stargate

orava69

kaikki stargate fanit meidän pitää tehdä jotain sille että mtv3 lopetti maailman parhaan sarjan.
onko mitään enää tehtävissä?

jotain on tehtävä.

8

3186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amartia

      Mitään ei tarvitse tehdä, MacGyver lähti sarjasta ja se on muutenkin muuttunut todella typeräksi.

      Toivottavasti maikkari aloittaa Stargate Atlantiksen esittämisen.

      • JappaHuti

        HUOM! En varsinaisesti spoilaa mitään alla olevassa tekstissäni, esitän vain suositukseni sarjan katsomisesta nille jotka ovat katsoneet Season 7 tai vähemmän Stargatesta. Joku voi kuitenkin pitää myös tätä spoilaamisena, joten älä jatka lukemista siinä tapauksessa...

        Niin ...kuten edellä oleva kirjoittaja jo totesi, Mäkkiaiveri lähtee sarjasta (satunnaisia vierailuja lukuunottamatta) Season 9:issä, samalla sarja muuttuu TODELLA TODELLA HUONOKSI, koska n.s pääjuonet on jo pitkälle ratkaistu, kaikki ne juonikuviot joita pohjustettiin Season 1-8 aikana hienosti.

        En sano tätä hepposin perustein ja olisin toivonut että joku kavereistani olisi sanonut minulle tämän, koska nyt vit**uttaa :

        SUOSITUS STARGATEFANEILLE: katso Season 1-7 aivan normaalissa järjestyksessä mutta sitten ..hyppää Season 8 Citizen Joe jälkeen ja katso loppuosat seuraavassa järjestyksessä:
        Moebius Part 1
        Moebius Part 2
        Reckoning Part 1
        Reckoning Part 2
        Threads

        Season 8 kaksi viimeisintä (Moebius 1&2) on pelkkää täytettä, jostain käsittämättömästä syystä ne näytetään seasonin viimeiseksi, kun KOKO sarja itse asiassa huipentuu TODELLA hienosti Reckoning 1&2 ja Threads osien myötä.

        Ja (tämä on tärkeää) ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ jatka sarjan katsomista Season 9:iin, usko minua...minulla oli todella hyvä fiilis Season 8 jälkeen ja olisin halunnut lopettaa katsomisen siihen jos oisin tiennyt kuinka paskaksi Season 9 menee (paska sana on itse asiassa aivan liian hyvä sana tässä tapauksessa)

        Lopettakaa katsominen kuten yllä totesin, tämän jälkeen voitte hyvällä fiiliksellä "muistella menneitä" mitä Stargateen tulee, minä kadun todella syvästi että jatkoin katsomista...ikinä ei ole tällaista tilannetta tullut minulle.

        Toivon että ne jotka ovat katsoneet Season ysiä voisivat todistaa kertomustani ettei minua pidetä ihan hörhönä täällä (koska ymmärrän kuinka oudolta vaikuttaa yllä oleva kehoitus)

        terveisin JaniP


      • JappaHuti
        JappaHuti kirjoitti:

        HUOM! En varsinaisesti spoilaa mitään alla olevassa tekstissäni, esitän vain suositukseni sarjan katsomisesta nille jotka ovat katsoneet Season 7 tai vähemmän Stargatesta. Joku voi kuitenkin pitää myös tätä spoilaamisena, joten älä jatka lukemista siinä tapauksessa...

        Niin ...kuten edellä oleva kirjoittaja jo totesi, Mäkkiaiveri lähtee sarjasta (satunnaisia vierailuja lukuunottamatta) Season 9:issä, samalla sarja muuttuu TODELLA TODELLA HUONOKSI, koska n.s pääjuonet on jo pitkälle ratkaistu, kaikki ne juonikuviot joita pohjustettiin Season 1-8 aikana hienosti.

        En sano tätä hepposin perustein ja olisin toivonut että joku kavereistani olisi sanonut minulle tämän, koska nyt vit**uttaa :

        SUOSITUS STARGATEFANEILLE: katso Season 1-7 aivan normaalissa järjestyksessä mutta sitten ..hyppää Season 8 Citizen Joe jälkeen ja katso loppuosat seuraavassa järjestyksessä:
        Moebius Part 1
        Moebius Part 2
        Reckoning Part 1
        Reckoning Part 2
        Threads

        Season 8 kaksi viimeisintä (Moebius 1&2) on pelkkää täytettä, jostain käsittämättömästä syystä ne näytetään seasonin viimeiseksi, kun KOKO sarja itse asiassa huipentuu TODELLA hienosti Reckoning 1&2 ja Threads osien myötä.

        Ja (tämä on tärkeää) ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ jatka sarjan katsomista Season 9:iin, usko minua...minulla oli todella hyvä fiilis Season 8 jälkeen ja olisin halunnut lopettaa katsomisen siihen jos oisin tiennyt kuinka paskaksi Season 9 menee (paska sana on itse asiassa aivan liian hyvä sana tässä tapauksessa)

        Lopettakaa katsominen kuten yllä totesin, tämän jälkeen voitte hyvällä fiiliksellä "muistella menneitä" mitä Stargateen tulee, minä kadun todella syvästi että jatkoin katsomista...ikinä ei ole tällaista tilannetta tullut minulle.

        Toivon että ne jotka ovat katsoneet Season ysiä voisivat todistaa kertomustani ettei minua pidetä ihan hörhönä täällä (koska ymmärrän kuinka oudolta vaikuttaa yllä oleva kehoitus)

        terveisin JaniP

        pieni korjaus edelliseen:

        Moebius 1&2 alussa saattaa olla jotain pientä jotka hieman spoilaa Reckoning 1&2 ja Threads osien tapahtumia, en tarkkaan muista..joten tarkka suositukseni on että jätä Moebius 1&2 katsomatta (et menetä mitään ,,,)

        Reckoning 1&2 ja Threads osiin ruumiillistuu koko Stargate sarja mitä parhaimmalla tavalla ...jos olet katsonut uskollisesti sarjaa alusta lähtien niin näissä jaksoissa sarja saavuttaa huippupisteen aivan fantastisesti.

        Lopeta sarja, sekä kirjaimellisesti että henkisesti mielessä Threads osaan ...sinulla jää hieno fiilis hienosta sarjasta jota voit muistella mielessäsi vielä pitkään.

        Jos jatkat katsomista Season 9:llä niin teet itsellesi todella pahan karhunpalveluksen..pilvilinnat romahtavat niin että jytisee..tuottajat "#¤#"¤"# pilasivat hyvän sarjan jatkamalla sarjaa vielä Threads osan jälkeen vaikka se olisi ollut täydellinen lopetusosa hienolle sarjalle.



        terveiset JaniP


      • Jossu
        JappaHuti kirjoitti:

        HUOM! En varsinaisesti spoilaa mitään alla olevassa tekstissäni, esitän vain suositukseni sarjan katsomisesta nille jotka ovat katsoneet Season 7 tai vähemmän Stargatesta. Joku voi kuitenkin pitää myös tätä spoilaamisena, joten älä jatka lukemista siinä tapauksessa...

        Niin ...kuten edellä oleva kirjoittaja jo totesi, Mäkkiaiveri lähtee sarjasta (satunnaisia vierailuja lukuunottamatta) Season 9:issä, samalla sarja muuttuu TODELLA TODELLA HUONOKSI, koska n.s pääjuonet on jo pitkälle ratkaistu, kaikki ne juonikuviot joita pohjustettiin Season 1-8 aikana hienosti.

        En sano tätä hepposin perustein ja olisin toivonut että joku kavereistani olisi sanonut minulle tämän, koska nyt vit**uttaa :

        SUOSITUS STARGATEFANEILLE: katso Season 1-7 aivan normaalissa järjestyksessä mutta sitten ..hyppää Season 8 Citizen Joe jälkeen ja katso loppuosat seuraavassa järjestyksessä:
        Moebius Part 1
        Moebius Part 2
        Reckoning Part 1
        Reckoning Part 2
        Threads

        Season 8 kaksi viimeisintä (Moebius 1&2) on pelkkää täytettä, jostain käsittämättömästä syystä ne näytetään seasonin viimeiseksi, kun KOKO sarja itse asiassa huipentuu TODELLA hienosti Reckoning 1&2 ja Threads osien myötä.

        Ja (tämä on tärkeää) ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ jatka sarjan katsomista Season 9:iin, usko minua...minulla oli todella hyvä fiilis Season 8 jälkeen ja olisin halunnut lopettaa katsomisen siihen jos oisin tiennyt kuinka paskaksi Season 9 menee (paska sana on itse asiassa aivan liian hyvä sana tässä tapauksessa)

        Lopettakaa katsominen kuten yllä totesin, tämän jälkeen voitte hyvällä fiiliksellä "muistella menneitä" mitä Stargateen tulee, minä kadun todella syvästi että jatkoin katsomista...ikinä ei ole tällaista tilannetta tullut minulle.

        Toivon että ne jotka ovat katsoneet Season ysiä voisivat todistaa kertomustani ettei minua pidetä ihan hörhönä täällä (koska ymmärrän kuinka oudolta vaikuttaa yllä oleva kehoitus)

        terveisin JaniP

        Stargaten Season 9 ei todellakaan ole katsomisen arvoinen. Väkisin tehdyn oloinen ja koko ajan mennossa huonompaan suuntaan (jos se nyt enää on mahdollista).

        Olen seurannut Stargate SG-1:stä alusta asti, mutta jos olisin tiennyt kuinka surkea 9. kausi on, en olisi vaivautunut katsomaan. Väkisin olen sitä seurannut ja varmaan seuraan vielä seuraavankin kauden.

        Jos maikkari joskus jatkaa Stargaten esittämistä, Stargate Atlantis olisi paljon parempi vaihtoehto. Siinä on katsomisen arvoinen sarja.


      • Murmura
        Jossu kirjoitti:

        Stargaten Season 9 ei todellakaan ole katsomisen arvoinen. Väkisin tehdyn oloinen ja koko ajan mennossa huonompaan suuntaan (jos se nyt enää on mahdollista).

        Olen seurannut Stargate SG-1:stä alusta asti, mutta jos olisin tiennyt kuinka surkea 9. kausi on, en olisi vaivautunut katsomaan. Väkisin olen sitä seurannut ja varmaan seuraan vielä seuraavankin kauden.

        Jos maikkari joskus jatkaa Stargaten esittämistä, Stargate Atlantis olisi paljon parempi vaihtoehto. Siinä on katsomisen arvoinen sarja.

        Tuosta 9 kaudesta. Munkin mielestä keskikohdan jaksot ovat ihan huonoja, mutta kauden lopussa tulee aika mielenkiintoisia tapahtumia eteen. Kuten Kuningas Arthurin legenda ja pyhä sota.

        Toivottavasti olette jaksaneet katsoa... minä ainakin katson. Sen verran Stargate-fani olen. =D


    • jussi

      eikö me kaikki fanit voisi alkaa pommittaa esim nelosta tai yle2 että he hommaisiat esitys oikeudet, jos he saisivat tarpeeksi näitä viestejä ehkä he hommaisivat ja alkaisivat esittää.
      kaikki lähettämään ehdotuksia

    • fewel

      kyllä olen samaa mieltä. katsoin joka jakson kun stargate vielä tuli. kyllä vitutti kun se loppui noin vain.

    • Ville

      imuroi jaksot netistä...ilmaista ja kätevää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe