kuinka helposti tulee raskaaksi??

tytsky 88

niin siis tarviiko peniksen olla aivan kokonaan sisällä että voi tulla raskaaksi? ei me ainakaan heti sitä kortsua laiteta! kyllä mä jotain sanon että pitäis laittaa, mutta jätkäfrendi sanoo vaan että ei se nyt näin helposti tuu... eihän jätkän edes tarvitse laueta kunnolla että vois tulla raskaax...?? mä en kyllä tiedä paljoakaan kun ei koulussakaan vielä olla "saarnattu"

27

12192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rocky

      Jos hyvä tuuri sattuu, ni sä tuut raskaaksi yhdestä sisään työnnöstä.. et kortsu alusta alkaen kannattaa käyttää...

      tosin toisen hyvää tuuria varmaan harmittelee ne, jotka on vuosikaupalla yrittävät tehdä lasta eikä onnistu :(

      • Kortsu on...

        KONDOMI!


    • Isoisä

      Ei peniksen tarvitse olla sisällä lainkaan eikä laukeamista tarvitse tapahtua. Riittää, että penis on vaginan suulla. Jo ennen laukeamista erittyy liukastenestettä, jossa voi olla siittiöitä.

      Niin että rullatkaa vaan se kondomi heti alussa. Siitä voi tehdä osan esileikkiä, jolloin se ei niin paljon häiritse sextailua.

    • Sussu

      Siittimestä erittyy KOKO toimituksen aikana pieniä määriä spermaa. Tämä pienikin määrä riittää raskauden alulle panolle,joten kortsu vaan HETI paikalle!!!

      • tytsky 88

        en kai mä nyt oo raskaana??????? mistä sen tietää? yhdynnästäkin on jo viikko...
        )=


      • doktor Mengele
        tytsky 88 kirjoitti:

        en kai mä nyt oo raskaana??????? mistä sen tietää? yhdynnästäkin on jo viikko...
        )=

        On lyhyt aika kuukaudessa kun nainen voi tulla raskaaksi joten älä hikeenny turhaan noi tenimuijat pelottelee sua kun ne itse tiedä asioista yhtään mitään.


    • Saarnaaja

      Jos edes tuota ei tiedä, ei pitäisi harrastaa koko seksiä ollenkaan!

      miksi koulujen seksivalistus on tätä luokkaa? Ehkä he eivät tiedä, että teinitkin sekstaavat!

      Eivätkö vanhempasi tiedä tai neuvo sinua???

      Kasva muutama vuosi ennen kuin menet edes sänkyyn ja valista myös poikaystävääsi!

      Voi APUA!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Omppu

      Missä vaihees sun kuukautiskiertos oli yhdynnän aikana? vai onks sun menkat viä ees alkanu? Todennäköisimmin raskaaksi tulee kuukautiskierron puolivälin aikoihin, mutta HEDELMÖITTYMINEN ON MAHDOLLISTA KUUKAUTISKIERRON JOKAISENA PÄIVÄNÄ!!!

    • Antti

      No, jos et tiedä vielä paljonkaan, niin sitten ei todellakaan ole vielä aika aloittaa seksiä.
      Raskaaksi tulemiseen tarvitaan vain yksi siittiö. Todennäköisyys on toki pieni, mutta siitä huolimatta kondomi on oltava koko yhdynnän ajan. Ja tiesitkö sitäkään, että kondomikaan ei ole mikään 100 % varma, vaan suojaa raskaudelta vain todennäköisyydellä 90-95%.
      Olet selvästikin vielä ihan liian nuori.

    • Suklaahius

      Jos ei tiedä, kuinka helposti tulee raskaaksi tai ei suostu käyttämään ehkäisyä, ei kyllä ole valmis vielä seksiäkään harrastamaan. Mikä ihme kiire teillä oikein on?

    • super

      Joillakin tapahtuu kerrasta, joillakin voi mennä vuosia yrittäessä. Etukäteen et tiedä. Mahdollisuus on aina olemassa, eikä kumikaan ole pettämätön, mutta kyllä se sen 99% auttaa.

      • tytsky 88

        kyllähän me käytettiin kortsua, mutta ei ihan heti... ei se ollut kokonaan sisällä vielä ja sitten laitettiin kumi.......
        mun menkat on niin epäsäännölliset että ne tulee joskus usein ja joskus kolmen kuukaude välein...... =(


      • Patu
        tytsky 88 kirjoitti:

        kyllähän me käytettiin kortsua, mutta ei ihan heti... ei se ollut kokonaan sisällä vielä ja sitten laitettiin kumi.......
        mun menkat on niin epäsäännölliset että ne tulee joskus usein ja joskus kolmen kuukaude välein...... =(

        Monikin joutuu ensin teini-iässä hankkimaan keskeytyksen montakin kertaa, mutta sitten kun haluaa myöhemmin lapsen niin ei sitä saakkaan...


      • tytsky 88
        Patu kirjoitti:

        Monikin joutuu ensin teini-iässä hankkimaan keskeytyksen montakin kertaa, mutta sitten kun haluaa myöhemmin lapsen niin ei sitä saakkaan...

        niin miten se tapahtuu ja kuinka helposti... tilanne ei ollut lähelläkään silloin laukeamista ja mä oon sitä mieltä etten ole raskaana! kiitti kaikki neuvoista ne oli hyviä, mutta stressaavia... =)


    • La Femme

      ottakaa asioista selvää, (terkkari, vanhemmat, kaverit, netti, kirjat, lääkäri), sitten pillerit ja/tai kumit mukaan ja turvallista seksielämää!

      (tosin olet turhan nuori ((tiedän, tuota et halunnut kuulla)) mutta tsemiä!)

    • muistaakseni

      jossain oli laskettu raskaaksi tulemisen todennäköisyys yhdessä yhdynnässä.

    • safe-sex

      koska se voi olla myöhästä jos saat jonki pöpön nii se voi seurata sua lopun ikääs et mieti pliis!!!!

    • muija86

      kannattaskohan ottaa vähän rauhallisemmin sen jätkäs kaa... kyllähän sä tostakin voit jo tulla raskaaks, vaikka se ei ole ehtinyt laueta. Voisit vaikka keskustella jätkäs kaa asiasta tai miettiä e-pillereitä.

      • tytsky 88

        kyllä me ollaan ihan tarpeex puhuttu (kai)
        niin mä en ollut raskaana koska menkat alkoi tänään!
        hauskat jatkot teille!


      • huh hellettä
        tytsky 88 kirjoitti:

        kyllä me ollaan ihan tarpeex puhuttu (kai)
        niin mä en ollut raskaana koska menkat alkoi tänään!
        hauskat jatkot teille!

        Menkkojen tuleminen ei automaattisesti tarkota ettei ole raskaana. Monella menkat tulee vaik on pullat uunissa.


    • tees

      Kylläpä sua on neuvojen lisäksi moralisoitu. Mitähän jos vaikka hakisitte kirjastosta jonkun asiaa käsittelevän kirjan ja lukisitte sen poikakaverisi kanssa yhdessä. Veikkaan että se lukeminen on mukavaa kun ette valitse kaikkein vaikeaselkoisinta kirjaa, ja ehkäisyn lisäksi tulette perehtyneeksi muihinkin seksielämän seikkoihin. Seksihän on toki paljon paljon muutakin kuin yhdyntä ja ehkäisy.

      • cindy88

        no onnexi et ole raskaana minulle ei ehkä käynyt niin onnekkaasti kun harrastimme sexiä
        VAROITUS: sexi ja alkoholi ei sovi yhteen onnexi se oli kuitenkin poikakaveri vihaan odoittamista pitäisi odottaa vielä yli viikko että saan tietää olenko raskaana vai en olemme poikakaverini kanssa aivan hermona olitte onnekaita=)


    • apua:(

      Mä oon 12 ja mun veli on aikuinen ja me oltiin vassassa ja se hiero sen .. (sitä) mun peppuun ja sit se teki ehkä sen sormella sinne etupuolellekkin ja hytkytti:( mut ei se työntäny sinne sisälle sitä.. mua pelottaa:,( tunsin myös jotain märkää toisessa pakarassa:0 :(

      • KATOTÄÄ

        Hieroks se spermaa suhun vai hieroks se vaan penistä, ja sun veli on syylistyny seksuaalirikokseen. Ilmota sun äitille ja/tai isälle koska tuo voi olla erittäin vakavaa.


      • Onneaoletraskaana

        Onneksi olkoon! Olet raskaana! Tuntui varmaan erittäin ihanalta ku sun veli teki sen sormella peniksella ja spermalla, voi ku mulki ois tommonen veli ja vielä onnea raskaudesta;)) <3


    • provoko?

      Jos et ole provo niin ilmoitat tietysti ensimmäiseksi vanhemmillesi asiasta!! Veljesi on syyllistynyt rikoksiin joista hänen tulee saada rangaistuksensa.

      • Parisuhteessa 45+61

        Kaksi kuukautta sitten tuli vielä mankat nyt ei hajuakaan niintä.
        Syönyt olen ihan hyvin. Enkä ole alipainoinen. Painan keskimääräiset 54.6 kiloia.
        Kuinka voi olla mahdollista ja taytän vasta elokuun 21 päivä 45 vuotta?
        Voiko se olla vielä mahdollinen että reikä meni umpeen yhdynnän seurauksena.
        Kun me olitiin melko usein yhdynnässä yöllä ja iltapäivällä. yhdella kerralla se oikein imaisi nesteet sisään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe