Huippukunnossa. Varusteet: Cramer kaasuhella, Electrolux jääkaappi, Trumatic lämmitys, Thefford kasetti-wc, kaasupullo, vesisäiliö sähköpumpulla
Vain 1500 km vedetty. Loistava vaunu, paino ainoastaan 750kg ( ei tarvite e-korttia ), Katsastusvapaa. Hinta 8000e.
puh: Mikko 046-8112410
Myydään Poksi NT126 vm. 2005
17
4092
Vastaukset
- ihmettelijä
Että 8000? Uudenkin saa samaan hintaan tai jopa piirun halvemmallakin!
- jummi jammi
Kipin kapin uutta ostamaan.
- ihmettelijä
jummi jammi kirjoitti:
Kipin kapin uutta ostamaan.
Tiedän vain hintatason koska tuttavani niitä myy. Ja tasan varmasti saat uuden alle 8000 egen jos et tee mitään osamaksujuttuja. Jämpti on niin!
- Heli
ihmettelijä kirjoitti:
Tiedän vain hintatason koska tuttavani niitä myy. Ja tasan varmasti saat uuden alle 8000 egen jos et tee mitään osamaksujuttuja. Jämpti on niin!
Olen itse kiinnostunut ostamaan pienen käytetyn vaunun. Kysyin kahdelta jälleenmyyjältä hintaa ja toisella olisi ollut uusi myynnissä hintaan 9400 euroa ja toisella käytetty 8950 eurolla! Mistä saisi tuollaisen vielä tuota 8000 euroa halvemmalla?
Kiitos vihjeestä jo etukäteen! - ylhäällä
Heli kirjoitti:
Olen itse kiinnostunut ostamaan pienen käytetyn vaunun. Kysyin kahdelta jälleenmyyjältä hintaa ja toisella olisi ollut uusi myynnissä hintaan 9400 euroa ja toisella käytetty 8950 eurolla! Mistä saisi tuollaisen vielä tuota 8000 euroa halvemmalla?
Kiitos vihjeestä jo etukäteen!Osta se. 8000 €!
- jummi jammi
ihmettelijä kirjoitti:
Neuvo nyt Helille, mistä saisi uuden Poksin ALLE 8000€. PÄÄSISIT LOISTAMAAN TIEDOILLASI. Muuten alamme epäilemään vain läpän heittäjäksi.
- mene sinne
jummi jammi kirjoitti:
Neuvo nyt Helille, mistä saisi uuden Poksin ALLE 8000€. PÄÄSISIT LOISTAMAAN TIEDOILLASI. Muuten alamme epäilemään vain läpän heittäjäksi.
Ja hiero kauppoja Poksin osastolla. Sieltä se irtoaa, irtosi viime messuillakin 7200 eurolla!
Muuta mainosta en täällä kehtaa antaa jottei ylläpito saa pultteja... - Heli
mene sinne kirjoitti:
Ja hiero kauppoja Poksin osastolla. Sieltä se irtoaa, irtosi viime messuillakin 7200 eurolla!
Muuta mainosta en täällä kehtaa antaa jottei ylläpito saa pultteja...Viimeksi kun kysyin messuilla tarjousta niin esittelyvaunu olisi lähtenyt mukaan 8300 eurolla. Ja se oli jo varattu... :(
- provoilu
Heli kirjoitti:
Viimeksi kun kysyin messuilla tarjousta niin esittelyvaunu olisi lähtenyt mukaan 8300 eurolla. Ja se oli jo varattu... :(
Ja pysy asiassa!
Vai mitä Mikko? - Mikko1969
provoilu kirjoitti:
Ja pysy asiassa!
Vai mitä Mikko?Että tällainen keskustelu tästä saatiin aikaiseksi... :)
- jummi jammi
mene sinne kirjoitti:
Muuta mainosta en täällä kehtaa antaa jottei ylläpito saa pultteja...Läpän heittäjäksi "ihmettelijä" paljastui. Oli se etukäteen jo tiedossa. Asiallisia vastauksia täällä on turha odoittaa, kuin ehkä 1/1000. Heli ota Mikkoon yhteyttä (jos et vielä ole tehnyt). Koittakaa neuvotella, josko onnistuisi löytymään yhteinen näkemys kauppahinnasta.
- ihmettelijä
jummi jammi kirjoitti:
Läpän heittäjäksi "ihmettelijä" paljastui. Oli se etukäteen jo tiedossa. Asiallisia vastauksia täällä on turha odoittaa, kuin ehkä 1/1000. Heli ota Mikkoon yhteyttä (jos et vielä ole tehnyt). Koittakaa neuvotella, josko onnistuisi löytymään yhteinen näkemys kauppahinnasta.
Vuosi sitten neuvottelin poksin myyjän kanssa messuilla poksin ostosta (en kuitenkaan ostanut) ja silloin myyjä sanoi että saisin sen hintaan 7200 €, kumpi malli tahansa!
Jos tämä on läppää, silloin sen läpä heitti myyjä, en minä!
Eipä silti, Poksi on ihan kiva ja näppärä pikku vaunu joka sellaista etsii.
- olis
sopiva hinta mun mielest jos ois teltta mukana.
- Nisu !
6800 E ja samaan hintaan vielä teltta ja vetoauto, niin ostan heti !
- JoJo1
Myydään matkailuauto jolloin osamaksuksi käy esim. POKSI. Soittamisiin JoJo.
Minulla ei ole "nettiä" jonka vuoksi soittamalla ko. keskustelen.
Puhelinnumerot 0409389422 tai 0409681566- Ei ole minullakaan
Nyt kun sait tänne ilmoituksen "ilman nettiä" olisi kannattanut laittaa myynti-ilmoitus puh. numeroineen vaikka Nettikaravaanin myyntisivuille samalla "ei nettiä" tekniikalla :- )))
- Seuraillut hintoja
5- 10 vuodessa asuntovaunun hinta tippuu noin puoleen ostohinnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484