Ilkka Jääskeläinen Suomi24:n chatvieraana

Suomi24toimitus

Idols-voittaja Ilkka Jääskeläinen on chatvieraana Suomi24:ssä keskiviikkona 18. tammikuuta. Ilkka vastailee kysymyksiinne chatissa kello 12.30-13.30.

Tule mukaan kyselemään Ilkalta kuulumisia ja tulevaisuudensuunnitelmia.

Jos et pääse chattiin paikalle, voit jättää kysymyksesi myös tähän viestiketjuun. Toimitus kyselee Ilkalta sopivissa väleissä myös keskusteluketjuun jätettyjä kysymyksiä.

Käy myös lukemassa miten chatti sujui Idols-finalisti Pete Seppälän kanssa:
http://chat.suomi24.fi/julkkischat/pete/

80

8238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kib

      Ihan kiva et pentskat saa kysellä Ilkalta juttuja, eipä sitä julkisuudessa viime aikoin oo paljo näkyny paitti siel venlagaalashan se oli..! Tosi kiva lapsosille ja vähä isoimmille faneille!

    • poistakaa äkkiä asiattomuudet

      Ei tosiaan ole kiva että Suomi24 ottaa vieraita tentattavaksi, koska täällä on taso niin alhainen!

      Joskus poistuu joku kauhein parjaus, mutta tämä on sellainen nimettömien raivonpurkausten kenttä että huhhhhhhhhuhhh.

    • *Emmi

      Niin piti vaan sitä kysästä,että muistaakohan se Ilkka enää meitä,joita oli opettamassa sielä Sääksillä ennen tota starboilua? Mä en oo koskaan nauranu niin paljoo enkuntunnilla. :) Terveisiä vaan kovasti.

    • sääksijärveltä

      Jos saa toivomuksia Ilkalle esittää,ni jospa sitä joskus vielä näkis sen Ilkan ja "Heikin" esittämän upeen BSB:n biisin? :D Se jos joku oli viihdettä! :D Kaikkee hyvää vaan jatkoonkin. :)

      • ilkkaan ihastunut

        mä haluaisin kysyy, et koska ilkalta ilmestyy ensimmäinen levy sitte? :) ilkka on muuten ihana :)


      • sääksjärveltä
        ilkkaan ihastunut kirjoitti:

        mä haluaisin kysyy, et koska ilkalta ilmestyy ensimmäinen levy sitte? :) ilkka on muuten ihana :)

        Enpäs kyllä yhtään tiiä siitä levystä. Tuo kyseinen esiintyminen josta puhuintapahtui Ilkan vielä haaveillessa laulajan-urasta Sääksjärvellä,eli en sitten tiiä sen tarkemmin. :)


    • landepaukkuGirl

      Ei se Ilkka oikeesti voi olla 212cm pitkä ja painaa 39 kiloa, niinku se oli laittanu sin idolsin sivuille... nii että mitkähän hänen oikeat mittansa ovat...?? kysyn vaa...

      • ögel

      • ilkkafani92

        mä tiiän!!! Se on OIKEESTI 195cm ja painaa 72kg... kai...


    • Ilkka on ihana

      Hyvä että Ilkka tulee vastailee tänne netti chattiin. Harmi vaan olen koulussa silloin nyyh!
      Noo mie kysyisin Ilkalta:
      Minkä väriset silmät sulla on?
      Tuuthan joskus keikalle Iisalmeen?
      Kumpi on parempi lentopallossa, sinä vain Heikki?
      Kumpi jääkiekko joukkue Jokerit vai Kärpät?

      • kisstu

        ilkka on iiiiiiihana


    • unohdaEN..! <3

      tuuthan Ilkka joskus keikalle porvooseen? oot niin ihana!!! ;)

      • Nimetön

        Ootko sä tulossa Raumalle tai sen lähistölle joskus keikalle tai muute vaa? Sun on pakko tulla RaumRokkiin sit kesällä!!!!!


    • epätietoinen Iittalasta..

      Njooh... Sellasta kyselisin Ilkalta, et

      1. Mihin oli matka perjantaina 13.1 siin illal? Kun olin kamuni kans shellillä Iittalas ja kamu kysy multa kesken tärkeän kertomuksen "Kumpi toi on?! Eiks toi oo Ilkka?" Eli. Näin sinut Iittalan shellillä 13. päivä. Mihin olit matkal? jos saa kysyy?! (ei oo pakko vastata jos et haluu... mut haluisin vaan tietää...)

      2.Seuraaks sm tason salibandyy? Et onnistuisko sua joskus näkeen FT Trackersin kotipelis, Iittalas?? Ja jos näkee, saaks tulla pyytää nimmarii? :D
      Ja ottaa kuvan, jos olis kamera mukana?? :D

    • edes on?

      kuka ilkka?häh?millon tämmöne on tapahtunu?

      • 123

        se on idosl voittaja


    • Tämä ihminen täällä

      Kuka on sinun Idolisi??????? Aiotko lääkärin alalle?

    • ilkka kuuma fani

      olet idolin parhain tyyppi mitä ikänä olen nähnyt :) :)

    • ou.jee

      Heti ekaks kymysys: Ilkka luetko Kryonin kanavointeja? Edes salaa? Vastaa kryptisesti jos et uskalla kertoa suoraan..sitten uskotko enkeleihin?Oletko Indigo lapsi? Tuntuuko sinusta siltä että olet syntynyt tekemään jotain suurta? Ehkä saat aikaan maailmanrauhan?

    • hanna

      miltä tuntuu ollla voittaja. mitä ajattelit kun nimesi sanottiin että tämän vuoden voittaja on ilkka jääskeläinen. aiotko laulaa yksin tai vaiveljesi tai jonkun läheisesi kanssa. aiotko laulaa suomeksi vai englanniksi. aion ostaa ekan levysi toivoisin että vastaat viestiini Terveisin 10v Hanna Toijalasta.... :)

    • hyvä mies

      syö

    • Satumaa

      Ensiksi kuitenkin kehuja ;) SÄ oot aivan mahtavan ilonen persoona ja elä missään nimessä lopeta "pelleilyä" lavalla. Siksi kai joku sitä sanoi, kun laulaessasi vedit omiasi.
      Vajaa 4-vuotias tyttönikin tunnisti sinut iltasanomien kannesta voitettuasi Idolsin, sanoi jotenkin, että "Hei tuo sama oli eilen telkkarissa!"
      Sinussa on sitä jotain, siksi varmaan olitkin kerran unessani poikaystäväni ;) Miksihän tämäkin piti möläyttää. .
      Niin niitä kysymyksiä, mitähän sitä keksis. .
      1)Saitko itse päättää laulatko suomeksi vai englanniksi?
      2)Jos jostain syystä joutuisit lopettamaan laulamisen, mitä tekisit työksesi?
      3)Missä on suomen keskipiste?
      4)Lempiruoka ja juoma?
      5)Minkä kappaleen kuuntelit viimeksi?
      6)Missä nettisivulla kävit tätä ennen?
      Vastaa seuraviin lyhyesti:
      a)Haluan
      b)Laulan
      c)Minä en ole
      d)Rakastan
      e)Minulla on
      f)Hämmennyn
      Harmi, kun pitää olla töissä käydessäsi täällä, mutta jospa vastailet järettömiin kysymyksiini ;) Aurinkoisia päiviä
      t:Satu

    • minä vuan..

      ..mutta laitattehan kaikki ne chatissa puhutut jutut näkyvii niinku petenki ollessa vieraana??! Tetissä nimittäin ollaan siihe aikaan..:(

    • _volcom

      Mikä on sinun mielestä elämän tarkotus?

    • Jonna

      Eli olen tulossa Turkuun idoleita ja Tähtiä keikalle.Miten siellä voin antaa sinulle yhden jutun? Haluaisin olla varma että se tulee perille. :I
      Ja miten voisin päästä backstagelle? :oo :) Haluaisin. :) Onnistuuko?

    • tytttöliini

      milloin alat tehdä levyä?olitko aivan onnessasi kun kuulit että sä voitit?

    • hansu89

      Heips! Ensinnäkin: miltä nyt tuntuu? :b
      Onko kivaa tehdä levyä? Et varmaan voi vihjata, et millasia kappaleita sille tulee...? ;)

    • rozie

      Ihan aluksi: Sun voitto oli tosi hieno juttu! Onnea :)

      Niin, tuleekohan Unohda En -sinkku kauppoihin ja milloin? Nova kuulema soittaisi sitä jos se olisi valmis... jäin ihmettelemään että mitä ne tarkoitti valmiilla :)

    • ^^spider_girl^^

      oot söpö...

      • sori nyt

        vaan mut Katri ois sopinu paljon paremmin voittajax!
        1. se laulaa paljon paremmin
        2.se ois tosissaan ansainnu voiton
        3.Se oikeesti haluu laulaa,eikä vain pelleillä
        4.Se ottaa tän jutun tosissaan

        et silee..


      • Suvi.

        Mikä oli sun paras aine koulussa? Entä mitä ainetta inhosit? Tsemppiä sulle, olet idoli mulle ;D
        - Suvi


    • toivon vastauksia

      tykkäätkö sä nuudelleista?Mikä on sun lempiväri?Entä lempieläin?Tykäätkö hevosista??Onkx Katri susta kaunis?

    • Minä

      Ilkka!! Voithan sä tulla joskus keikalle nurmekseen TAI sinähän voisit tulla mun opettajan sijaiseksi..!!? Voithan? :D

    • Ile on IHQ!

      Olitko koulussakin tyttöjen suosiossa?
      Mikä on pohjoisin paikka missä olet käynyt?'

    • sassi-94

      jos olisit tyttö mikä olis nimesi

    • Johan Mosstyg

      Sun "Unohda en" -biisi on tosi ihana! Onko tulossa lisää samanlaisia tsipaleita?

      • Jouni Ristola

        en koskaan wareta.


    • neneh cherry

      Mitä oot mieltä hänen biiseistä? Oisko parfyrmöörissä Idols-ainesta?

    • gona

      Miltä tuntui voittaa kaikki muut?

    • toinen päivänpaiste

      Sanoit jossain haastattelussa että olet oppinut stressaamaankin viime aikoina. Haluatko sanoa millasista jutuista tulee suurin stressi?

      Ja voimia kaiken keskellä, ja kaikkea hyvää!

      • Juhani S

        Sii sähän et oikeesti osaa laulaa pätkänvertaa, tiedäthän sä sen?


    • tyttö keski-suomesta

      Siis tietysti laulajana? :)

      Hänhän on myös tehnyt popahtavia biisejä, harmi vaan että maxssession sivut ovat suljettu :)

    • omppuvaras

      Aiotko pysyä kirjoilla Hämeenlinnan opettajankoulutuslaitoksessa vai siirrytkö heti kokonaan viihdealalle?

    • Sun rakkain fani

      Moikkelis moi Ilkka!
      Minäpä en pääse chattiin kun sinä olet siellä...nyyhh....
      ;(
      Mutta kyselen nyt tällä että:Mitä sanot siitä kun minulla on seinä täys lehdistä ja muista leikattuja kuviasi?? =) No jokatapauksessa minä oon sun fanis!
      Koska muuten sun levy pitäis NOIN ilmestyä?
      Mun on pakko saaha se!;)
      T:Sun Fanis

    • ilkkaonihana

      ilkalle parikysysmystä!

      1.Millon aijot levyttää?
      2.Tuletko ouluun keikalle?
      3.Mikä on paras eläin?
      4.Mikä on sun lempiväri?
      5.Mikä on sun lempi tvohjelma?

      I hana
      l aulavainen
      k omea
      k iinnostava
      A urinkoinen

      ilkka on ihaaa!

    • diff

      Kuka on suosikkinäyttelijäsi?

    • Sartza1
    • maya

      Mikä on sun koko nimes? Entäs Heikin?

      • maya

        Sitä vaa vielä että ku kuulin et oot opiskellut radiotoimittajaks, nii et miks susta ei sit tullukkaa radiotoimittajaa? Ois ollu hauskaa!!!


    • Sartza1

      Elikkä kun en ole paikalla silloin kun se chat pidetään (olen silloin koulussa), niin voinko silti käydä myöhemmin katsomassa mitä Ilkka on vastaillut siellä?

    • harry-fani

      aattelin kysyy sulta nyt koska oon huomen tohon aikaan vielä koulussa joten, kysymykseni on seuraavan lainen: KUKA OLI PARAS YSTÄVÄSI IDOLS-KISASSA JA KENEN KANSSA KESKUSTELIT\JUTTELIT MIELUITEN? toivottavasti saan kysymykseeni vastauksen.
      p.s mun yksi parhaista kavereista on sun fani!

    • ilkka fani

      voisitko luvata tehä laulun jossa on nimi heidi?

      • kaisjdgdhdh

        Tai Maija?


    • mc Noppa

      moikka, moikka Ilkka ja kaikki muut jotka lukee tän viestin, jos lukee.*kumartaa*
      Mä haluisin udella semmosta että onko tämä tyyppi tämä Ilkka siis, kuunnellut koskaan j-rockia tai poppia? Ja sitten vielä toinen juttu, kumpi teistä((te kaksoset)) esitti sen ihme laulun???
      Ja oliko sen sun veljen nimi nyt sitten Heikki?
      Ja todellakin, suosittelen kaikille jotka tosiaan lukee tän viestin, lämpimästi, että kuunnelkaa vähän jotain japanirokkia tai poppia, täs on muutama suositus kappaleista:

      Gackt: vanilla ((mun lemppareista toinen))
      Miyavi: freedom fighters((ja tässäkin yksi lemppari^^))
      Miyavi: night in girl
      Miyavi: jibum kakumei
      Miyavi: Pop is DEAD
      Miyavi: jingle bell
      Gackt: oasis

      toivottavasti kuuntelette, ja pidätte!! ^^

      ainiin, unohtu, millastakohan musiikkia aikoo Ilkka alkaa tehdä?? Ja millä kielellä??

    • satsiiiimies

      ilkka. moi. kysymys: kuka se oli se tyttö joka oli sun kanssas siinä autossa kun oli ekat laulukerrat. siinä tunti-ilkka-ohjelmassa (mikä on ihana ja mulla nauhalla ja noin neljä kertaa on sen kattonut

    • Ilkka on ihQutin!!

      moi ilkka oliks kivaa ku voitit idolsin? must sä olit just kaikkein parhain niist muist? aijotko laulaa suomeks vai englanniks? -Sillo ku sä alat keikkailee nii voitko tulla kotkaa kans?!?! sä lauloit ihanast sne kappaleen UNOHDA EN ihanast mun oli pakko saaha se levylle joten piti polttaa sellanen..ja kännykäs on soittoäänenä..

    • kati

      moi ilkka!mun mielestä sä oot siis aivan mahtava!!!!mun kaveri ja mä kun kuunneltiin musaa niin se oli silloin radion puolella niin me kun kuultiin sun kappale niin me kiljuttiin että ILKKA!!!niin että siitä saat tietää että sä oot ihan paras!ja meilllä on meidän koneella sun kuvas taustakuvana:) mutta toivottavasti et pidä mua huylluna ja et vastaa tähän!mutta toivoisin että vastaisit mull tähän viestiin!

      • moi ilkka...<3333333

        moi ilkka!!
        sä oot ihana


    • Tuutori

      Kerro millainen on toiveidesi tyttöystävä? Miten ikä ja pituus vaikuttavat, ehkä ajattelet aina vähän pidemmälle asiaa? Monet haaveilevat elämästä rinnallasi, tai niin fanisivustosi antaa ymmärtää. ;)

    • Ilkkafani_93

      Ilkalle kysymyksiä:

      Teen sinusta juttua mun yhteen vihkoon.
      Niin kiinnostais tietää näihin vastaukset:
      Mikä on sun lempiväri?Sinun lempinumero?
      Oliko musiikki lempiaineesi koulussa?
      Onko kiva olla laulaja?

      Toivottavasti vastaat..

      • Helsingissä 9.2 Ilkka <3

        Haluisin vaan kysyy, että mikä on romanttisinta mitä oot sanonut/tehnyt jollekkin tytölle? Se on ollut ihan varmasti maailman onnellisin tyttö sillä hetkellä. :)


    • marze85

      moi! ilkka Mie äänestin sua ainakin 5 kertaa ja se kyl näky puhelinlaskussakin.
      kysyisin sitä vain että oletko ajatellut tulla lieksaan joskus keikalle??? ja että osaatko tehdä ruokaa?? ja mitä yleensä teet???
      itse asun lieksassa ja opiskelen suurtalouskokiksi viimeistä vuotta.

      haleja :) rakkaudella: marjo-20wee

      • tomtom

        Moi Ilkka! :D Sä oot tosi ihana, hyvä että voitit Idolsin ;D Saatiin yks kunnon erilainen idoli :) Huonoon aikaan tää chat ku oon koulus sillon ku se on :( Täs ois vähän kysymyksii ;)

        1. Oliko Idolsis kivaa? Mikä oli parasta?
        2. Millon sulta tulee eka levy?
        3. Millon alat keikkailee? Millon ne tähtiä ja idoleita kiertueet on?
        4. Teetkö Unohda en - biisistä englanninkielisen version vai pidätkö sen pelkästään suomenkielisenä? Se on tosi hyvä biisi


    • .:PiJa:.

      miten sä voit olla niiiin ihana.... Onkos tiedossa millon levy ilmestyy?? :) Meen heti kauppaan ostaa sen :>

    • hantta

      moneltako ilkka tulee keskustelemaan keskiviikkona?????

    • cinnamon

      Ihan ensiksi, sie oot miusta paras idoli mitä Suomi on koskaan saanu!:D Esikuvaksi ei vois parempaa ihmistä keksiä..

      Minuu kiinnostais tietää, mitä sanoisit, jos joku vertaisi sinua Antti Tuiskuun??:)Siis sanois, että olette samanlaisia?!:)Ette kyllä todellakaan ole!;D

      Ja mitäs toivot tältä kukoistavalta musiikkiuraltasi??:D Haluatko kenties vaikuttaa yhtiskunnallisiin asioihin, vai "vain" viihdyttää?:)

      Sie oot miun suuuuri idoli!:D ja toivon, että jaksat pitää pään kylmänä(ehkä vähemmän heiluvana;)) siinä melko rankassa musiikkibisneksessä..:))

    • ilkka-fani<33

      en pääse chattiin huomenna, mutta piDÄ sÄ siel hauskaa

    • anniina y 92

      aiotko levyttää suomeks??? vai englanniks vai kuinka??? ootan meinaan innolla et sulta ilmestyis levy=)

    • Ilkka-fan

      1. Tuleeko susta vielä maailmantähti?
      2. Saako sun kans ottaa yhteiskuvia ennen keikkaa/keikan jälkee?
      3. Mitä mieltä olet seuraavanlaisesta Ilkka-fanien iskulauseesta: "Ilkka lyö tulta"?
      4. Kuinka pitkän lauli-uran haluaisit, jos saisit päättää?
      5. Jos sua ei viiden vuoden päästä enää näy keikkalavoilla (mitä en toivo) niin mitä teet silloin?
      6. Millon sun Unohda en-sinkku ilmestyy.
      7. Sanoit olevasi 212 cm pitkä ja 39 kiloo. Tiedän että se oli vitsi, mutta mistä keksit sen?

    • Riina-Maria Rissanen

      ÄH!!!miksei Ilkka tai kukaan muu voi olla iltapäivällä chatissa?!ihan epistä! kyttäsin Peten tapausta ainakin viikon ja sitten mulla olikin joku pianotunti!eääh!

      ainiin, kysykää Ilkalta, tekeekö se ikinä keikkakenellekkään tavallaan yksityiselle?tai se tietää varmaan, mitä mää tarkoitan...niin, ja muistakaa tuo nimi, joka on sähköpostissa!!!

      te kuulette musta vielä! ;)

    • Laura<3Ilkka

      millaista oli voittaa idols? kauanko meni ennen kuin tajusit sen kunnolla?? kuka oli pahin vastustajasi?

    • Idabest

      Hejj,.. ;D
      Ílkka mun sisko tietää sun serkun.Niin sun serkku Kysyy varmaa pian sulta että saanko sun nimmarin,.. Nii lähetä se,..

    • Nimetön

      mitä sä sanoit silloin niille kahdelle tätöselle siellä jossain ostoskeskukses missä sä olit niiden muiden finalistien kans...??? sä istuit niiden välis ja esittelit jotai kaulakoruas ja sit ne molemmat lähti hus pois... (se näytettii telkkaris)

    • Nimetön

      Oliko kivaa leikkii Peten kans naisii? kuuluisia Bettinaa ja Inkeriä...
      Ootko sä lasketellu paljo? tai hiihtäny tai jotai tälläst??

    • you are the best

      Tiedätkö kuka nousi pystyy Venla -gaalassa sun laulun jälkeen :)

    • kara-mellix

      Kun yritin lähettää kysymyksiä ja terveisiä Ilkalle, niin ne eivät koskaan tulleet, mistä johtuu? :/

    • ainostiina

      moi ilkka!!!
      sä oot ihku!!
      oot ihan paras:)))
      millon sun eka levY ilmestyy??

    • Annika
    • ilkalle

      onks kivaa ku pikkutytöt diggaa??
      Oletko tyytyväinen fanejesi ikähaarukkaan?

    • onkaan nyt

      missäs se

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe