Mitä tehdä..??

Morgan69

Mitä mä teen kun mun jätkäkaveri ei uskalla eikä halua näyttää tunteintaan mua kohtaan sillon kun sen kaverit on paikalla tai jotain muita ihmisiä ja kun mä yritän näyttää omia sille niin se suuttuu tai lähtee meneen pois muiden kans johonkin.. ja sit sen on kaverinsa kaa aina kahen muun likan kans eikä voi olla ees mun lähellä vaan sen pitää olla kilometrien pääs ettei kukaan vaan nää siis se todellakin ärsyttää mua et mixei miehet voi näyttää tunteintaan kaveri porukassa tai melk.yleisillä paikoilla? Onko teille käynyt näin?? Auttakaa mua!!:) Kiitos jo etukäteen!

5

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rocky

Mä ainakin haluaisin näyttää tunteita kaikkien edessä, jotta kaikki huomaa "Tää on mun tyttö" jne. ja myöskin tietää et rakastan sitä.

edellinen likka ei tykännyt julkisella paikalla.

Ehkä se häpeää sua?

• moegan69

ei se mua häpeä tai ainakin niin se mulle sano mut en tie mistä se johtuu ja mä en jaksa enää sitä tyyppiä ku se ei huomio mua ollenkaan niin mitä mä sit teen sellatten kanssa! mut onnea sulle ku sä pystyt sentään näyttään tuntees rakkaimpias kohtaan:)!

• morgan69

ei se mua häpeä tai ainakin niin se mulle sano mut en tie mistä se johtuu ja mä en jaksa enää sitä tyyppiä ku se ei huomio mua ollenkaan niin mitä mä sit teen sellatteen kanssa! mut onnea sulle ku sä pystyt sentään näyttään tuntees rakkaimpias kohtaan:)!

• mari

jos kundikaverisi saisoo jossain kaveripiirissään niin mene sen luo ja sano vaikka että hei kulta mitä me tehää tänää, niin kaveritkin huomaa että te olette yhdessä.

• hanna lehto

jos se ei tykkää susta enää?
      jos se pelkää jotain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe