Myydään Poksi NT126 vm. 2005

Mikko1969

Huippukunnossa. Varusteet: Cramer kaasuhella, Electrolux jääkaappi, Trumatic lämmitys, Thefford kasetti-wc, kaasupullo, vesisäiliö sähköpumpulla
Vain 1500 km vedetty. Loistava vaunu, paino ainoastaan 750kg ( ei tarvite e-korttia ), Katsastusvapaa. Hinta 8000e.
puh: Mikko 046-8112410

17

4092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelijä

Että 8000? Uudenkin saa samaan hintaan tai jopa piirun halvemmallakin!

• jummi jammi

Kipin kapin uutta ostamaan.

• ihmettelijä
        jummi jammi kirjoitti:

Kipin kapin uutta ostamaan.

Tiedän vain hintatason koska tuttavani niitä myy. Ja tasan varmasti saat uuden alle 8000 egen jos et tee mitään osamaksujuttuja. Jämpti on niin!

• Heli
        ihmettelijä kirjoitti:

Tiedän vain hintatason koska tuttavani niitä myy. Ja tasan varmasti saat uuden alle 8000 egen jos et tee mitään osamaksujuttuja. Jämpti on niin!

Olen itse kiinnostunut ostamaan pienen käytetyn vaunun. Kysyin kahdelta jälleenmyyjältä hintaa ja toisella olisi ollut uusi myynnissä hintaan 9400 euroa ja toisella käytetty 8950 eurolla! Mistä saisi tuollaisen vielä tuota 8000 euroa halvemmalla?
        Kiitos vihjeestä jo etukäteen!

• ylhäällä
        Heli kirjoitti:

Olen itse kiinnostunut ostamaan pienen käytetyn vaunun. Kysyin kahdelta jälleenmyyjältä hintaa ja toisella olisi ollut uusi myynnissä hintaan 9400 euroa ja toisella käytetty 8950 eurolla! Mistä saisi tuollaisen vielä tuota 8000 euroa halvemmalla?
        Kiitos vihjeestä jo etukäteen!

Osta se. 8000 €!

• jummi jammi
        ihmettelijä kirjoitti:

Neuvo nyt Helille, mistä saisi uuden Poksin ALLE 8000€. PÄÄSISIT LOISTAMAAN TIEDOILLASI. Muuten alamme epäilemään vain läpän heittäjäksi.

• mene sinne
        jummi jammi kirjoitti:

Neuvo nyt Helille, mistä saisi uuden Poksin ALLE 8000€. PÄÄSISIT LOISTAMAAN TIEDOILLASI. Muuten alamme epäilemään vain läpän heittäjäksi.

Ja hiero kauppoja Poksin osastolla. Sieltä se irtoaa, irtosi viime messuillakin 7200 eurolla!

Muuta mainosta en täällä kehtaa antaa jottei ylläpito saa pultteja...

• Heli
        mene sinne kirjoitti:

Ja hiero kauppoja Poksin osastolla. Sieltä se irtoaa, irtosi viime messuillakin 7200 eurolla!

Viimeksi kun kysyin messuilla tarjousta niin esittelyvaunu olisi lähtenyt mukaan 8300 eurolla. Ja se oli jo varattu... :(

• provoilu
        Heli kirjoitti:

Viimeksi kun kysyin messuilla tarjousta niin esittelyvaunu olisi lähtenyt mukaan 8300 eurolla. Ja se oli jo varattu... :(

Ja pysy asiassa!
        Vai mitä Mikko?

• Mikko1969
        provoilu kirjoitti:

Ja pysy asiassa!
        Vai mitä Mikko?

Että tällainen keskustelu tästä saatiin aikaiseksi... :)

• jummi jammi
        mene sinne kirjoitti:

Läpän heittäjäksi "ihmettelijä" paljastui. Oli se etukäteen jo tiedossa. Asiallisia vastauksia täällä on turha odoittaa, kuin ehkä 1/1000. Heli ota Mikkoon yhteyttä (jos et vielä ole tehnyt). Koittakaa neuvotella, josko onnistuisi löytymään yhteinen näkemys kauppahinnasta.

• ihmettelijä
        jummi jammi kirjoitti:

Läpän heittäjäksi "ihmettelijä" paljastui. Oli se etukäteen jo tiedossa. Asiallisia vastauksia täällä on turha odoittaa, kuin ehkä 1/1000. Heli ota Mikkoon yhteyttä (jos et vielä ole tehnyt). Koittakaa neuvotella, josko onnistuisi löytymään yhteinen näkemys kauppahinnasta.

Vuosi sitten neuvottelin poksin myyjän kanssa messuilla poksin ostosta (en kuitenkaan ostanut) ja silloin myyjä sanoi että saisin sen hintaan 7200 €, kumpi malli tahansa!
        Jos tämä on läppää, silloin sen läpä heitti myyjä, en minä!
        Eipä silti, Poksi on ihan kiva ja näppärä pikku vaunu joka sellaista etsii.

• olis

sopiva hinta mun mielest jos ois teltta mukana.

• Nisu !

6800 E ja samaan hintaan vielä teltta ja vetoauto, niin ostan heti !

• JoJo1

Myydään matkailuauto jolloin osamaksuksi käy esim. POKSI. Soittamisiin JoJo.
      Minulla ei ole "nettiä" jonka vuoksi soittamalla ko. keskustelen.
      Puhelinnumerot 0409389422 tai 0409681566

• Ei ole minullakaan

Nyt kun sait tänne ilmoituksen "ilman nettiä" olisi kannattanut laittaa myynti-ilmoitus puh. numeroineen vaikka Nettikaravaanin myyntisivuille samalla "ei nettiä" tekniikalla :- )))

• Seuraillut hintoja

5- 10 vuodessa asuntovaunun hinta tippuu noin puoleen ostohinnasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7820
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4380
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3993
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3912
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3310
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3218
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3205
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2933
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2731
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe