Mitä tehdä..??

Morgan69

Mitä mä teen kun mun jätkäkaveri ei uskalla eikä halua näyttää tunteintaan mua kohtaan sillon kun sen kaverit on paikalla tai jotain muita ihmisiä ja kun mä yritän näyttää omia sille niin se suuttuu tai lähtee meneen pois muiden kans johonkin.. ja sit sen on kaverinsa kaa aina kahen muun likan kans eikä voi olla ees mun lähellä vaan sen pitää olla kilometrien pääs ettei kukaan vaan nää siis se todellakin ärsyttää mua et mixei miehet voi näyttää tunteintaan kaveri porukassa tai melk.yleisillä paikoilla? Onko teille käynyt näin?? Auttakaa mua!!:) Kiitos jo etukäteen!

5

486

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rocky

Mä ainakin haluaisin näyttää tunteita kaikkien edessä, jotta kaikki huomaa "Tää on mun tyttö" jne. ja myöskin tietää et rakastan sitä.

edellinen likka ei tykännyt julkisella paikalla.

Ehkä se häpeää sua?

• moegan69

ei se mua häpeä tai ainakin niin se mulle sano mut en tie mistä se johtuu ja mä en jaksa enää sitä tyyppiä ku se ei huomio mua ollenkaan niin mitä mä sit teen sellatten kanssa! mut onnea sulle ku sä pystyt sentään näyttään tuntees rakkaimpias kohtaan:)!

• morgan69

ei se mua häpeä tai ainakin niin se mulle sano mut en tie mistä se johtuu ja mä en jaksa enää sitä tyyppiä ku se ei huomio mua ollenkaan niin mitä mä sit teen sellatteen kanssa! mut onnea sulle ku sä pystyt sentään näyttään tuntees rakkaimpias kohtaan:)!

• mari

jos kundikaverisi saisoo jossain kaveripiirissään niin mene sen luo ja sano vaikka että hei kulta mitä me tehää tänää, niin kaveritkin huomaa että te olette yhdessä.

• hanna lehto

jos se ei tykkää susta enää?
      jos se pelkää jotain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      150
      5148
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      83
      2742
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      86
      1735
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1206
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      956
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      902
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      883
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      883
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      862
    10. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      828
    Aihe