Ongelma on tämä. En haluaisi ajaa autolla näin kovalla pakkasella ettei huohotinputki jäädy ja heitä öljyjä mäkeen. Jos seisotan autoa about 3 päivää niin akku varmaan tyhjenee. Pitäskö akku ottaa irti ja viedä lämpimään vai laitanko jonkin pahvivirityksen ritilän eteen ettei ajaessa kylmä haittaa vai mitä kannattais tehä. Viisastelijat älköön vaivautuko vastailemaan.
kovat pakkaset ja auton käyttö
5
1419
Vastaukset
- Viisas kuseskelija
Ota siis irti ja lämpimään!
Virityspahvi on hyvä konsti. Tosin vanhassa BMW:ssäni ei paljoa auttanut, vaikka syyläri iso ja motti isohko. Akun kylmäsuojaavuudesta en tiedä pahvin kohdalla. - pahvin?
Minulla ei ainakaan saa mistään välistä pahvia syylärin eteen. Eipä tässä kyllä jäädykään huohotinputki. Osta seuraavaksi sellainen auto missä ei ole tuollaista tyyppivikaa!
ei tyhjene kolmessa päivässä, ei kolmessa viikossakaan. Jos tyhjenee, niin autossa on joku virrankuluttaja koko ajan päällä.
Pahvi olisi kyllä hyvä laittaa, ei jäähdyttäjään kiinni, vaan maskiin. Pois vasta sitten, kun keväällä jäähdyttimen puhallin alkaa käynnistyillä.- Nimetön
Akkua en irroittelisi uudesta autosta. Edessä ois sitten taas auton "opettaminen ajoon" ja varmaan vikamuistin nollaus...
Seisota pois tai jätä jonnekin parkkihalliin lojumaan jos oot stadis. Itse olen pariin otteeseen ajanut ruoholahden htc:n alakertaan toisen auton perässä just lomien ajaksi talvella säilöön ja sitten pois toisen perässä. Samalla oven avauksella ehtii hyvin alta. - autossa
Missä autossa tulee öljyt pihalle -20-30 asteen pakkasella? Eikös siinä ole jotain vikaa, jos noin käy? Jos yhtään uudempi auto, niin luulisi maahantuoja korjaavan tuollaisen vian.
Ihmetyttää suuresti jos alle -30 pakkasessa ei voi autoa käyttää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930