Onko väitteessä perää että nainen etsii itselleen omaa isäänsä muistuttavan miehen?En tarkoita tällä ulkomuotoa vaan lähinnä luonnetta.
Olen omalla kohdallani ajatellut tätä sanontaa ja taitaa pitää paikkansa!!!
Mitettikääs
11
1062
Vastaukset
- Manfred
Ainakaan yhdelläkään sukulaisistani tuo etsintä ei ole onnistunut, puoliso on kaikilla aivan eri planeetalta kuin isä.
- etsi..
"miestä", joka hakkaa vaimoa ja lapsiaan.. Että se siitä teoriasta.
- eiei
En mäkään etsi alkoholisoitunutta vaimonhakkaajaa ja pettäjää.
- mie vain
Itselläni kävi sama mielessä tässä yks ilta. Samankaltaisuuksia kyllä löytyy, eikä vain sellaisia äijämäisyyksiä joita jokaisella ukolla on, vaan siis ihan persoonallisuudesta. Ja muutenkin. Ja itse olen tietenkin ihan retkussa.
- käynyt
Miesystäväni ja isäni ovat kuin yö ja päivä. heillä ei ole mitään yhteistä ja olen kovin iloinen siitä.
- halua_
miehestäni tiskirätin kanssa juoksevaa natisijaa, joka pitää vaimon visusti kotonaan, ellei vaimolla ole töitä...ei vaineskaan. Tasa-arvoista kumppania ja toimijaa minä etsin, jos nyt etsin edes ketään!
- Onko perää?
Mä vihasin omaa isääni silloin kun hän vielä eli. Hän oli väkivaltainen juoppo yms...Enkä ole tieten tahtoen hänen kaltaistaan edes katsellut/etsinyt, mutta lapseni isä sattui olemaan samaa kalimberia kuitenkin (pääsin eroon hänestä jo 9 vuotta sitten). Onneksi nykyinen suhteeni on aivan jotain muuta.Vaan siltikkin tässäkin miehessä jotain samoja piirteitä löytyy kuten isässäni oli. Vai löytyyköhän niitä sitten kaikista miehistä. Hmm.....?
- vato retro
Jostakin syystä useimpien naisystävieni isäukot ovat olleet luonteeltaan samanlaisia kuin minä. Luulisin että jos isäsuhde on ollut hyvä niin silloin elli kokee samanlaisen harmittoman retkulan turvalliseksi.
tästä aiheesta oli jossain tehty tutkimuskin. kyllä siinä oli todettu että nainen hakee isänsä kaltaista ja mies äitinsä kaltaista kumppania.
siis tuo oli suurin piirtein se tutkimuksen tulos, en nyt oikeen muista enää tarkkaan, kenties joku muu muistaa???- .....
Vaikea ymmärtää, että monikaan nainen tietoisesti hakisi isänsä kaltaista kumppania. Mutta kuinka paljon meitä ohjaakaan pinnan alla kytevät halut, tarpeet ja mieltymykset?
Olonsa on helppo tuntea kotoisaksi ihmisen kanssa, joka muistuttaa lapsuudenkodista; ominaistuoksultaan, huumoriltaan, arvomaailmaltaan tmv. - on perää
Isäni on rauhallinen, rehellinen, luotettava, huumorintajuinen, hyvä keskustelija, ei koskaan puhu alentuvasti kenellekään ja kaikkein vähiten pienelle lapselle, tekee töitä ja pitää huolen perheestään. Isäni on niitä harvoja joista sanon että hän on hyvä mies kaikin tavoin.
Joten ehdottomasti haen omaksi kumppaniksi samanlaista miestä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924627
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843822Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433378Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689