisuuksien puheenjohtaja pelkäsin koko ajan että joku huomaa jotakin, mutta ei ole huomannut. Joudun olemaan iisisti n. 6 viikkoa, en saa mennä mm. kuntosalille rehkimään käsipainoilla tai en saa nostella painavia laukkuja tai tehdä äkkinäisiä päänliikkeitä.

        Lopuksi:
        Kysyin ihanalta lääkäriltäni, että millä säilytän hänen tekemän työn tuloksen ensiluokkaisena, millä siis hoidan ihoani parhaalla mahdollisella tavalla.

        Hän suositti BM- tuotteita. Saman tien menin Helsingissä yliopiston apteekkiin ja ostin BM Regenerative gel 28 ja Regenerative Cream DRY/Normal skin päivä/yövoidetta (NRO 2). Tuotteet hoitavat ihoa ja auttavat solujen uusiutumisessa sekä hoitavat pikkuarpia.
        Yllätys - ne ovat todella edullisia kukkarolle.

        Kehotan toimedettä ajattelemaan toimenpiteeseen mennessään, että varaa ekan viikon kokonaan vuodelepoon se auttaa kokonaisparanemisessa.

        T: sisäisesti varmempi nainen

        Voisitko kertoa missä operaatio tehtiin sinulle?
        Hyvistä ja huonoista kokemuksista olis hyvä saada kasaan rekisteri kun moni tahtoisi mennä eikä oikein uskalla. Leikkaukset eivät aina onnistu ja lääkärit eivät aina ole niin ihania.Minulla on siitä kokemus. Kuka oli sinun IHANA lääkärisi, ehkä minäkin uskaltaisin.......


      • N59
        Nimetön kirjoitti:

        Voisitko kertoa missä operaatio tehtiin sinulle?
        Hyvistä ja huonoista kokemuksista olis hyvä saada kasaan rekisteri kun moni tahtoisi mennä eikä oikein uskalla. Leikkaukset eivät aina onnistu ja lääkärit eivät aina ole niin ihania.Minulla on siitä kokemus. Kuka oli sinun IHANA lääkärisi, ehkä minäkin uskaltaisin.......

        Mulle tehtiin Siluetissa vuosi sitten kasvojenkohotus (kaula, keskikasvot, otsa lisäksi yläluomet). Stephen Dietz teki. Lopputulos on upea, näytän 10 vuotta nuoremmalta enkä yhtään leikellyltä. Todellakin kannatti :-)


      • Nimetön
        N59 kirjoitti:

        Mulle tehtiin Siluetissa vuosi sitten kasvojenkohotus (kaula, keskikasvot, otsa lisäksi yläluomet). Stephen Dietz teki. Lopputulos on upea, näytän 10 vuotta nuoremmalta enkä yhtään leikellyltä. Todellakin kannatti :-)

        Onnittelen sinua ! Varmaan hienoa katsoa peiliin nyt. Ja varmaan maksoi paljon mutta kuinka paljon ?


      • N59
        Nimetön kirjoitti:

        Onnittelen sinua ! Varmaan hienoa katsoa peiliin nyt. Ja varmaan maksoi paljon mutta kuinka paljon ?

        Maksoi kymppitonnin verran kaikkinensa :-(


      • kollageeni
        N59 kirjoitti:

        Mulle tehtiin Siluetissa vuosi sitten kasvojenkohotus (kaula, keskikasvot, otsa lisäksi yläluomet). Stephen Dietz teki. Lopputulos on upea, näytän 10 vuotta nuoremmalta enkä yhtään leikellyltä. Todellakin kannatti :-)

        Onnittelut onnistustuneesta kohotuksesta. Itse suunnittelen moista mutta kerään vielä rohkeutta. Kävin plastiikkakirurgin vastaanotolla mutta häneltä liikeni minulle 15min joten kaikki jäi itselle epäselväksi. Ohimennen hän mainitsi, että joudutaan ehkä katkaisemaan jokin lihas kaulalta!! Luottamus ko lääkäriin ei ole kovin kummonen, mutta Pohjois-Suomessa ei ole vara valita. Miten sinun lihakset koskettiinko niihin.


      • Nimetön
        N59 kirjoitti:

        Mulle tehtiin Siluetissa vuosi sitten kasvojenkohotus (kaula, keskikasvot, otsa lisäksi yläluomet). Stephen Dietz teki. Lopputulos on upea, näytän 10 vuotta nuoremmalta enkä yhtään leikellyltä. Todellakin kannatti :-)

        Olin 10pv sitten kasvojen kohotuksessa leuan rasvaimussa Tallinnassa. Kaikki sujui hyvin, leikkausaika oli n. 3t eikä nukutuksesta heräämisen jälkeen ollut muita erityisempiä oireita kuin väsymys ja päänsärky. Leikkausarpi on hiukissa ohimolta korvan ympäri taakse niskan hiusrajaan, eli se jää piiloon kokonaan.
        Alussa oli turvotusta kasvoissa, silmien ympärillä ja poskissa, mustelmia tuli vasta muutaman päivän kuluttua. Palasin laivalla normaalisti kotiin jo leikkausta seuranneena päivän ja sitä seuraavana ajoin autolla yli 300km matkan kotiin yksin.
        Olen sairaslomalla vielä viikon, että loputkin turvoksissa olevat alueet ehtivät tasaantua.
        Kipuja ei ole ja leikkaushaava on parantunut hyvin.

        Suurta muutosta en halunnut, vain alas päin valunut "ilme" korjattiin normaalille paikalleen. Sukuni geeniperimässä olen saanut leuan mallin, jonka alle rasva kerääntyi ja iän myötä se muuttui "helttaksi". Nyt kaula on mieleiseni, koska se on tasapainossa muuhin olemukseeni. OLen tyytyväinen että menin leikkaukseen. Tallinna kyllä epäilytti hiukan, mutta kaikki sujui kohdallani hyvin.
        Hintaa toimenpiteellä oli 3250€

        Olen normaalivartaloinen (168/67) ja ikää 51v.

        Koska omasta operaatiostani on vasta vähän aikaa, olisin mielläni yhteydessä henk. koht. sähköpostilla jonkun sellaisen kanssa, joka on ollut myös kasvojenkohotuksessa.
        Minuun saat yhteyden [email protected]


      • misa
        minä olen kirjoitti:

        alkuperäinen postaaja. Asia oli juuri niin. Sorry kun en ollut tarpeeksi tarkka sanavalinnoinnasni. Selvitit asiaa aikalailla oikein.

        Mitään rasvaimuja minulle ei tehty, hyvä kun nämäkin rasvat pysyisivät tallella. Kasvojen keskiosaa ja ohimoita kohotettiin siten, että kudokset kiinnitettiin jollakin coretex omepeleilla (sulavat elimistöön kudoksista)"muinaisille paikoilleen". Siis tikit tulivat korvan nipukan kohdille, korvien yläpuolelle ja ohimoilla ylös hiusrajaan näkymättömiin.

        Samalla tehtiin yläluomileikkaus. Alaluomiin ei tarvinnut koskea lainkaan.

        Huom. Ihoa ei siis vedetty ja kiristetty nyttyyn mihinkään. Olen täysin luonnollinen ulkonäollisesti. Yläluomileikkauksesta jäivät nämä pienet aavistuksen punaiset aivan ohuet ns. viivat. Ne häviävät koko ajan yhä huomaamattomaksi.

        Leikkauksen jälkeen minulla oli aikamoisia vaikeuksia silmälasien kanssa, koska muutama tikki tuli juuri silmälasinaisan kohdille korvan yläpuolelle. Jouduin keksimään tumpulat silmälasinaisoihin, jotka vaihdoin päivittäin etten saa tulehdusta. Paras olisi ollut jos olisi ollut käytössä piilolasit.

        Muutamiin kulmakarvapoimuihin ja otsan pystypoimouihin laitettiin Restylanea ja tulos on loistava.

        Jonkin verran sain pienehköjä mustelmia leuan molemminpuolin, mutta yhdistin Make up Store peitteainetta pieneen määrään kosteusvoidetta ja ns. pepitesuojaus kesti koko päivän.

        Särkylääkkeeksi on riittänyt Panadol 500 ja alkupäivinä sain muutaman vahvemman särkylääkkeen.

        Olen sitä mieltä, että todella kannatti mennä vaikkakin valmistautumiseni kyllä kesti lähes vuoden päivät- aivan turhaan mietin niin kauan.

        Muuta kroppaani pidän kunnossa kohtuullisella liikunnalla. Toimenpiteestä en aio kyllä kertoa kenellekkään, en kertonut edes perheelleni. Eikä kukaan ulkopuolinenkaan ole kiinnittänyt huomiota kauniisti muuttuneeseen ilmeeseeni. Joku huomautti, että olenko rakastunut, joopa joo.

        Koska toimin tilaisuuksien puheenjohtaja pelkäsin koko ajan että joku huomaa jotakin, mutta ei ole huomannut. Joudun olemaan iisisti n. 6 viikkoa, en saa mennä mm. kuntosalille rehkimään käsipainoilla tai en saa nostella painavia laukkuja tai tehdä äkkinäisiä päänliikkeitä.

        Lopuksi:
        Kysyin ihanalta lääkäriltäni, että millä säilytän hänen tekemän työn tuloksen ensiluokkaisena, millä siis hoidan ihoani parhaalla mahdollisella tavalla.

        Hän suositti BM- tuotteita. Saman tien menin Helsingissä yliopiston apteekkiin ja ostin BM Regenerative gel 28 ja Regenerative Cream DRY/Normal skin päivä/yövoidetta (NRO 2). Tuotteet hoitavat ihoa ja auttavat solujen uusiutumisessa sekä hoitavat pikkuarpia.
        Yllätys - ne ovat todella edullisia kukkarolle.

        Kehotan toimedettä ajattelemaan toimenpiteeseen mennessään, että varaa ekan viikon kokonaan vuodelepoon se auttaa kokonaisparanemisessa.

        T: sisäisesti varmempi nainen

        Hei. Kuullostaa tosi hyvältä tuo sinun kasvojenkohotuksesi. Itsekin olen menossa joulukuussa. Alunperin ajattelin itse, että pelkästää ylä- ja alaluomileikkaus riittäisi, mutta kun koko keskikasvot olivat tipahtaneet ja otsa roikkuu myös. Niinpä toimenpiteestä on nyt tulossa suurempi.
        Nyt tietenkin alkanut jännittämään, että näytänkö toimenpiteen jälkeen jotenkin epäluonnolliselta ja kiristellyltä. Kysyisinkin että missä sinun leikkauksesi tehtiin, helsingissä?


      • ilme iloisemmaksi
        Nimetön kirjoitti:

        Olin 10pv sitten kasvojen kohotuksessa leuan rasvaimussa Tallinnassa. Kaikki sujui hyvin, leikkausaika oli n. 3t eikä nukutuksesta heräämisen jälkeen ollut muita erityisempiä oireita kuin väsymys ja päänsärky. Leikkausarpi on hiukissa ohimolta korvan ympäri taakse niskan hiusrajaan, eli se jää piiloon kokonaan.
        Alussa oli turvotusta kasvoissa, silmien ympärillä ja poskissa, mustelmia tuli vasta muutaman päivän kuluttua. Palasin laivalla normaalisti kotiin jo leikkausta seuranneena päivän ja sitä seuraavana ajoin autolla yli 300km matkan kotiin yksin.
        Olen sairaslomalla vielä viikon, että loputkin turvoksissa olevat alueet ehtivät tasaantua.
        Kipuja ei ole ja leikkaushaava on parantunut hyvin.

        Suurta muutosta en halunnut, vain alas päin valunut "ilme" korjattiin normaalille paikalleen. Sukuni geeniperimässä olen saanut leuan mallin, jonka alle rasva kerääntyi ja iän myötä se muuttui "helttaksi". Nyt kaula on mieleiseni, koska se on tasapainossa muuhin olemukseeni. OLen tyytyväinen että menin leikkaukseen. Tallinna kyllä epäilytti hiukan, mutta kaikki sujui kohdallani hyvin.
        Hintaa toimenpiteellä oli 3250€

        Olen normaalivartaloinen (168/67) ja ikää 51v.

        Koska omasta operaatiostani on vasta vähän aikaa, olisin mielläni yhteydessä henk. koht. sähköpostilla jonkun sellaisen kanssa, joka on ollut myös kasvojenkohotuksessa.
        Minuun saat yhteyden [email protected]

        Olet saanut hyvän tuloksen, kerrotko missä yrityksessä olit Tallinnassa ja miten yritykseen saa yhtyden.


      • kohotus...
        misa kirjoitti:

        Hei. Kuullostaa tosi hyvältä tuo sinun kasvojenkohotuksesi. Itsekin olen menossa joulukuussa. Alunperin ajattelin itse, että pelkästää ylä- ja alaluomileikkaus riittäisi, mutta kun koko keskikasvot olivat tipahtaneet ja otsa roikkuu myös. Niinpä toimenpiteestä on nyt tulossa suurempi.
        Nyt tietenkin alkanut jännittämään, että näytänkö toimenpiteen jälkeen jotenkin epäluonnolliselta ja kiristellyltä. Kysyisinkin että missä sinun leikkauksesi tehtiin, helsingissä?

        Laitan tähän kokemuksiani muille jaettavaksi. Minulle tehtiin keskikasvojen kohotus ja alaluomileikkaus. Tuloksista on vaikea vielä sanoa mitään, koska leikkauksesta on 6 päivää. Ensimmäiset tikit alaluomista poistetaan huomenna.
        Joudun käyttämään sidettä ympäri vuorokauden turvoituksen takia. Tuntemukset ovat olleet todella syvältä. Naama oli leikkauksen jälkeen todella pahan näköinen. Koko pää oli niin turvoksissa, että peiliin ei tehnyt mieli katsoa. Turvotusta on edelleen, mutta onneksi turvoitus on hieman laskenut. Epätietoisuus on ollut hyvin ahdistavaa, tuloksia saa vielä odotella ja parhaimmillaan turvoitus kestää kuukauden. Kipuja on ollut, mutta tänään ei enää niin paljon. Side ahdistaa, mutta helpotti, kun vaihdoin siteet puhtaisiin viiden päivän jälkeen. Se olikin sitten oma kokemus, kuivuneet siteet olivat liimautuneet ihoon, onnistuin kuitenkin vaihtamaan siteen ilman suuria tuhoja. Siteiden vaihdon jälkeen tuntui, että nyt ollaan menossa parempaan suuntaan ja ahdistus helpottui. Turvoitusta ja mustelmia on vielä runsaasti jäljellä. Olen näinä päivinä mietiskellyt, että oliko kaikki tämän arvoista. Nukutuksesta herääminen ja kaikki oksentelu oli kuvottavaa. Itse klinikka ei ollut luksusta, mutta hoitaja valvoi kanssani koko yön. Kokemukseni on vielä pahasti kesken ja mikäli lopputulos(josta en vielä tiedä) on vähintään kohtuullinen, niin kenties:) Halusin jakaa näitä ikäviä tuntemuksiani, niille jotka suunnittelevat leikkausta. Minulle on tuottanut vaikeuksia makaaminen ja lepäily, olen tottunut liikkumaan ja menemään. Leikkauksen jälkeen pelkästään rappusten nousu nosti sykkeen ylös. Olen tehnyt pieniä rauhallisia kävelylenkkejä iltaisin, tätä naamaa ei vielä halua näyttää kenellekkään...Riskin otin itse. En epäillyt leikkaukseen menoa tallinnaan, koska ostin palvelun suomalaiselta yritykseltä suomesta, jolloin potilasvahinkovakuutus on voimassa, vaikka leikkaus tapahtuisi tallinnassa. Lääkäri kannattaa kuitenkin selvittää etukäteen ja katsoa ansioluettelo netistä. Palvelu ei kuitenkaan ole tallinnassa samaa tasoa kuin täällä, siihen pitää varautua....


      • Rohkea rokan syö
        minä olen kirjoitti:

        alkuperäinen postaaja. Asia oli juuri niin. Sorry kun en ollut tarpeeksi tarkka sanavalinnoinnasni. Selvitit asiaa aikalailla oikein.

        Mitään rasvaimuja minulle ei tehty, hyvä kun nämäkin rasvat pysyisivät tallella. Kasvojen keskiosaa ja ohimoita kohotettiin siten, että kudokset kiinnitettiin jollakin coretex omepeleilla (sulavat elimistöön kudoksista)"muinaisille paikoilleen". Siis tikit tulivat korvan nipukan kohdille, korvien yläpuolelle ja ohimoilla ylös hiusrajaan näkymättömiin.

        Samalla tehtiin yläluomileikkaus. Alaluomiin ei tarvinnut koskea lainkaan.

        Huom. Ihoa ei siis vedetty ja kiristetty nyttyyn mihinkään. Olen täysin luonnollinen ulkonäollisesti. Yläluomileikkauksesta jäivät nämä pienet aavistuksen punaiset aivan ohuet ns. viivat. Ne häviävät koko ajan yhä huomaamattomaksi.

        Leikkauksen jälkeen minulla oli aikamoisia vaikeuksia silmälasien kanssa, koska muutama tikki tuli juuri silmälasinaisan kohdille korvan yläpuolelle. Jouduin keksimään tumpulat silmälasinaisoihin, jotka vaihdoin päivittäin etten saa tulehdusta. Paras olisi ollut jos olisi ollut käytössä piilolasit.

        Muutamiin kulmakarvapoimuihin ja otsan pystypoimouihin laitettiin Restylanea ja tulos on loistava.

        Jonkin verran sain pienehköjä mustelmia leuan molemminpuolin, mutta yhdistin Make up Store peitteainetta pieneen määrään kosteusvoidetta ja ns. pepitesuojaus kesti koko päivän.

        Särkylääkkeeksi on riittänyt Panadol 500 ja alkupäivinä sain muutaman vahvemman särkylääkkeen.

        Olen sitä mieltä, että todella kannatti mennä vaikkakin valmistautumiseni kyllä kesti lähes vuoden päivät- aivan turhaan mietin niin kauan.

        Muuta kroppaani pidän kunnossa kohtuullisella liikunnalla. Toimenpiteestä en aio kyllä kertoa kenellekkään, en kertonut edes perheelleni. Eikä kukaan ulkopuolinenkaan ole kiinnittänyt huomiota kauniisti muuttuneeseen ilmeeseeni. Joku huomautti, että olenko rakastunut, joopa joo.

        Koska toimin tilaisuuksien puheenjohtaja pelkäsin koko ajan että joku huomaa jotakin, mutta ei ole huomannut. Joudun olemaan iisisti n. 6 viikkoa, en saa mennä mm. kuntosalille rehkimään käsipainoilla tai en saa nostella painavia laukkuja tai tehdä äkkinäisiä päänliikkeitä.

        Lopuksi:
        Kysyin ihanalta lääkäriltäni, että millä säilytän hänen tekemän työn tuloksen ensiluokkaisena, millä siis hoidan ihoani parhaalla mahdollisella tavalla.

        Hän suositti BM- tuotteita. Saman tien menin Helsingissä yliopiston apteekkiin ja ostin BM Regenerative gel 28 ja Regenerative Cream DRY/Normal skin päivä/yövoidetta (NRO 2). Tuotteet hoitavat ihoa ja auttavat solujen uusiutumisessa sekä hoitavat pikkuarpia.
        Yllätys - ne ovat todella edullisia kukkarolle.

        Kehotan toimedettä ajattelemaan toimenpiteeseen mennessään, että varaa ekan viikon kokonaan vuodelepoon se auttaa kokonaisparanemisessa.

        T: sisäisesti varmempi nainen

        Minulle tehtiin keskikasvojen kohotus sekä ylä- ja alaluomien korjaus. Operaatio oli rankka, mutta mielestäni kannatti. Kokemuksistani olen laittanut tarinaa ja fotoja kotisivulleni opiksi ystävilleni heidän harkitessaan samaa operaatiota: http://www.birgit.mummu.net/Blogi/Naama34vk.htm.
        Kuvat saattavat järkyttää, mutta ovat rankemman näköisiä, kuin itse kokemus.


      • hermostunut
        kohotus... kirjoitti:

        Laitan tähän kokemuksiani muille jaettavaksi. Minulle tehtiin keskikasvojen kohotus ja alaluomileikkaus. Tuloksista on vaikea vielä sanoa mitään, koska leikkauksesta on 6 päivää. Ensimmäiset tikit alaluomista poistetaan huomenna.
        Joudun käyttämään sidettä ympäri vuorokauden turvoituksen takia. Tuntemukset ovat olleet todella syvältä. Naama oli leikkauksen jälkeen todella pahan näköinen. Koko pää oli niin turvoksissa, että peiliin ei tehnyt mieli katsoa. Turvotusta on edelleen, mutta onneksi turvoitus on hieman laskenut. Epätietoisuus on ollut hyvin ahdistavaa, tuloksia saa vielä odotella ja parhaimmillaan turvoitus kestää kuukauden. Kipuja on ollut, mutta tänään ei enää niin paljon. Side ahdistaa, mutta helpotti, kun vaihdoin siteet puhtaisiin viiden päivän jälkeen. Se olikin sitten oma kokemus, kuivuneet siteet olivat liimautuneet ihoon, onnistuin kuitenkin vaihtamaan siteen ilman suuria tuhoja. Siteiden vaihdon jälkeen tuntui, että nyt ollaan menossa parempaan suuntaan ja ahdistus helpottui. Turvoitusta ja mustelmia on vielä runsaasti jäljellä. Olen näinä päivinä mietiskellyt, että oliko kaikki tämän arvoista. Nukutuksesta herääminen ja kaikki oksentelu oli kuvottavaa. Itse klinikka ei ollut luksusta, mutta hoitaja valvoi kanssani koko yön. Kokemukseni on vielä pahasti kesken ja mikäli lopputulos(josta en vielä tiedä) on vähintään kohtuullinen, niin kenties:) Halusin jakaa näitä ikäviä tuntemuksiani, niille jotka suunnittelevat leikkausta. Minulle on tuottanut vaikeuksia makaaminen ja lepäily, olen tottunut liikkumaan ja menemään. Leikkauksen jälkeen pelkästään rappusten nousu nosti sykkeen ylös. Olen tehnyt pieniä rauhallisia kävelylenkkejä iltaisin, tätä naamaa ei vielä halua näyttää kenellekkään...Riskin otin itse. En epäillyt leikkaukseen menoa tallinnaan, koska ostin palvelun suomalaiselta yritykseltä suomesta, jolloin potilasvahinkovakuutus on voimassa, vaikka leikkaus tapahtuisi tallinnassa. Lääkäri kannattaa kuitenkin selvittää etukäteen ja katsoa ansioluettelo netistä. Palvelu ei kuitenkaan ole tallinnassa samaa tasoa kuin täällä, siihen pitää varautua....

        kaksi kuukautta leikkauksestasi. Miltä nyt näyttää???? Olen bookannut ajan kaosvojenkohotukseen täällä Suomessa, mutta netin mukaan leikkaava lääkäri operoi myös Tallinnassa, ettei vaan olisi sama hemmo...

        Olisi todella avartavaa kuulla, miltä peilikuvasi nyt näyttää?


      • Perässä tullaan
        Rohkea rokan syö kirjoitti:

        Minulle tehtiin keskikasvojen kohotus sekä ylä- ja alaluomien korjaus. Operaatio oli rankka, mutta mielestäni kannatti. Kokemuksistani olen laittanut tarinaa ja fotoja kotisivulleni opiksi ystävilleni heidän harkitessaan samaa operaatiota: http://www.birgit.mummu.net/Blogi/Naama34vk.htm.
        Kuvat saattavat järkyttää, mutta ovat rankemman näköisiä, kuin itse kokemus.

        Kiitos Birgit linkistä sivuillesi. Hyvää asiaa ja hyviä kuvia sekä linkkejä!

        Ihan kauniilta näytät ja mielestäni näytit kyllä ennen leikkaustakin kauniilta.


      • Oh dear!
        Rohkea rokan syö kirjoitti:

        Minulle tehtiin keskikasvojen kohotus sekä ylä- ja alaluomien korjaus. Operaatio oli rankka, mutta mielestäni kannatti. Kokemuksistani olen laittanut tarinaa ja fotoja kotisivulleni opiksi ystävilleni heidän harkitessaan samaa operaatiota: http://www.birgit.mummu.net/Blogi/Naama34vk.htm.
        Kuvat saattavat järkyttää, mutta ovat rankemman näköisiä, kuin itse kokemus.

        Birgitin olisi ensin kannattanut mennä hyvälle kampaajalle, joka olisi saanut pelkällä tukanmallin muutoksella ihmeita aikaan.


      • Lucky one
        N59 kirjoitti:

        Mulle tehtiin Siluetissa vuosi sitten kasvojenkohotus (kaula, keskikasvot, otsa lisäksi yläluomet). Stephen Dietz teki. Lopputulos on upea, näytän 10 vuotta nuoremmalta enkä yhtään leikellyltä. Todellakin kannatti :-)

        Minulle tehtiin toimenpide n 2 kuukautta sitten, kohotettiin otsaa, keskikasvoja, alakasvoja ja siistittiin kaula. Hinta halvempi ja tulos todellakin hyvä ). En ajatellutkaan Siluettia, josta olen kuullut todella ristiriitaisia mielipiteitä:(.

        Olen todella iloinen, että tein sen - vaikkakin, kaikki eivät ajatuksesta pitäneet. Itse ajattelin, että oma elämä, omat ajatukset - omat rahat:). Nyt tehty ja jo viikon jälkeen olin ihmisten ilmoilla mitään ongelmaa.


      • dersi
        minä olen kirjoitti:

        alkuperäinen postaaja. Asia oli juuri niin. Sorry kun en ollut tarpeeksi tarkka sanavalinnoinnasni. Selvitit asiaa aikalailla oikein.

        Mitään rasvaimuja minulle ei tehty, hyvä kun nämäkin rasvat pysyisivät tallella. Kasvojen keskiosaa ja ohimoita kohotettiin siten, että kudokset kiinnitettiin jollakin coretex omepeleilla (sulavat elimistöön kudoksista)"muinaisille paikoilleen". Siis tikit tulivat korvan nipukan kohdille, korvien yläpuolelle ja ohimoilla ylös hiusrajaan näkymättömiin.

        Samalla tehtiin yläluomileikkaus. Alaluomiin ei tarvinnut koskea lainkaan.

        Huom. Ihoa ei siis vedetty ja kiristetty nyttyyn mihinkään. Olen täysin luonnollinen ulkonäollisesti. Yläluomileikkauksesta jäivät nämä pienet aavistuksen punaiset aivan ohuet ns. viivat. Ne häviävät koko ajan yhä huomaamattomaksi.

        Leikkauksen jälkeen minulla oli aikamoisia vaikeuksia silmälasien kanssa, koska muutama tikki tuli juuri silmälasinaisan kohdille korvan yläpuolelle. Jouduin keksimään tumpulat silmälasinaisoihin, jotka vaihdoin päivittäin etten saa tulehdusta. Paras olisi ollut jos olisi ollut käytössä piilolasit.

        Muutamiin kulmakarvapoimuihin ja otsan pystypoimouihin laitettiin Restylanea ja tulos on loistava.

        Jonkin verran sain pienehköjä mustelmia leuan molemminpuolin, mutta yhdistin Make up Store peitteainetta pieneen määrään kosteusvoidetta ja ns. pepitesuojaus kesti koko päivän.

        Särkylääkkeeksi on riittänyt Panadol 500 ja alkupäivinä sain muutaman vahvemman särkylääkkeen.

        Olen sitä mieltä, että todella kannatti mennä vaikkakin valmistautumiseni kyllä kesti lähes vuoden päivät- aivan turhaan mietin niin kauan.

        Muuta kroppaani pidän kunnossa kohtuullisella liikunnalla. Toimenpiteestä en aio kyllä kertoa kenellekkään, en kertonut edes perheelleni. Eikä kukaan ulkopuolinenkaan ole kiinnittänyt huomiota kauniisti muuttuneeseen ilmeeseeni. Joku huomautti, että olenko rakastunut, joopa joo.

        Koska toimin tilaisuuksien puheenjohtaja pelkäsin koko ajan että joku huomaa jotakin, mutta ei ole huomannut. Joudun olemaan iisisti n. 6 viikkoa, en saa mennä mm. kuntosalille rehkimään käsipainoilla tai en saa nostella painavia laukkuja tai tehdä äkkinäisiä päänliikkeitä.

        Lopuksi:
        Kysyin ihanalta lääkäriltäni, että millä säilytän hänen tekemän työn tuloksen ensiluokkaisena, millä siis hoidan ihoani parhaalla mahdollisella tavalla.

        Hän suositti BM- tuotteita. Saman tien menin Helsingissä yliopiston apteekkiin ja ostin BM Regenerative gel 28 ja Regenerative Cream DRY/Normal skin päivä/yövoidetta (NRO 2). Tuotteet hoitavat ihoa ja auttavat solujen uusiutumisessa sekä hoitavat pikkuarpia.
        Yllätys - ne ovat todella edullisia kukkarolle.

        Kehotan toimedettä ajattelemaan toimenpiteeseen mennessään, että varaa ekan viikon kokonaan vuodelepoon se auttaa kokonaisparanemisessa.

        T: sisäisesti varmempi nainen

        Kuka lääkäri teki.Olen itsekin menossa,voitko suositella,kun ei ole hajuakaan minne menisi


      • pomuposki
        minä olen kirjoitti:

        alkuperäinen postaaja. Asia oli juuri niin. Sorry kun en ollut tarpeeksi tarkka sanavalinnoinnasni. Selvitit asiaa aikalailla oikein.

        Mitään rasvaimuja minulle ei tehty, hyvä kun nämäkin rasvat pysyisivät tallella. Kasvojen keskiosaa ja ohimoita kohotettiin siten, että kudokset kiinnitettiin jollakin coretex omepeleilla (sulavat elimistöön kudoksista)"muinaisille paikoilleen". Siis tikit tulivat korvan nipukan kohdille, korvien yläpuolelle ja ohimoilla ylös hiusrajaan näkymättömiin.

        Samalla tehtiin yläluomileikkaus. Alaluomiin ei tarvinnut koskea lainkaan.

        Huom. Ihoa ei siis vedetty ja kiristetty nyttyyn mihinkään. Olen täysin luonnollinen ulkonäollisesti. Yläluomileikkauksesta jäivät nämä pienet aavistuksen punaiset aivan ohuet ns. viivat. Ne häviävät koko ajan yhä huomaamattomaksi.

        Leikkauksen jälkeen minulla oli aikamoisia vaikeuksia silmälasien kanssa, koska muutama tikki tuli juuri silmälasinaisan kohdille korvan yläpuolelle. Jouduin keksimään tumpulat silmälasinaisoihin, jotka vaihdoin päivittäin etten saa tulehdusta. Paras olisi ollut jos olisi ollut käytössä piilolasit.

        Muutamiin kulmakarvapoimuihin ja otsan pystypoimouihin laitettiin Restylanea ja tulos on loistava.

        Jonkin verran sain pienehköjä mustelmia leuan molemminpuolin, mutta yhdistin Make up Store peitteainetta pieneen määrään kosteusvoidetta ja ns. pepitesuojaus kesti koko päivän.

        Särkylääkkeeksi on riittänyt Panadol 500 ja alkupäivinä sain muutaman vahvemman särkylääkkeen.

        Olen sitä mieltä, että todella kannatti mennä vaikkakin valmistautumiseni kyllä kesti lähes vuoden päivät- aivan turhaan mietin niin kauan.

        Muuta kroppaani pidän kunnossa kohtuullisella liikunnalla. Toimenpiteestä en aio kyllä kertoa kenellekkään, en kertonut edes perheelleni. Eikä kukaan ulkopuolinenkaan ole kiinnittänyt huomiota kauniisti muuttuneeseen ilmeeseeni. Joku huomautti, että olenko rakastunut, joopa joo.

        Koska toimin tilaisuuksien puheenjohtaja pelkäsin koko ajan että joku huomaa jotakin, mutta ei ole huomannut. Joudun olemaan iisisti n. 6 viikkoa, en saa mennä mm. kuntosalille rehkimään käsipainoilla tai en saa nostella painavia laukkuja tai tehdä äkkinäisiä päänliikkeitä.

        Lopuksi:
        Kysyin ihanalta lääkäriltäni, että millä säilytän hänen tekemän työn tuloksen ensiluokkaisena, millä siis hoidan ihoani parhaalla mahdollisella tavalla.

        Hän suositti BM- tuotteita. Saman tien menin Helsingissä yliopiston apteekkiin ja ostin BM Regenerative gel 28 ja Regenerative Cream DRY/Normal skin päivä/yövoidetta (NRO 2). Tuotteet hoitavat ihoa ja auttavat solujen uusiutumisessa sekä hoitavat pikkuarpia.
        Yllätys - ne ovat todella edullisia kukkarolle.

        Kehotan toimedettä ajattelemaan toimenpiteeseen mennessään, että varaa ekan viikon kokonaan vuodelepoon se auttaa kokonaisparanemisessa.

        T: sisäisesti varmempi nainen

        Olen laiha poimuposki. Kun lihomista ei ole näköpiirissä, niin olen ajatellut suoristaa pomut, mutta en kiristää koko naamaa. Kerroit hyvin informatiivisesti ja positiivisesti asiasta, joten ajatus alkaa tuntua mahdolliselta. Ainoastaan tuo hoitoaineiden määrä pistää mietteliääksi: pitääkö joka vuorokauden aikaan hoitaa ihoa erityisesti, jotta tulos pysyisi hyvänä, vai onko se vain hyvä lisä kuten ihonhoidossa yleensä? Minulla oli aikanaan paha arpi poskessani. Keksin hoitaa sitä spermalla. Onneksi poikaystävä oli myötämielinen. Lääkäri, joka oli tikannut haavani , ihmetteli sen nopeaa paranemista. Kerroin luulevani "spermahoidon" auttaneen, että suosittelee vain eteenpäin. Lääkäri naurahti hieman epäuskoisesti, mutta viimein totesi, että spermassa tosiaan on monia korjaavia aineita valkuaisesta lähtien.


    • Marita 48v.

      Kuukauden kuluttua tulee vuosi kasvojenkohotuksesta. Jyri Hukki teki ja olen TODELLA tyytyväinen tulokseen. Homma hoitui nukutuksessa ja viisi päivää myöhemmin söin jo ravintolassa. Korkeakaulaisessa jumpperissa tosin, koska mustelmat valuivat kaulaan ja rintaan. Tikit ohimoilla ja korva takana.
      Kipuja ei ollut lainkaan, paitsi aivastaessa ja purressa kovaa leipää.

      Näytän ehkä ikäiseltäni 48v. mutta olen raikas ja kaunis, mikään ei roiku liikaa. Sain heti 12 vuotta nuoremman ihailijan, mikä huvittaa minua suunnattomasti.. :)

      Ei mitään pelättävää!

      • 49v nainen

        Kiitos positiivisesta viestistä. Olen itsekin säästämässä rahaa kasvojen kohotukseen sillä olen jo päättänyt sen tehdä. Suhtaudun positiivisesti ja oli kiva lukea että joku operoitukin on jo tyytyväinen tulokseen.


      • pimuplatimpula
        49v nainen kirjoitti:

        Kiitos positiivisesta viestistä. Olen itsekin säästämässä rahaa kasvojen kohotukseen sillä olen jo päättänyt sen tehdä. Suhtaudun positiivisesti ja oli kiva lukea että joku operoitukin on jo tyytyväinen tulokseen.

        Hei! Onko kasvojen kohotuksen jälkeen ilmennyt hiustenlähtöä leikkaushaavojen seudulla, entä onko tulos symmetrinen?


    • Hei,olen juuri tänään tullut kasvojen kohotukseta tallinasta.
      Kaula ja alakasvot käsiteltiin eilen aamulla leikattin ja 13.00 laivasuomessa takas,autolla ajoin kotiin 10km ;)
      Pää on turvoksissa ja lämpöä hiukan ja pelottaa lievästä toivottavasti menee ok kaikki tämä.Nainen Groos oli operoija palaan myöhemmin kertomaan tuloksista.
      Eli suomen kautta ja tallinassa operaatio;kyseinen nainen oli kuulemma tehnyt 16v,kyseisiä leikkauksia.Toivotaan parasta.Olen 45v. ja kasvoni olivat "alas tipahtaneet" näinkin nuoreksi.

      • Roikkuposki

        Minulle tehtiin kasvojen kohotus 4 päivää sitten. Huomenna tikkien poisto ja hyvältä näyttää tässä vaiheessa. Ei turvotuksia juuri lainkaan, ei myöskään mustelmia. Mielenkiinnolla odotan, mikä tilanne kuukauden kuluttua, kun pitäisi jo olla ihmisten ilmoilla. Nyt ainakin olen tyytyväinen, että menin operaatioon, vaikka ihan kauheasti pelotti etukäteen.


      • kiinnostunut

        heissan! mikä on kunto ja lopputulos nyt ? Olin lääkärikeskuksen plast. kirurgilla, siis Suomessa kotikaupungissani n. viikko sitten.
        leuan alus kiristys ja kevyt alakasvojen minilift olivat toimeenpiteet,mitkä tehtiin leikkaus-salissa mutta paikallispuudutuksella. Kipuja on ollut jonkin verran, mutta lääkkeillä pärjää. Toivottavasti muutamat mustelmat häviäisi, koska yksi viikko s. lomaa enää jäljellä. Kerro miten sinulla on paraneminen sujunut ja oliko lopputulos toivottu


      • uupp
        kiinnostunut kirjoitti:

        heissan! mikä on kunto ja lopputulos nyt ? Olin lääkärikeskuksen plast. kirurgilla, siis Suomessa kotikaupungissani n. viikko sitten.
        leuan alus kiristys ja kevyt alakasvojen minilift olivat toimeenpiteet,mitkä tehtiin leikkaus-salissa mutta paikallispuudutuksella. Kipuja on ollut jonkin verran, mutta lääkkeillä pärjää. Toivottavasti muutamat mustelmat häviäisi, koska yksi viikko s. lomaa enää jäljellä. Kerro miten sinulla on paraneminen sujunut ja oliko lopputulos toivottu

        Hei!
        Jos leuan alusta kiristettiin ja tehtiin ns. kevyt minilift, niin minne nuo haavat siis sijoitetaan?


      • kiinnostunut
        uupp kirjoitti:

        Hei!
        Jos leuan alusta kiristettiin ja tehtiin ns. kevyt minilift, niin minne nuo haavat siis sijoitetaan?

        heippa vaan! haavat on leuan alla, ihon sisäpuolella tikkejä, ulospäin ei näy paljon mitään. Korvien molemminpuolin on tikkejä jotka on niin pieniä ja huomaamattomia että niistä ei välttämättä jää mitään näkyviin, koska nyt viikon päästä näyttää jo hyvältä.Taitava kirurgi todella, olen ollut tyytyväinen tähän mennessä. Kipuja, turvotusta leuan alla vielä,mutta vastahan viikko on leikkauksesta. Seuraillaan minkälainen lopputulos on......... :)


    • yksi monista

      hei

      • qwq

        Hei "kiinnostunut"!

        Kuka sinun taitava kirurgisi on?


    • Juxulainen

      Miehet kokemuksia!?

    • rosalin1

      Hei, minulla tulee tiistaina kuukausi keskikasvojen kohotuksesta. Edelleen joudun käyttämään silmälaseja, että saan turvotuksen peittoon. Kahden viikon loma ei siis minulle riittänyt että olisin voinut mennä töihin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Näyttä olevan todella yksilökohtaista.

    • Minilift kunniaan...

      Itellä tehtiin turun terveystalolla minilift. Hinta oli halvempi kuin mitä olis maksanu Talliinassa. Tyytyväinen olen eli kyllä kannatti! Minut leikkasi F.M. Töistä olin poissa kolmeviikkoa. Elämä hymyilee eli turhaan aikanaan viivyttelin leikkaukseen menoa.

    • Thanks

      Hmm.. Monilla tuntuu faceliftin jälkeen mustelmat ja turvotus laskevan alaspäin. Minulla tuli pari mustelmaa per poski, mutta eivät mene yhtään alaspäin - haalenevat kyllä.

      Poskipäät ovat vieläkin lähes yhtä turvoksissa vaikka kuukausi on mennyt ja viimeisen viikon ajan on alkanut turvotusta tulla enemmän leukaperiin ja korvienkin taakse. Lähes joka päivä on tuntunut siltä, kuin korvia vedettäisiin päästä. Välillä se on helpottanut ja näyttää, että turvotus alkaa poistua, mutta sitten yllättäen turvotus lisääntyy ja kiristys palaa poskiin ja korvanedustoihin.

      Vaikuttaako normaalilta paranemisprosessilta?

      Thanks! :)

    • Fixattu2011

      Nukutus. Mustelmia viikko, turvotusta 2 viikkoa. Ei kipuja, kahden viikon sairausloma.

    • Mutsikka

      Onko tosi, että kaksi viikkoa vain turvotusta?

      Minulla jo kuusi viikkoa turvotusta. Kun tuli viisi viikkoa leikkauksesta, niin alkoi korvalehden taustat turvota. Mustelmat edelleen korvien kohdalla poskissa, eivät laskeudu alaspäin. Haalenevat, mutta todella hitaasti.

      Suu ei avaudu vieläkään kunnolla.

      Miksi tallaisista ei lue mitään missään? Hyvältä kyllä kasvoni näyttävät entiseen verrattuna, mutta olisihan se ihana kun vähitellen pääsisi tästä kiristyksestä ja kovista pateista ja saisi suunsa kunnolla auki.

      Kertokaa kokemuksia, kiitos!

    • faselift1

      Toimenpiteen laajuus, tekniikka ja kipukynnys vaikuttaa. 6 viikkoa kuulostaa vanhanajan menetelmälle, joista toipuminen pitkä. Nykyiset säästävämmät menetelmät ja rf nopeuttavat toipumista. Ja tietenkin jälkihoito, johon voi itse vaikuttaa: Lymfa, kohoasento ja rauhallisesti ottaminen. Jos jälkiverenvuotoa toipuminen hidastuu.

      • faselift2

        Tiesitkö, että maailman huippu plastiikkakirurgit eivät käytä rf-tekniikkaa tai muita ihmetyksiä?
        Ei se toipumisen kesto mistään vanhanajan menetelmästä johdu, vaan ihan muista asioista!


      • joo-o1
        faselift2 kirjoitti:

        Tiesitkö, että maailman huippu plastiikkakirurgit eivät käytä rf-tekniikkaa tai muita ihmetyksiä?
        Ei se toipumisen kesto mistään vanhanajan menetelmästä johdu, vaan ihan muista asioista!

        ihan veistä, saksia ja ompelulankaa. nuoret käyttää laseria, rf.ää, kartioita, yms


    • Millitilli

      Hmm... Faselift1 ja Faselift2 -nimimerkeillä kirjoittavat ovat siis erimielisiä siitä, että mikä aiheuttaa pitkän toipumisen.

      Minulla 8 viikkoa leikkauksesta (facelift) ja edelleen mustelmia hiukan ja vaikka turvotusta ei juuri näy, niin sormenpäillä tunnustellen tuntuu kovia patteja ja laajempaa kovaa aluetta koko posken alueella leuasta ohimoihin saakka.

      Suukaan ei vielä avaudfu niin paljon kuin ennen.

      Mutta toivottavasti tilanne ei jää ihan tällaiseksi. Hyvältä näyttää, mutta niin hyvältä ei tunnu tämä kiristävä "naamari".

    • jet72

      mites tuollainen korvien alapyolelta kiristys?
      Kun itse kojeilee sormin niin näyttää hyvältä.
      Tiedättekö miten tälläinen operaatio maksaa?

    • AnnaKaisav77

      Kuinkahan nuorena tuollaiseen voi mennä. Itse olen 40v mutta luullaan usein vanhemmaksi ja hamsrerpussit on. Olis kiva näyttää edes ikäiseltään. Mutta joukko uusintaoperaatioon 10 vuoden päästä jos nyt (jo) menen. Kiitos jos voitte kommentoida

    • Ymmärräen

      Miksi mennä leikkaukseen. En ymmärrä.

    • Wonderer72

      Hei oletteko edelleen tyhtyväisiä tulokseen?

    • Djdkkddjjdkdd

      Up !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe