gootit väittäisi että kun he (gootit) kuuntelevat hevimusiikkia väärinpäin kuulee pahlaisen viestiä?
Onko totta??
10
1076
Vastaukset
No jossain sivulla oli esimerkkejä tosta. Eikä ne välttämättä ollu mitään hevi biisejä. Toisinpäin käännettynä kuului selvästi jotain saatana juttuja. Emineminkin biisistä löytyi jotain. Mutta ei ne mitään paholaisen viestejä ole.
- ei ei ei...
Olet väärällä palstalla. Goottimusiikki ei ole heviä/metallia, vaikka sinunkaltaiset tietämättömät idiootit usein niin kuvittelevatkin.
Menes nyt tuonne metallimusiikki-palstalle kyselemään tyhmiä. - röyh
no ei todellakaa.gootit ei pakosta edes kuuntele kyseistä musaa.ja ei ne mitää paholaisen viestiä kuule :D jokku vaa on keksiny ton jutun ja laittanu kiertään..
- dyingbride
ziis totta kai toi on totta!
- goottikysyjä
Mutta minä kuulin kaveriltani tuon en ole idiootti. Olen ihan tolaltani, kysyin vain..
- TrUuGOOTti666!!!1
Kuolen nauruun...
- seen it all
Ehkäpä joissain huumehöyryissä tai jossain muussa ihme jutussa jotkut saattavat siitä takaperinmusiikista muodostaa sellaisen oman käsityksen että jee siellähän kuuluu latinalaisia sanoja pahuudesta ja muuta alamaailman herran tiedotuksia kansalle. Ei niistä nyt vittu oikeasti mitään paholaisen viestiä kuulu, saattaa vaan kuulostaa hassulta kun laulavat väärinpäin. Jotkut etsimällä etsivät tuollaisia aivan hölmöjä juttuja.
- Evil
Kokeilin tuota "takaperin kuuntelu" juttua cd -levyllä, rikoin soittimen. Mihin voin valittaa? Eikös esim. Deicide kerro "pahlaisesta" ihan tavallisesti kuunneltunakin?
http://jeffmilner.com/backmasking.htm
Hit me, baby, one more time! - tarvi
kuunnella mitään väärinpäin. Kuuntele tämä biisi - Rolling Stones, Sympathy for the Devil. Siinä sulle viestiä paholaiselta.
- Yöruhtinas
Yleisesti kommentoin, että tämä nyt on ehkä kevyesti naurettavin thread vähään aikaan. Sitä omaa järkeä saa kyllä käyttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204277Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702237
- 171936
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261792- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998