Ateistinen naispresidentti

Chilessä on valittu ateistinen naispresidentti, Michelle Bachelet.
Tuskin pelkästään ateistien äänillä pääsi läpi, tämä sosialistien ehdokas.

Erittäin viehättävältä vaikuttava rouva ainakin median välityksellä. Jännä seurata, miten hän pärjää Chilen ulkopolitiikan kehittämisessä ja maan menneisyyden "mörköjen" kanssa.

12

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasse

kuin monella muulla

• muutenkin

naisnäkökulma ikiaikaisen machokulttuurin ja sotilasjuntan maahan on virkistävää. Ei aina vaan niitä vanhoja ukkoja, joilla on sotilastausta ja sen mukainen näkemys yhteiskunnasta.

• Paha setä

Miksi Tuttumies haluaa tämän kertoa?

• Tuttumies elää Ateismi=KommunistiDiktatuuri-harhoissaan.

• Jospa tämä menisi sarjaan "Jotain hyvää ateismista"?
        Liian kielteinen/kriittinen ajattelu ei ehkä ole terveellistä.

• Paha setä
        tuttumies kirjoitti:

Jospa tämä menisi sarjaan "Jotain hyvää ateismista"?
        Liian kielteinen/kriittinen ajattelu ei ehkä ole terveellistä.

Siinä tapauksessa Vaya condios! Toivoopi luontaisen epäluuloinen paha setä xD

• AROSUSI-09

suomattomien naisten voittokulku jatkuu.Kohtahan tässä jo rupeaa uskomaan parempaan tulevaisuuteen.

• Oli 6 vuotta ateistinen naispappi. Se on myös (ex)kommunistifeministi. (Vasemmistolainen vanhan valtaaja), (SETAn puheenjohtaja).

• puhut?

Sano nyt nimikin moiselle ihmeelle.

• pojulle

kirkkoon ei tarkoita että olisi ateisti. Entä mitä pahaa on siinä että uskaltaa puolustaa vähemmistöjä- ja jopa tehdä niin aikana jona oma maine saattoi siitä vaarantua.

• Oho, naispappi. Naispressa piti sanomani.

• Nettihaulla löytyy enemmän väitteitä Bacheletin agnostisuudesta kuin ateistisuudesta.

Agnostikko:
      http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2005/12/09/AR2005120902040.html

Ateistiksi häntä kuitenkin esitetään hyvin asiantuntevassa lähteessä:
      http://english.pravda.ru/world/20/91/368/16481_Bolivia.html

Myös täällä Bachelet on ateisti:
      http://www.theallineed.com/news/0512/11194951.htm

On tietenkin mahdollista (vai onko) ettei ihminen itse tiedä, luokittelisiko itsensä ateistiksi vai agnostikoksi? Minä vain toistin, mitä olen muualta kuullut, en tehnyt omaa luokitustani. Joka tapauksessa vaikuttaa viehättävältä presidentiltä. Toivon hänelle menestystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1154
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      856
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe