Huonoa aluetta

entinen typerys

Rikollisten suosimaa aluetta.Tuttu ääni poliisi ja ampulanssi

20

8009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuodesta 1974

      Riippuu, missä päin Kirkkonummea asut. Joka paikassahan on omat "slumminsa". Itse olen asunut Kirkkonummella vuodesta 1974 lähtien, pari vuotta asuin välillä muualla, mutta muutin takaisin. Ihan hyvä asuinkunta, minä ainakin viihdyn.

      • Esko

        Onko tieto minkälainen paikka Masala on asua?
        Tietoa olisi kiva saada!!


      • Masalaan
        Esko kirjoitti:

        Onko tieto minkälainen paikka Masala on asua?
        Tietoa olisi kiva saada!!

        En muuttaisi Masalaan, se alue on tullut levottomaksi nykyisin


      • masalassa
        Esko kirjoitti:

        Onko tieto minkälainen paikka Masala on asua?
        Tietoa olisi kiva saada!!

        ..oon asunu muutamaa välivuotta lukuunottamatta 15 vuotta. Ja ei mitään vikaa, jos tykkää luonnosta ja koira-ihmisille löytyy lääniä vaikkei koirapuistoa kirkkonummella olekaan. Palvelut lähellä ja kun pysyy oikeessa seurassa, :) niin mä oon ainakin viihtynyt ok. Ja asunnot halvempia kuin muualla pk-seudulla.


      • Ostettiin talo
        masalassa kirjoitti:

        ..oon asunu muutamaa välivuotta lukuunottamatta 15 vuotta. Ja ei mitään vikaa, jos tykkää luonnosta ja koira-ihmisille löytyy lääniä vaikkei koirapuistoa kirkkonummella olekaan. Palvelut lähellä ja kun pysyy oikeessa seurassa, :) niin mä oon ainakin viihtynyt ok. Ja asunnot halvempia kuin muualla pk-seudulla.

        Kallista on Kirkkonummella,katohan hintoja! Muualta sais parikin taloa sillä hinnalla kuin täällä.

        Meillä talo maksoi 1,8milj.mummon markkaa,siinä asutaan hautaan asti.Hinnat on Helsingin luokkaa,paitsi masalassa...sinne ei kukaan halua.


      • masalasta..
        Ostettiin talo kirjoitti:

        Kallista on Kirkkonummella,katohan hintoja! Muualta sais parikin taloa sillä hinnalla kuin täällä.

        Meillä talo maksoi 1,8milj.mummon markkaa,siinä asutaan hautaan asti.Hinnat on Helsingin luokkaa,paitsi masalassa...sinne ei kukaan halua.

        ..torvi!


      • Esko
        Ostettiin talo kirjoitti:

        Kallista on Kirkkonummella,katohan hintoja! Muualta sais parikin taloa sillä hinnalla kuin täällä.

        Meillä talo maksoi 1,8milj.mummon markkaa,siinä asutaan hautaan asti.Hinnat on Helsingin luokkaa,paitsi masalassa...sinne ei kukaan halua.

        Kerroppa miksi kukaan ei sinun mukaasi halua muuttaa
        Masalaan! Voisit perustella kommenttejasi.
        Olisi kiva kuulla niitä negatiivisi puolia miksi kukaan ei halua muuttaa Masalaan. Olen saannut sen kuvan että ihan hyvä paikka Masala on asua :)


      • Nimetön
        Esko kirjoitti:

        Onko tieto minkälainen paikka Masala on asua?
        Tietoa olisi kiva saada!!

        Siellä asuu runsain määrin alkoholisteja ja narkomaaneja.Autoja pöllitään, kuin myös muut tavaratkin lähtee-lastenkin.Turvatonta etenkin iltaisin.Parikymmentä vuotta sitten Masala oli vielä suht ok, nyt siellä isännöi alamaailma ja vähemmistöt.Paikallinen baarikin ratsattiin aamuyöstä ja huumelöydon takia sai lapun luukulle.


      • Erään laista tietoa
        Nimetön kirjoitti:

        Siellä asuu runsain määrin alkoholisteja ja narkomaaneja.Autoja pöllitään, kuin myös muut tavaratkin lähtee-lastenkin.Turvatonta etenkin iltaisin.Parikymmentä vuotta sitten Masala oli vielä suht ok, nyt siellä isännöi alamaailma ja vähemmistöt.Paikallinen baarikin ratsattiin aamuyöstä ja huumelöydon takia sai lapun luukulle.

        Olen kuulluut että, ainakin poliisin tilaston mukaan Masala ei olisi kiireisintä aluetta Kirkkonummella. Jos Masalan baari ratsattiin ja suljettiin niin onko Masalassa enään yhtään auki olevaa ravintolaa :(


      • kyrkslätt..........
        Erään laista tietoa kirjoitti:

        Olen kuulluut että, ainakin poliisin tilaston mukaan Masala ei olisi kiireisintä aluetta Kirkkonummella. Jos Masalan baari ratsattiin ja suljettiin niin onko Masalassa enään yhtään auki olevaa ravintolaa :(

        Onko masalassa muka muita kuin se tummien kansoittama baari?


      • -Satuli
        Esko kirjoitti:

        Onko tieto minkälainen paikka Masala on asua?
        Tietoa olisi kiva saada!!

        itse olen asunut 1,5 vuotta enkä kyllä ole voi ymmärtää noita kirjoituksia masalan huonosta maineesta. itse en ole huomannut mitään normaalista poikkeavaa levottomuutta. tavallisia rauhallisia ihmisiä asuu ainakin meidän lähistöllä. Jos tykkää luonnosta ja hiljaisesta nukkumalähiöstä niin voin suositella.


      • Tiinu
        Esko kirjoitti:

        Kerroppa miksi kukaan ei sinun mukaasi halua muuttaa
        Masalaan! Voisit perustella kommenttejasi.
        Olisi kiva kuulla niitä negatiivisi puolia miksi kukaan ei halua muuttaa Masalaan. Olen saannut sen kuvan että ihan hyvä paikka Masala on asua :)

        Masala on hyvä paikka asua :)
        Luonnonläheinen, paljon lapsia, monipuoliset liikuntapalvelut, kirjasto,
        hyvät kulkuyhteydet. Negatiivista täällä on kauppapalvelut, K-Market liian kallis, käyn mieluummin Espoossa kaupoilla. Ja lisäksi Masalan terveysaseman antama palvelu on huonoa, käännyn mieluummin yksityisen lääkäriaseman puoleen, varsinkin kun kyseessä ovat lapset.


      • Tiinu
        Erään laista tietoa kirjoitti:

        Olen kuulluut että, ainakin poliisin tilaston mukaan Masala ei olisi kiireisintä aluetta Kirkkonummella. Jos Masalan baari ratsattiin ja suljettiin niin onko Masalassa enään yhtään auki olevaa ravintolaa :(

        kapakat vaan pois Masalasta,
        niin elokin on rauhaisaa :)


      • kerrotaan lisää
        Tiinu kirjoitti:

        Masala on hyvä paikka asua :)
        Luonnonläheinen, paljon lapsia, monipuoliset liikuntapalvelut, kirjasto,
        hyvät kulkuyhteydet. Negatiivista täällä on kauppapalvelut, K-Market liian kallis, käyn mieluummin Espoossa kaupoilla. Ja lisäksi Masalan terveysaseman antama palvelu on huonoa, käännyn mieluummin yksityisen lääkäriaseman puoleen, varsinkin kun kyseessä ovat lapset.

        Iltaisin ja viikonloppuisin masala on levoton kuin ampiaispesä.Sekakäyttäjät,narkomaanit,alkoholistit ja taparikolliset vaeltavat lakkaamatta. Edes ok-taloalueet eivät jää niiltä rauhaan.Paikassa on niin paljon inhottavia ominaisuuksia, että sieltä joutuvat ihmiset myymään asuntonsakkin alihintaan jos haluavat äkkiä myydä.Masalaan siirretään muualta häädön saaneet jne.On siellä lähes keskustassa se alkoholisteille ja narkomaaneille tarkoitettu katkaisuhoitopaikka.


      • Tiinu
        kerrotaan lisää kirjoitti:

        Iltaisin ja viikonloppuisin masala on levoton kuin ampiaispesä.Sekakäyttäjät,narkomaanit,alkoholistit ja taparikolliset vaeltavat lakkaamatta. Edes ok-taloalueet eivät jää niiltä rauhaan.Paikassa on niin paljon inhottavia ominaisuuksia, että sieltä joutuvat ihmiset myymään asuntonsakkin alihintaan jos haluavat äkkiä myydä.Masalaan siirretään muualta häädön saaneet jne.On siellä lähes keskustassa se alkoholisteille ja narkomaaneille tarkoitettu katkaisuhoitopaikka.

        olet muualta kuin Masalasta,
        ajattelin vaan kun tuollaista "satuilet"...


      • masalasta.
        Tiinu kirjoitti:

        olet muualta kuin Masalasta,
        ajattelin vaan kun tuollaista "satuilet"...

        Tuo ei ollut oma viestini,mutta täysin tuttua sielläpäin! Tervetuloa piennarpolun...metsätorpantien läheisyyteen tsekkaamaan. Nyt lämpimien aikaan alkaa etenkin kuhista.

        Totta on.


    • Sinä.....?

      Boliisi ja ampulanssi

    • homo

      onneksi homo muutit pois

    • ex sectery

      Hyvin harva mihinkään laillisiin hommiin näiltä alueilta lähtee.Se kertoo alueen luonteesta.Ei kannata kenenkään muuttaa ,ken haluaa tasapainoista elämää.Narkomaaneja ja taksikuskeja

    • Anonyymi

      Hesterpyton

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe