Ateistinen naispresidentti

Chilessä on valittu ateistinen naispresidentti, Michelle Bachelet.
Tuskin pelkästään ateistien äänillä pääsi läpi, tämä sosialistien ehdokas.

Erittäin viehättävältä vaikuttava rouva ainakin median välityksellä. Jännä seurata, miten hän pärjää Chilen ulkopolitiikan kehittämisessä ja maan menneisyyden "mörköjen" kanssa.

12

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasse

      kuin monella muulla

      • muutenkin

        naisnäkökulma ikiaikaisen machokulttuurin ja sotilasjuntan maahan on virkistävää. Ei aina vaan niitä vanhoja ukkoja, joilla on sotilastausta ja sen mukainen näkemys yhteiskunnasta.


    • Paha setä

      Miksi Tuttumies haluaa tämän kertoa?

      • Tuttumies elää Ateismi=KommunistiDiktatuuri-harhoissaan.


      • Jospa tämä menisi sarjaan "Jotain hyvää ateismista"?
        Liian kielteinen/kriittinen ajattelu ei ehkä ole terveellistä.


      • Paha setä
        tuttumies kirjoitti:

        Jospa tämä menisi sarjaan "Jotain hyvää ateismista"?
        Liian kielteinen/kriittinen ajattelu ei ehkä ole terveellistä.

        Siinä tapauksessa Vaya condios! Toivoopi luontaisen epäluuloinen paha setä xD


    • AROSUSI-09

      suomattomien naisten voittokulku jatkuu.Kohtahan tässä jo rupeaa uskomaan parempaan tulevaisuuteen.

    • Oli 6 vuotta ateistinen naispappi. Se on myös (ex)kommunistifeministi. (Vasemmistolainen vanhan valtaaja), (SETAn puheenjohtaja).

      • puhut?

        Sano nyt nimikin moiselle ihmeelle.


      • pojulle

        kirkkoon ei tarkoita että olisi ateisti. Entä mitä pahaa on siinä että uskaltaa puolustaa vähemmistöjä- ja jopa tehdä niin aikana jona oma maine saattoi siitä vaarantua.


      • Oho, naispappi. Naispressa piti sanomani.


    • Nettihaulla löytyy enemmän väitteitä Bacheletin agnostisuudesta kuin ateistisuudesta.

      Agnostikko:
      http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2005/12/09/AR2005120902040.html


      Ateistiksi häntä kuitenkin esitetään hyvin asiantuntevassa lähteessä:
      http://english.pravda.ru/world/20/91/368/16481_Bolivia.html

      Myös täällä Bachelet on ateisti:
      http://www.theallineed.com/news/0512/11194951.htm

      On tietenkin mahdollista (vai onko) ettei ihminen itse tiedä, luokittelisiko itsensä ateistiksi vai agnostikoksi? Minä vain toistin, mitä olen muualta kuullut, en tehnyt omaa luokitustani. Joka tapauksessa vaikuttaa viehättävältä presidentiltä. Toivon hänelle menestystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe